Tijdens onze eerste verkenning naar een andere werden we meteen op een prachtige XC40 gewezen. Wat rijdt deze auto heerlijk. Ook werden enorm goed geholpen door Wouter. Het enige wat er op deze auto is aan te merken is het audiosysteem wat volgens ons volvo onwaardig is. Maar verder een heerlijke rijders auto.

Beste Robert en Linda, Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Emmen. Wat fijn om te zien dat u enorm goed geholpen bent door onze collega. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw prachtige Volvo XC40! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Klantgerichte aanpak

Geen verkooppraatjes, maar advies op basis van wensenpakket. Marktconforme inruil en klantgerichte aanpak.

Hartelijk bedankt Kees, voor uw review. Wat fijn om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer en fijne kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Service hoog in het vaandel

Goede ervaring met de onderhouds beurten, ze denken mee!!

Beste Geert, Bedankt voor uw bezoek en het invullen van deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u goede ervaringen heeft met de onderhoudsbeurten die u bij ons in Emmen laat uitvoeren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Denken mee en zorgen voor oplossingen

Alles was super tot dat de auto werd getoond. Deze was waardeloos. Gesprekstechnieken van de verkoper kunnen bij teleurstelling beter. Telefoongebruik ook (regelmatig kijken op de Telefoon in gesprek)

Beste Alwin, Bedankt voor uw beoordeling! Graag komen wij persoonlijk met u in contact om u review te bespreken. Omdat het ons tot op heden niets is gelukt om met u in contact te komen, willen wij u vragen ons te bellen of te mailen. Dit is mogelijk via: 0591-631300 of [email protected] Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Matige voorbereiding aflevering nieuwe auto en slecht contact te krijgen

Eerste contact ging erg snel. Proefrit prima en deal gemaakt. Ik had bijzondere afspraken gemaakt in de vorm van extra checks op de auto en daarover bleef het ondanks herhaald info-verzoek stil. Pas op de dag vooraf, nog snel even bericht gekregen. Voelt niet goed. Aflevering afspraak prima. Bij het wegrijden vallen diverse kleine schades op, die ter plekke nog even worden weggestipt. Dat kan scherper, had ik liever niet gezien. Bij thuiskomst vallen nog meer krassen en diepe lakschades op. Ook reclamatie daarover via mail/telefoon/apps wordt niet opgevolgd. Opnieuw matig. Uiteindelijk contact, maar ik los het zelf wel op... Eerste grondige inspectie leert dat er zelfs nog modder in de veerpotten en onder de auto hangt. Schoon maken had ook beter gekund, binnenin ook nog veel plekken met stof/vlekken. Is met een simpele wasbeurt door mij zelf allemaal opgelost. Auto bevalt uitstekend, dat maakt veel goed. Bij vorige volvo's bij andere merkdealers ging dat toch allemaal een stuk strakker. Groet,

Beste heer Bodewes, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend vinden wij het om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Bedankt voor dit prettige gesprek. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Uitmuntend

Vriendelijke, vakbekwame medewerkers! En de koffie is ook nog erg lekker!

Beste Ton, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u het bezoek zo heeft ervaren. Graag tot de volgende keer en zal de koffie weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Een verrassende wending en een mooi resultaat tot slot.

Helaas werd de levertijd opgeschoven en werd dit pas aangegeven daar wij zelf de dag ervoor belden of de levering door kon gaan waar wij smiddags vrij voor hadden genomen, Een paar dagen later op zaterdag konden we alsnog de auto ophalen en dit deed het lange wachten al gauw vergeten en rijden we nu met plezier in de voor ons nieuwe auto.

Beste Frederik, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Leuk om te zien dat u zo tevreden bent over de auto en uw geduld is beloond. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Zoals gebruikelijk: excellente service!

Een hoog niveau behouden is moeilijker dan het hoge niveau bereiken. Chapeau!

Hartelijk bedankt Tom, voor uw complimenteuze beoordeling! We zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Topservice!

Onze eerste auto gekocht bij Broekhuis. Bekwame, zeer klantvriendelijke verkoper, topservice en de auto is picobello afgeleverd. De auto 'uitpakken' vonden wij wat overdreven, maar achteraf vonden wij het wel heel leuk! Denk dat Broekhuis er een klant bij heeft!

Beste Mirella, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u het aankoopproces zo goed heeft ervaren en het uitpakken achteraf ook heel erg leuk heeft gevonden. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Alles was prima geregeld.

Alles is volgens afspraak verlopen. Geen verrassingen.

Beste Jacob, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Prettig geholpen in relaxte sfeer.

Klantvriendelijke sfeer. Netjes ontvangen en er wordt ruim de tijd voor je genomen. Auto super netjes afgeleverd. Zeer tevreden.

Bedankt Richard, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goed meedenkend en klantvriendelijk

Afgelopen week onze tweede nieuwe Volvo gekocht bij Broekhuis Emmen. Verkoper Rutger verdiend een groot compliment in het meedenken en hoe hij de zaken behartigt Je voelt je ook echt klant door een bepaalde gastvrijheid wat dit bedrijf uitstraalt, en niet alleen als je iets komt kopen ook voor vragen achteraf staan ze je altijd goed te woord.

Beste Karin, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en mooie compliment voor onze collega! We zijn blij u weer te hebben mogen voorzien van onze service bij de aanschaf van uw tweede Volvo bij ons in Emmen. Tot de volgende keer en fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Van begin tot eind goed

Auto voor een beurt en onderhoud airco gebracht. Duidelijke offerte vooraf, communicatie goed, duidelijke uitleg.

Beste Ronald, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Tijdens het gehele traject van bestelling tot en met aflevering, meer dan prima geholpen door Jaap van Broekhuis Emmen.

Beste Grietje, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u het gehele traject zo goed geholpen bent door Jaap. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede service en communicatie. Afspraken keurig nagekomen.

Goede bereikbaarheid en gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. Duidelijke communicatie zowel voor als na de aflevering van onze Volvo

Beste Erik, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Uitmuntend

Heel fijn contact.

Beste Leonoor, Bedankt voor deze mooie review! Het doet ons goed te zien dat u goed contact heeft gehad met onze collega's. Graag zien wij u een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Bedankt voor uw positieve review! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Groot compliment voor dit top bedrijf

Het gevoel dat de dealer achter je staat wanneer het even niet helemaal gaat zoals zou moeten is voor mij heel belangrijk. Ik geef daarom een groot compliment aan Broekhuis Emmen.

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Tevreden!!

Al jaren klant , communicatie had beter gekund, was ik niet gewent van de Volvo , zeker als je een nieuwe auto koopt. Maar dik tevreden, kan er altijd terecht voor vragen altijd prima geholpen!!

Beste Bianca, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons en zullen we intern meenemen. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Ik word altijd direct en heel klantvriendelijk geholpen. Super!

Telkens als ik bij de garage moet zijn word ik zeer klantvriendelijk te woord gestaan en denk men altijd mee in een oplossing voor mijn vraag. Dat is top!. Ook kijkt men altijd naar de meest gunstige oplossing qua kosten. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Broekhuis Emmen. Ga zo door! Oh ja, er staat ook altijd een kopje koffie klaar. Ik waardeer dit enorm!

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat u altijd zo tevreden bent bij ons in Emmen. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede service. Fout op factuur snel verholpen

Mijn auto heeft een nette beurt gehad. Door medewerkers ben ik ook netjes naar mijn werk gebracht en weer opgehaald. Op de factuur stond helaas een verkeerde post t.w.v. € 180,-. Na een belletje bleek dit fout in het systeem te zijn gezet. Gelijk is er een creditnota en nieuwe factuur gemaakt. Ondanks de fout dus snel en soepel opgelost.

Beste Bert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van de haal en breng service en dat het foutje met de factuur snel en naar tevredenheid is opgelost. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in Emmen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Alles naar wens goed uitgevoerd

Fijne koffie tijdens wachten op onderhoud

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat alles naar wens is uitgevoerd en dat de koffie goed smaakte. Graag tot de volgende keer en dan zal de koffie weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

verborgen gebrek

Ik heb een Volvo XC60 gekocht. Mooie auto. Goede communicatie voordien. Bij thuiskomst bleek bij daglicht dat er een grote barst zat in het panoramadak achter. Gebeld met Broekhuis. Zij wilden slechts een deel vergoeden en alleen op locatie. Voor mij dus kostbaar (zou zelf de helft moeten betalen) en de auto weer op en neer naar Emmen brengen. Ik heb besloten om de ruit te laten vervangen in de buurt en de kosten zelf te dragen. Al met al geen fraaie aftersales.....

Beste heer de Man, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat dit uw ervaring is vinden wij spijtig om te zien. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor het gesprek! In de toekomst hopen wij voor u klaar te mogen staan, u bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Zeer goed gevoel

Vriendelijke verkoper. Na een fijn telefoon gesprek de auto gekocht. Ongezien en geen proefrit mee gemaakt. Duidelijke afspraken gemaakt en de auto hebben ze netjes thuis afgeleverd. Prachtige auto ! Super blij mee en rijdt als nieuw.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Linda! Het doet ons goed om te zien dat u zo blij bent met uw nieuwe auto. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Netjes. Vriendelijk, en afspraken nagekomen. Zelfs volgende dag, met lege sleutelbatterij, geen probleem. Kostenloos verholpen.dikke 9 voor mij.

Beste Gerrie, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u onze service aanbeveelt. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Nijbracht 59

7821CB Emmen