Professioneel ,klantvriendelijk

Prettige sfeer, klantvriendelijk , behulpzaam. Zeer vriendelijke en professionele verkoper en attentvolle collega’s.

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

minder goed

Jammer dat mijn auto met schade terug kwam

Bedankt voor uw review. Vervelend dat er schade is aan uw auto. Wij hebben contact met u opgenomen om het te bespreken en de schade getaxeerd. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Perfect geholpen, gevolg tevreden klant

Complimenten voor de verkoper, Raymond Knoppert en de staf van Broekhuis Volvo Harderwijk. Hun professionele aanpak heeft geleid tot de aanschaf van een prachtige XC40. Heel veel dank.

Beste Hans, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Volvo XC40. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en u een fijne ervaring heeft gehad gedurende uw aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Deze vestiging van broekhuis is echt top. Service, medewerkers en monteurs zijn perfect. Koffie staat altijd klaar en de verkopers doen hun best om het ons naar het zin te maken

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag zien wij u de volgende keer en dan zal de koffie weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Klantvriendelijk

Een keurig netjes correct bedrijf Klantvriendelijk en meedenken met de klant. Zeer goede service.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Fijne ervaring, objectief advies, ruim aanbod

Er werd goed geluisterd naar waar ik naar opzoek was en er werd proactief tips gegeven voor mogelijke auto's die passen in mijn zoekbereik. Er werd geen druk gelegd en kon rustig nadenken en overwegen wat voor mij de beste keuze van auto was. Vanuit de sales en oplevering geen verbeterpunten. Een klein verbeterpunt is de presentatie van de specificaties in het aanbod op internet. Daarover was bij mij verwarring doordat op internet er andere specificaties werden verstrekt dan werkelijk onderdeel waren van de auto.

Beste Gert, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Harderwijk. Ook willen wij u bedankt voor uw feedback, dit is heel waardevol voor ons. Wij zullen u graag weer voorzien van onze service wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

ik ben goed en vriendelijk geholpen

Als eenige opmerking heb ik dat ik 2.5 uur had moeten wachten voor de auto gereed was voor een beurt

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons, dank hiervoor. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

verkoopadviseur was "open en eerlijk, zonder onaangename verrassingen

Geen verplichting apart contract te sluiten voor een proefrit ( zoals bij sommige andere Broekhuisvestigingen) . Open verkoopgesprek. Instemming met en nagenoeg volledig tegemoet komen aan kritisch keuringsrapport externe deskundige. Geduldig naar klant toe. Coulance in datum aflevering. Verlegen makende attenties bij aflevering. Waarom geen 10? Geen volle tank conform Afleverpakket Volvo UCG, waarvoor overigens bij signalering direct excuus werd aangeboden met mogelijkheid compensatie. Niemand is volmaakt. En misschien nog dit : meld bij voorkeur de klant bij verkoopgesprek dat er mogelijkheid bestaat van Bovag omruilregeling ( moet desgewenst in orderbevestiging worden opgenomen). Wekt vertrouwen.

Beste Jacque, Allereerst willen wij u feliciteren met uw aankoop! Uw feedback is heel waardevol voor ons, bedankt hiervoor. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag een volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Uitermate tevreden

Uitvoering onderhoud Volvo XC90 SB 500-K 27-3-2024 is aan onze auto onderhoud uitgevoerd ~winterbanden verwisseld voor zomerbanden ~kleine onderhoudsbeurt uitgevoerd ~werkzaamheden uitgevoerd door Roelof en Tecnicus Roelof Timmer.Wij zijn uitermate tevreden!! Toen onze Volvo werd teruggebracht constateerden wij,bovendien dat hij keurig gewassen was en aan de binnenzijde ook nog alles netjes schoon gemaakt was!! Hierbij willen wij onze waardering uitspreken en ervaren met een 9 of 10 uitstekend. Met vriendelijke groeten Tijs Meiling Meiling Meesterschilders

Beste Tijs, Hartelijk dank voor deze mooie en complimenteuze beoordeling! Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is uitgevoerd, daar doen we het voor. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer klantvriendelijk

Wat een fijne ervaring hadden wij in dit bedrijf met de sympathieke verkoper die wij troffen. Niets was teveel. Een geweldig gesprek, alle tijd voor ons, hetgeen ertoe leidde dat wij nu in het bezit van een prachtige Volvo xc 40 hybride. Wij willen de betreffende verkoper bedanken voor de fantastische service! We komen er graag nog een keer voor terug vanuit Zeeland.

Beste Theo, Hartelijk dank voor uw bezoek en gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Na goed gesprek is als nu perfect geregeld

Na goed gesprek met Richard is alles keurig en netjes geregeld alle misverstanden zijn uit de lucht

Beste Johnny, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat na een goed gesprek met onze collega alles keurig en netjes geregeld is en alle misverstanden uit de lucht zijn, is voor ons heel fijn om te zien. Daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer en wij wensen u fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

prima geregeld

Was de auto meerdere dagen kwijt vanwege een terugroep actie (vervangen hoog voltage accu) en onderhoudsbeurt. Alle werkzaamheden keurig en binnen afgesproken tijd uitgevoerd. Tevens kosteloos vervangend vervoer gekregen. Prima geregeld dus !

Beste Cor, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat alles volgens afspraak is verlopen. Graag zien we u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Super leuke aflevering

Goede ervaring bij de aanschaf voor een (jong gebruikte) Ford! Zeer aan te bevelen. Deskundig en attent team bij Broekhuis Harderwijk.

Bedankt Erik, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Harderwijk. Dat u ons aanbeveelt doet ons erg goed om te zien. We hebben met plezier voor u klaargestaan! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw mooie Ford! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Eerlijk bedrijf komt afspraken na

Keurig bedrijf met aardige werknemers. De nazorg van Krijn verdient de schoonheidsprijs! Toen ik terugkwam voor vragen was Krijn diegene die de auto nog netjes na liep.

Beste Marc, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer fijne ervaring met de aankoop van de Fors Active

Beste Tony, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo een fijne ervaring heeft gehad. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Verkoper met hart voor de zaak en oog voor de klant

Vanaf moment van binnenkomst tot en met het wegrijden van de nieuwe auto een zeer welkom gevoel gehad. Het eerste (en direct laatste) gesprek verliep soepel. Stijn (junior verkoper) heeft ons zeer goed geholpen, dacht mee, hield rekening met onze wensen, was eerlijk en deed ons een realistisch prijs voorstel. ‘Onderhandelen met interesse in en oog voor de verkopende partij!’. In een uur was alles geregeld. Meer dan tevreden. In goed overleg werd de auto bij ons thuis afgeleverd, stukje service.

Beste Niels, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het is voor ons fijn om te zien dat u zeer goed geholpen bent door onze collega en zeer tevreden bent! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

hele positieve ervaring!

Eind november j.l. werd onze Ford C-Max door Broekhuis Harderwijk afgeleverd. Onder een grote afdekhoes stond een smetteloze auto te pronken, het leek wel een nieuwe! Na de nodige instructies reden we heel tevreden weer terug naar Boxtel. Wij willen de verkoopadviseur Richard Minkman bedanken voor de prettige gesprekken en de leuke presentatie! We vertrouwen erop dat de toekomstige contacten net zo prettig zullen zijn als die met Broekhuis Zeist. Rob

Beste Rob, Wij bedanken u voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Met plezier hebben wij voor u klaargestaan en zijn blij om te zien dat u zo tevreden bent over onze service. Namens onze collega, heel graag gedaan! Wij wensen u fijne kilometers en veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Meedenken en meebeleven

Bedankt Gert, voor uw positieve beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

vind bij iedere controle teveel werk, vervelend om dit steeds te moeten doen

Beste Daan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in Harderwijk. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goede service en denken mee

Helaas vorige auto met motorschade, moest dus andere auto, denken goed mee

Beste Ron, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u konden helpen bij de zoektocht van een nieuwe auto. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Sander Vermeer is een betrouwbaar persoon en een goede adviseur

Al heel lang contact met Sander en altijd weer betrouwbaar

Beste Marc, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Sander. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Top goede communicatie

Mijn ervaring is wederom goed. Deskundig onderzoek en goed advies. Kosten mogen iets minder maar de service is goed

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Harderwijk. Wat fijn dat de service u zo goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Geweldig geholpen!

Prachtige vestiging waar het een feest is om een auto te kopen. Ook de aflevering van de auto was super goed! Met een fijne uitleg van de nieuwe auto! Aanrader!!

Beste Evert, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling en uw aanbeveling. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Open, eerlijke persoonlijke benadering.

Na via internet om een offerte gevraagd te hebben, werd ik vrij snel gebeld voor aanvullende informatie. Wij hadden gelijk een klik met de verkoper, Rob. Enkele dagen later kregen we een serieuze offerte, waar we ook om hadden gevraagd. Tijdens het bezoek aan de zaak werden we zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen. Er was alle tijd voor ons. Na het maken van een proefrit, werden de puntjes op de i gezet, waarbij wij mochten ervaren dat het uiterste werd gedaan om het ons naar de zin te maken.

Beste Klaas, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Fijn contact en blij met de auto

Fijn contact en blij met de auto

Beste Josja, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u goed contact heeft gehad. Veel rijplezier gewenst en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Over Broekhuis Volvo/Ford Harderwijk