Goede auto bedrijf.

Naar tevredenheid geholpen, zou vrienden aanbevelen.

Bedankt Henk, voor het aanbevelen van onze vestiging. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag een volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Vraag over connectie tussen GSM en autocomputer perfect beantwoord.

ik had een vraagje over het koppelen van mijn mobieltje met de auto. Het lukte mij niet. een van de verkopers heeft mij prima geholpen!

Bedankt Jan, voor het beoordelen van onze service. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat uw mobiel gekoppeld is aan de auto. Mochten wij verder iets voor u kunnen betekenen, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Was top geregeld en goed meegedacht !

Was top geregeld en goed meegedacht !

Wat fijn om te zien Marcha, dat er goed is meegedacht en alles top geregeld was! Bedankt dat u dit met ons deelt. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Primaxservice.

Wij zijn goed geholpen met al onze problemen. Alles is naar tevredenheid opgelost.

we hebben een nieuwe auto ontvangen, is keurig afgeleverd, maar een pas gevraagd voor pechhulp maar nog steeds niets ontvangen na 2 weken,.

Beste Klaas, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Broekhuis doet wat het beloofd

Heel prettig ervaren hoe ik werd geholpen door Broekhuis. Veel geduld met mij gehad. Broekhuis stond altijd klaar voor mijn vragen.

Beste Mennie, Bedankt voor deze mooie beoordeling en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Gewoon top bedrijf

Super service en vriendelijk, goed advies en uitleg van alle voorzieningen in mijn nieuwe auto, bedankt !!

Beste Petra, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Goede service tegen een schappelijke prijs!

Goed onderhoud bespaard onnodige kosten en hoeft niet overdreven duur te zijn! Broekhuis bewijst dat!

Beste Thijs, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Dit waarderen wij enorm. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Prettig onder handelingen goed geholpen ben zeer tevreden

Bedankt Fred, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Uitstekend geholpen

Occasion gekocht. Goed en adequaat geholpen door een vriendelijke medewerker. Ik ben uiterst tevreden.

Beste Rob, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat u zo tevreden bent. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Prettig, vakkundig en snel !

Medewerkers zijn duidelijk klantgericht en denken mee in oplossingen

Beste Henri, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling! Dit doet ons erg goed. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Ontzettend fijn personeel en bedrijf

Vlot contact, proefrit snel geregeld en betrouwbaar.

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Vrijdag nieuwe vivaro opgehaald. Dik tevreden

Nieuwe Vivaro gekocht. Allemaal top verlopen,en naar wens gegaan. Bus is vrijdag afgeleverd. Prima geholpen door Cas ( verkoper Ede) Zeer tevreden!

Beste Jan, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Goed advies en service

Goed advies en service bij het inruilen van mijn Astra en de koop van een Mokka van verkoop adviseur Koen van der Meulen. Ik ben een tevreden klant.

Bedankt Dick, voor uw bezoek en uw beoordeling. U geeft aan een tevreden klant te zijn, daar doen we het voor! Graag staan we bij een volgend bezoek weer voor u klaar en wensen u veel fijne kilometers toe in uw Opel. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Lekker gewoon en flexibel

Aan een Opel hadden wij nooit gedacht. Maar nadat we op zeer onprettige wijze waren geholpen bij de Duitse broer, besloten we om verder te gaan kijken. Bij Opel Broekhuis kregen we een alleraardigste ontvangst en bleef verkoper Tim dezelfde aardige kerel, toen ons eerste idee toch niet helemaal aan onze verwachtingen voldeed. De Mokka, die vervolgens werd voorgesteld, was direct helemaal onslze auto en we zijn op een fijne manier door alle opties en mogelijkheden heen geholpen Vorige week de auto opgehaald en we zijn helemaal in onze sas met onze wereldauto! Hele dikke pluim voor Broekhuis!

Beste Roel, Van harte gefeliciteerd met jullie mooie Opel Mokka. Het doet ons goed te zien dat jullie zo goed geholpen zijn en dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Super service

Ik was laatst gestrand met mijn auto omdat de koelvloeistoftank lek was. Het was 17:55 en er waren nog 3 mensen aanwezig om de zaak te sluiten. De mensen van de garage waren al naar huis uiteraard maar de auto verkopers hielpen mij en constateerden dat ik niet meer verder kon rijden met mijn auto. De auto werd de volgende morgen al gerepareerd, en het mooiste was nog dat ik een taxi van een van de vriendelijke medewerkers (Tim) naar Arnhem kreeg! De volgende morgen is mijn auto al gerepareerd, en als kers op de slagroom werd ik ook nog eens opgehaald van het station ede-wageningen! Alleen maar lof! Geweldig! Voortaan weet ik waar ik naartoe ga voor de service van mijn Opel!!

Beste Doortje, Bedankt voor uw mooie review! Wij zijn blij te zien dat we u op deze manier verder konden helpen, we doen wat we kunnen. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

duidelijk en vriendelijk

Goede uitleg en nette afhandeling

Bedankt Gerrit, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

In één woord GOED

Van aanschaf tot en met service beurten gewoon goed bij Broekhuis

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het aanbevelen van onze vestiging. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Ede. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

prima zoals het allemaal geregeld is

Zeer tevreden prettig zoals het allemaal geregeld is met het kopen van onze andere auto. De service van autobedrijf Broekhuis is in 1 woord geweldig ik had de sleutel van de gekochte auto na de proefrit nog in mijn jaszak zitten en kreeg onderweg een telefoontje van het bedrijf of ik de sleutel nog had Ja dus, om een lang verhaal kort te houden Er is een jonge man bij ons thuis gekomen en heeft de sleutel opgehaald wat een service.

Beste John, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat u onze service zo goed heeft ervaren. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Top servers

Tim heeft goed met mij mee gedacht

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door Tim. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Zoals iedere keer was het weer perfect. Bedankt.

Al jaren kom ik met plezier bij Broekhuis Ede.

Beste Hendrik, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat u al jaren met plezier bij ons in Ede komt. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Gewoonweg uitstekend geholpen!

We kwamen voor een andere auto kijken, maar eenmaal daar viel ons oog toch op iets anders. Geen punt, proefrit zo geregeld. Daarna aan alle kanten met ons meegedacht door Bas om de juiste keuze te maken. De auto werd echt perfect afgeleverd. Met geweldige service aan alle kanten. En een leuke verrassing toe bij vertrek! Overigens onze tweede auto die we bij Broekhuis kopen. Niet voor niets ;-) Complimenten aan Bas.

Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop! Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn door Bas en dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Geweldige service Ze denken met je mee, vlotte afhandeling. En lekkere koffie.

Hartelijk bedankt Richard, voor uw review! Dat u onze service als geweldig omschrijft doet ons erg goed om te zien. Bij een volgend bezoek zal de koffie weer voor u klaar staan, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Super mooie auto gekocht

Opel Grandland gekocht. Hij rijdt super, zit veel opties op. Nog alles leren hoe het werkt. Het is ook anders rijden in een automaat en hybride. Goede service

Hartelijk bedankt Monique, voor uw bezoek en het delen van uw ervaring bij ons in Ede. Wij feliciteren u met de aanschaf van uw mooie Opel Grandland en wensen u veel rijplezier toe. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Geweldige service

Alles perfect uitgevoerd.

Bedankt Albert, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is uitgevoerd. De volgende keer staan we weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Opel Ede

Over Broekhuis Opel Ede