Vooraf duidelijkheid over de uit t.e voeren werkzaamheden.

Tevreden over de werkzaamheden.

correcte behandeling

Een goede ervaring rijker met een goede deal.

Mijn ervaring bij Broekhuis Emmen is een eerlijke en vriendelijke verkoper gevolgd met een goede deal. Goede en bruikbare adviezen die tot goede keuzes hebben geleid. Kortom, erg tevreden van begin tot eind.

Uitstekend werk afgeleverd

Zeer vriendelijke en bekwame personeel

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

professioneel goed geholpen

Bij aankoop Volvo v90 goede uitleg gekregen van zowel sales als de werkplaats chef. Dank jullie hartelijk voor alle gedane moeite , ondertussen geniet ik van de nieuwe volvo, Dank jullie wel!

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede en vriendelijke service

Duidelijk uitleg wat er wordt uitgevoerd

Zeer goed geholpen.

Wij zijn dik tevreden. De zaterdag voor kerst belde ik voor een proefrit en bezichtiging van een xc60. Dat was geen probleem. Jaap Blomberg hielp ons super. En na twee uur hebben we de deal afgerond. En daarna nog drie weken wachten voor de aflevering.

Door Broekhuis rij ik zorgeloos.

Dat ik zorgeloos rij door deze garage. Ik heb zelf nul verstand van auto's. Maar hun hebben er gelukkig de andere 100% verstand ervan. En ook dat ik niet hoef te wachten maar even thuisgebracht en opgehaald werd door een hele aardige chauffeur. En ook nog door de wasstraat geweest. Kan niet beter. Nooit zo tevreden geweest over een garage in het algemeen....Top :-)

Geweldig ervaring en beleving bij het ophalen van onze nieuwe auto

bij het ophalen van onze nieuwe auto zijn we snel en vakkundig geholpen met de overdracht van de auto en het wegwijs maken met alle systemen in de auto. Het was erg leuk en leerzaam, Kortom heel tevreden en blij met onze nieuwe aanwinst.

Niets op aan te merken

Prettig om vooraf een proforma factuur te ontvangen, goed ontvangst bij de receptie, beurt werd binnen acceptabele (wacht)tijd uitgevoerd, goed contact achteraf met de monteur.

Goed maar prijzig

Ervaring is goed. De prijzen zijn in vergelijking met andere Volvo garages iets aan de hoge kant. Wel tijdig geïnformeerd over de werkzaamheden

Bovenverwachtings uitmuntende service en uitstekende kennis.

Nadat mijn vorige auto door een botsing economisch total loss was, kreeg ik direct vervangend vervoer mee en de volgende dag hadden ze al weer een nieuwe auto voor me gevonden, welke perfect bij mijn past. Ter plaatste hebben ze me geholpen ook direct de nieuwe auto te verzekeren. Ook heb ik voor mijn oude auto nog een zeer goede vergoeding gekregen en ik rij nu met alle liefde in mijn nieuwe Volvo, waarvan ik weet dat hij met alle zorg en aandacht onderhouden wordt.

Al veel auto's gekocht, maar nog nooit z'n behandeling geha.

Fantastisch

Wij zijn zeer tevreden over Broekhuis Emmen. De auto werd afgeleverd volgens afspraak en zag er keurig uit. De aflevering was laat op de dag maar er werd alle tijd genomen om ons de werking van de auto uit te leggen. Na een paar dagen belde Jaap om te vragen naar de eerste bevindingen, een mooie service.

Deskundig

Vaklui. Prettig ontvangst. Prima voorlichting over kosten en onderhoudszaken.

Helemaal top

Zeer snelle bemiddeling en goed geregeld allemaal

Ik ben geschrokken van de kosten

De eerste keer dat mijn (tweedehands-) auto naar de garage moest voor, wat ze noemen, een normale beurt heeft meer dan € 600,- gekost. Ik heb uitleg gekregen waarom het zo duur was. Het gesprek was prima, maar behalve dat Volvo landelijk de tarieven samenstelt is er geen verklaring voor de hoogte van dat bedrag. Ik heb niet geshopt bij universele werkplaatsen, maar schat in dat het een stuk goedkoper had gekund. Volvo moet mijns inziens gaan nadenken over de tarieven. Mobiliteitsgarantie weegt niet op tegen deze prijs en de 'gewone' garantie is wettelijk verplicht. Om positief te eindigen: de beurt is goed uitgevoerd (zover ik kan beoordelen). Daar ben ik tevreden over.

Alleen maar goed!

Wij voelen ons altijd prima behandeld in de garage. In het bijzonder de geweldige service die jullie gaven op zaterdagmiddag vlak voor onze vakantie, toen wij een lekke band hadden. Chapeau hiervoor! Bovendien is het een geweldige auto onze XC40 T5 Vriendelijke groet, Eddy en Tineke Zweers Coevorden

Zeer tevreden over de auto, de service en de verkoopmedewerker.

Er werd prima meegedacht over de aanschaf van een Volvo XC40. Het gehele aankoopproces verliep perfect, met een mooie inruilprijs voor de vorige auto. Verder niets dan goeds over de auto. Rijdt ontzettend plezierig. Ook het contact met onze verkoopmedewerker (Jaap) was en is uitstekend. Men is bijzonder servicegericht en vriendelijk!!!!!

Meedenkend en korte advieslijnen. Haal en brengservice is erg prettig. Uitleg reparatie voor leken is prettig.

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Goed overleg over reparatie offerte en meedenken.

Fantastisch team met oog voor de klant.

Zeer positief.

Gastvrije ontvangst met koffie. Vriendelijke mensen met duidelijke informatie. Zeer correcte behandeling met de aankoop van de nieuwe volvo. Alles omvattend: Zeer goed.

Supper

Ik wist altijd al dat het een goed bedrijf is Maar met de koop van de electriche auto is het helemaal top Gezien alle papierwerk wat er komt kijken voor de subsiedie en al het andere zoals tijdelijke leenauto als die nodig was hoe we daar mee geholpen zijn super Een mooi Een goed Een vertrouwd En een klantgericht vriendelijk bedrijf Bedankt voor alle goede hulp enzorg

Prima geholpen.

Over Broekhuis Volvo Emmen