Ben zeer te vreden

Ben zeer te vreden

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk

Goed en correct geholpen.

Afspraken zijn netjes na gekomen. Vragen mbt de aankoop van de auto zijn gefuldug en met kennis en kunde (professioneel) beantwoord. Leuke "Broekhuis" verrassing ontvangen bjj ophalen auto.

Zeer tevreden met het onderhouden van mijn auto

Al jarenlang tevreden klant van broekhuis hengelo

Goede communicatie en altijd een goede service.

Goede service.

Fijne ervaring

Onze eerste auto bij Broekhuis. Goed kunnen inruilen, meegedacht met ons. Duidelijke afspraken gemaakt, die ook nagekomen zijn. Communicatie snel en fijn. Aflevering netjes. Erg blij met onze nieuwe tweedehands auto.

Vervelend dat Peugeot geen coulanceregeling trof voor de motorschade aan mijn Peugeot 308.

De motorschade was dusdanig dat inruil de enige optie was. Door Broekhuis Hengelo daarin uitstekend begeleid en geholpen. Niets dan complimenten. Minder tevreden over Broekhuis Epe waar ik via Broekhuis Hengelo mijn auto kocht. verkoper leek nauwelijks geinteresseerd en meldde niet de beperkte schade aan de auto die ik op het oog had. Door druilerig donker weer was die schade (met name diepe krassen infotainmentscherm) niet/nauwelijks zichtbaar. Na de proefrit niemand aanwezig. Heb de sleutel na lang wachten maar op de toonbank gelegd. Broekhuis Hengelo zat met de schade duidelijk in de maag en heeft mij uiteindelijk een goed voorstel gedaan waarvoor hulde!

zoals altijd: nakomen wat beloofd wordt en transparante communicatie

Al jaren klant bij Broekhuis Hengelo, en elke keer maken ze het weer waar. Grappig genoeg krijg je bijna het gevoel alsof je bij de dorpsgarage van vroeger bent. Persoonlijke aanpak, benaderbare mensen, goede communicatie, en afspraak is afspraak.

Super klantvriendelijk en snelle afhandeling

Afspraak via site gemaakt. Ging snel en makkelijk. Na aankomst bij de garage super klantvriendelijk geholpen. Werd keurig gebeld met prijsopgave en of het akkoord was. Bij ophalen bleek de auto ook nog eens gewassen. Zeer te reden.

Prettige communicatie

Duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden

Perfecte service

Prima geholpen door de verkoopster. Een fijne en betrouwbare garage!

Netjes, eerlijk en correct bedrijf.

Broekhuis Hengelo is een prettig bedrijf in de omgang. Je wordt er vriendelijk ontvangen en behandeld. Ook belangrijk, ze zijn eerlijk richting de klant. As er tijdens een onderhoudsbeurt onverhoopt toch wat mis blijkt te zijn, wordt je keurig gebeld en wordt gevraagd of je akkoord gaat met de verdere afhandeling. Wat ook opvalt is hoe schoon en opgeruimd het er altijd is. Zowel in de showroom, maar zeker ook in de werkplaats. Kortom, ik ben als Peugeotrijder zeer tevreden met Broekhuis Hengelo.

Zeer deskundig en prettig

Zeer deskundig en prettig.. alles wordt goed overlegd en toegelicht.

Duidelijk

Gesprekken die wij gevoerd hebben waren duidelijk, eerlijk gemeend, en niet opdringerig.

Prettige garage met prima dienstverlening!

Mijn ervaring bij Broekhuis Hengelo omschrijf ik als zeer prettig. Vanaf het eerste moment van telefonische contact tot en met de aflevering van de auto heb ik alles heel prettig ervaren. De gemaakte afspraken zijn heel netjes nagekomen.

Het is daar altijd goed geregeld.

NVT

Vriendelijk en Correct

Vriendelijke benadering bij binnenkomst en bij het uitzoeken van een auto. Correcte afhandeling bij ophalen. Nette en verzorgde showroom.

Klanttevredenheid ten top

Sinds 1997 ben ik klant van Broekhuis Hengelo ( voorheen Nijkrake) toen ik een nieuwe 406 kocht en ben daar al die jaren zeer tevreden over zowel verkopers, monteurs als receptie. Er wordt niet moeilijk gedaan als je eens even een praatje gaat maken met de monteur die met je auto aan het werk is. Sommigen ken ik al vanaf mijn eerste aankoop. zeer deskundige monteurs die je precies vertellen waar dat irritante rammeltje vandaan komt terwijl je zou verwachten dat het heel ergens anders vandaan kwam. Je weet ook vooraf bijna exact de te betalen kosten

Prima garage met deskundige en vriendelijke medewerkers.

Voor een grote beurt werd mijn Peugeot 's morgens thuis opgehaald en 's middags ook weer thuis afgeleverd. Alles wat moest gebeuren werd tevoren duidelijk telefonisch doorgenomen en afgesproken, inclusief bijbehorende prijsafspraken. Auto kan "er weer tegen". Een dikke 10 voor deze garage.

Super fijne, klantgerichte garage!

We zijn gestrand in Frankrijk met pech, met vervangend vervoer thuisgekomen. Eenmaal thuis kregen we geheel gratis een leenauto mee. Onze 3008 kwam een week later terug bij de garage. De reparatie bleek eenvoudig maar hoe fijn dat ze zelfs buiten de officiële garantie om alle werkzaamheden en kosten voor hun rekeningen namen. Inmiddels rijd de 3008 weer als een zonnetje en zitten we na een dure vakantie niet met onvoorziene kosten. Chapeau !!! Alle credits naar Broekhuis Hengelo en in het bijzonder Florian en de monteurs.

Verkoopster vakkundig, professioneel, behulpzaam en representatief voor de vestiging in Hengelo ov

Zeer positief kom in de toekomst zeker terug voor onderhoud.

fantastisch bedrijf

zeer goede verkoper

Ben super tevreden

Afspraken worden nagekomen. Er wordt moeite voor je gedaan je bent er niet alleen een autonummer. Het gevoel is goed.

Had een afspraak tijdens de boeren blokkades de A50 A1 heb uren lang in de file gestaan! had de garage van te voren al gebeld. ben 1 ,5 uur eerder van huis gegaan dan gepland, doch kwam toch nog 1.5 uur te laat voor mijn afspraak. Geen gemor, zij hebben de grote beurt gedaan. Op de terugweg hetzelfde probleem, was Laat thuis! maar het fijne was dat ik geen nieuwe afspraak hoefde te maken voor deze beurt.

altijd correct

altijd correct