Goede service en altijd klaar staan

Zie boven

Wederom Top

Prima even tussendoor zonder afspraak geholpen.

prima service en telefonisch contact over onderhoud

maken van onderhoudsafspraak verliep soepel, inleveren auto voor onderhoud vriendelijk en uitleen leenfiets verliep vlot. telefonisch contact was duidelijk: aangegeven werd welk onderhoud noodzakelijk was en de extra kosten bovenop het standaardtarief. de wasbeurt van de auto is zeer prettig!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

goede service en me netjes geholpen

Mijn auto is 2 jasr nu En bleek toch met versnelling Aan de hand te zijn , onder deel kon pas volgende dag geleverd worden Netjes als service leenauto mee gekregrn Alles werd netjes benoemd wat aan auto zou gebeuren

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Prima service van zowel afdeling verkoop, balie

Ik werd prima geholpen.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Peugeot Hengelo

Geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Zijn zeer tevreden.

Een tweedehands peugeot 208 gekocht bij Broekhuis Hengelo. De afspraak maken voor een proefrit verliep soepel en snel via WhatsApp. De auto stond klaar zoals afgesproken. Tijdens de proefrit bleken er enkele dingen hersteld te moeten worden. Frank gaf aan dit in orde te laten maken voor aflevering. Alle afspraken hieromtrent zijn prima nagekomen. Dik tevreden met de service! Auto nu een week in bezit, ben helemaal tevreden!

Betrouwbaar bedrijf

Ze doen wat ze beloven en overleggen bij tegenvallers.

ik werd correct behandeld.

Ik werd op een professionele manier ontvangen. Onderhoud aan de auto werd correct uitgevoerd. Om niet onnodig kosten te maken werd mee gedacht aan de te vervangen onderdeel.

Alles volgens afspraak geregeld

M

afspraak is afspraak

snel indicatiebod gekregen, daarna nog verder op correcte wijze onderhandeld. Geen telefoon"terreur"zoals veel garages wel doen. Prima. Berthil Jansen was zeer correct.

Ben zeer te vreden

Ben zeer te vreden

Goed en duidelijk

Goed en duidelijk

Goed en correct geholpen.

Afspraken zijn netjes na gekomen. Vragen mbt de aankoop van de auto zijn gefuldug en met kennis en kunde (professioneel) beantwoord. Leuke "Broekhuis" verrassing ontvangen bjj ophalen auto.

Zeer tevreden met het onderhouden van mijn auto

Al jarenlang tevreden klant van broekhuis hengelo

Goede communicatie en altijd een goede service.

Goede service.

Fijne ervaring

Onze eerste auto bij Broekhuis. Goed kunnen inruilen, meegedacht met ons. Duidelijke afspraken gemaakt, die ook nagekomen zijn. Communicatie snel en fijn. Aflevering netjes. Erg blij met onze nieuwe tweedehands auto.

Vervelend dat Peugeot geen coulanceregeling trof voor de motorschade aan mijn Peugeot 308.

De motorschade was dusdanig dat inruil de enige optie was. Door Broekhuis Hengelo daarin uitstekend begeleid en geholpen. Niets dan complimenten. Minder tevreden over Broekhuis Epe waar ik via Broekhuis Hengelo mijn auto kocht. verkoper leek nauwelijks geinteresseerd en meldde niet de beperkte schade aan de auto die ik op het oog had. Door druilerig donker weer was die schade (met name diepe krassen infotainmentscherm) niet/nauwelijks zichtbaar. Na de proefrit niemand aanwezig. Heb de sleutel na lang wachten maar op de toonbank gelegd. Broekhuis Hengelo zat met de schade duidelijk in de maag en heeft mij uiteindelijk een goed voorstel gedaan waarvoor hulde!

zoals altijd: nakomen wat beloofd wordt en transparante communicatie

Al jaren klant bij Broekhuis Hengelo, en elke keer maken ze het weer waar. Grappig genoeg krijg je bijna het gevoel alsof je bij de dorpsgarage van vroeger bent. Persoonlijke aanpak, benaderbare mensen, goede communicatie, en afspraak is afspraak.

Super klantvriendelijk en snelle afhandeling

Afspraak via site gemaakt. Ging snel en makkelijk. Na aankomst bij de garage super klantvriendelijk geholpen. Werd keurig gebeld met prijsopgave en of het akkoord was. Bij ophalen bleek de auto ook nog eens gewassen. Zeer te reden.

Prettige communicatie

Duidelijke uitleg over de uit te voeren werkzaamheden

Perfecte service

Prima geholpen door de verkoopster. Een fijne en betrouwbare garage!

Netjes, eerlijk en correct bedrijf.

Broekhuis Hengelo is een prettig bedrijf in de omgang. Je wordt er vriendelijk ontvangen en behandeld. Ook belangrijk, ze zijn eerlijk richting de klant. As er tijdens een onderhoudsbeurt onverhoopt toch wat mis blijkt te zijn, wordt je keurig gebeld en wordt gevraagd of je akkoord gaat met de verdere afhandeling. Wat ook opvalt is hoe schoon en opgeruimd het er altijd is. Zowel in de showroom, maar zeker ook in de werkplaats. Kortom, ik ben als Peugeotrijder zeer tevreden met Broekhuis Hengelo.

Zeer deskundig en prettig

Zeer deskundig en prettig.. alles wordt goed overlegd en toegelicht.

Duidelijk

Gesprekken die wij gevoerd hebben waren duidelijk, eerlijk gemeend, en niet opdringerig.

Over Broekhuis Peugeot Hengelo