Goed meedenkend en klantvriendelijk

Afgelopen week onze tweede nieuwe Volvo gekocht bij Broekhuis Emmen. Verkoper Rutger verdiend een groot compliment in het meedenken en hoe hij de zaken behartigt Je voelt je ook echt klant door een bepaalde gastvrijheid wat dit bedrijf uitstraalt, en niet alleen als je iets komt kopen ook voor vragen achteraf staan ze je altijd goed te woord.

Beste Karin, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring en mooie compliment voor onze collega! We zijn blij u weer te hebben mogen voorzien van onze service bij de aanschaf van uw tweede Volvo bij ons in Emmen. Tot de volgende keer en fijne kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Van begin tot eind goed

Auto voor een beurt en onderhoud airco gebracht. Duidelijke offerte vooraf, communicatie goed, duidelijke uitleg.

Beste Ronald, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Tijdens het gehele traject van bestelling tot en met aflevering, meer dan prima geholpen door Jaap van Broekhuis Emmen.

Beste Grietje, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u het gehele traject zo goed geholpen bent door Jaap. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede service en communicatie. Afspraken keurig nagekomen.

Goede bereikbaarheid en gemaakte afspraken worden keurig nagekomen. Duidelijke communicatie zowel voor als na de aflevering van onze Volvo

Beste Erik, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Uitmuntend

Heel fijn contact.

Beste Leonoor, Bedankt voor deze mooie review! Het doet ons goed te zien dat u goed contact heeft gehad met onze collega's. Graag zien wij u een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Bedankt voor uw positieve review! Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Groot compliment voor dit top bedrijf

Het gevoel dat de dealer achter je staat wanneer het even niet helemaal gaat zoals zou moeten is voor mij heel belangrijk. Ik geef daarom een groot compliment aan Broekhuis Emmen.

Beste Kees, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Tevreden!!

Al jaren klant , communicatie had beter gekund, was ik niet gewent van de Volvo , zeker als je een nieuwe auto koopt. Maar dik tevreden, kan er altijd terecht voor vragen altijd prima geholpen!!

Beste Bianca, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons en zullen we intern meenemen. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Ik word altijd direct en heel klantvriendelijk geholpen. Super!

Telkens als ik bij de garage moet zijn word ik zeer klantvriendelijk te woord gestaan en denk men altijd mee in een oplossing voor mijn vraag. Dat is top!. Ook kijkt men altijd naar de meest gunstige oplossing qua kosten. Ik ben al jaren een zeer tevreden klant van Broekhuis Emmen. Ga zo door! Oh ja, er staat ook altijd een kopje koffie klaar. Ik waardeer dit enorm!

Beste Pieter, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat u altijd zo tevreden bent bij ons in Emmen. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Goede service. Fout op factuur snel verholpen

Mijn auto heeft een nette beurt gehad. Door medewerkers ben ik ook netjes naar mijn werk gebracht en weer opgehaald. Op de factuur stond helaas een verkeerde post t.w.v. € 180,-. Na een belletje bleek dit fout in het systeem te zijn gezet. Gelijk is er een creditnota en nieuwe factuur gemaakt. Ondanks de fout dus snel en soepel opgelost.

Beste Bert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat u gebruik heeft kunnen maken van de haal en breng service en dat het foutje met de factuur snel en naar tevredenheid is opgelost. Wij zijn u graag de volgende keer bij ons in Emmen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Alles naar wens goed uitgevoerd

Fijne koffie tijdens wachten op onderhoud

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat alles naar wens is uitgevoerd en dat de koffie goed smaakte. Graag tot de volgende keer en dan zal de koffie weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

verborgen gebrek

Ik heb een Volvo XC60 gekocht. Mooie auto. Goede communicatie voordien. Bij thuiskomst bleek bij daglicht dat er een grote barst zat in het panoramadak achter. Gebeld met Broekhuis. Zij wilden slechts een deel vergoeden en alleen op locatie. Voor mij dus kostbaar (zou zelf de helft moeten betalen) en de auto weer op en neer naar Emmen brengen. Ik heb besloten om de ruit te laten vervangen in de buurt en de kosten zelf te dragen. Al met al geen fraaie aftersales.....

Beste heer de Man, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat dit uw ervaring is vinden wij spijtig om te zien. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, bedankt voor het gesprek! In de toekomst hopen wij voor u klaar te mogen staan, u bent van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Zeer goed gevoel

Vriendelijke verkoper. Na een fijn telefoon gesprek de auto gekocht. Ongezien en geen proefrit mee gemaakt. Duidelijke afspraken gemaakt en de auto hebben ze netjes thuis afgeleverd. Prachtige auto ! Super blij mee en rijdt als nieuw.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Linda! Het doet ons goed om te zien dat u zo blij bent met uw nieuwe auto. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Netjes. Vriendelijk, en afspraken nagekomen. Zelfs volgende dag, met lege sleutelbatterij, geen probleem. Kostenloos verholpen.dikke 9 voor mij.

Beste Gerrie, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u onze service aanbeveelt. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Je voelt je als klant welkom.

Vriendelijke,deskundige medewerkers.

Wij bedanken u voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Dat u zich welkom voelt doet ons heel goed om te zien. Wij voorzien u altijd graag van onze service. Bij een volgend bezoek staan wij weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Een vertrouwd bedrijf met prima service!

Voor de derde keer een Volvo gekocht bij Broekhuis Emmen. Ook nu weer prima geadviseerd bij het kiezen van de verschillende opties etc. Dan na 10 maanden wachten is de auto klaar voor aflevering. Ook de aflevering is prima geregeld. Rutger heeft alle tijd om alles uit te leggen. Na een aantal dagen werd er nog even contact opgenomen om te vragen of de auto bevalt en of er nog vragen zijn. En mocht dat zo zijn kun je gewoon even bellen of langs rijden. En de Volvo XC 60: een plezier om in te rijden, nu na de eerste week al bijna 1000 fijne km’s gereden

Beste Gerard, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Volvo XC60. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de aankoop. Wij wensen u nog veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Correcte levering, alles naar tevredenheid

Mijn wensen zijn goed geïnterpreteerd, waardoor auto aan mij aangeboden die voldeed aan mijn wensen

Bedankt Harry, voor uw beoordeling en positieve review. Dat alles naar tevredenheid is gegaan en de levering correct is verlopen is voor ons heel fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Met plezier bij jullie mijn auto gekocht

Het ontvangst was heel hartelijk ondanks dat de verkopers bezoek hadden werd er toch aandacht besteed aan onze komst en even later werd er koffie voor ons geserveerd dat voelde erg goed . Het even wachten was geen probleem gezien de mooie ingerichte showroom. De verkopers was terzake kundig en wist heel snel wat onze wensen waren. De keuze werd de XC60 wat een fantastische auto. Hier hopen we nog vele jaren en zeker met de caravan er achter veel veilige km te kunnen rijden.

Bedankt Wim, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Emmen. Dat u met plezier uw auto bij ons heeft gekocht doet ons erg goed om te zien! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw Volvo. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

geweldig goede verkoper

wij werden heel goed welkom geheten en er hing een prettige sfeer. die ervaring had ik 6 jaar geleden ook al toen ik ook een volvo kocht

Beste Simon, Dank u wel voor het delen van uw positie ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Personeel is zeer netjes en verlenen goede service

Onlangs hier een mooie Volvo XC40, afkomstig van een ander filiaal gekocht. De koop was snel gesloten, goede inruilprijs voor onze eigen auto en de levering van de nieuwe binnen 2 weken. Al met al zeer tevreden.

Beste Pascal, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Vriendelijk, samenwerkend en kundig

Bedankt Gerard, voor uw complimenteuze beoordeling! Bij een volgende bezoek zullen wij u weer graag voorzien van onze service, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Heel plezierig en zeer professioneel

Verkoper Jaap heeft uitstekend geholpen bij de inruil van mijn vorige auto voor een nieuwe xc40 Full Electric. Duidelijk over de levertijd, die iets langer duurde dan verwacht, maar geen valse verwachtingen gewekt. De aflevering was top ! Goede uitleg, en tot slot nog een welkomstpakket met een heerlijke fles wijn.

Beste Piet, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooi en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Vriendelijk personeel. Ze bellen altijd als er meer aan de hand is met de auto dan alleen een apk of beurt.. top bedrijf Emmen

Beste Caroline, Bedankt dat u onze vestiging en service met een mooie 10 beoordeeld. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Altijd vriendelijk ontvangst met koffie

Positieve ervaringen met Broekhuis.Weet geen knelpunten te noemen

Beste Henk, Dank u wel voor uw mooie beoordeling voor onze service. Wij zijn blij dat u het positief heeft ervaren en de koffie lekker was. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Vriendelijke en deskundig advies gekregen

Volvo EX30 besteld zonder proefrit of in het wild gezien te hebben. Via internet een afspraak gemaakt en heel vriendelijk ontvangen. Alle vragen professioneel beantwoord, inruil OK en besteld. Daarna alle nagekomen vragen via email beantwoord. Nu is het wachten op de aflevering maar volste vertrouwen.

Beste Jaap, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag bij de aflevering, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Emmen

Over Broekhuis Volvo Emmen