Klantgericht

Service is en afhandeling zijn uitstekend. Ben al jaren klant van Broekhuis Zeewolde.

Bedankt Koos, voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

PRIMA SERVICE

BEN AL JAREN KLANT BIJ BROEKHUIS KAN IEDEREEN AAN RADEN

Bedankt voor uw positieve review en het aanbevelen van onze vestiging. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

vriendelijk en deskundig geholpen.

Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo vriendelijke en deskundig geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Duidelijk en klantvriendelijk!!

Afspraak maken verliep vlot, contact over de bevindingen in de garage was duidelijk en voor het ophalen van de auto hadden we per mail al een complete rapportage. Prima ervaring!!

Beste Joke, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Zeer service gericht

Beste Marjon, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat u zo tevreden bent. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

600 voor jaarbeurs erg veel geld.

Het is gemeld, maar toch twijfels over diverse filters die gereinigd zijn. Ook de achterruitwisser is een jaarlijks terugkomend fenomeen. On-controleerbaar voor een leek. Erg vriendelijk personeel. Auto om 800 gebracht, pas om 1715 klaar pfffffff.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen en een afspraak gemaakt om de kosten te bespreken. Graag zien we u op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Zeer tevreden met aankoop en aflevering van gebruikte Opel mokka

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw Opel Mokka. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zwolle

Snel geholpen

Vriendelijk personeel

Bedankt Arie, voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben geholpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Helemaal tevreden top!

Fijne service duidelijke afspraken, fijn geholpen door Mark in Zeewolde onder genot van kopje koffie. Super blij met de mooie auto top! Zou zeggen tot de volgende keer.

Beste Truus, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Mark. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Goede service en communicatie

De reparatie duurde langer door onvoorziene gebreken. Dit is goed gecommuniceerd en goed opgelost. Fijne communicatie en mooie leenauto.

Bedankt voor uw beoordeling! Dat er goed met u is gecommuniceerd en de reparatie goed is opgelost is voor ons heel fijn om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Zeer tevreden.

Bij Broekhuis Zeewolde hoef je nooit lang te wachten. Als je maar naar een auto knipoogt, dan staat hij al gewassen en gepoetst voor je klaar. Zeer vriendelijk personeel.

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve en leuke beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

personeel is vriendelijk en behulpzaam

Ook zonder afspraak ben je welkom en er wordt gekeken naar oplossingen zodat je altijd mobiel blijft. Koffie staat altijd klaar.

Beste Koos, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en wij u hebben kunnen voorzien van een bakje koffie. De volgende keer staan wij en de koffie weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Met zo'n betrouwbare verkoper weet je dat je de juiste keuze maakt

Een nieuwe auto: voor de een stelt het niet veel voor, voor de ander is het een emotioneel moment. Voor mij viel het inruilen van mijn oude autootje waarmee ik 12,5 jaar lief en leed heb gedeeld in die laatste categorie. Afscheid nemen van al die mooie avonturen die we samen hadde de beleefd... Maar dankzij Mark Scheffer en zijn team had ik het vertrouwen dat ook een nieuwere auto mij weer jarenlang plezier kan gaan geven, en dat ik zorgeloos nieuwe herinneringen kan gaan maken met mijn mooie Opel Karl. Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik terug op deze fijne ervaring bij Broekhuis Zeewolde!

Beste Saskia, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Opel Karl. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Fijn om te lezen dat u zoveel mooie herinneringen heeft gemaakt met uw oude auto en dan is het ook lastig om afscheid te nemen. Wij wensen u veel mooie kilometers en nieuwe herinneringen toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Vriendelijke mensen, vakkundige service

Mijn eerste ervaring met Broekhuis Zeewolde was uitstekend. Er wordt helder gecommuniceerd, ze geven duidelijk weer wat het reparatie advies is en ze denken ook mee. Fijn bedrijf.

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij om te zien dat u het eerste bezoek zo goed heeft ervaren. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Goede service en communicatie

Voor een grote beurt en apk met de Ford bij deze garage geweest en prima geholpen

Bedankt voor uw beoordeling! We zijn blij om te zien dat wij u hebben mogen voorzien van goede service en communicatie. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Vakkundig en vlot geholpen,duidelijke uitleg

Snel en accuraat geholpen. Kom zeker terug

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze fijne review! Dat u snel en accuraat geholpen bent doet ons goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Een fijne ervaring!

Zeer netjes geholpen.

Bedankt John, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Fijne garage.

Fijne garage, de mensen zijn vriendelijk en deskundig. Als er wat gerepareerd of vervangen moet worden dan wordt er eerst overlegd en krijg je advies. Hier was ik al tijdje naar op zoek, ik kom er zeker terug.

Bedankt Hans, voor uw complimenteuze beoordeling! De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar! Hartelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Klantvriendelijk en meedenken bij aanschaf Mocca

Het was het wachten van 16 maanden waard voor de nieuwe Mocca

Beste Koos, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Onderhoud

Onderhoud wordt snel en keurig geregeld. Altijd beschikbaar voor vragen 6je auto

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Vriendelijk personeel

Bedankt Arie, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Moest supersnel een andere auto. Gelukt bij Broekhuis Zeewolde

Door omstandigheden moest ik zeer snel en auto kopen en er direct mee op vakantie. Dat lukte prima bij broekhuis zeewolde. Voordat ik op vakantie ging even een snelle controle en toen ik terug kwam direct een onderhoudsbeurt. Alle punten die ik had doorgegeven zijn opgelost. Prima service.......!!!

Beste Nieck, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Service met een hele grote S

Vandaag gebeld over de rekening van een recente onderhoudsbeurt. Ben snel, vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd goed meegedacht en een prima oplossing geboden.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Goed bedrijf, veel keuze en.vlotte koop.

Met onze vakantie met caravan in aantocht moesten we plotseling hiervoor een andere auto uitzoeken. Bij Broekhuis geslaagd en binnen 2 dagen stond de auto, een Mokka, voor ons klaar. Prima zaken gedaan met Jefta!

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we jullie weer snel op weg hebben kunnen helpen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Mijn auto vertoonde in de garantie periode nog al wat problemen. Alles netjes opgelost, niets was te veel. Zoals eerder opgemerkt top service zowel van de monteurs als de servicebalie en de verkopers. Allen bedankt hier voor.

Bedankt Pieter, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Opel Zeewolde

Over Broekhuis Opel Zeewolde