Vriendelijk en begrip vol

De verkoper (Cas)was heel vriendelijk en begrip vol. Heeft het netjes gedaan .

keurig netjes geholpen

Ben netjes geholpen door vriendelijke medewerkers zowel bij de aanschaf van een andere auto als het werkplaatspersoneel

Goede service en meedenkend

Goede service , toen ik ineens met spoed mijn dochter moest ophalen die koorts had kreeg ik meteen een auto aangeboden van een medewerker. Broekhuis is eerlijk over de prijzen alles transparant.

Goed uitgevoerd prima contact

Goed uitgevoerde controle en reparatie met prima contact/overleg.

Een garage waar je op een hele prettige manier wordt geholpen

Geen verassingen en de auto wordt netjes afgeleverd na een beurt.

Gewoon prima en betrouwbaar

Prima service zonder enige fratsen. Prijs en kwaliteitsverhouding is echt oké.

Goed geholpen voor grote beurt, eerder klaar dan afgesproken. Goed ontvangst bij de balie.

Super service!

Goede service. Mooi dat we ook een mail krijgen met tekst en foto's wat er nagekeken is en wat er nog gedaan moet worden.

Uitermate slecht

Verdere details zal ik iedereen besparen.

Slecht.

Heel slecht..

Altijd goede en duidelijke service door zeer vriendelijk en attent personeel.

Ik heb alles in bovenstaande zin gezegd. Meer woorden zijn niet nodig.

uitstekend

altijd vriendelijk personeel en correct geholpen

Zeer degelijk bedrijf met prefecte service

Alles correct uitgevoerd volgens afspraak. Vriendelijk en deskundig personeel, zeer service gericht. Je wordt goed op de hoogte gehouden op verloop van de afspraak.

vriendelijk, helpend en deskundig

bij de vragen, die we stellen, wordt meegedacht in onze persoonlijke situatie. alles gaat altijd in goed overleg. daarom zijn we al 30 jaar klant

Prima geregeld, duidelijke uitleg en op tijd klaar.

Werkzaamheden volgens afspraak uitgevoerd. Niet beschikbare onderdelen zijn besteld. Duidelijke uitleg van de uitgevoerde werkzaamheden. Goede ontvangst en ook bij ophalen goede ervaring.

uitstekend, denken mee

vriendelijke service, denken mee in oplossingen en wanneer er toch iets is zijn de medewerkers zeer professioneel.

Betrouwbare club.

Broekhuis Ede is een betrouwbare dealer, ik kom er al vele jaren voor onderhoud en aanschaf van onze vierwieler ! Communicatie is duidelijk en geen verrassingen achteraf.

Gaat altijd goed hier kennen ze hun klant.

Hier kennen ze hun klant. Ga zo door.

Deskundig en klantgericht

een fantastische garage

Nu ik mijn dertigste opel rijdt mag ik toch wel zeggen bij broekhuis ben je er van bewust, vriendelijke mensen en vakbekwaam, je wordt altijd als mens te woord gestaan en hartelijk behandeld in een woord TOP

Goeie service

Compliment voor voor receptioniste Natasja. Altijd vriendelijk en staat je vakkundig te woord.

had beter gekund

geen slechte ervaring maar ik had liever gehad dat ze me ook even hadden gewezen op de slechte staat van de banden dan hadden we gelijk kunnen vervangen (auto online gekocht en je rijdt niet apart weer voor banden naar ede) je kunt dit onmogelijk op fotos zien en bandenzwart verhult veel helaas

De werkzaamheden zijn tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Ervaring was wederom prima. Werd prima geholpen en we kunnen er weer een jaar tegen. Klantvriendelijk staat inderdaad op een goed nivo.

Zeer goede service

Van ontvangst bij de receptie tot het moment dat mijn auto gereed was na een kleine beurt, was er telkenmale goede service en wist men waarover men sprak.

Over Broekhuis Opel Ede