Ongelooflijk strak

Door een achteruitparkeerder werd ik in mijn flank aangereden met als gevolg een deuk in de deur en spatscherm aan de stuurzijde van mijn mooie zwarte Audi. Deze is door Broekhuis Zaanstad weer helemaal puntgaaf hersteld met een vriendelijke groet van Barry. De service auto reed erg goed die ik in de tussentijd meekreeg . Het personeel is vriendelijk en werkt vlot. Ik ben zo blij met het resultaat. Mijn Audi is weet helemaal perfect.

Hartelijk bedankt Peter, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Zaandam. We zijn blij de schade aan uw mooie zwarte Audi naar volle tevredenheid te hebben kunnen herstellen. Wanneer u ons in de toekomst nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaarstaan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zaandam

Uitstekende service (kleine moeite groot plezier)

Lease auto gebracht voor een dubbele schade aan achterzijde, welke naar volle tevredenheid is hersteld. Nu zie ik 2 weken later bij het wassen van de auto dat de beschadigde kentekenhouder aan de voorzijde van de auto ook vervangen is. Dat noem ik nog eens de klantverwachting overtreffen, wat een goede service! Bij een eventuele schade aan mijn privé auto hoef ik niet keer na te denken waar deze gemaakt gaat worden! Ga zo door Broekuis Autoschade Zaandam!

Beste Jorn, Hartelijk dank voor deze mooie review. Wij zijn blij te zien dat de schade naar volle tevredenheid is hersteld. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Zaandam

Keurig en vakbekwaam

Naar volle tevredenheid is de schade hersteld.. Tot onze verrassing was de wagen nog keurig schoon opgeleverd.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers gewenst! Groet, Broekhuis Autoschade Zaandam

Super netjes!

Thanks Barry! Ze ziet er weer prachtig uit :-)

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers gewenst! Groet, Broekhuis Zaandam

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Blij met de herstelde schade en extra service qua onderhoud en gepoetst terug krijgen van mijn auto.

Zeer tevreden!

Ik kwam voor een schade via de autoverzekering. Ik kreeg transparant advies en de keuze werd voor zelf betaling en niet via de verzekering. Meteen een goede prijs afspraak en snel een afspraak voor het maken van de schade. Al met al ben ik zeer tevreden!

Schade naar behoren gerepareerd. Haal en breng service was ook prima!

Barry bedankt alles weer tip top

Prima reparatie

Het heeft mijn verwachtingen overtroffen!

Top! Vakkundig gemaakt en sevicegericht!

Schade aan onze bus is uitstekend gerepareerd. Tijdens de reparatie (die wat langer duurde als verwacht) kregen wij een leenbusje mee. Prima service!

Fijne en nette service

Kon mijn auto de volgende dag alweer ophalen. Buiten dat de schade helemaal weg was, kreeg ik mijn auto spik en span terug. Top service!

Zeer goede service

Perfect uitgevoerde herstelwerkzaamheden

Moeilijk om lyrisch te zijn over het herstellen van een autoschadegeval. Heb echter in (te) korte tijd 2 kleine gevalletjes moeten laten behandelen. Niet alleen de schade is onzichtbaar hersteld, doch mijn wagen werd wederom volledig gewassen, inclusief een controle van de bandenspanning en ruitenwisservloeistof, als 'nieuw' en ruim binnen de verwachtte tijd, afgeleverd. Ik ben dan ook zeer tevreden, ook al hoop ik dat dit de laatste keer was ;~).

Perfecte service

Vakwerk

Vakkundige vestiging

Afspraken worden stipt nagekomen. Men werkt zeer netjes. Vriendelijk, terzake kundig personeel.

Goede en snelle deskundige service.

Helemaal top

Snelle service en altijd vriendelijk

Perfecte service

Schade aan mijn bumper, binnen 3 werkdag kon ik terecht, bumper vervangen en eind van de ochtend kon ik weer verder. Zeer vriendelijk personeel.

Goede snelle service

Jullie een goede service geleverd

Niks van schade terug te zien.

terug te zien. Ze zijn heel erg professioneel te werk gegaan en heel Erg klant vriendelijk.

Uitmuntend!!

Snel en vakkundig geholpen !! Er stond meteen vervangend vervoer voor me klaar nadat ik met sleep wagen werd afgezet. Super vriendelijke mensen, en reparatie was sneller klaar als verteld. Ze zeiden dat ik met 3 weken rekening moest houden , en werd na 2 weken gebeld dat me auto klaar was . Goed gewerkt ga zo door

Nette en vlotte behandeling Leenauto was keurig geregeld en de auto is na reparatie als nieuw. Bravo voor het hele team.

Komen afspraken na en pakt de reparatie serieus aan

Levert goed en qualiteit werk af.

Fantastische service

Zeer goede service en snelle afhandeling van de schade.

Over Broekhuis Autoschade Zaandam