Er wordt meegedacht, en er wordt gedaan wat is afgesproken.

Persoonlijk en goed advies. Klantgericht en vriendelijk personeel. Fijne auto die voldoet aan de eisen die ik had.

Beste Iris, Bedankt voor uw beoordeling. Dat er goed met u is meegedacht en er is gedaan wat wij met u hebben afgesproken is voor ons fijn om te zien. Daar doen we het voor! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Verkoper heeft echt zijn best gedaan.

Overdracht auto zeer goed gedaan. Helaas onderhoudsboekje niet kompleet ingevuld, bv autogegevens staan er niet in

Hartelijk bedankt Albert, voor uw review. Uw feedback is voor ons heel waardevol. We zijn blij om te zien dat de overdracht zeer goed is gegaan. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Fijne persoonlijke Fiat dealer. Top service!

Bedankt voor uw beoordeling! Dat u zeer tevreden bent en onze service als top ervaren heeft doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer en fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Super geweldig! geen betere adviseur als Johan (harderwijk)

Reageerde snel, niet opdringerig. dacht mee met mij. nam mij serieus gaf een eerlijk en goed advies. Johan ( verkoopadviseur) heeft passie voor zijn vak en kan dit met veel enthousiasme vertellen. Hij is een super deskundige man met veel ervaring. reageerde snel op de app en zorgde ook voor een hele goed aftersales. Ik bied broekhuisen bij iedereen aan en in het speciaal Johan, hij krijgt voor mij een cijfert 12.

Beste Paul, Hartelijk dank voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Johan, daar doet hij het voor. Broekhuis en Johan staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Heel goed geholpen door Colin,alles wat ik wilde weten wist hij een antwoord op. Heel geduldig.

Bedankt voor uw mooie complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Colin, daar doen we het voor. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Helemaal prima

Goed en leuk geadviseerd, duidelijke uitleg, heldere afspraken

Beste Ron, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in de vestiging. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Klantvriendelijk en erg behulpzaam.

Ik ben prima behandeld en kreeg waar voor mijn geld.

Bedankt Harry, voor uw mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

vrolijk, vriendelijk en zakelijk

We werden direct geholpen en zeer klantvriendelijk en...goed zaken gedaan.

Bedankt Jan, voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Aflevering auto was niet naar wens maar de aftersales perfect!

Na onze, niet geheel positieve eerste review is er direct contact met ons opgenomen en is alles in het werk gesteld om ons gevoel betreffende de, niet naar naar onze verwachting afgeleverde nieuwe auto, te verbeteren. Fijn om te vernemen dat er met een review iets wordt gedaan. Alhoewel je een eerste indruk niet geheel kunt wegnemen is de aftersales perfect verlopen. Dank daarvoor!!

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u ons de mogelijkheid heeft gegeven om uw ervaring te verbeteren, dit waarderen wij enorm. Goed om te zien dat dit naar volle tevredenheid is gelukt en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Onderhoud gedaan, netjes overleg vooraf over wat wel of juist niet gedaan hoeft te worden. Auto opgehaald, netjes schoongemaakt van binnen en buiten. Wacht alleen nog steeds op lakstift…..

Beste Teo, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Correcte indicatie van de kosten

Vriendelijk personeel.

Bedankt Wim, voor uw positieve review. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prima service àlles uitgevoerd zoals afgesproken

Camper voor onderhoudsbeurt en apk gebracht. Alles netjes uitgevoerd en ook uitgelegd door receptie. Had gratis leenfiets mee. Prima service.

Beste Ronald, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Snel en goed geholpen, vriendelijke mensen bij Broekhuis

Positief

Bedankt Coen, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Bijzonder prettige ervaring

Goede en vakkundige voorlichting.uiterst .vriendelijke behandeling. Men had alle tijd en een mooi financieel voorstel. Hier had ik een goed gevoel bij. Alle afspraken keurig nagekomen.

Bedankt Paul, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Graag zien wij u de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Snelle, zorgvuldige afhandeling bij aankoop auto

2 keer langs geweest bij Broekhuis Harderwijk. Eerst voor een proefrit en een week later om de deal af te ronden. Wat ik erg prettig vond, was om vooraf een offerte te kunnen ontvangen met een inruilvoorstel voor mijn auto. Aangezien we niet uit de buurt kwamen, hielp dat bij het maken van de afweging. Ook was het erg fijn om een videoboodschap te ontvangen waar Martijn (de verkoper) een fijne indruk van de auto gaf. Ik kan de persoonlijke benadering erg waarderen en vond het een zeer prettige ervaring bij Broekhuis.

Beste Lars, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wij willen u bedanken voor het achterlaten van deze mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prettig geholpen door Martijn de Groot en content met actie om auto op de opslag samen te bekijken heeft zeker geholpen met de aanschaf

Bedankt Hans, voor uw positie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Martijn. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Uitermate tevreden. Geen enkel negatief aspect

Bij de aanschaf van een nieuwe Opel Corsa veel informatie van verkoper (M. de Groot) ontvangen mbt tot de keuze van auto ivm met het gebruik daarvan. Ervaren als zeer prettig en behulpzaam geholpen ook bij de aflevering van de auto. Overgegaan van Ford Fiesta naar Opel Corsa bij Broekhuis.

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Opel Corsa. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Goede service en vriendelijke verkoper.

Zeer prettige ervaring. Vriendelijke verkoper die zijn afspraken nakomt.

Beste Herman, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te zien dat u goed en vriendelijke geholpen bent door onze college. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Altijd bereikbaar en legt het goed uit en belangrijkste houd zich aan de afspraken

Beste André, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Fred Renes is een verkoper die weet hoe je een auto moet verkopen zou zouden er meer moeten zijn.

Broekhuis is een mooi maar ook onpersoonlijk garage bedrijf waar de klant ondergeschikt is geraakt aan de moderne techniek en regeltjes. Typisch een modern bedrijf waar de klant op de 2e plaats is komende staan. Bedrijf is te massaal waardoor de klant ondersneeuwt en amper nog een voet over de drempel durft te zetten. De oudere personeelsleden proberen dit nog enigszins te voorkomen maar verliezen door de regelgeving van boven af terrein . Vriendelijke groet Fred Zoer

Beste Fred, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Harderwijk. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit gesprek. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Klantvriendelijk

Zelfde mensen als bij Auto Palace. Altijd correct en beleefd.

Bedankt Hein, voor uw positieve beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Vriendelijk personeel, maar slechte communicatie

Op emailberichten wordt slecht gereageerd en afspraken worden niet goed nagekomen: mijn bus zou ineens 3 weken later dan afgesproken geleverd worden. Bij de officiële overdracht kreeg ik de tenaamstelling van iemand anders toegestuurd en moest ik op het allerlaatste moment nog een kopie van mijn rijbewijs opsturen. Slordig!

Beste Petra, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn in afwachting van uw reactie. Mocht u in de gelegenheid zijn om ons terug te bellen of mailen dan is dit mogelijk via: 0341-438400 of [email protected] Update 08-02-2024: Het is ons tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Prima service.

Dit was de eerste keer voor mij bij deze garage. Heel tevreden. Je wordt goed op de hoogte gehouden over de te verrichte werkzaamheden. Als dit zo blijft blijf ik ook :-)

Beste Simon, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Harderwijk. Het doet ons goed te zien dat uw eerste bezoek zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Heel tevreden

Hele fijne garage

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Vriendelijk, correct en communicatief

Bedankt Harry, voor uw beoordeling! Het doet ons erg goed om te zien dat u onze service als vriendelijk, correct en communicatief omschrijft. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Harderwijk

Over Broekhuis Peugeot/Fiat/Opel/Citroën Harderwijk