Prettige ervaring

Na veel teleurstellende ervaringen nu voor de eerste keer bij Broekhuis Doornspijk een grote beurt laten uitvoeren. Dit is goed bevallen vriendelijke medewerkers die de aangeven aandachtspunten met de monteurs goed doornamen.

Superrrrrrr. Echt een hele fijne ervaring weer.

Wij zijn al heel veel jaar bij jullie klant,vandaar ook deze keer weer een hele nieuwe auto. Het is altijd wel een heel ding vind ik. Maar zoals we kwamen vrijdag! Dat was weer heel verrassend, ze hadden de auto helemaal afgedekt met een grote zwarte hoes, dus je wacht echt op het moment. Heel leuk.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Doornspijk

Het omruilen van onze auto's ging op een prettige en deskundige manier.

Prima beurt en APK, jammer van kostenplaatje...

Jaarbeurt en APK op zich goed en netjes uitgevoerd, alleen jammer dat het kostenplaatje wat vooraf werd medegedeeld nog aanzienlijk verhoogd moest worden door het 'vergeten' van het meerekenen van de prijs voor het bestellen en monteren van de remblokken voor. Vandaar 4 sterren en geen 5!

Geachte heer de Wolf, Dank voor uw goede beoordeling! Het was inderdaad vervelend dat de remblokken door een storing niet op de offerte terechtgekomen was, ons excuus voor dit ongemak. De volgende keer gaan we weer voor 5 sterren, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Doornspijk

Ik ben fantastisch geholpen bij dit bedrijf.

Vanaf eerste moment een goed gevoel bij deze zaak. Dit is gebleven tot aan de verkoop toe.

Uitstekende service door fijn team

Dit is de 3e auto die we hebben gekocht bij Broekhuis Doornspijk. Door uitstekende service persoonlijke benadering voel je je hier als klant nog steeds koning.

Klantvriendelijk. Goede aankoop geweest.

Inmiddels de auto gekochte auto, een Ford c-max uit 2012 een jaar in bezit. Nog steeds dik tevreden! Leuke informele sfeer bij Broekhuis Doornspijk en door een zeer vriendelijk verkoper geholpen. De koffie was zoals meerdere al aangaven inderdaad prima! Ook een goede prijs voor m'n ingeruilde Peugeot 308cc gehad.

Betrouwbare dealer

In nov een Opel mokka gekocht bij broekhuis met inruil. Goed en prettig zaken gedaan met Dave. Mocht er ooit weer een andere auto komen dan weer bij broekhuis.

Betrouwbare dealer

he was een goede ervaring

top personeel, ik zou iedereen deze goede garage aanbevelen!

We zijn op een deskundige manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto

Er was tijd voor ons, we konden een proefrit maken en kwamen snel tot overeenstemming over de inruil van onze vorige auto. Goede service en alles werd door Dave prima uitgelegd. ook bij het ophalen van de nieuwe auto.

Top bedrijf

Auto inruil foto's opgestuurd daarna een bod gekregen naar Doornspijk gereden en proefrit gemaakt goed geholpen door Dave en auto gekocht naar financiële rompslomp waar Dave zijn best voor heeft gedaan daar we toch tot elkaar zijn gekomen hebben wij onze Ford eco sport vrijdag j.l opgehaald Dave nogmaals bedankt !!

Prima en correcte afhandeling van de opdracht

Auto voor een jaarbeurt naar deze garage gebracht. Prima ontvangst en afhandeling van de werkzaamheden.

uitstekend

klantvriendelijk, informatief over de kosten, telefonisch overleg over eventueel uit te voeren reparaties.

Klantvriendelijke behandeling.

Vragen en opmerkingen werden goed beantwoord. Afspraken op tijd. Keurige afwerking. Vriendelijke benadering. Heel fijn.

Goed afspraken worden na gekomen

Zeer tevreden. Aan de balie correct geholpen. Prijsafspraken werden nagekomen.

Uitstekende Vakgarage.

Al jaren goede ervaringen met Broekhuis. Altijd prettig geholpen. Kan deze aan iedereen aanbevelen.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

Broekhuis , doen wat is beloofd.

Tis weer fijn geregeld , jaarlijks onderhoud plus APK . Fijne mensen , goed bedrijf . Ga zo door

Prima geholpen en vakkundige uitleg gehad

Wederom perfecte service..

Auto weer tip top in orde

Over Broekhuis Opel/Ford Doornspijk