Verder op de oude voet

Was even schrikken toen vorig jaar mijn favoriete garage uit Doorn vertrok en naar Veenendaal ging, maar gelukkig gingen we daar op de zelfde voet weer verder. In het Options-program hebben we dan ook afgelopen week onze nieuwe Puma op mogen halen en dankzij Martijn was alles (zoals vanouds) weer in de puntjes geregeld, inclusief nadien mailtje en foto met de vraag of alles naar wens was.

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Keurig geholpen alles volgens afspraak.

Jaarbeurt Broekhuis afgesproken. Na telefonisch contact remvloeistof vervangen. Alles keurig overlegd en duidelijk. Auto op tijd weer klaar en netjes gewassen. Al jaren klant bij Broekhuis. Via Doorn, Harderwijk en Nijkerk nu weer in Veenendaal. Prima.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Rustige en relaxte benadering.Plezierige ontvangst en afhandeling

Zie boven

Bedankt Bert, voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat u het bezoek zo heeft ervaren, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Vriendelijk

We hebben vorige maand een nieuwe Ford Kuga gekocht en zijn tevreden met de aankoop. We kwamen helemaal uit Maastricht naar Veenendaal en zijn daar vriendelijk ontvangen. Kreeg niet altijd antwoord op mijn mailtjes maar nadat we op zaterdagmiddag de deal hadden gesloten hebben ze gezorgd dat we meteen op donderdag de auto al konden komen ophalen.

Beste Leon, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar tevredenheid is geregeld en u snel de auto kon komen ophalen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Goede communicatie

Zowel voor, tijdens als na onderhoud goede communicatie/feed back omtrent onderhoud

Beste Robert, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Vriendelijk, eerlijk en flexibel

Broekhuis Veenendaal was geen bekende garage voor mij omdat ik uit West Brabant kom. Maar ze hadden een mooie occasion staan waar ik interesse in had. Met Tim Mulder een afspraak gemaakt maar ik was 2 uur te vroeg door een andere afspraak. Voor Tim was dit geen probleem en heeft mij een proefrit geregeld. Super flexibel en snel geregeld. Nadat ik de auto had gekocht heeft Tim me op de hoogte gehouden en uitgebreid geïnformeerd. De dag nadat ik de auto had opgehaald heeft hij me nog is gebeld om te kijken of alles naar wens was. Kortom, alleen maar goede ervaringen met Broekhuis Veenendaal en met Tim Mulder!

Beste Daniël, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Ook willen wij u bedanken voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Tim. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Auto super netjes afgeleverd!

Ondanks drukte en ziekte in de werkplaats, is onze auto keurig op tijd afgeleverd. De auto was als nieuw. Vanuit de garantie-inspectie (ongevraagd) twee nieuwe banden en nieuwe remblokken gemonteerd! Wij zijn meer dan dik tevreden!

Bedankt Tom, voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Prettig geholpen.

Wij hadden haast met het vervangen van onze auto. Er werd goed meegedacht zodar we snel met de nieuwe auto verder konden. Afspraak was afspraak.

Beste Edo, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat we u weer snel op weg hebben geholpen. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Super service, erg klantvriendelijk.

Broekhuis Ford Veenendaal denkt met de klant mee.

Bedankt Arie, voor uw mooie beoordeling. We hebben u met plezier voorzien van onze service! Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Een prettige en deskundige dealer.

We hebben een mooie Ford Kuga gekocht in uitstekende staat. Daarnaast hebben we best wel veel terug gekregen voor onze Ford Cmax. We zijn op een prettige en deskundige manier geholpen.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Uitstekende service!

Zeer tevreden over de service en onze verkoper Tim. Al weken was ik zoekende naar een degelijke en betrouwbare auto. Na een aantal verschillende auto’s te hebben bekeken bij verschillende dealers (waar de zaken niet zijn zoals ze het verkopen) kwam mijn oog op deze auto. Gelukkig was deze nog beschikbaar en toen we aankwamen stond hij al klaar voor de rit. Er werd alvorens gevraagd waar de wensen lagen en alle vragen werden keurig beantwoord, uitgezocht of nagevraagd. Echt super! Tevens heeft onze verkoper Tim zich keurig aan de afspraken gehouden en wanneer er zaken anders liepen werd hier goed over gecommuniceerd! Dit zorgt voor veel vertrouwen en mij zie je zeker weer terug! Zeer blij met mijn mooie Ford!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u het de aankoop van uw auto zo goed heeft ervaren, daar doen we het voor. Wij wensen u veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer bij ons in Veenendaal. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Altijd fijn om langs te gaan

Altijd fijn en behulpzaam zijn ford medewerkers zowel verkoper als monteurs staan altijd klaar met pech situatie en ook denken mee met oplossingen kom er nu 23 jaar en blijf dat doen ondanks dat ze verhuist zijn naar Veenendaal doorn was wel makkelijk voor mij ja altijd vriendelijk en behulpzaam en door de jaren heen ken je mekaar goed

Bedankt Gerrit, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed om te zien dat het voor u altijd fijn is om bij ons langs te gaan. Wij staan dan ook bij ieder bezoek graag voor u klaar! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

goed aflevering

Ik heb een mooie focus bij broekhuis gekocht en de aflevering ging goed en ben tevreden met de auto alleen daarna heb ik een vraag gesteld aan broekhuis maar krijg geen antwoord dat is jammer

Vriendelijke ontvangst, heel duidelijke uitleg van wat er moet gebeuren en wat het gaat kosten. Prima.

Beste Dick, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Fijne dealer,

Fijne dealer. Alles gegaan zoals afgesproken. Verkoper denkt mee, en laten de keuze echt bij de klant. Alleen bij aflevering is de aangekochte auto niet schoon afgeleverd. Auto was wel netjes gepoetst echter interieur liet te wensen over. Dit kenbaar gemaakt bij de verkoper, deze gaat dit zeker aankaarten bij desbetreffend bedrijf. Verder alleen maar positief, dus zeker aan te bevelen om bij deR dealer een auto aan te schaffen.

Beste Erik, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Uw feedback is heel waardevol voor ons. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Komen afspraken niet na, geven geen openheid van werkzaamheden.

Mijn Ford Focus was 2 keer afgekeurd op een te hoge CO uitstoot, 2e keer na vervanging katalysator (niet door Ford Broekhuis Veenendaal). Advies van de garage heb ik contact opgenomen met Ford Broekhuis Veenendaal om een diagnosemeting uit te laten voeren, 12 oktober was de eerste mogelijkheid om de diagnosemeting, eventuele reparatie en APK keuring uit te voeren. 12 oktober ’23 heb ik mijn Ford Focus om 08:00 uur afgegeven en uitgelegd dat de katalysator 2 weken terug is vervangen en dat ik graag een Labdasonde preventief wil laten vervangen, tevens heb ik een vermoeden aangegeven dat nog een labdasonde niet goed is (motor management lampje brand en OBD meting geeft P0050 fout aan). Afspraak was:  Diagnosemeting met aanleveren Diagnoserapport  In overleg de reparatie uitvoeren na uitslag diagnosemeting  Na reparatie APK keuring uitvoeren Om 15:30 (1,5 uur voor sluitingstijd) werd ik gebeld (voor het eerst na afgeven auto) met de mededeling dat uit de diagnosemeting is gebleken dat er 4 labdasondes en de katalysator defect waren en vervangen dienen te worden, kosten rond de € 3000,- euro. Ik heb aangegeven dat ik twijfels heb over de diagnose en de geadviseerde reparatiekosten, bij aankomst kreeg ik de Factuur € 109,- met vermelding “APK keuring en Diagnose stellen” en een APK afkeurrapport. Diagnoserapport was niet beschikbaar. Uiteindelijk is er:  Diagnosemeting gedaan waar geen diagnoserapport beschikbaar van is, geen aantoonbaar bewijs van uitslag diagnosemeting.  Een APK keuring uitgevoerd op een niet gerepareerde auto met een afkeur omschrijving “1x CO meer dan wettelijk toegestaan (5.2.11/8.2.1.2.b)”, men kon mij niet vertellen wat hun gemeten CO waarde was. Kortom, € 109,- euro lichter aan gebakken lucht. UPDATE: 26 oktober '23 ben ik benaderd door Broekhuis Ford Veenendaal, we hebben een goed constructief gesprek gehad. Broekhuis Ford Veenendaal heeft een passende oplossing aangeboden en uitgevoerd, bedankt hiervoor.

Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en uw ervaring besproken en uitleg gegeven. Fijn dat we hieruit samen een passende oplossing gevonden hebben. Wij hopen u de volgende weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen en dit in goed overleg

Zie boven.

Beste Minko, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Goeie service

Heel vriendelijk geholpen en op zeer korte termijn mijn auto op kunnen halen

Bedankt Monique, voor het achterlaten van uw beoordeling. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Kleine teleurstelling

Ik heb bij Broekhuis een Ford Kuga R-936-ST (St line) gekocht. In de omschrijving stond dat deze was uitgerust met een zgn winter pack. Ik heb vandaag de auto opgehaald maar een winter pack zit niet op de auto. Dus geen verwarmd stuur en stoelen voor mij waar ik wel op gerekend had. Jammer maar verder zag de auto er prima uit. In de toekomst dus even checken welke optie er wel op een auto zitten voordat deze de verkoop in gaat.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers in uw Ford. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Aflevering van de gekochte auto was TOP

Gefeliciteerd met uw aankoop Mario! Wat fijn om te lezen dat u de aflevering zo goed heeft ervaren. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Prima, volgens verwachting

Zijn goed geholpen, zowel telefonisch als het directe contact. Auto afgeleverd zoals afgesproken en tot op heden bevalt ie goed. Was wel een ander merk dan waar ze daeler van zijn en dat is dan ook wel weer te merken aan de uitleg wat wel begrijpelijk is. Pluim voor Adriaan

Beste Hans, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door onze collega Adriaan. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Eerlijke behandeling, vakkundig bedrijf!

Net een nieuwe (tweedehands) auto gekocht voor een acceptabele prijs. Heel blij mee. Fijn en klantvriendelijk personeel!

Bedankt Marieke, voor uw mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u zo blij bent met uw mooie aankoop. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Naar alle tevredenheid geholpen!

Wij zijn heel goed geholpen bij de aankoop van onze nieuwe auto en inruil van onze oude auto. De onderhandeling over de prijs was heel open en het bod marktconform. Hele fijne klantenservice!

Beste Maaike, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Duidelijkheid weet plezier waar je aan toe bent

Goede uitstraling , klantvriendelijk geholpen goede en duidelijke afspraken komen afspraken na . Nog vragen mag altijd bellen of langs komen bij de garage

Beste Ronald, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo goed heeft ervaren. Daar doen we het voor. De volgende keer bent u weer van harte welkom, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Wij zijn geholpen door Alex,super fijn!

Erg goed bedrijf, vriendelijk en doen echt moeite voor dingen voor je op te lossen.

Beste Monique, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Veenendaal

Over Broekhuis Ford Veenendaal