Uitstekende service!

Perfecte service zowel voor als na de levering van de nieuwe leaseauto. Ook een tussentijdse shortlease oplossing met het chiptekort, was geen enkel probleem. Niets op aan te merken!

Vriendelijke service- vooraf en na

Fijne mensen om mee samen te werken. Denken goed mee, communiceren helder en snel. Levering van auto was sneller dan verwacht en mooi geregelt. Goede nazorg ook telefonisch, per email en met de app.

Positief

Volgens afspraak is de juiste auto op het afgesproken moment afgeleverd. Contact met Broekhuis verliep goed.

Goed, meedenkend, behulpzaam

Goed. Behulpzaam bij zoeken naar een andere auto. Goed bereikbaar. Goede afhandeling bij schade etc.

Perfecte afhandeling

Absoluut een positieve ervaring. Zeer persoonlijke benadering. Vriendelijke medewerkers. Afhandeling / levering verloopt soepel. Alles klopt gewoon.

Simpel en direct

Via een persoonlijke link m'n nieuwe Leaseauto uitgezocht. Na goedkeuring werkgever direct contact over de aflevering. Auto ophalen en rijden

Prima aflevering van de nieuwe lease auto!

Vriendelijk ontvangst, namen er ruim de tijd voor.

Uitstekend geholpen!

Nadat ik jaren na volle tevredenheid via Broekhuis Lease heb gereden in een Audi Q2, was het nu tijd voor iets nieuws. Het is een Audi E-tron Sportback geworden, werkelijk een prachtige wagen en hij rijd heerlijk. Fantastisch geholpen door o.a. Jacob van Broekhuis Lease en Kevin van Broekhuis Audi Alkmaar.

Hele goede en snelle service

Goed advies, snelle service. Ze antwoorden zeer snel en doen wat ze beloven.

Perfecte service.

Broekhuislease komt steeds met een specialistisch aanbod dat perfect afgestemd is op de wensen van de klant. Ook bij vragen en/of problemen zoals schades etc. wordt alles vakkundig en professioneel opgelost. Zeer fijne maatschappij om zaken me te doen. Zeker een aanrader. Ook bij de overige divises van broekhuis lease zoals Carplus etc, wordt je steeds door vakkundig personeel geholpen.

Klantgericht, meedenkend en oplossingsgericht

Snel een mooie occassion lease!

Gereageerd op een occassion lease op de website. Volgende dag gebeld dat die auto weg was, maar er wel een vergelijkbare binnen kwam en nog een luxere versie ook voor dezelfde prijs. Snel geleverd en prima afhandeling!

Als ik een cijfer van 1 tot 10 zou kunnen geven…dan krijgt Broekhuis een 12! Het Het en

Goede begeleiding van A tot Z geen enkele vraag was vreemd of teveel. En nog eens een fles champagne als kerst op taart. Wat wil ik nog meer? Een trotse Q4 rijdster.

Uitstekend bedrijf

Goede service en communicatie. .

Alles ging prima.

Alles goed geregeld. Helemaal tevreden.

Goede service, open communicatie en duidelijke afspraken

Top geregeld!

Snel en correct afgehandeld.

Goed en netjes geregeld

Duidelijke communicatie met de adviseur en ook snel kunnen handelen gezien ons korte tijdbestek. De auto opgehaald bij de dealer in Nijkerk waar ook alles netjes en duidelijk was.

Heerlijke auto en persoonlijke service

Deze maand de Peugeot 3008 opgehaald. Zou eigenlijk pas begin volgend jaar geleverd worden, maar was er gelukkig toch al wat eerder. Even een hick-up omdat de kentekenplaten er nog niet waren. Dat heeft Broekhuis adequaat opgepakt. En nu gewoon heerlijk rijden in de nieuwe Peugeot.

Zeer klantonvriendelijke bedrijf

3 maanden wachten op een goedkeuring voor een aanvraag private lease... en aan de telefoon leugens verzinnen. Wat een amateuristisch bedrijf!

Niet helemaal tevreden

Ik heb sinds 20-3-2021 een Ford Kuga (besteld juli '20). Al vanaf dag 1 slecht op de hoogte gehouden van de leverproblemen. Heb zelf voortdurend moeten bellen, omdat niemand mij op de hoogte hield. Ford NL had mij een tankpas aangeboden en ook dit verliep heel stroef. Na een lange tijd werd mij eerst verteld dat de tankpas niet door zou gaan, toen was het ineens een lager bedrag dan beloofd. Hier kwam Broekhuis mij dan wel in tegemoet. Een tankpas met lagere waarde, maar het verschil kwam op mijn rekening. ten tijde van ontvangst waren al 2 maanden verstreken van de geldigheid van de pas. Nu na iets meer dan 7 maanden, blijkt dat de gekozen kilometer bundel van 10k niet genoeg gaat zijn. Reden, een andere baan wat een stuk verder weg is. Na mij vraag, kan ik verhogen en wat kost dat, kreeg ik het volgende antwoord: Dat kan, 5000 km x bedrag is totaal en ook nog eens met terugwerkende kracht. Dus dat slaat nergens op. Dan kan je beter achteraf betalen. Het aanbod na het zeggen dat ik een review zou plaatsen werd het niet veel beter. Dus bij deze. Mensen let goed op wat je kiest. Broekhuis zal je daarna niet verder helpen. Je hebt gewoon pech. Dus kijk vooral naar een lease maatschappij dat flexibeler is. ik snap dat naar beneden niet kan, maar omhoog dus ook niet. De auto rijdt prima, maar de service is niet helemaal top. De prijs voor de auto is wel goed. Maar ik raad ze niet voor 100% aan. Kijk eerst goed rond of anderen een betere service hebben of flexibeler zijn met het verhogen van de kilometrage. Sorry, maar de tekst kon niet veel langer, anders had ik het beter uitgelegd.

Net even een stapje extra

Mooi om te zien hoe de medewerkers van Broekhuis net even een stapje extra zetten om te zorgen dat mijn auto toch nog dit jaar geleverd wordt in de uitvoering die ik graag wilde. Klasse!

Beste Denis, Wat goed om te horen dat u een positieve ervaring heeft met Broekhuis. We hopen u nog lang van dienst te mogen zijn en we wensen u alvast veel veilige kilometers toe! Een vriendelijke groet, Broekhuis Lease

Goed geholpen door Broekhuis.

Het bestelproces voor de leaseauto samen met Broekhuis Lease doorlopen. Ook goed geholpen bij vragen rondom opties en de levertijd. De auto is exact volgens de verwachtte planning geleverd!

Topbedrijf

Broekhuis regelt het allemaal perfect!

Over Broekhuis Lease