Goed geholpen door Rob bij de aankoop van onze Volvo V60. Alles top geregeld.

Van harte gefelicitedr met uw aankoop! Wat fijn dat met Rob alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

vreemd gevoel

Om te beginnen moet je maanden vooraf je afspraak maken. Volvo is in staat de kilometerstand in te zien en kan dus bijtijds ons een mailtje sturen met welk onderhoud er moet en een aantal optionele data. Dan willen jullie de auto een hele dag hebben en moeten wij de leenauto betalen. Waarom? Als ik daar een opmerking over maak zegt de heer aan de balie dat ze hun best zullen doen om eerder klaar te zijn. Dus ik lever de auto in om 8 uur en vertrek met mijn partner om een telefoontje te krijgen om 9.30 dat de auto klaar is ????? Vreemd. Is alles wel gedaan vraag ik me af? Al met al , veel twijfel bij ons.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen en toelichting hierover gegeven. Graag zien wij u bij het volgende bezoek bij ons in Harderwijk. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer prettig geholpen.

Goede uitleg ,duidelijk .

Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Snelle actie en een luxe tweedehands V60

Een paar weken voor de vakantie afscheid genomen van onze 18 jaar oude Volvo. Samen met de verkoper een mooie tweedehands uitgezocht. Door een snelle actie van Stijn deze V60 naar Harderwijk laten komen, en is het de werkplaats gelukt om de auto op tijd rijklaar en gepoetst af te leveren. Bedankt voor het meedenken en de service. Wij gaan met een veilig gevoel op vakantie.

Beste Erik, Hartelijk bedankt voor uw review! Wij hebben met plezier voor u klaargestaan en meegedacht. We zijn blij dat door de snelle actie van onze collega uw auto op tijd klaar stond en u met een veilig gevoel op vakantie kan gaan. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goed en vakkundig geholpen.

Onze ervaring is erg goed. Ook de vorige auto bij Broekhuis gekocht. Heel erg tevreden , en goed geregeld.

Beste Ineke, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo tevreden bent over onze service, daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Keurig afgeleverd

Mijn tweedehands Volvo V60 stond keurig gepoetst klaar. De besproken punten zijn allemaal opgepakt. Thuis gekomen ontdekte ik nog een paar kleine puntjes. Even contact opgenomen en geen enkele discussie. Binnenkort komen ze de auto ophalen en na reparatie de zelfde dag weer terugbrengen. Prima service!

Beste Ron, Bedankt voor uw positieve review! Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Degelijke service zoals je bij Volvo ( Broekhuis) verwacht en krijgt

Vriendelijke ontvangst, keurig volgens tijd afspraak geholpen

Wij bedanken u voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden is voor ons fijn om te zien, daar doen we het voor! Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Superleuk geholpen aan een V60 door Stijn, alles top geregeld!

Stijn heeft me fantastisch geholpen en alles wat we hadden afgesproken volledig waargemaakt. Mijn volgende Volvo ga ik weer hier kopen!

Beste Kees, Hartelijk bedankt voor deze mooie review en complimenten voor onze collega. Met plezier heeft hij voor u klaargestaan! Wij wensen u veel rijplezier toe en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prima service en buitengewoon vriendelijk

Alles klopte

Hartelijk bedankt Ray, voor deze mooie woorden! Dat u zo tevreden bent over onze service is voor ons erg fijn om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Service bovenaan

De adviseur van Broekhuis (Richard), in Harderwijk heeft ons ontzettend goed geholpen, we waren niet tevreden met onze aankoop maar Richard heeft daar zijn menselijkheid laten zien en ons niet in de steek gelaten maar oplossingen gezocht zodat beide partijen tevreden waren ,Er zijn garages die zeggen ja jammer joh maar Richard niet, toppie Richard dank hier voor. M.v.g. Alfons

Beste Alfons, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Dit waarderen wij enorm. We zijn blij om te zien dat u tevredenheid bent over de service die onze collega heeft aangeboden en het vinden van de juiste oplossing. Namens Richard, heel graag gedaan en wij wensen u fijne kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Onderhoud goed, vervangend vervoer teleurstellend

Mijn auto netjes de dag voor onderhoud gebracht in Harderwijk, service is snel, netjes gebeld om de werkzaamheden door te spreken. Service verder prima verleend. Helaas een elektrische scooter meegekregen zonder laadkabel en slechts 40 km kunnen rijden. De scooter moeten achterlaten in het centrum van Harderwijk toen ik hem terug wilde brengen en vanaf daar een eind moeten lopen. Erg jammer en vervelend.

Beste Niels, Bedankt voor uw beoordeling en de feedback. Dit is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Het kon niet beter

Stijn is een gedreven verkoper, die zijn uiterste best doet om ons maximaal te informeren en op de hoogte te houden van onze nieuwe auto. Stijn nam uitgebreid de tijd bij de aflevering van onze Ex30.

Beste Kees, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe EX30! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Stijn. Veel mooie en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Kundig, prettig, professioneel

Zeer plezierige, nette goede showroom. Goede en prettige benadering. Respectvolle bejegening. Goede uitleg.

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u het bezoek en de service zo goed heeft ervaren. Graag zien wij u een volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goed geholpen bij de aankoop van 2 auto’s

Zeer goede service en gastvrij ontvangen in de mooie showroom

Beste Han, Van harte gefeliciteerd met uw aankopen! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen, daar doen we het voor. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

buiten gewoon tevreden.

Altijd staat de klant centraal. Duidelijkheid, vriendelijkheid en verstand van zaken.

Bedankt Jos, voor uw review. Wat fijn om te zien dat u buiten gewoon tevreden bent, daar doen we het voor! Graag tot de volgende keer bij ons in Harderwijk. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Snel maar duur

Ik heb mijn Volvo XC60 gekocht bij Nieuwenhuijse Zwolle. Bij aflevering 09-05-2023 heeft deze auto een afleveringsbeurt gekregen: Afleverpakket Volvo Selekt - 2 jaar Volvo Selekt garantie - Volvo Selekt Afleveringsbeurt - Service 2.0, incl. Softwareupdates - Nieuwe APK (indien nodig) - Volle tank brandstof - Volvo Assistance,Wegenwachthulp Europa Het feit dat Harderwijk dichter bij Nunspeet ligt dan Zwolle ben ik klant bij Broekhuis geworden. Een jaar na aflevering een afspraak gemaakt voor een servicebeurt. 06-05-2024 Servicebeurt uitgevoerd. Totale duur van deze servicebeurt 70minuten. Factuur: € 683,36 Geen offerte op voorhand gekregen voor de servicebeurt. Eén probleem is nog niet verholpen: Opladen tijdens rijden op benzine doet hij niet. Kan uren rijden zonder dat er maar een kilometer bij komt. Klopt niet. Hoor graag van u. De keuze hieronder is lastig te maken. Wellicht een extra keuze toevoegen "Weet niet"

Beste Paul, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. We waren blij om te horen dat alles voor u nu duidelijk en opgelost is. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Vriendelijk en professioneel, meedenkend, mooie showroom

Onlangs voor onderhoud aan mijn V60 bij Broekhuis Harderwijk geweest. Bij het inplannen van de afspraak vroeg ik hoe lang de onderhoud zou kunnen duren en ze gaven meteen al aan dat ze het nog korter kunnen laten duren door twee monteurs in te plannen. Van te voren stuurden ze nog even de offerte voor de verwachte onderhoudskosten op zodat ik al een goed idee had wat ik kon verwachten. Ter plekke nog even gevraagd of ze toevallig een EX30 beschikbaar hebben voor een korte proefrit en die mocht ik meteen proberen. Flexibel en transparant dus! Enigste minpuntje was dat de airco behandeling spray (met die citroen geur) die ze in de ventilatie roosters gesproeid hebben de dashboard en touchscreen vies had gemaakt met overal spetters van de spray, dat hadden ze nog wel even mogen opruimen wat mij betreft.

Beste Raymond, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in Harderwijk. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen en u hebben voorzien van een proefrit. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Ondanks de hoge verwachtingen tot nu toe helaas teleurstellend.

Onze zakelijke Ford Ranger Wildtrack voor een grote beurt. Na aankoop van deze Ford met een km stand van 45658km bij De Groot in Rhenen vonden wij het tijd over te gaan tot vast onderhoud in de buurt bij een Merkdealer aangezien wij gevestigd zijn in Ermelo & Putten. Een werkplaatsafspraak mk per telefoon is vrijwel onmogelijk bij deze vestiging aangezien er simpelweg niet wordt opgenomen. Dan maar langs de vestiging. Bij de balie werd mij verteld nadat er 2 klanten geholpen waren dat het erg druk was met de vraag of ik even nog 10 min nog tijd had om te wachten aangezien de dienstdoende medewerker 'even dit afmaken waar ik mee bezig ben' staande achter zijn PC mij dit kon vertellen. Mijn voorstel was visitekaartjes ruilen waarbij ik aangaf wat de bedoeling was en ik vroeg gebeld kon worden voor de afspraak. Helaas niets gehoord. Uiteindelijk kwam ik er telefonisch zelf een keer door teneinde een afspraak te maken via de klantenservice die mij belde nadat ik er een mail aan had gewaagd met verzoek. Deze klantenservice medewerker was zeer correct en drukte mij op het hart dat dit niet de normale werkwijze was, ik een bevestiging zou krijgen van de afspraak via administratie werkplaats en er een, als kleine goedmaker, interessante vervangende Ford zou klaarstaan op de dag van onderhoud. De vervangende auto werd een standaard Opel bij afleveren van onze Ford. Op de dag van onderhoud werd gevraagd of de extra zaken die geconstateerd waren vervangen mochten worden. Nu staan wij daar voor open maar: Is het erg vreemd wanneer er volgens een accumeting een nieuwe accu moet worden op (02-05-2024) geplaatst terwijl er op 09-01-2024 een nieuwe Bosch accu is geplaatst doordat de oude ermee ophield. Er zijn geen aanwijzingen voor een zwakke accu bij de Ford. Zo zijn er nog een paar zaken discutabel. Meest teleurstellend is het niet terugkomen op de remblokken bestelling, wél op de factuur. Niet vervangen. U wordt gebeld wnnr ze binnen zijn, 11 dagen verder: Geen Bericht

Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Wij hebben u uitleg mogen geven over de situatie. Bedankt voor dit prettige en positieve gesprek! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer tevreden over verkoper Stijn Buitink, die zorgde voor vlotte levering en zorgde dat alle afspraken netjes werden nagekomen.

Bedankt Jochem, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat onze collega heeft gezorgd voor een vlotte levering en dat alle afspraken netjes werden nagekomen! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Stijn heeft ons geweldig geholpen. Rustig, oprecht en zonder pushen heeft hij ons begeleid in het loslaten van onze oude fijne X5 naar de aanschaf van een Volvo XC 40, die enorm bevalt!

Beste Anja, Van harte gefeliciteerd met de mooie Volvo XC40. Wat fijn dat u zo goed begeleid bent in het proces door Stijn. Wij wensen u veel mooie kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Professioneel ,klantvriendelijk

Prettige sfeer, klantvriendelijk , behulpzaam. Zeer vriendelijke en professionele verkoper en attentvolle collega’s.

Beste Eric, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

minder goed

Jammer dat mijn auto met schade terug kwam

Bedankt voor uw review. Vervelend dat er schade is aan uw auto. Wij hebben contact met u opgenomen om het te bespreken en de schade getaxeerd. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Perfect geholpen, gevolg tevreden klant

Complimenten voor de verkoper, Raymond Knoppert en de staf van Broekhuis Volvo Harderwijk. Hun professionele aanpak heeft geleid tot de aanschaf van een prachtige XC40. Heel veel dank.

Beste Hans, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Volvo XC40. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en u een fijne ervaring heeft gehad gedurende uw aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Deze vestiging van broekhuis is echt top. Service, medewerkers en monteurs zijn perfect. Koffie staat altijd klaar en de verkopers doen hun best om het ons naar het zin te maken

Beste Wim, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag zien wij u de volgende keer en dan zal de koffie weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Klantvriendelijk

Een keurig netjes correct bedrijf Klantvriendelijk en meedenken met de klant. Zeer goede service.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zuiderbreedte 40-42

3845 MC Harderwijk