Mijn Ford Focus was 2 keer afgekeurd op een te hoge CO uitstoot, 2e keer na vervanging katalysator (niet door Ford Broekhuis Veenendaal). Advies van de garage heb ik contact opgenomen met Ford Broekhuis Veenendaal om een diagnosemeting uit te laten voeren, 12 oktober was de eerste mogelijkheid om de diagnosemeting, eventuele reparatie en APK keuring uit te voeren. 12 oktober ’23 heb ik mijn Ford Focus om 08:00 uur afgegeven en uitgelegd dat de katalysator 2 weken terug is vervangen en dat ik graag een Labdasonde preventief wil laten vervangen, tevens heb ik een vermoeden aangegeven dat nog een labdasonde niet goed is (motor management lampje brand en OBD meting geeft P0050 fout aan). Afspraak was: Diagnosemeting met aanleveren Diagnoserapport In overleg de reparatie uitvoeren na uitslag diagnosemeting Na reparatie APK keuring uitvoeren Om 15:30 (1,5 uur voor sluitingstijd) werd ik gebeld (voor het eerst na afgeven auto) met de mededeling dat uit de diagnosemeting is gebleken dat er 4 labdasondes en de katalysator defect waren en vervangen dienen te worden, kosten rond de € 3000,- euro. Ik heb aangegeven dat ik twijfels heb over de diagnose en de geadviseerde reparatiekosten, bij aankomst kreeg ik de Factuur € 109,- met vermelding “APK keuring en Diagnose stellen” en een APK afkeurrapport. Diagnoserapport was niet beschikbaar. Uiteindelijk is er: Diagnosemeting gedaan waar geen diagnoserapport beschikbaar van is, geen aantoonbaar bewijs van uitslag diagnosemeting. Een APK keuring uitgevoerd op een niet gerepareerde auto met een afkeur omschrijving “1x CO meer dan wettelijk toegestaan (5.2.11/8.2.1.2.b)”, men kon mij niet vertellen wat hun gemeten CO waarde was. Kortom, € 109,- euro lichter aan gebakken lucht. UPDATE: 26 oktober '23 ben ik benaderd door Broekhuis Ford Veenendaal, we hebben een goed constructief gesprek gehad. Broekhuis Ford Veenendaal heeft een passende oplossing aangeboden en uitgevoerd, bedankt hiervoor.
Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en uw ervaring besproken en uitleg gegeven. Fijn dat we hieruit samen een passende oplossing gevonden hebben. Wij hopen u de volgende weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Originele beoordeling
Mijn Ford Focus was 2 keer afgekeurd op een te hoge CO uitstoot, 2e keer na vervanging katalysator (niet door Ford Broekhuis Veenendaal). Advies van de garage heb ik contact opgenomen met Ford Broekhuis Veenendaal om een diagnosemeting uit te laten voeren, 12 oktober was de eerste mogelijkheid om de diagnosemeting, eventuele reparatie en APK keuring uit te voeren. 12 oktober ’23 heb ik mijn Ford Focus om 08:00 uur afgegeven en uitgelegd dat de katalysator 2 weken terug is vervangen en dat ik graag een Labdasonde preventief wil laten vervangen, tevens heb ik een vermoeden aangegeven dat nog een labdasonde niet goed is (motor management lampje brand en OBD meting geeft P0050 fout aan). Afspraak was: Diagnosemeting met aanleveren Diagnoserapport In overleg de reparatie uitvoeren na uitslag diagnosemeting Na reparatie APK keuring uitvoeren Om 15:30 (1,5 uur voor sluitingstijd) werd ik gebeld (voor het eerst na afgeven auto) met de mededeling dat uit de diagnosemeting is gebleken dat er 4 labdasondes en de katalysator defect waren en vervangen dienen te worden, kosten rond de € 3000,- euro. Ik heb aangegeven dat ik twijfels heb over de diagnose en de geadviseerde reparatiekosten, bij aankomst kreeg ik de Factuur € 109,- met vermelding “APK keuring en Diagnose stellen” en een APK afkeurrapport. Diagnoserapport was niet beschikbaar. Uiteindelijk is er: Diagnosemeting gedaan waar geen diagnoserapport beschikbaar van is, geen aantoonbaar bewijs van uitslag diagnosemeting. Een APK keuring uitgevoerd op een niet gerepareerde auto met een afkeur omschrijving “1x CO meer dan wettelijk toegestaan (5.2.11/8.2.1.2.b)”, men kon mij niet vertellen wat hun gemeten CO waarde was. Kortom, € 109,- euro lichter aan gebakken lucht. Inmiddels is de auto gerepareerd en APK goedgekeurd (niet door Ford Broekhuis Veenendaal) met een totale kosten van vervanging van een labdasonde en opnieuw APK keuring € 125,- euro.
Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en uw ervaring besproken en uitleg gegeven. Fijn dat we hieruit samen een passende oplossing gevonden hebben. Wij hopen u de volgende weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Zie boven.
Beste Minko, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Heel vriendelijk geholpen en op zeer korte termijn mijn auto op kunnen halen
Bedankt Monique, voor het achterlaten van uw beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Ik heb bij Broekhuis een Ford Kuga R-936-ST (St line) gekocht. In de omschrijving stond dat deze was uitgerust met een zgn winter pack. Ik heb vandaag de auto opgehaald maar een winter pack zit niet op de auto. Dus geen verwarmd stuur en stoelen voor mij waar ik wel op gerekend had. Jammer maar verder zag de auto er prima uit. In de toekomst dus even checken welke optie er wel op een auto zitten voordat deze de verkoop in gaat.
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers in uw Ford. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Aflevering van de gekochte auto was TOP
Gefeliciteerd met uw aankoop Mario! Wat fijn om te lezen dat u de aflevering zo goed heeft ervaren. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Zijn goed geholpen, zowel telefonisch als het directe contact. Auto afgeleverd zoals afgesproken en tot op heden bevalt ie goed. Was wel een ander merk dan waar ze daeler van zijn en dat is dan ook wel weer te merken aan de uitleg wat wel begrijpelijk is. Pluim voor Adriaan
Beste Hans, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Adriaan. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Net een nieuwe (tweedehands) auto gekocht voor een acceptabele prijs. Heel blij mee. Fijn en klantvriendelijk personeel!
Bedankt Marieke, voor uw mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met uw mooie aankoop. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Wij zijn heel goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto en inruil van onze oude auto. De onderhandeling over de prijs was heel open en het bod marktconform. Hele fijne klantenservice!
Beste Maaike, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Goede uitstraling , klantvriendelijk geholpen goede en duidelijke afspraken komen afspraken na . Nog vragen mag altijd bellen of langs komen bij de garage
Beste Ronald, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren. Daar doen we het voor. De volgende keer bent u weer van harte welkom, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Erg goed bedrijf, vriendelijk en doen echt moeite voor dingen voor je op te lossen.
Beste Monique, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Betrouwbaar en vriendelijk personeel. Er wordt goed werk geleverd. Maak wel op tijd een afspraak want de wachttijd is erg lang.
Bedankt Arie, voor het delen van uw ervaring. Uw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan wij weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Mooie auto, duidelijke afspraken en klantvriendelijk!
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wat fijn om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden. Fijne kilometers gewenst
Je wordt netjes geholpen en op de hoogte gehouden ban eventuele onvoorziene onkosten.
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Klantvriendelijk, servicegericht, transparant in de communicatie en snelle service.
Bedankt voor je complimenteuze beoordeling! We zijn blij te zien dat je tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Veenendaal
Ik ben keurig en meedenkend geholpen!! Ben er zeer tevreden over.
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
alles wordt netjes gedaan zeer tevreden
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Goede service! Fijn dat er gebeld wordt over de kosten. Jordy heeft mijn auto bij mij thuis opgehaald. Auto is schoon afgeleverd.
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Geen verrassingen achteraf, voor eventueel ,,meerwerk,, wordt vooraf contakt opgenomen of de klant er al of niet mee accoord gaat. Aan de balie vriendelijk en vakkundig geholpen. En de auto was bij aflevering ook nog eens gewassen.
Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
We waren nog heel tevreden met onze Ford Fiesta Active, maar waren toe aan een auto met automaat. Omdat de Fiesta met automaat uit de productie is, hebben we gezocht naar een jonge occasion, deze hebben wij gevonden bij Ford Broekhuis in Veenendaal. Een 4 maanden oude Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Automaat Active X. Nadat de inruilprijs van de huidige Active was bepaald en na de proefrit was de deal snel gemaakt. Bij de aflevering stond de auto als nieuw te glimmen in de showroom, bij het wegrijden zag ik dat de benzinetank volledig vol was, buiten de attentie voor mijn vrouw was dit ook een leuke verrassing. Nu ik de auto een paar dagen gebruik kan ik het verschil tussen een de Active 1.0 EcoBoost en de Active 1.0 EcoBoost Hybrid automaat goed beoordelen. De 7 traps-automaat met dubbele koppeling loopt lekker soepel en de mild hybrid elektromotor geeft extra kracht wanneer het nodig is, dit zijn gelijk de grote verschillen met de Fiesta Active van 2018. Adriaan het was prettig om zaken met je te doen.
Bedankt Cees, voor je bezoek en je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Uw adviseur Pieter Holstein heeft op een enthousiaste manier geholpen bij onze beslissing tot aankoop. Ook de aflevering was klantvriendelijk en correct. D.P.
Bedankt voor deze mooie review en het mooie compliment voor onze collega Pieter. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Zeer tevreden over het team van de werkplaats Broekhuis Veenendaal qua service en vakkundig onderhoud van de auto.
Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat je zo tevreden bent over onze service. De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Auto middag van te voren gebracht, ´s morgens netjes op tijd gebeld voor overleg, met wat er moet gebeuren en wat niet noodzakelijk is. Duidelijke informatie en goed onderbouwd. Ruim op tijd gebeld dat de auto klaar staat en opgehaald kan worden. Bij afhalen zie je gelijk dat de auto gewassen is, altijd netjes. Er hing ook een kaartje aan de spiegel, wij streven naar uitmuntend. De auto voorin netjes schoongemaakt (voor het oog). achterin echter niet. Dat is dan net niet perfect. de achterruit was ook niet schoon. niet dat het moet, maar hang dan het kaartje niet op. Verder heel tevreden over de duidelijke communicatie vanuit de garage.
Goede service.
Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij te zien dat je onze service als goed ervaart. Bij een volgend bezoek staan we weer graag voor je klaar. Groet, Broekhuis Ford Veenendaal
Deze mensen staan voor je klaar en denken met je mee
Keurig en vlot geholpen door Adriaan.
Newtonstraat 9
3902 HP Veenendaal
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.