prima service

prima service

Bedankt Edwin, voor uw positieve beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Klantvriendelijke en vlotte benadering

Broekhuis is een gastvrij bedrijf waar wij vlot en professioneel zijn geholpen. Ook de uitleg van de auto ging op een prettige wijze.

Bedankt Pieter, voor uw review en dit mooie compliment. Wij zijn blij om te zien dat u onze service naar volle tevredenheid heeft mogen ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Keurig geholpen

Exact volgens planning en vriendelijk geadviseerd. Toppie!

Bedankt Ruud, voor deze mooie woorden. Dat alles exact volgens planning is verlopen en u keurig geholpen bent, is voor ons fijn om te zien, daar doen we het voor! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Goede service en duidelijke gesprekken em onderhandelingen en uitleg tot betrekking tot uitleg van de auto. Kan het aanbevelen. Aardige en rustige verkopers. Geen stress.

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Enkhuizen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Dit is een Perfecte Garage waar de klant nog koning is.

Ik kom hier al een aantal jaren vanuit Edam deze vestiging , heeft voor mijn en een paar familie leden , perfect een paar auto,s afgeleverd en in onderhoud . Vandaar een perfect Team aldaar.

Bedankt voor deze mooie review! Het doet ons goed te zien dat u zich als klant zeer gewaardeerd voelt, daar doen we het voor. Wij hopen u graag de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Super mooie auto VW T-ROC aangeschaft via Broekhuis Enkhuizen. Ik ben heel netjes en correct geholpen.

Beste Hacer, Van harte gefeliciteerd met uw mooie T-ROC. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent, daar doen we het voor. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Super bedrijf met aandacht voir de klant.

Neemt de tijd voor mij , is duidelijk en behulpzaam.

Beste Johan, Bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Enkhuizen. Het was een plezier om u te hebben mogen voorzien van onze service. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Enkhuizen

Volgens afspraak tevreden

Auto gezien op de site , afspraak gemaakt met Niels na telefonisch contact afspraak gemaakt. Proefrit gemaakt onverwacht binnen gelopen werd meteen geholpen ⭐️⭐️⭐️. Ook bij aflevering werd alles nog uitgelegd. Dus tevreden de weg op.

Beste Willem, Bedankt voor uw beoordeling! Dat u zo goed geholpen bent door onze collega en alles volgens afspraak is verlopen is voor ons erg fijn om te zien. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Ruilauto was identiek aan mijn auto.

Mijn elektrische auto was ongeveer een maand uit de running. Na een telefoontje kon ik de T-ROC inruilen volgende dag al inruilen voor een ID.3. Dat scheelt mij vanwege zonnepanelen enorm in de brandstofkosten. Dat stel ik echt zeer op prijs.

Beste Peter, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat we u hebben kunnen voorzien van de mooie ID.3. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

mijn ervaring tijdens aankoop auto was prima, nette verkoper zonder praatjes en onzin verhalen

Beste Max, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Prettig en goed geholpen

De inkoop van mijn eigen auto was snel geregeld en ik heb een goede prijs voor mijn auto gekregen. De nieuwe auto zag er bij aflevering goed uit en er werd uitgebreid de tijd genomen om alles te regelen mbt de koop er verkoop.

Beste Selina, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Goed, vriendelijk en terzake deskundig geholpen volgens afspraak

Volgens afspraak geholpen. Onkosten van te voren berekend. Klopte nadat de auto opgehaald werd.

Hartelijk dank Piet, voor uw bezoek en het achterlaten van uw beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Eerlijk en deskundig advies met service

Ons bezoek aan Broekhuis Enkhuizen leverde een zeer positieve ervaring en een nieuwe auto op. Met dank aan Thijs voor de service, advies en zijn vriendelijkheid was de aankoop en de aflevering snel geregeld. Top! Bedankt!

Gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat fijn om te lezen dat jullie zo goed geholpen zijn door onze collega Thijs. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

alles volgens afspraak

Hier een occasion gevonden die ik zocht. Ik rij en nu nog geen week in en auto werkt prima. Telefonische met Thijs de Goede veel dingen kunnen regelen in prettige sfeer en onderling vertrouwen. Geen mooie verhaaltjes of poespas maar duidelijk informatie en zoals gezegd prettige contact.

Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. Wat fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent bij ons op de vestiging en u dit als prettig heeft mogen ervaren. Wij staan de volgende keer graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Kon meteen wegrijden

VW dealer en daar Polo gehaald. Vriendelijke werknemers. Autoverkoper deed zelf inspectie zodat ik hem meteen kon meenemen. Goede service.

Hartelijk bedankt Tristan, voor uw beoordeling! Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veilige kilometers toe. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Slechts gedeeltelijk tevreden

Bij de koop van een auto met een directe betaling , verwacht ik niet dat er daarna nog gedurende 9 dagen [meer dan 500 km ] in mijn auto wordt gereden ! Dit geeft een klant een onbehaaglijk gevoel ! Om maar te zwijgen over wat er allemaal gebeuren kan met die auto . Verdere afspraken zijn wel naar behoren afgerond . Nu valt V.W. Enkhuizen weinig te verwijten ! Het ligt meer in de afspraken met een ander filiaal ,waar mijn auto vandaan moest komen . Blijft bestaan dat de aankoop wel is gedaan in Enkhuizen.

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het spijtig om te zien dat dit uw ervaring is. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor het prettige gesprek dat we met elkaar hebben gehad. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen we graag voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Goede service en klantvriendelijk!

Ik ben erg tevreden over de onderhoud van de auto! Ook zijn de medewerkers klantvriendelijk!

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring Suzanne. Daar doen we het voor. We zien je graag weer in onze vestiging! Groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Prima geholpen

Vriendelijke medewerkers met oog voor de klant, ook de monteurs, Sanne en de dame die zorgt dat alles er piekfijn uitziet!

Bedankt Bep, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Team Broekhuis Enkhuizen

Sinds 1967 bij deze garage n altijd al prima geholpen

al die jaren dat ik bij deze garage kom en door op een volgende bedrijven is over genomen en altijd zeer goed geholpen ben ook bij dag en nacht diensten als er start problemen waren

Bedankt voor deze mooie review. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enkhuizen

heel goede ervaring

na midden jaren 70 weer terug bij vw enhuizen weer net als vroeger heel vriendelijk ontvangen en heel goed geholpen door niels (en ook de andere collega s) heel prettig om weer bij een kleiner bedrijf terug te zijn, het is persoonlijker, broekhuizen zwaag is een beetje te groot geworden. auto is keurig afgeleverd met de mededeling, dat ik voor vragen altijd bij hun terecht kan.

Beste Hans, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn om te lezen dat het bezoek is bevallen. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enkhuizen

Altijd uitstekend en transparant

Kom hier sinds 4 jaar dat ik mijn golf heb, ze zijn altijd snel en goed van hulp. Tevens transparant over de kosten en als er iets is. En is er een fout gemaakt worst hij erkend en kostenloos opgelost. Dus lekker doorgaan met jullie goude service.

Bedankt Kenny, voor je mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Enkhuizen

Keurig geregeld, zoals altijd!

Bij aankoop van een "nieuwe" auto heb ik 2 auto's ingeruild. Alles is probleemloos geregeld met Niels. Na meer dan 40 jaar klant ( incl voorgangers)in Enkhuizen en Zwaag/Hoorn nog altijd zeer tevreden.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enkhuizen

Prettige ontvangst.

De nodige modellen gezien. Verkoper legt uit en wekt vertrouwen. Een en ander doorslaggevend om in Enkhuizen een auto te kopen.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Wanneer je ons nodig hebt zullen wij voor je klaarstaan. Groet, Broekhuis Enkhuizen

Prima ontvangst en goed geholpen

Vriendelijk ontvangen. Auto stond al klaar voor proefrit. Na besluit om de auto(Skoda Fabia Combi) te kopen, alles vlot afgehandeld. Bij ophalen auto goede uitleg en kon ik snel op weg

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Enkhuizen

Geweldig geholpen!

Zeerklantvriendelijk en met alles werd ik geholpen.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Enkhuizen

Over Broekhuis Volkswagen/SEAT/ŠKODA Enkhuizen