Prima onderhoudsbeurt!
Bedankt Robert, voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat alles prima voor u is verlopen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht
Ik heb mijn Range Rover gebracht voor de grote beurt. Dit hebben ze niet in het logboek genoteerd! Na deze grote beurt, kreeg ik meldingen op mijn dashboard betreffende motormanagement. Toen ik meteen terug ging met deze melding, werd mij gezegd dat ik pas over een maand aan de beurt zou zijn voor de werkzaamheden aan mijn auto. Toen ik daar een opmerking over maakte waarom het zo lang moest duren, deed medewerker Roy het voorkomen alsof ik geen keus had! Een geval van take it or leave it! Erg teleurstellend! De keer daarop bracht ik mijn auto weer voor een reparatie. Ze zeiden dat het 10 dagen zou duren, omdat het onderdeel dat vervangen moest worden uit Engeland moest komen. De dag voordat ik mijn auto ging ophalen stuurden ze mij een e-mail dat de auto niet klaar was. Dat meer tijd nodig hadden! Zeer onprofessioneel. Maar ik ben wel naar de garage gegaan omdat ik mijn auto nodig had! Toen kwam ik deze Roy weer tegen. Op mijn vraag waarom het zolang duurde ging hij op een heel agressieve manier tegen me in. En bedreigde zelfs dat hij mijn auto niet meer ging maken! Ook wilde hij geen leenauto ter beschikking stellen. Dat ging allemaal op een heftige toon, dat zelfs zijn collega Danielle tussenbeide moest komen dat hij niet zo tegen mij tekeer moest gaan! Zij nam mij mee naar een andere ruimte. Daar kreeg toch een leenauto! Na zes weken kon ik mijn auto ophalen. Ik reed nauwelijks 5 minuten Toen mijn voorbanden plat werden, net lekke banden! Ik ging naar een andere dichtstbijzijnde garage om ze checken. Daar bleek dat Range Rover mijn banden had gerepareerd met een prop, zonder mij daar iets over te zeggen. Toen ik mijn auto daar bracht, was er niks mis met mijn banden. Onderweg naar het checken van de banden heb ik een crash gehad. Kwam door de banden! Ik heb mijn auto terug moeten brengen naar Broekhuis voor reparatie! Dit alles heeft me ook mijn schadevrije jaren bij de verzekering gekost. En mijn premie is omhoog gegaan. Slecht allemaal!
Beste Mikey, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Graag komen wij persoonlijk met u in contact om uw ervaring te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u ons terugbellen of mailen? Dit is mogelijk via: 030-8507500 of [email protected] Update 13-11-2023: Helaas is het niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht
Bij aankomst gelijk keurig opgevangen en auto afgeleverd. Direct een lekker kopje koffie aangeboden gekregen en daarna meegenomen naar mijn vervangende auto en uitleg gekregen. Omdat door een moeilijk op te sporen motormanagement storing er meer tijd nodig was, voor de dag erna (ter compensatie) een gratis leenauto meegekregen. Bij terugkomst stond mijn auto netjes gewassen klaar.
Beste Peter, Hartelijk dank voor uw bezoek en het beoordelen van onze service. Wat fijn om te lezen dat u goed bent ontvangen onder het genot van een kopje koffie. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Ik heb een fantastische Range rover evoque gekocht. De verkoper was Harm. Het was zeer prettig zaken doen met hem en het contact was erg goed. Hij was erg betrokken en hij was oprecht. Een aanrader om daar een auto kopen.
Beste Thomas, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Range Rover Evoque. Wij zijn blij te zien dat u prettig zaken heeft kunnen doen met Harm. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Perfecte aflevering en was een feestje. Goede uitleg van de auto en gaf een zeer prettig gevoel. Top gedaan! En wat een fijne auto.....:-)
Beste Dennis, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en u de aflevering als een feestje heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Top auto op een top locatie! alles in orde en prettig geregeld.
Beste Klaas, Vriendelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u het bezoek op die manier heeft ervaren. Graag tot de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
het is zeer moeilijk contact te krijgen met de werkplaats. terugbel verzoeken werden genegeerd. De auto heeft 2 maanden bij de garage gestaan zonder dat daar iets aan gedaan werd. Na herhaaldelijk navragen bleek dat de notities en eerdere besproken punten met de werkplaats verdwenen waren en niemand eigenlijk de status wist. Aangezien telefonisch geen contact te krijgen was met de werkplaats, moest ik voor navraag persoonlijk langs bij de garage. Toen na 2 maanden de werkzaamheden uitgevoerd waren bleek dat na de eerste rit dat de wielen niet uitgebalanceerd waren waardoor de auto opnieuw naar de garage moest. Ik ben toen gelijk wel heel goed geholpen.
Beste Peter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. U bent voor ons een gewaardeerde klant en wij vinden het zeer vervelend dat er een aantal zaken verkeerd zijn gelopen. Onze vestigingsdirecteur heeft u inmiddels gesproken. Wij hebben uw review met het team besproken en er lering uitgetrokken, we zullen hier naar de toekomst toe extra aandacht aan besteden. Wij hopen dat u toch weer het goede gevoel heeft gekregen en dat we u binnenkort opnieuw mogen verwelkomen in ons bedrijf. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
prettige ontvangst, deskundig leerzaam en persoonlijk kennismakingsgesprek, prettige uitstraling van het bedrijf passend bij het merk(en de verwachtingen)
Beste Jacco, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Toen ik recentelijk mijn RR kwam ophalen na een kleine beurt nam Guido A. nog de moeite om met mij naar de opslag (oude manege) te rijden om een aantal auto’s in verschillende kleuren te bekijken (omdat ik nog twijfel over de kleur van mijn toekomstige nieuwe RR). Super service!!
Beste Han, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat onze collega Guido de tijd heeft genomen om met u naar de auto's te gaan kijken. We zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
bij brengen van de auto voor de apk expliciet besproken dat er geen onderhoudsbeurt nodig was, alleen als er iets van vloeistoffen aangevuld zou moeten worden. op de rekening verscheen echter een volledige onderhoudsbeurt terwijl die vorig jaar september, 15000 km terug, nog uitgevoerd was.
Na storing is mijn Range Rover snel opgehaald en gerepareerd. Vervangende auto was natuurlijk geen probleem.
Beste Hans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Op elk verzoek tot informatie en voor hulp en ondersteuning wordt adequaat, direct en professioneel gereageerd. Al jaren lang.
Beste Lex Samuel, Bedankt voor uw bezoek en uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat wij u al jaren lang mogen voorzien van onze service en u dit als geweldig ervaart. Op naar de volgende jaren waarin wij graag voor u klaar blijven staan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht
Ben geholpen door Harm, echt in een woord fantastisch No nonsense, recht door zee, eerlijk Ik kan nog even doorgaan maar ben echt blij dat ik hij Harm een auto hebt gekocht
Hartelijk dank voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Wat een mooie complimenten voor onze collega! We zijn erg blij om te zien dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen en u uw ervaring omschrijft als grandioos! Gefeliciteerd met uw aankoop en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht
Snelle communicatie, goede after service.
Beste Sanneke, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Tot op heden probleemloos veel kilometers gereden, door goed uitgevoerd onderhoud en preventieve werkzaamheden. Er wordt goed meegedacht met de klant.
Beste Christian, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Ik kwam 3 april voor een beurt en apk km stand 52750 kreeg te horen dat de banden totaal versleten waren terwijl ik na aankoop bij jullie er nog maar6000 km mee gereden had toen mocht ik met 2 nieuwe er wel meerijden heb daarna 3 keer om de rekening gevraagd kreeg deze 5 juni met daarop 78000 km beurt kreeg 1 band voor niets al met al weinig vertrouwen wekkend
Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar/Land Rover Utrecht
Broekhuis heeft wonderen verricht door mijn auto snel met kunst en vliegwerk te repareren Chapeau
Hartelijk dank Ed, voor het invullen van deze mooie review. Fijn dat wij u weer snel op weg konden helpen! Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Jaguar - Land Rover Utrecht
We hebben al jaren lang goede ervaring met dit bedrijf. Altijd oplossingsgericht, vriendelijk en nakomen van de afspraak. Verkoop en werkplaats receptie is ook flexibel en denkt mee met klant. Een klein min puntje is dat soms het eerste telefonisch contact niet altijd even vriendelijk is. Echter we werden laatst door een nieuwe receptioniste ontvangen en dat was een warm welkom.
Beste Peter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback is heel waardevol voor ons. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Zeer Goed en correct geholpen.
Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Kan duidelijk merken dat er intern ( personeels probleem ? ) slechter gecommuniceerd wordt ! Afspraak maken voor een beurt loopt uit na ruim 4 uur wachten dat er alleen tijd was voor een draagarm . Onder garantie vastgestelde lekkende koppakking ( nog geen 40.000 km ) laat men gaan totdat garantie is verlopen ( 60.000 km ) waarna de reparatie opliep tot veel meer o.a. Nieuwe in en uitlaat spruitstukken . Bedrag zal ik u besparen Terzijde bij deze reparatie gewoon de beurt vergeten !! Moest de auto voor de derde keer terug. Op Coulance werd niet ingegaan .. Rekeng 1 maand later zonder verder omschrijving waarom ? Direct per mail op gereageerd ! Tot op heden geen reactie NB : van nature ben ik geen klager ! Eigenlijk doe ik dit voor het eerst ! Maar als men mij naar mijn mening vraagt geef ik een eerlijk antwoord.
Geachte heer, Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en we nemen deze uiterst serieus. We hebben vernomen dat u een goed gesprek heeft gehad met onze directeur waarin een oplossing is besproken voor het directe euvel, en dat het telefonische gesprek wordt opgevolgd door een persoonlijke afspraak. We nemen uw aanbevelingen zeer serieus en zullen onze interne bedrijfsprocessen verbeteren naar aanleiding van uw feedback. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Utrecht
Zoals altijd weer proactief en zeer goed geholpen. De reparatie was prima uitgevoerd en er is op tijd overleg geweest over de reparaties. Hierdoor is alles conform verwachting uitgevoerd.
Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Utrecht
zeer service gericht en klantvriendelijk bedrijf .
Beste Jacco, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Utrecht
Mijn eerste indruk was, wat een luxe in het pand. Prachtige auto’s, om je ogen uit te kijken. In eerste instantie was het niet mijn intentie om een Land Rover te halen. Omdat ik van auto’s houd, kreeg ik een rondleiding van een hele aardige verkoper. Dat voelde goed, en uiteindelijk kwam hij met een advies wat voor auto wellicht ook wel bij mij pastte. We zaten aan tafel en ja hoor, ik liet een Discovery Sport bouwen naar mijn wensen. Het zou Q1 2023 binnenkomen en september 2022 ongeveer heb ik de auto gekocht. Ik keek er naar uit, zo’n luxe merk en luxe auto. Sinds die ene keer aan tafel, heb ik continue zelf erachteraan moeten gaan over de statusupdate van de auto. Toen kreeg ik van de verkoper te horen (nadat ik zelf dus heb moeten bellen) dat die midden maart op de stoep staat. Midden maart was het, en kreeg weer niets te horen. Weer zelf moeten bellen en kreeg iemand anders die naar mijn statusupdate moest zoeken. Ook aangegeven dat ik best wel een headsup had gewild, want Q1 verstrijkt inmiddels. Q1 voorbij en wéér zelf moeten bellen, de auto stond er ineens en kon een een afspraak maken om het te halen. Daarna een dag voor de ophaalafspraak ook zelf einde middag WEER moeten bellen voor het kenteken en de factuur…. Mijn hele gevoel van het luxe en de experience bij zo’n merk als Land Rover is helemaal weg. Ik had bijna spijt dat ik de auto hier heb gehaald. Het is mij uitgelegd hoor, wat de oorzaak is van de slechte communicatie. Maar helaas, het is ook een feit hoe ik me hierdoor en hierover voel. Communicatie naar de klant vind ik uitermate belangrijk, of het nou onderbezet is of niet. Heel erg jammer wat voor gevoel ze mij hebben gegeven dus nee, beveel het niet aan.
Beste Christine, Dank u wel voor uw feedback. Wij begrijpen uw teleurstelling en bieden onze excuses aan voor de tekortgeschoten communicatie. We hebben ervan geleerd en zullen korter op de bal zitten. We hopen dat u ondanks alles veel plezier zal beleven aan uw nieuwe Discovery Sport. Groet, Broekhuis Utrecht
Eerst keer een RR gekocht. Aflevering en service was top.
Beste Edwin, Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Utrecht
Goede service en behandeling.
Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Utrecht
De Heldinnenlaan 215
3543 MB Utrecht
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.