Prima werk

Prima werk

korte lijnen en snelle service

goede begeleiding bij het uitzoeken van een inrichting. Als er bepaalde dingen niet helemaal kloppen dan lossen ze het goed en snel op.

Ik probeer mij af te melden (unsubscribe) maar wordt niet naar de juiste site doorgelinkt

Graag mij afmelden voor berichten. Wij hebben onze bedrijfsactiviteiten per 1-1-2022 beëindigd Autobedrijf Van Woudenberg BV Maartensdijk

Broekhuis Carplus Harderwijk Levert vakwerk.

Dit is mijn tweede bus die ik laat inrichten. Ze gaan voor 200 % wat werk betreft. De werkplaats is perfect er ligt geen rommel op de grond. Het personeel is kundig en gaat voor Kwaliteit !! Ref : H. Vlugt H.V. Vastgoedonderhoud.

Uitstekende kwaliteit van dienstverlening en altijd afspraak = afspraak

We werken al jaren samen met Broekhuis Carplus en altijd naar tevredenheid. Ze denken pro-actief mee.

Het wordt goed en snel geregeld

Voor een vakantie naar Polen wilde ik graag een brandblusser in mijn personenauto (leasewagen) ingebouwd hebben. Er was snel een afspraak gemaakt, in overleg met mij werd ter plekke bekeken waar de brandblusser zou worden geplaatst en dit werd snel uitgevoerd. De rekening ging rechtstreeks naar mijn werkgever. Goed en snel geregeld dus.

Fijn bedrijf waar de klant nog koning is!

Een bedrijf die klaar staat voor zijn klant. Fijn om mee samen té werken!

Snelle service

Fijn geholpen en kon tijdens inbouwen van het systeem het kantoor gebruiken. Super !

Fijn en goed contact

Al jaren betrouwbaar en fijn contact ,ga zo door mannen .

Super strak werk

Nette inrichting tot in de puntjes verzorgt. Ik mis alleen de anti slip matjes in de open stellingen.

Over Broekhuis Carplus Harderwijk