Filters

2

APK uitvoeren en klant op extra kosten jagen

Eerder heeft Broekhuis ons goed geholpen met het vervangen van ons panorama dak. Hierna waren wij van mening een goede garage gevonden te hebben totdat ze ons naar huis stuurde na een defecte luchtvering geconstateerd te hebben. Er werd verteld dat er een wachttijd was van minimaal 3 maanden en er geen ruimte was. Nu voor de derde keer terug gekomen naar de garage voor een APK keuring waarna zij zonder overleg werkzaamheden hebben uitgevoerd en desondanks de auto hebben afgekeurd ivm een verroeste schut plaat. Uiteindelijk 3 dagen later ergens anders laten checken voor APK en zonder problemen door de keuring gekomen. Bizar dat een garage wel fouten kan constateren, maar de klant vervolgens minimaal 2/3 maanden moet wachten als zij dit willen verhelpen. Ik raad Broekhuis af, tenzij u graag meer geld kwijt wil zijn zonder enige vorm van overleg.

  • Aanbevelen? Nee
8

Goede begeleiding bij aankoop Range Rover

ook bij aankoop van een occasion Range Rover Velar ondervonden wij een goede begeleiding

  • Aanbevelen? Ja
8

Familiesfeer met Jaguarhart op de juiste plaats

Ik kom al jaren bij Broekhuis Utrecht met mijn 3 Jaguars (modern en klassiek). Voelt iedere keer als thuiskomen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne ervaring en geweldige oplevering van de auto!

Jurgen heeft ons fijn geholpen. Het ophalen van de auto was echt een feestje en de uitleg van de auto heel duidelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Voortreffelijk

Het is zeer zeker de moeite waard om vanuit Den Haag ontzorgd te worden betr onze Range Rover Sport door Broekhuis Landrover te Utrecht Auto wordt gehaald en weer teruggebracht indien gewenst en auto wordt schoon afgeleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service !

Prima onderhoudsbeurt!

  • Aanbevelen? Ja
1

Heel slechte ervaring

Ik heb mijn Range Rover gebracht voor de grote beurt. Dit hebben ze niet in het logboek genoteerd! Na deze grote beurt, kreeg ik meldingen op mijn dashboard betreffende motormanagement. Toen ik meteen terug ging met deze melding, werd mij gezegd dat ik pas over een maand aan de beurt zou zijn voor de werkzaamheden aan mijn auto. Toen ik daar een opmerking over maakte waarom het zo lang moest duren, deed medewerker Roy het voorkomen alsof ik geen keus had! Een geval van take it or leave it! Erg teleurstellend! De keer daarop bracht ik mijn auto weer voor een reparatie. Ze zeiden dat het 10 dagen zou duren, omdat het onderdeel dat vervangen moest worden uit Engeland moest komen. De dag voordat ik mijn auto ging ophalen stuurden ze mij een e-mail dat de auto niet klaar was. Dat meer tijd nodig hadden! Zeer onprofessioneel. Maar ik ben wel naar de garage gegaan omdat ik mijn auto nodig had! Toen kwam ik deze Roy weer tegen. Op mijn vraag waarom het zolang duurde ging hij op een heel agressieve manier tegen me in. En bedreigde zelfs dat hij mijn auto niet meer ging maken! Ook wilde hij geen leenauto ter beschikking stellen. Dat ging allemaal op een heftige toon, dat zelfs zijn collega Danielle tussenbeide moest komen dat hij niet zo tegen mij tekeer moest gaan! Zij nam mij mee naar een andere ruimte. Daar kreeg toch een leenauto! Na zes weken kon ik mijn auto ophalen. Ik reed nauwelijks 5 minuten Toen mijn voorbanden plat werden, net lekke banden! Ik ging naar een andere dichtstbijzijnde garage om ze checken. Daar bleek dat Range Rover mijn banden had gerepareerd met een prop, zonder mij daar iets over te zeggen. Toen ik mijn auto daar bracht, was er niks mis met mijn banden. Onderweg naar het checken van de banden heb ik een crash gehad. Kwam door de banden! Ik heb mijn auto terug moeten brengen naar Broekhuis voor reparatie! Dit alles heeft me ook mijn schadevrije jaren bij de verzekering gekost. En mijn premie is omhoog gegaan. Slecht allemaal!

  • Aanbevelen? Nee
9

Zoals mocht worden verwacht van een professionele organisatie!

Bij aankomst gelijk keurig opgevangen en auto afgeleverd. Direct een lekker kopje koffie aangeboden gekregen en daarna meegenomen naar mijn vervangende auto en uitleg gekregen. Omdat door een moeilijk op te sporen motormanagement storing er meer tijd nodig was, voor de dag erna (ter compensatie) een gratis leenauto meegekregen. Bij terugkomst stond mijn auto netjes gewassen klaar.

  • Aanbevelen? Ja
10

Totale service!

Ik heb een fantastische Range rover evoque gekocht. De verkoper was Harm. Het was zeer prettig zaken doen met hem en het contact was erg goed. Hij was erg betrokken en hij was oprecht. Een aanrader om daar een auto kopen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Geweldig

Perfecte aflevering en was een feestje. Goede uitleg van de auto en gaf een zeer prettig gevoel. Top gedaan! En wat een fijne auto.....:-)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima opvang, uitleg en service!

Top auto op een top locatie! alles in orde en prettig geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
4

altijd prima geholpen alleen bij de laatste onderhoudsbeurt is het niet goed gelopen.

het is zeer moeilijk contact te krijgen met de werkplaats. terugbel verzoeken werden genegeerd. De auto heeft 2 maanden bij de garage gestaan zonder dat daar iets aan gedaan werd. Na herhaaldelijk navragen bleek dat de notities en eerdere besproken punten met de werkplaats verdwenen waren en niemand eigenlijk de status wist. Aangezien telefonisch geen contact te krijgen was met de werkplaats, moest ik voor navraag persoonlijk langs bij de garage. Toen na 2 maanden de werkzaamheden uitgevoerd waren bleek dat na de eerste rit dat de wielen niet uitgebalanceerd waren waardoor de auto opnieuw naar de garage moest. Ik ben toen gelijk wel heel goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
8

positieve ervaring met goed georganiseerd deskundig bedrijf

prettige ontvangst, deskundig leerzaam en persoonlijk kennismakingsgesprek, prettige uitstraling van het bedrijf passend bij het merk(en de verwachtingen)

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer klantgericht en vriendelijk

Toen ik recentelijk mijn RR kwam ophalen na een kleine beurt nam Guido A. nog de moeite om met mij naar de opslag (oude manege) te rijden om een aantal auto’s in verschillende kleuren te bekijken (omdat ik nog twijfel over de kleur van mijn toekomstige nieuwe RR). Super service!!

  • Aanbevelen? Ja
5

teleurstellend

bij brengen van de auto voor de apk expliciet besproken dat er geen onderhoudsbeurt nodig was, alleen als er iets van vloeistoffen aangevuld zou moeten worden. op de rekening verscheen echter een volledige onderhoudsbeurt terwijl die vorig jaar september, 15000 km terug, nog uitgevoerd was.

  • Aanbevelen? Nee
10

Na storing, auto snel opgehaald en gerepareerd

Na storing is mijn Range Rover snel opgehaald en gerepareerd. Vervangende auto was natuurlijk geen probleem.

  • Aanbevelen? Ja
10

Absoluut geweldig.

Op elk verzoek tot informatie en voor hulp en ondersteuning wordt adequaat, direct en professioneel gereageerd. Al jaren lang.

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos

Ben geholpen door Harm, echt in een woord fantastisch No nonsense, recht door zee, eerlijk Ik kan nog even doorgaan maar ben echt blij dat ik hij Harm een auto hebt gekocht

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed, alles is goed uitgelegd en het werkt

Snelle communicatie, goede after service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Dealer heeft expertise en werkt klantgericht.

Tot op heden probleemloos veel kilometers gereden, door goed uitgevoerd onderhoud en preventieve werkzaamheden. Er wordt goed meegedacht met de klant.

  • Aanbevelen? Ja
5

Vreemd

Ik kwam 3 april voor een beurt en apk km stand 52750 kreeg te horen dat de banden totaal versleten waren terwijl ik na aankoop bij jullie er nog maar6000 km mee gereden had toen mocht ik met 2 nieuwe er wel meerijden heb daarna 3 keer om de rekening gevraagd kreeg deze 5 juni met daarop 78000 km beurt kreeg 1 band voor niets al met al weinig vertrouwen wekkend

  • Aanbevelen? Nee
10

Alles gedaan om me te helpen

Broekhuis heeft wonderen verricht door mijn auto snel met kunst en vliegwerk te repareren Chapeau

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig bedrijf en oplossingsgericht

We hebben al jaren lang goede ervaring met dit bedrijf. Altijd oplossingsgericht, vriendelijk en nakomen van de afspraak. Verkoop en werkplaats receptie is ook flexibel en denkt mee met klant. Een klein min puntje is dat soms het eerste telefonisch contact niet altijd even vriendelijk is. Echter we werden laatst door een nieuwe receptioniste ontvangen en dat was een warm welkom.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service en klantcontact!

Zeer Goed en correct geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

De Heldinnenlaan 215

3543 MB Utrecht

[email protected]

Over Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht

Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.