Professioneel en soepel geholpen.

Goed contact met de Marc, de verkoopadviseur, en een goede prijs voor mijn eigen auto. De deal was snel gesloten en alles is daarna keurig volgens afspraak afgehandeld.

Beste Eddy, Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Enschede. Dat u goed contact heeft gehad met onze collega en alles professioneel en soepel is verlopen doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Enschede

Bijzonder vertrouwen, kreeg auto mee zonder betalen, nog op naam bedrijf

Door storing in de RDW software was het niet mogelijk om de door ons uitgezochte en fantastisch klaargemaakte auto, op naam te zetten. Het betalen via de pin werkte ook niet door een storing in de pinautomaat. Vol vertrouwen kregen wij de auto mee, zonder borgstelling of ander betaling. De auto was verzekerd bij het bedrijf en zij betaalden ook de wegenbelasting gedurende het gebruik. Door externe, door het bedrijf niet beïnvloedbare omstandigheden, kon het overschrijven op onze naam pas ruim 2 weken na levering plaatsvinden, ook toen hoefden we pas te betalen. P.s. we kregen ook een uitstekende inruilprijs voor onze oude auto.

Hartelijk bedankt Jans, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Enschede. Dat ondanks de storing wij u toch hebben kunnen voorzien van een mooie aflevering is voor ons heel fijn! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Een feestje!

Een jong gebruikte 308 kwam in mijn vizier en had een testrit geboekt. De auto stond echter bij een ander filiaal. Dat was geen probleem, aangezien dat dichter bij huis was. De verkoper had overigens ook aangeboden om de testrit bij huis in te plannen. Na de testrit en een korte onderhandeling mocht ik het koopcontract ondertekenen en het wachten kon beginnen. Een maandje later heb ik de auto op mogen halen in Enschede (de verkoper had ook aangeboden om de auto aan huis af te leveren, maar ik wilde het liever zelf ophalen). De 308 stond te wachten onder een mooie autohoes. Na het administratieve gedeelte werd de auto onthult. De verkoper had geholpen met het koppelen van de telefoon en daarna kon het feest beginnen. Kortom, een mooie deal en een mooie ervaring. Communicatie met de verkoper verliep snel en vlot.

Beste Julian, Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen en u dit als een feestje heeft mogen ervaren doet ons erg goed. Daar doen we het voor! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw mooie Peugeot 308. Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Top service van a tot z

Top geregeld van A tot Z ik heb niks op aan te merken

Beste Sarah, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles van A tot Z voor u is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Zeer klantvriendelijk

In januari 2024 kocht ik een occasion bij Broekhuis Enschede. Ik werd op een professionele en klantvriendelijke wijze geholpen. Zou iedereen dit bedrijf aanbevelen. Top!

Beste Wiebe, Gefeliciteerd met uw aankoop! Bedankt dat u uw positieve ervaring met ons deelt, dit waarderen wij enorm. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Fijne betrouwbare dealer

Hartelijk bedankt Rudy, voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Uw review doet ons goed om te zien! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Goede verkoper Niels verdient waardering

De aankoop van een andere auto verliep prima via verkoper Niels. Hij handelde oprecht en hield rekening met onze mogelijkheden en wensen. De trekhaak die aangebracht zou zijn volgens afspraak werd door ons niet opgemerkt en wij waren in de veronderstelling dat deze ontbrak. Deze zou alsnog "gemonteerd" worden. De communicatie hierover vanuit de werkplaats c.q. de dealer had evenwel beter/attenter gekund.

Beste Berti, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Wij wensen u veel rijplezier toe en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Duidelijke taal

Beste Monique, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Beste Stephen, Dank u wel voor uw mooie 10. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Fijn geholpen en goede communicatie geduren het verkoopproces.

Ontzettend vriendelijk en vakbekwaam geholpen door Niels. Ondanks dat we een extra week moesten wachten op de aflevering van de Peugeot ben ik zeer te spreken over hoe alles is verlopen.

Beste Marcel, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Niels gedurende uw aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Vriendelijk en betrouwbaar

Wordt als klant behandeld.

Bedankt Michel, voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Het is druk en niet altijd mogelijk de gewenste tijdstip te kiezen, maar ik werd goed geholpen en krijg ook een e-mail met een overzicht van de werkzaamheden en de mogelijk kosten. Vriendelijk medewerker en auto helemaal gechekt en schoongemaakt.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is uitgevoerd. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Goed gevoel

Fijn geholpen bij de aanschaf van een Peugeot.

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u fijn geholpen bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Slecht

Waardeloos. Kan probleem met splinternieuwe auto niet direct oplossen. In de wachtrij voor een diagnose van auto waar nog geen 500 km. Mee gereden is.

Beste Gerard, Het betreurd ons te lezen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Inmiddels bent u bij ons in de vestiging geweest en hebben we de problemen aan uw auto besproken. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Enschede. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Super geholpen bij koop andere auto.

Wij waren op zoek naar een andere Peugeot, zijn bij Broekhuis in Enschede ontzettend vriendelijk en vakbekwaam geholpen, zodoende dus enorm tevreden over de klantvriendelijkheid en de adviezen van de verkoper.

Bedankt voor uw review. Wat fijn om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen. Wij wensen u fijne kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Komen afspraken na en vriendelijk

Beste Ineke, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u goed contact heeft gehad met onze collega's. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Prima garage.

Prima service, klant gericht. Vanwege omstandigheden waren wij niet in de gelegenheid om naar Enschede te rijden om de auto te bekijken die we graag wilde kopen . Geen probleem ze zijn naar ons in Amersfoort toe gekomen. Fijne proefrit gemaakt en de koop was snel gesloten. Inruilen is op dezelfde manier gegaan. Kortom geweldig!

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

????perfect

Ontvangst door Marc Leerkotte vriendelijk en spontaan,bij de koffie gezellig gepraat over van alles en nog wat. De AUTO, een hele fijne en duidelijke uitleg gehad van Marc ook het proefrijden was ontspannen,daarna bij een kop koffie het financiële gedeelte waren gauw mee klaar tot onze tevredenheid. Ook bij het ophalen van de auto superfijn geholpen. Tot ziens bij een onderhoudsbeurt. Groet Dinie en Bert Haneveld

Beste Dinie en Bert, Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij wensen jullie veel mooie kilometers en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Op zich goede service

Afspraken worden nagekomen, behalve dat ik nog heb gevraagd naar het onderhoudsboekje en het boekje waarin alle gebruiksaanwijzingen en dergelijke in staan. Daar heb ik tot op heden nog niks over vernomen. Tenslotte kwam ik er vandaag achter dat de voorruitontdooi functie het niet doet, daar zal ik nog over bellen.

Beste Eelke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben de boekjes opgestuurd en een vervolgafspraak gemaakt voor de reparatie. Graag zien we u op de afgesproken datum. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Fijne ervaring

Eerst gebeld om te overleggen over de onderhoud en vooraf prijsindicatie gegeven. Extra service auto gewassen was ook fijn.

Bedankt Esma, voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Broekhuis doet het goed

Alles netjes volgens afspraak afgehandeld. Goede uitleg bij aflevering.

Beste Wiebren, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is afgehandeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Prima ervaring

Ik heb nog nooit een auto zo netjes terug gekregen na een onderhoudsbeurt , van binnen en van buiten keurig. Verder alles volgens afspraak, meer dan prima. Tijdens het bezoek nog even met een verkoper gesproken, en in een korte tijd zeer goede info gekregen over een eventuele aankoop van een volgende auto.

Beste Gerhard, Wij bedanken u voor deze mooie beoordeling. Dat alles naar volle tevredenheid en afspraak voor u is verlopen bij ons in Enschede is voor ons heel fijn om te zien. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Klantgericht

Meedenkend

Beste Jan, Bedankt voor uw beoordeling met een mooie 10 en het aanbevelen van onze vestiging. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Als zeer prettig ervaren.

Aardig mensen. Prettig gesprek met Marc. Nemen de tijd voor je. Zeer tevreden over de inruil.

Beste Barry, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zulk goed contact heeft gehad met Marc. Wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Prima service!

Na jaren weer voor een servicebeurt naar broekhuis. Was zeer deskundig en grondig!

Beste Bas, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enschede

Over Broekhuis Peugeot/Opel Enschede