Vanaf het begin heel erg vriendelijk geholpen bij Broekhuis Schagen. Na een fijne proefrit de auto een week later op kunnen halen. Tussendoor altijd prettig contact gehad. Bij de aflevering werd er echt even persoonlijk tijd voor je genomen! Al met al super.

Beste Ilse, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Een mooie fabia gekocht werd nieuwe apk erop gezet na een week een mankementje met achteras stond bij advertentie geen garantie. Toch even gebeld en werd netjes opgehaald op onze camping omdat we niet terug konden rijden na een kleine week werden we gebeld dat het verholpen was en gemaakt en dat hun de kosten op zich namen. Echt super! Nooit eerder mee gemaakt met zo'n goud eerlijke bedrijf! Super service was weer zo blij als een ki d dat k m op kon halen

Goedemiddag Pieter, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe Fabia. Wij zijn blij te zien dat na wat kleine mankementen alles naar tevredenheid is verholpen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Prima ervaring

Wij zijn prima ontvangen bij de autoverkoopafdeling van Seat. Wij zijn prima en op een rustige manier geholpen door jullie junior verkoopadviseur. ( Mikai Terpstra ) hij heeft ons op een ontspannen en plezierige manier te woord gestaan. En zonder veel poespas zaken kunnen doen. Wij zijn na aankoop ( en aflevering )met een fijn gevoel huiswaarts gekeerd. Een jongen waar jullie trots op kunnen zijn.

Hartelijk bedankt Eelke, voor deze mooie woorden en compliment voor onze collega! Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Netjes en goed geholpen bij aanschaf van onze auto !

Nadat ik interesse toonde voor een Volkswagen en nog wat vragen had Werd dit gelijk goed opgepakt door de verkoper 10 minuten later werd ik teruggebeld en kreeg alle antwoorden S’middags gelijk proef gereden en de deal gesloten

Beste Ruud, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Goede en accurate service. Duidelijkheid.

De auto voor een servicebeurt gebracht. Vanaf het begin was er duidelijkheid. Mij werd zelfs over toekomstig onderhoud geïnformeerd.

Bedankt Pieter, voor uw review. Dat u onze service als goed en accurate heeft ervaren doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Fijne gesprekken en een nette afhandeling

Wij hebben samen met de buren een Deelauto gekocht en dit verliep heel soepel en alle puntjes zijn netjes opgelost. We zijn blij met onze nieuwe auto en de ervaringen die we hebben gehad bij het kopen van de auto.

Beste Thomas, Bedankt voor deze mooie review en het delen van uw positie ervaring. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Prima erg klantvriendelijk

Eerlijke voorlichting. Een E auto is voor ons heel erg nieuw

Beste Cor, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat u zo goed geholpen bent. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

De jonge verkoper is te onervaren

Ze hebben een mooie voorraad auto’s. Aan de telefoon vriendelijk. De occasion afdeling is gescheiden van de verkoop afdeling. Dit mag wel geüpdatet worden de koffie moest van ver komen de verkoper zit in het midden van de ruimte geen privacy.. Tijdens de bespreking kwam er een andere klant binnen verre van ideaal. Een punt van aandacht is de klant op de hoogte houden van het auto klaar maken proces tot het moment van ophalen van de auto. Het is leuk dat je weet wat ze met je auto doen. Verder een punt van aandacht de klant uitleggen wat alle functies in de auto zijn. De auto was niet optimaal gepoetst. Wel leuk dat de auto bij het ophalen verrassend klaar stond met felicitaties samen met je naam dat maakt het bijzonder. Ik kreeg een lekker pakket mee. Eindconclusie ik heb de top service gemist.

Beste Sylvia, Allereerst van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Uw feedback is heel waardevol voor ons en zullen dit intern meenemen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

In alle opzichten ben ik op een goede, vriendelijk en professioneel wijze geholpen.

Ik ben in alle opzichten op een uitstekende wijze geholpen. Mede door de duidelijke informatie over de type auto, waar ik belangstelling voor had, heb ik een positieve beslissing kunnen nemen om de auto te kopen. Bij het ophalen van de nieuwe auto was er alle tijd om mij nogmaals duidelijk uitleg te geven over de diverse opties van de auto.

Beste Tineke, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Goede en snelle service en vriendelijke agent

Ik ben zeer tevreden met de auto en de deal die het bedrijf mij aanbood. Geweldige en duidelijke service en vriendelijke verkoper.

Beste Frédérique, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat de service zo goed is bevallen, daar doen we het voor. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

tevreden

Bedankt Fred, voor deze mooie beoordeling. Fijn om te zien dat u tevreden bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Alleen maar positief

Alle afspraken nagekomen. De score is bij ons zo hoog omdat we ook nog eens een onwijs mooie bak hebben gekocht. De adviseur is top. Maar ook de interne lijnen kloppen. Heel prettig om hier een auto te kopen.

Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe mooie bak! Het doet ons goed om te horen dat u zo een goede ervaring heeft gehad. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe en hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Supertevreden

Ben heel fijn te woord gestaan en ingelicht over de aankoop van mijn nieuwe auto. Ook de afhandeling is als zeer prettig ervaren. Fijn dat er na een paar dagen gebeld is en er werd gevraagd of alles nog naar wens was en er geen problemen waren . Dat ik altijd kan bellen of komen als er nog vragen zijn. Bedankt allemaal, ik heb een pracht van een auto.

Beste Gerda, Van harte gefeliciteerd met uw prachtige auto! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Klantvriendelijk en hoge servicegraad

De verkoper heeft prima met ons meegedacht en alle wensen serieus genomen en ervoor gezorgd dat het uitgevoerd is. Wij zijn uiterst tevreden klanten.

Beste Willem, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Super meedenkend en vriendelijk personeel

Het personeel heeft me zeer goed geholpen! Telefonisch altijd goed benaderbaar en denken in oplossingen.

Beste Patrick, Bedankt voor uw mooie beoordeling over onze service. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Vriendelijk, behulpzaam, snel reagerend

Na aanvraag via de mail betreffende aankoop occasion en inruil auto ontving ik snel een reactie en prijsopgave. Daarna snel besluit genomen en auto aangeschaft. Alles verliep soepel.

Gefeliciteerd met uw aankoop Erwin. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Zeer klantvriendelijk

Ik heb kortgeleden een tweedehands VW Up gekocht en ben daarbij zeer vriendelijk en accuraat geholpen in uw filiaal in Schagen. De heer Terpstra heeft voor mij zorgvuldig en goed de afhandeling van de koop geregeld! Ik ben geweldig blij met deze auto en met het feit dat het onderhoud de komende jaren in goede handen is bij u.

Beste Els, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Volkswagen Up. Wat fijn om te zien dat u zo blij bent met uw aankoop. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Ik ben zeer blij met garage Broekhuis in Schagen: dezelfde service als vroeger

Garage Broekhuis-Schagen heeft bijzonder vriendelijke service en uitstekende monteurs. Ik word snel geholpen en geinformeerd (van te voren) over de kosten.

Beste Margriet, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen en dan staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Ik kwam voor een 2de hans auto en toen kwam mijn vrouw met het briljante idee, Waarom kopen wij gewoon geen nieuwe Dus wij naar de verkoper dat was Daan Schilder En die heeft ons heel goed geholpen Als ik vragen had belde hij netjes terug 2 weken later zoals afgesproken kon ik mijn nieuwe polo ophalen Daan belde 3 dagen later of alles nog naar wens was, ik had geen op of aanmerkingen. Ik heb nu 500 km gereden.....blij ei Bedankt Broekhuis schagen !¡

Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn door Daan. Wij wensen u verder nog veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

De servicebeurt werd keurig (ruim) binnen de afgesproken tijd uitgevoerd. Omdat ik niet in de buurt woon en er op wilde wachten ben ik daar heel blij mee. Kon lekker op tijd weer naar huis!

Beste Kors Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen zodat u lekker op tijd weer naar huis kon. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Perfect gehalpen zonder poespas

Na eerste afspraak te hebben afgezegd zonder problemen, en meteen nieuwe afspraak gemaakt. Werd zeer snel geholpen en zonder van dit of dat moet er gebeuren wat bij ander garage's wel het geval was. Uiteindelijk goede service en tot de volgende keer.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn dat we u weer snel op weg hebben kunnen helpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Professioneel

Goede ervaring. Ben op een fijne manier geholpen

Bedankt voor uw bezoek en uw beoordeling! Dat u op een fijne manier geholpen bent is voor ons goed om te zien! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Super vriendelijk

Wat een verademing! Er bestaan nog wel normale autogarages met attente vriendelijke mensen!. Ik ben in Schagen terecht gekomen na mijn onderstaande ervaring bij Broekhuis te Alkmaar…. ..ervaring bij Broekhuis Alkmaar : .. Eindelijk tijd vrijgemaakt voor het opmaken van een offerte voor 2 auto's. Even tussen het werk door de zaken afronden denk je.. Bij mijn binnenkomst in de showroom wordt er gezellig gebabbeld bij de balie. 3 verkopers in de showroom en er is er geen één die mij aanspreekt. Oke, even een extra rondje door de showroom... Yes! 2 verkopers lijken tijd te hebben voor een klant... Oh, nee.. ze lopen samen de showroom uit met de opmerking "wij zijn over 20 minuten weer terug !.." Niet tegen mij uiteraard, maar tegen hun collega's, die vrolijk verder babbelen.. Één van deze 2 heren was notabene de verkoper die mij kort geleden zijn kaartje overhandigde bij mijn bezoek, met de mededeling dat ik hem altijd kon bellen als ik vragen zou hebben. Toch maar weer een extra rondje, waarna de derde verkoper zich ook heeft losgerukt uit het gezellige gesprek en loopt mijn richting op.. Oke, dus ik besta toch! Maar nee! Wederom wordt ik genegeerd en wordt een oudere gepensioneerde man achter mij aangesproken, wachtend op zijn auto, waarbij een grap wordt gemaakt over het inpakken en meennemen van de nieuwe ID-Buzz.. Klaarblijkelijk gaan de zaken zo goed bij Broekhuis, dat een nieuwe klant geen aandacht verdient. Als nieuwe klant heb je dus maar te wachten totdat men tijd voor je vrij wil maken. Wat een ellende! en zonde van mijn tijd. Zwaar teleurgesteld heb ik de zaak verlaten, uiteraard ook genegeerd door een medewerker, zich verschuilend achter zijn beeldscherm. Mensen van Broekhuis Alkmaar.. Ik kom hier niet om een paar bananen te kopen! Wij hebben 2 nieuwe auto's nodig waarbij ik van mening ben dat dat toch wel wat aandacht waard is.. Vindt u van niet?….. Broekhuis Schagen.. helemaal top.. binnenkort komen wij weer terug!

Bedankt Erwin, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Vervelend dat u ervaring elders niet naar wens is geweest. We zijn uiteraard blij dat wij voor u klaar hebben mogen staan en u binnenkort weer bij ons terug komt. U bent van harte welkom en wij zien u graag tegemoet! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Goed ontvangen en prima service

Goed geholpen bij de koop van mijn auto

Gefeliciteerd met uw aankoop Peter! Wat fijn dat u goed geholpen bent gedurende het verkoopproces. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Heel goed gevoel gekregen bij dit bedrijf en de medewerkers.

Bij deze nette dealer een fiat 500 voor mijn vrouw gekocht. Mij viel op dat het personeel allemaal erg vriendelijk en klantgericht is. Ik ben erg goed geholpen door Paul Lenting. Het bedrijf heeft mij veel vertrouwen gegeven, een echte aanrader!

Allereerst feliciteren wij u met de aanschaf van de Fiat 500 voor uw vrouw! Wij hopen dat zij veel fijne kilometers gaat maken in haar auto. Dat u onze service beoordeeld met een 10 waarderen wij enorm. Bedankt! Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan, tot dan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Schagen

Over Broekhuis SEAT/ŠKODA/Volkswagen Schagen