autoschade ad 4.500 euro geheel naar wens uitgevoerd, transparant (inzichtelijk beeldmateriaal). Auto gewassen en kleine glip aan voorzijde weg gewerkt zonder nota. Top!

Beste Hans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we de schade naar wens hebben kunnen herstellen. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Harderwijk

Alle zorg ontnomen

Vanaf het moment van schade melden tot de reparatie van de schade, is mij het werk, op het schadeformulier na, volledig uit handen genomen en is de auto weer keurig afgeleverd.

Bedankt voor deze mooie review! Daar doen we het voor. Veilige kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Autoschade Harderwijk

Alles prima geregeld , super!!

Netjes gerepareerd volgens afspraak, alles correct geregeld.

Perfect en volgens afspraak

Prettige werksfeer onder elkaar en naar de klanten toe en reparatie naat behoren erg tevreden.

Kan niet beter

Snel en zeer service gericht.Auto werd terug gebracht naar Almere en er werd zelfs gezorgd dat de uitgestelde onderhoudsbeurt aansluitend werd verricht.Topservice

Geweldig.

Nette schade afhandeling. Keurig geholpen

Zeer tevreden over de verrichtte werkzaamheden.

Schade perfect hersteld! Ook kreeg ik de auto helemaal schoongemaakt van binnen en buiten weer terug. Prima service.

Oprecht vriendelijke, klantgerichte en terzakekundige medewerkers!

Zie boven

Zeer goede ervaring.

Vriendelijk geholpen. Schade aan auto keurig gerepareerd, zag er weer als nieuw uit. Ook het interieur was compleet gereinigd...TOP

Keurig afgehandeld

Correct afgehandeld, maar daarom had ik ook hun gekozen, hoort bij Broekhuis

Over Broekhuis Autoschade Harderwijk