De communicatie over de noodzakelijke uitvoering van het uitgebreide onderhoud was correct

Uitstekende respons en kwaliteit

Broekhuis enkhuizen heeft de service hoog in het vaandel en lost alle problemen of vragen naar volle tevredenheid op. In vergelijking met andere dealers behoren zij tot de meest excellente categorie.

Snelle service, wordt goed geluisterd naar de mankementen van de auto. Communicatie correct en tijdig.

Zeer prettig

Leuk en aardig geholpen door de afdeling verkoop.

Goede professionele service.

zie onder

netjes en betrouwbaar

Uitstekend geholpen door de heer Lakenman

Goede afspraken kunnen maken met de heer lakenman en op zeer prettige wijze onderhandeld

Beste heer Peijnenborgh, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. We zien u graag een volgende keer weer bij ons in Enkhuizen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Enkhuizen

Netjes uitgelegd handelingen onderhoud

Snelle service en persoonlijke aandacht

Ik word wel goed geholpen

Bij afspraak maken vind ik persoonlijk de meneer aan de balie erg nors en een beetje gespannen en gestrest maar het kan aan mijn liggen Monteurs zijn aardig en mee denkend

Koude douche in service en ontvangst

Bij de vestiging Enkhuizen vind ik de ontvangst maar matig. Alsof ze niet zoveel zin hebben in hun werk. Bij de receptie worden ook iedere keer dat ik er kom conclusies getrokken of vragen gesteld om meteen alle verantwoordelijkheid bij jou als klant te leggen. Terwijl ze nog niets eens naar de auto gekeken hebben of dat ik niet eens met een klacht kom, maar met een vraag. Heel bijzonder. Alleen bij de vestiging in Purmerend (van de vestigingen in de buurt) waar ik mijn auto ook nieuw gekocht heb wordt je op de juiste manier behandeld naar mijn mening. Kan Zwaag en Enkhuizen nog wat van leren. Ik ben een eerlijke kritische klant, met kennis van zaken. Het gaat mij niet om de goedkoopste prijs, ik wil kwaliteit en redelijkheid en dat verwacht ik dus van mijn dealer.

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We vinden het spijtig om te horen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw bericht hebben wij contact met u opgenomen en bedanken u voor het prettige gesprek. U bent van harte welkom bij ons op de vestiging Met vriendelijke groet, Broekhuis Enkhuizen

duidelijkheid

geen probleem om een storing te melden

Goede service en advies van Niels

Vriendelijk ontvangst , duidelijke advies en uitleg over de auto !

GOEDE GARAGE MET VRIENDELIJKE MENSEN

ALLEEN MAAR GOED

We zijn goed geholpen vriendelijk en een goed gevoel

Dit is de 2 de keer dat we bij een dealer een auto hebben gekocht Ik hoop dat ik in de toekomst geen nare ervaringen krijg over de keuze.

Deskundige dealer

Prima geholpen door het verkoopteam Auto naar tevredenheid uitgezocht en op de afgesproken datum afgeleverd

Perfecte vestiging.

De medewerkers staan je altijd te woord maakt niet uit wie. Daarom kom ik graag even vanaf uit Edam naar Enkhuizen. Ik stuur graag vrienden en bekende naar die vestiging.

Prima garage voor vlotte en vaardige service

Jarenlang een vertrouwd adres, waar ik tot volle tevredenheid mijn auto laat onderhouden. Het contact met de monteurs is altijd goed en verzorgd. Adviezen zijn duidelijk en betrouwbaar. Een fijne vestiging. De afstand om er naar toe te rijden is daardoor geen bezwaar.

Vakkundig en service gericht.

Bij Broekhuis Volkswagen dealer in Enkhuizen wordt mijn auto altijd tiptop en vakkundig onderhouden. Het personeel is heel erg erg vriendelijk en dienstverlenend ingesteld. Voor mij is het belangrijk dat mijn auto altijd in goede handen is en ik een goede relatie heb met de onderneming die mijn auto onderhoud. Ik beoordeel Broekhuis in Enkhuizen daarom met een 10.

Toen wij de auto brachten voorheen servicebeurt kregen wij 2 gratis fietsen voor een heerlijke middag fietsen in Enkhuizen ,terwijl wij telefonisch op de hoogte werden gehouden van het werk aan de auto! Bij terugkomst een goede uitleg en nog wat nuttige tips bedankt

prima geholpen

De afspraak zoals altijd stip en werk uitgevoerd maar.....

De auto was snel klaar (binnen 3 uur) met een rekening van EUR 405. Voor dat bedrag had ik wel verwacht dat de auto even gewassen was. Dat is echt een gemiste kans.

Geachte heer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Helaas is er geen wasstraat in Enkhuizen, vandaar dit uw auto niet gewassen weer klaar stond. Wel kunnen wij u de service aanbieden om uw auto uit te zuigen, dit hebben wij daarom voor u uitgevoerd. We zien u graag een volgende keer weer bij ons op de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Enkhuizen

Alles op tijd en volgens gemaakte afspraken

Top allemaal

Goed uitgevoerd en goede communicatie

Goede uitvoering van wat er aan de auto moest gebeuren

Redelijk

De auto stond voor € 7900.- te koop. Het viel ons af dat er nog €595.- bij kwam voor afleveringskosten.

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Enkhuizen