super

Alles van begin tot einde geweldig geregeld. Zelfs de interesse van de verkoopadviseur over de afloop van onze tolall-loss gereden 508 was verbazingwekkend en medelevend. Advies, zonder enige vorm van drang tot aankoop. Service door een ter beschikking gestelde leenauto. Ook de aflever dag is in alle rust en met duidelijke uitleg verlopen. Tevens zijn de kleine problemen na aflevering voor 100% tevredenheid opgelost. Gewoon 100% en met grote dank. Jan en Diny

Beste Jan en Diny, Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop en bedankt voor het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat jullie zo goed geholpen zijn en dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen jullie veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Prima service!

Auto is voor de APK geweest, een paar kleine dingetjes, is gelijk verholpen en de auto is goedgekeurd

Beste Gerrit, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Vroeger was het beter.

Broekhuis Dronten is te groot gegroeid, wat ten koste is gegaan van de service/klantencontact mijns inziens.

Heel goede service.

Ik word altijd snel en vriendelijk geholpen, ook bij kleine probleempjes.

Bedankt Karin, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u altijd zo goed en snel geholpen wordt. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Goed gevoel

Correcte afhandeling en voorlichting bij het in ontvangst nemen van onze lease auto

Bedankt voor uw review! Dat u een goed gevoel heeft over de service die wij aanbieden is voor ons heel fijn om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

technisch goed

Beste Piet, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat alles naar wens is verlopen. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Makkelijke omgang

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Zeer tevreden duidelijke uitleg

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Uitstekende service!

In alle opzichten fantastisch geholpen bij de aankoop van mijn Peugeot!

Hartelijk bedankt Marion, voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Dat u in alle opzichten fantastisch geholpen bent doet ons erg goed om te zien, wat fijn dat u dit met ons deelt! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe in uw Peugeot. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Altijd klantvriendelijk

De man aan de telefoon is altijd super vriendelijk. Fijn dat je een fiets mee kan krijgen of dat ze je auto weer thuis afleveren, heel fijn!

Beste Ines, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed bevalt. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Vriendelijk personeel,

Up vw kleine beurt en APK. Alles volgens afspraak verlopen. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Dat alles volgens afspraak is verlopen doet ons goed om te zien, daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Netjes de afgesproken punten afgehandeld.

Bij de vriendelijke receptie staan ze je altijd netjes te woord. (Zelfs nog een leuke persoonlijke kaart van de receptie bij de feestdagen mochten ontvangen!) De kundige monteurs die onze 19 jarige Opel Tigra ook deze keer weer een beurt, APK en een daaruit voortvloeiende reparatie prima uitgevoerd. Niet voor niets dat ik al ruim 35 jaar de auto’s (8 stuks inmiddels) in onderhoud heb bij Broekhuis Opel!

Beste Nick, Bedankt voor deze mooie beoordeling en uw jarenlange klandizie. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Vriendelijk, ervaren en deskundig advies.

Ik ben ontzettend goed geholpen met het zoeken naar de juiste auto. Ik wist ongeveer in welk segment ik moest zoeken, maar niet dat er zoveel merken te proberen waren. Deskundig advies, snel en makkelijk. Top service dus!

Beste Carl, Bedankt voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Ik word er blij van!

Klantvriendelijk en zorgvuldig!

Bedankt Bart, voor uw mooie beoordeling. Het doet ons goed dat u blij wordt van onze service. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Goede begeleiding tijdens het aankoop proces

Alle dank gaat uit naar de heer Albert Brouwer die in alle opzichten betrokkenheid toont bij wat de klant wil. Hij stelt de klant en de klantvraag volledig centraal.

Beste Richard, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Albert gedurende het aankoop proces. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Wij zijn al heel lang klant van Peugeot Broekhuis Dronten en ook bij onze recente aankoop zijn we weer heel goed geholpen. Zowel bij de koop als bij de aflevering en ook bij vragen in de tussentijd.

Gefeliciteerd Bart, met uw aankoop! Wat fijn dat u zowel de koop als levering als zeer prettig heeft ervaren. Veel mooie en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Betrouwbaar

Keurig geholpen Kosten worden vooraf besproken Dus geen verassingen Ervaring zo het hoord te zijn

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat het bezoek naar wens is verlopen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Misleidende info.

De auto voldoet niet aan de basisvoorwaarden die besproken waarden. Kan nu geen lange voorwerpen vervoeren omdat padsagierzetel niet plat kan. Tijdens testrit aangegeven dat stoel slecht zat. Er werd gezecht dat dit normaal was omdat er nieuwe bestuurder is en na een tijd goed komt, niet dus. Onderhoudstaat komt niet overeen met wat me verteld werd volgens beurt garage.

Beste Patrick, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Graag komen wij met u in contact om uw review te bespreken. Helaas hebben wij u niet kunnen bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, kunt u dan contact met ons opnemen. U kunt ons bereiken via: 0321-725400 of [email protected] Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

ontzettend goed geregeld allemaal

Mijn ervaring met Broekhuis is alleen maar positief, alles heel goed geregeld!

Beste Franklin, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Dronten. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Deze reparatie is goed verlopen

Helaas moest de Opel weer naar de dealer voor weer een reparatie, gelukkig een vervangende auto gekregen, tegenwoordig moet je daarvoor betalen. Dus eigenlijk huur je een auto naar mijn mening. De reparatie aan de airco op zich is goed gegaan, op tijd terug. Maar de airco wordt niet echt koud dus weer terug. Jammer dat dit niet even een onderdeel van controle is door de werkplaats na reparatie. Dit is niet de eerste keer dat een nacontrole beter kan. scheelt hoop ergernis. Waarom dan toch een cijfer 10 omdat als je als klant minder dan een 8 geeft de dealer hier onnodig hard voor wordt gestraft en dat is ook weer niet nodig. Opel kijkt hier veel te zwart wit naar naar mijn mening. Maar de mensen van de receptie/werkplaats doen hun uiterste best dus dat verdient wel een 10.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hebben contact met u opgenomen om uw review te bespreken. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Uitstekende garage en service

Beurt weer keurig uitgevoerd en alles nagekeken. Bovendien gewassen. Ik woon inmiddels in een andere plaats maar ga toch altijd weer graag naar deze puike garage en vriendelijke mensen. Nu samen met Peugeot onder 1 dak; dat ziet er allemaal erg fraai en efficiënt uit.

Bedankt George, voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles weer naar tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Een hele prettige ervaring

Fijne sfeer,goed,vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles wordt duidelijk uitgelegd.

Bedankt Jolanda, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat een mooie complimenten voor onze collega's, dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

De onderhoudsbeurt aan mijn auto is weer goed en vakkundig uitgevoerd. Heldere afspraken, meteen een prijsopgave en goede service. Dat rijdt dan weer vertrouwd...

Beste Ton, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We zijn blij om te zien dat uw heeft ervaren dat er goed en vakkundig onderhoud is uitgevoerd aan uw auto. Wij wensen u fijne kilometers toe en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

De verkoper (Erdoan) is respectvol en neemt de tijd en vooral ook de moeite om je te helpen. Ook na aflevering als er wat mankeerde gaat hij er meteen achteraan.

Bedankt Patrick, voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Wij zijn goed geholpen

Jasper had alle tijd voor ons ontzettend vriendelijk en daar om geven wij hem een 10 en een mooie auto gekocht

Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent door Jasper en u hem beoordeeld met een mooie 10. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Dronten

Over Broekhuis Peugeot/Opel Dronten