Prima ervaring wn top uitkomst,

Na enkele prima, klantgerichte, gesprekken was het resultaat dar er een nieuwe hyundai kona elektrisch werd gekocht. Johan de verkoper weet je te raken én te overtuigen van een goede deal! Wellicht is dit het begin van een goede klantrelatie!

Beste Stef, Hartelijk dank voor uw bezoek en gefeliciteerd met uw mooie Hyundai Kona. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Johan. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Echt een aanrader. Fijn geholpen, snel terecht. Als je nog iets aan je auto wilt, kan dan nog geregeld worden, ook na de aankoop en ophaal datum. In een woord prettige garage

Bedankt voor uw mooie beoordeling Wendy! Wat fijn dat u deze goede ervaring heeft gehad bij ons in Harderwijk. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Keurig geholpen!

Mooie nieuwe auto gekocht bij Broekhuis Harderwijk. Kreeg netjes reactie na aanvragen proefrit, en er werd goed meegedacht met mij als klant. Goed en mooi bedrijf met fijne mensen!

Beste Bryan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent gedurende de aanschaf van uw nieuwe auto. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Heel vriendelijk geholpen

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo vriendelijk geholpen bent. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Helemaal tevreden!

We werden vriendelijk ontvangen en kregen vakkundig advies van Colin Hagen!

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u van vakkundig advies bent voorzien. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

super fijne ervaring. de persoon die mij hielp was zeer ervaren, had de tijd voor me en kon alle vragen beantwoorden. de volgende dag werd ik ook nog even gebeld of alles naar wens was en of ik nog vragen had.

Bedankt Romano, voor uw mooie review! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en u een fijne ervaring heeft gehad bij ons in Harderwijk. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Uiterst prettige ervaring

Het volledig traject van aankoop en levering prima opgepakt. Fijn dat er wordt meegedacht om uiteindelijk de auto snel te kunnen leveren. Service zoals het hoort. Ga zo door!

Beste Annemarie, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat u de aanschaf van uw auto als uiterst prettig heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Contact gehad en komen afspraken na.

Telefonische afspraken gemaakt en afspraak na gekomen met de verkoper. Mark Franken

Beste Harold, Bedankt voor uw mooie 9 voor onze vestiging in Harderwijk. Wij zijn blij te zien dat zowel het contact als de afspraken goed geregeld zijn. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Een goed bedrijf

Netjes behandeld en gastvrij ontvangen

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat u een goede ervaring heeft gehad bij ons in Harderwijk. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Mooie Fiat gekocht. Nette inruil gekregen.

Beste Rob, Gefeliciteerd met uw mooie Fiat. Wat fijn dat u bent geslaagd bij ons in Harderwijk. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Aardige mensen, goed geholpen met de keuze die je maakt.

Bedankt Alex, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Uitstekende service!!!!

Na pech onderweg richting vakantieverblijf is er door Broekhuis Opel alles in het werk gesteld om ons weer op weg te helpen. Opvallend dat alle medewerkers van Broekhuis hun best deden om ons te helpen. Deze werkgever mag trots op zijn medewerkers zijn!

Wij bedanken u voor deze mooie review. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen en wij u op weg hebben kunnen helpen doet ons erg goed om te zien. Wij hopen dat u een fijne vakantie heeft gehad en staan, voor wanneer u ons nodig heeft, graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Broekhuis Hyundai Harderwijk

Zeer tevreden met de geduldige, de klantvriendelijke en professionele service van de firma Broekhuis. Blij met de aankoop van een prachtige Hyundai Tucson, en mijn compliment aan verkoper Martijn voor zijn zorgvuldige manier van werken. Een echte aanrader, met recht maximale score.

Beste Gert, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de aanschaf van uw mooie Hyundai Tucson. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prettige gesprekken met adviseur

Luisterend oor en meedenkend in een fijne sfeer. Ondanks de verkoop van een gebruikte auto veel aandacht voor de klant.

Bedankt John, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Zeer belangstellend

Kwam erg oprecht over

Beste Alex, Bedankt voor uw beoordeling met een mooie 10. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

goed geholpen en nu een mooie auto

goed advies, snelle service, meedenken en dan rijd je in een mooie voor jou, nieuwe auto. Ik ben er blij mee.

Beste Linda, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

geweldige service

Wij willen graag onze waardering uitspreken voor de geweldige service die wij van Martijn de Groot hebben ontvangen. We hebben onlangs een auto gekocht bij Broekhuis en hij maakte de hele ervaring zeer aangenaam, hij hield ons altijd op de hoogte van het proces en was altijd vriendelijk en zeer behulpzaam. Wij genieten enorm van onze nieuwe auto. nogmaals bedankt

Beste Cliff, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende het verkoopproces. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Byzonder klantvriendelijk

Mede te danken aan de heer Fred Renes, die ons heel persoonlijk en goed heeft geholpen.

Bedankt Mia, voor deze mooie review. Dat u zo goed geholpen bent door onze collega is voor ons heel fijn om te zien. Graag staan wij de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

super

Afgelopen zaterdag onze Opel crossland opgehaald super goed en correct geholpen door Martijn de Groot

Bedankt Arie, voor het delen van deze mooie review. Dat jullie goed en correct zijn geholpen door onze collega is voor ons erg fijn om te zien. Wij wensen jullie veel rijplezier en veilige kilometers toe in de Opel Crossland! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Heel vriendelijk geholpen

Colin Hagen heeft ons heel goed geholpen met alle uitleg en veel geduld jullie kunnen trots zijn met deze verkoper en wij zijn heel blij met de Opel Crossland Theo en Ada Bergkamp uit Aalsmeer.

Beste Theo en Ada, Gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Colin. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Mijn auto werd op dinsdag 5september gebracht, in een woord prachtig afgehandeld. Geweldig .

Bedankt Cisca, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Alles super goed verlopen

Beste Hans, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en u zeer tevreden bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goede aflevering van onze renault Captur

We hebben de captur gekocht met een motorstoring. Ze willen de auto niet eerder afleveren totdat dit opgelost was. Uiteindelijk is de complete distributieketting vervangen. Vanmiddag de auto is goed orde ontvangen. Perfect geregeld!

Gefeliciteerd Marten, met uw mooie aankoop! Wij zijn blij te zien dat we het probleem hebben kunnen verhelpen. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Niks negatiefs kunnen bedenken

Prettig geholpen door Mark

Bedankt Eddy, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Mark. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Enthousiast bediend.

Was aangenaam om door een jonge enthousiaste verkoper met veel inzet bediend te worden. Gunning is en blijft een factor die je keuze bepaalt.

Beste Gerrit, Bedankt voor het beoordelen van onze service. Wat leuk om te lezen dat u zo bediend bent door onze enthousiaste verkoper. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Lorentzstraat 17 3846 AV Harderwijk

Over Broekhuis Peugeot/Fiat/Opel/Citroën Harderwijk