Top team die kwaliteit levert

Afspraak is afspraak en wordt altijd nagekomen!

Bedankt Paul, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat wij de gewenste kwaliteit voor u kunnen leveren. Graag tot de volgende keer en dan zullen we weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Harderwijk

Met mijn vaste tussenpersoon loopt alles goed.

Bij Broekhuis wordt goed en direct geholpen, Marc de Ruiter zorg dat alles op tijd geregeld wordt en indien hij afwezig is pakt Gerson Wilsterman dit over. Ook wordt ik goed op de hoogte gehouden van alle veranderingen in de autowereld.

Beste Marjo, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen wordt door Marc en Gerson. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Harderwijk

Servicegericht, meedenkend en flexibel!

Top organisatie. Staan altijd voor je klaar en zoeken altijd naar een passende oplossing al er een probleem ontstaat. Vakmensen!

Bedankt Hans, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Broekhuis denkt mee in creatieve oplossingen

De medewerkers van Broekhuis Carplus in Harderwijk zijn zeer betrokken en bieden de beste oplossingen. Zo ook voor de inrichting van de Soepbus van het Leger des Heils in Zwolle. Het is prachtig geworden, mooi en degelijk zodat wij ons werk prima uit kunnen voeren.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Altijd goed en afspraak is afspraak !

Ik doe al jaren zaken met Broekhuis Carplus en het is altijd goed en afspraak is afspraak. De mensen die er werken hebben ook echt verstand van zaken. Je krijgt je auto altijd tip top terug.

Bedankt Carlo, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Goed advies en waarmaken afspraken

Wij doen namens een aantal klanten zaken met Broekhuis CarPlus. Onze ervaring is zeer positief. Ze geven goed advies, hebben duidelijke processen, heldere communicatie en afspraken worden nagekomen. Indien er maatwerk nodig is of onafhankelijk advies kan CarPlus dit bieden.

Bedankt Dick, voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Carplus Harderwijk

Prima werk

Prima werk

korte lijnen en snelle service

goede begeleiding bij het uitzoeken van een inrichting. Als er bepaalde dingen niet helemaal kloppen dan lossen ze het goed en snel op.

Ik probeer mij af te melden (unsubscribe) maar wordt niet naar de juiste site doorgelinkt

Graag mij afmelden voor berichten. Wij hebben onze bedrijfsactiviteiten per 1-1-2022 beëindigd Autobedrijf Van Woudenberg BV Maartensdijk

Broekhuis Carplus Harderwijk Levert vakwerk.

Dit is mijn tweede bus die ik laat inrichten. Ze gaan voor 200 % wat werk betreft. De werkplaats is perfect er ligt geen rommel op de grond. Het personeel is kundig en gaat voor Kwaliteit !! Ref : H. Vlugt H.V. Vastgoedonderhoud.

Uitstekende kwaliteit van dienstverlening en altijd afspraak = afspraak

We werken al jaren samen met Broekhuis Carplus en altijd naar tevredenheid. Ze denken pro-actief mee.

Het wordt goed en snel geregeld

Voor een vakantie naar Polen wilde ik graag een brandblusser in mijn personenauto (leasewagen) ingebouwd hebben. Er was snel een afspraak gemaakt, in overleg met mij werd ter plekke bekeken waar de brandblusser zou worden geplaatst en dit werd snel uitgevoerd. De rekening ging rechtstreeks naar mijn werkgever. Goed en snel geregeld dus.

Fijn bedrijf waar de klant nog koning is!

Een bedrijf die klaar staat voor zijn klant. Fijn om mee samen té werken!

Snelle service

Fijn geholpen en kon tijdens inbouwen van het systeem het kantoor gebruiken. Super !

Fijn en goed contact

Al jaren betrouwbaar en fijn contact ,ga zo door mannen .

Super strak werk

Nette inrichting tot in de puntjes verzorgt. Ik mis alleen de anti slip matjes in de open stellingen.

Over Broekhuis Carplus Harderwijk

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.