Kan niet beter

Zeer fijne verkoper Berthil die met ons meedacht en zorgde voor de juiste fijne beslissing. Alles klopt en zelfs nog een verassing op de bijrijdersstoel. Zooo blij met de 3008 GT. Broekhuis bedankt.

Geweldig!!

Helaas na een zeer slechte ervaring (service) met Broekhuis Apeldoorn heeft Broekhuis Hengelo mij zeer goed geholpen en snel afgehandeld. Broekhuis Hengelo heeft een top service die goed om gaat met klanten zoals het hoort en zelfs meer! Hengelo bedankt voor alles!

Supper

Het personeel is vriendelijk en zeer geïnteresseerd

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Dat u door onze collega's vriendelijk en zeer geïnteresseerd bent geholpen doet ons goed om te zien, daar doen we het voor. Wanneer wij u weer mogen voorzien van onze service dan zien wij u graag weer bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

adequaat

prima service

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Prettig en betrouwbaar

Bedankt Jennifer, voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goede mensen

Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Fabuleus

Kon echt niet beter. De verwachtingen, die bij voorbaat al positief waren, zijn buiten alle proporties overtroffen. Klantcontact, levering en de auto zelf waren alle top.

Beste Rick, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u zowel het contact als de aflevering goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goede service en duidelijke uitleg

Verkoper neemt de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Veel mogelijk in overleg.

Beste Robert, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Service en klantkennis op hoog niveau

Ruim 20 jaarkopen wij Peugeot bij Broekhuis in Hengelo. Recent een 208 als tweede auto naast onze 2008. De eerste kilometers zijn geweldig. Ons vast aanspreekpunt heeft ons goed geholpen en binnen een uur waren we verkocht. De werkplaats levert altijd zoals afgesproken. Hou dit hoge niveau vast!!!

Hartelijk bedankt Wouter, voor deze mooie woorden en uw beoordeling! Uw feedback is voor ons heel waardevol. Wij zullen dit zeker vasthouden, onze service en klantkennis op hoog niveau. Wij wensen u veel rijplezier toe en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

We hadden een mooie Peugeot 208 GT Line gezien via internet. Vanuit Venlo zijn we op een druilige zaterdag komen kijken. We zijn geweldig te woord gestaan door Berthil (verkoper) die ons zeer vriendelijk en alles behalve opdringerig heeft geholpen. De auto is kosteloos naar Venlo gebracht en onze oude auto hebben ze ingeruild en meegenomen. Geweldige service vanuit Broekhuis en een zéér vriendelijke en gezellige meneer die hem kwam brengen. We zijn helemaal blij, volgende keer weer naar Hengelo voor een occasion :).

Beste Floor, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Veel mooie kilometers gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Prettig zaken doen

Snel, vriendelijk, no nonsense

Bedankt Jaap, voor uw review! Wat fijn om te lezen dat tevreden bent, we zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Perfect geholpen

De verkoper dacht helemaal mee.

Bedankt Egbert, voor het beoordelen van onze service. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Fijne persoonlijke benadering

Prettige ontvangst. Soepel verlopende onderhandelingen bij de aankoop van onze nieuwe auto. Kortom: heel tevreden.

Bedankt voor uw mooie beoordeling Adrie. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Ik heb mijn auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. En ben er zeer tevreden over, zeer vriendelijke mensen, en kreeg mijn auto gewassen terug. Fijn vind ik dat.

Beste Inge, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Op korte termijn wist garage Broekhuis de klachten te verhelpen.

De auto doet het weer als nieuw.

Beste Bert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat wij de klachten aan uw auto op korte termijn hebben verholpen. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, u bent van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

De medewerkster was heel geduldig, heeft alles goed geregeld en uitgelegd. Dat hebben we als zeer prettig ervaren.

Beste Joy, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Zeer goede ervaring

Aardig personeel, goede communicatie, goede onderhandeling.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring Jack. Wij zijn blij te zien dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Schandalig!!

Wat een teleurstellende ervaring!!! Tot aan het contact en de offerte met keurig inruil bedrag,tot aan de afspraak op zaterdag tussen14.00 en 15.00 leek alles in kannen en kruiken, omdat we 1.50 reistijd hadden op tijd in de auto maar dat je dan een uur voor de afspraak gebeld wordt dat de auto verkocht is zakt je broek wel af....wat een schandalige manier van zaken doen,meneer (noem geen namen) vond het ook erg vervelend maar zo gaat het soms in de autohandel zei hij nog Broekhuis Peugeot heb al heel wat vrienden geholpen met aanschaf van een andere auto,in verschillende prijsklassen,maar dit had zelfs ik nog niet meegemaakt!!! Gelukkig hadden we nog wat meer opties en was de dag niet compleet verloren,een mooie auto aangeschaft in Cuijk!! Een hele koude douche voor Broekhuis in Hengelo!!!

Beste Michael, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Op de dag van de afspraak hebben wij u meteen op de hoogte gebracht toen wij wisten dat de auto verkocht was. Wij vinden het vervelend dat u dit bericht van ons heeft ontvangen. Nogmaals ons excuus voor dit ongemak. Ondanks dat dit zo is gelopen, wensen u veel rijplezier toe in uw nieuwe auto. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Fijne en deskundig

Vakkundige verkoper met verstand van zaken, vriendelijk en geduldig alle vragen beantwoord.

Bedankt Jan, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u van alle gewenste informatie bent voorzien. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Prettig zaken gedaan

Naomi Kuiper was onze gesprekspartner, een prettige en pittige jongedame met verstand van auto’s. Ze gaf duidelijke uitleg over de eventueel te kopen auto, ook voor ons als “leken” goed te begrijpen. Bij het onderhandelen over de inruilprijs van onze huidige auto stond ze stevig haar “mannetje” , maar uiteindelijk zijn we er naar ons gevoel prima uitgekomen. De uitleg over de bediening van de gekochte 208 was ook prima.

Beste Johannes, Van harte gefeliciteerd met uw mooie 208. Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Online afspraak gemaakt. Onderhoudsbeurt en bandenwissel netjes afgehandeld.

Beste Jos, Bedankt voor uw bezoek en het beoordelen van onze service. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Goede ervaring en correcte behandeling

Wij waren op zoek naar een gebruikte BMW in een kleur die ons het meest aan stond en jong gebruikt was. Hoewel de auto in eerste aanleg niet geheel aan onze verwachtingen voldeed werd door Broekhuis alle moeite gedaan aan onze wensen te voldoen. Uiteindelijk zijn wij als tevreden klanten en verkoopadviseur uit elkaar gegaan.

Dank u wel Piet, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Hengelo. We zijn blij om te zien dat u goed geholpen bent en wij ons best hebben gedaan om aan uw wensen te voldoen. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Beleef en zeer correct

De afspraken die ze maken komen ze correct na. Duidelijk aangegeven van te voren wat nodig is.

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling! We zijn blij dat wij u hebben mogen voorzien van onze service. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Erg slecht

Voor de vakantie auto gebracht voor beurt. Multiriem vervangen door junior (leerling) monteur, blijkbaar ook niet gecontroleerd door werkplaats verantwoordelijke. Volgende dag bleek dat de slang van intercooler naar motor los was gedrukt door foutieve plaatsing. Gevolg slang lekt, onderdeel niet op voorraad in vakantieland dus nood reparatie laten uitvoeren. In eerste instantie was Broekhuis sportief zouden gemaakte kosten en reparatie vergoeden. Toen er afgerekend moest worden, gaf Broekhuis niet thuis, de opmerking wij hebben geen opdracht gegeven voor de reparatie. Wat verschrikkelijk slecht.

Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben uw ervaring intern besproken. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Hengelo

Alles goed ,vriendelijk te woord gestaan door de verkoper , alles volgens afspraak afgehandeld , nieuwe auto keurig afgeleverd . Wij zijn zeer tevreden over broekhuis hengelo.

Beste Hans en Evelien, Gefeliciteerd met jullie nieuwe auto! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Over Broekhuis Peugeot Hengelo