Ik ben heel erg goed geholpen met het samenstellen van de Sortimo inrichting door Mark & Han. Ze hebben zelfs een 3D tekening gemaakt van de inrichting waardoor ik van te voren goed kon zien hoe de inrichting zou worden!

Beste Dave, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Han en Mark. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Super Netjes

Inrichting is netjes ingebouwd en voor gebruiker heel effectief

Bedankt Jaap, voor uw positieve review! Wat om te lezen dat alles naar tevredenheid is ingebouwd. Veel plezier en graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Top bedrijf

Mijn ervaring met het bedrijf zijn goed Komen altijd hun afspraken na Leveren vakwerk af

Beste Arien, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Super tevreden met advies, meedenken en eindresultaat!

Wij laten al ca 15 jaar onze bussen daar naar volle tevredenheid inrichten, elke bus wordt steeds iets verbeterd en professioneler. Dubbele laadvloer met lades, omvormer voor 230V en extra ledverlichting in de laadruimte. Niks is te gek daar, dus echt een aanrader voor een perfectionist of vakman, want het zijn echte visitekaartjes die dan voor komen rijden.

Bedankt Bas, voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles weer naar volle tevredenheid is ingericht. Veel plezier met de bus en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Veel mogelijkheden en meedenken in maatwerk.

Heb voor de inbouw van mijn bus (bedrijfsmatig gebruik als hovenier) de hulp ingeschakeld van Broekhuis Carplus. Het was fijn samen met een medewerker te kijken naar hoe we de bus met maatwerk en de vele mogelijkheden van de inbouw die ze hebben optimaal in te richten. Een afwijking ten opzichte van het oorspronkelijk uitgewerkte concept is uiteindelijk ook vakkundig opgelost. Inclusief een bonus feature.

Beste Hans-Wouter, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw positieve ervaring. Voor ons was het ook fijn om met u de mogelijkheden te bekijken. Veel plezier en mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Top team die kwaliteit levert

Afspraak is afspraak en wordt altijd nagekomen!

Bedankt Paul, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat wij de gewenste kwaliteit voor u kunnen leveren. Graag tot de volgende keer en dan zullen we weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Harderwijk

Met mijn vaste tussenpersoon loopt alles goed.

Bij Broekhuis wordt goed en direct geholpen, Marc de Ruiter zorg dat alles op tijd geregeld wordt en indien hij afwezig is pakt Gerson Wilsterman dit over. Ook wordt ik goed op de hoogte gehouden van alle veranderingen in de autowereld.

Beste Marjo, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen wordt door Marc en Gerson. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Harderwijk

Servicegericht, meedenkend en flexibel!

Top organisatie. Staan altijd voor je klaar en zoeken altijd naar een passende oplossing al er een probleem ontstaat. Vakmensen!

Bedankt Hans, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Broekhuis denkt mee in creatieve oplossingen

De medewerkers van Broekhuis Carplus in Harderwijk zijn zeer betrokken en bieden de beste oplossingen. Zo ook voor de inrichting van de Soepbus van het Leger des Heils in Zwolle. Het is prachtig geworden, mooi en degelijk zodat wij ons werk prima uit kunnen voeren.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Altijd goed en afspraak is afspraak !

Ik doe al jaren zaken met Broekhuis Carplus en het is altijd goed en afspraak is afspraak. De mensen die er werken hebben ook echt verstand van zaken. Je krijgt je auto altijd tip top terug.

Bedankt Carlo, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Goed advies en waarmaken afspraken

Wij doen namens een aantal klanten zaken met Broekhuis CarPlus. Onze ervaring is zeer positief. Ze geven goed advies, hebben duidelijke processen, heldere communicatie en afspraken worden nagekomen. Indien er maatwerk nodig is of onafhankelijk advies kan CarPlus dit bieden.

Bedankt Dick, voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Prima werk

Prima werk

korte lijnen en snelle service

goede begeleiding bij het uitzoeken van een inrichting. Als er bepaalde dingen niet helemaal kloppen dan lossen ze het goed en snel op.

Ik probeer mij af te melden (unsubscribe) maar wordt niet naar de juiste site doorgelinkt

Graag mij afmelden voor berichten. Wij hebben onze bedrijfsactiviteiten per 1-1-2022 beëindigd Autobedrijf Van Woudenberg BV Maartensdijk

Broekhuis Carplus Harderwijk Levert vakwerk.

Dit is mijn tweede bus die ik laat inrichten. Ze gaan voor 200 % wat werk betreft. De werkplaats is perfect er ligt geen rommel op de grond. Het personeel is kundig en gaat voor Kwaliteit !! Ref : H. Vlugt H.V. Vastgoedonderhoud.

Uitstekende kwaliteit van dienstverlening en altijd afspraak = afspraak

We werken al jaren samen met Broekhuis Carplus en altijd naar tevredenheid. Ze denken pro-actief mee.

Het wordt goed en snel geregeld

Voor een vakantie naar Polen wilde ik graag een brandblusser in mijn personenauto (leasewagen) ingebouwd hebben. Er was snel een afspraak gemaakt, in overleg met mij werd ter plekke bekeken waar de brandblusser zou worden geplaatst en dit werd snel uitgevoerd. De rekening ging rechtstreeks naar mijn werkgever. Goed en snel geregeld dus.

Fijn bedrijf waar de klant nog koning is!

Een bedrijf die klaar staat voor zijn klant. Fijn om mee samen té werken!

Snelle service

Fijn geholpen en kon tijdens inbouwen van het systeem het kantoor gebruiken. Super !

Fijn en goed contact

Al jaren betrouwbaar en fijn contact ,ga zo door mannen .

Super strak werk

Nette inrichting tot in de puntjes verzorgt. Ik mis alleen de anti slip matjes in de open stellingen.

Over Broekhuis Carplus Harderwijk