Heel tevreden

Werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Prettige ervaring

Na veel teleurstellende ervaringen nu voor de eerste keer bij Broekhuis Doornspijk een grote beurt laten uitvoeren. Dit is goed bevallen vriendelijke medewerkers die de aangeven aandachtspunten met de monteurs goed doornamen.

Superrrrrrr. Echt een hele fijne ervaring weer.

Wij zijn al heel veel jaar bij jullie klant,vandaar ook deze keer weer een hele nieuwe auto. Het is altijd wel een heel ding vind ik. Maar zoals we kwamen vrijdag! Dat was weer heel verrassend, ze hadden de auto helemaal afgedekt met een grote zwarte hoes, dus je wacht echt op het moment. Heel leuk.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Doornspijk

Het omruilen van onze auto's ging op een prettige en deskundige manier.

Prima beurt en APK, jammer van kostenplaatje...

Jaarbeurt en APK op zich goed en netjes uitgevoerd, alleen jammer dat het kostenplaatje wat vooraf werd medegedeeld nog aanzienlijk verhoogd moest worden door het 'vergeten' van het meerekenen van de prijs voor het bestellen en monteren van de remblokken voor. Vandaar 4 sterren en geen 5!

Geachte heer de Wolf, Dank voor uw goede beoordeling! Het was inderdaad vervelend dat de remblokken door een storing niet op de offerte terechtgekomen was, ons excuus voor dit ongemak. De volgende keer gaan we weer voor 5 sterren, graag tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Doornspijk

Ik ben fantastisch geholpen bij dit bedrijf.

Vanaf eerste moment een goed gevoel bij deze zaak. Dit is gebleven tot aan de verkoop toe.

Uitstekende service door fijn team

Dit is de 3e auto die we hebben gekocht bij Broekhuis Doornspijk. Door uitstekende service persoonlijke benadering voel je je hier als klant nog steeds koning.

he was een goede ervaring

top personeel, ik zou iedereen deze goede garage aanbevelen!

We zijn op een deskundige manier geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto

Er was tijd voor ons, we konden een proefrit maken en kwamen snel tot overeenstemming over de inruil van onze vorige auto. Goede service en alles werd door Dave prima uitgelegd. ook bij het ophalen van de nieuwe auto.

Top bedrijf

Auto inruil foto's opgestuurd daarna een bod gekregen naar Doornspijk gereden en proefrit gemaakt goed geholpen door Dave en auto gekocht naar financiële rompslomp waar Dave zijn best voor heeft gedaan daar we toch tot elkaar zijn gekomen hebben wij onze Ford eco sport vrijdag j.l opgehaald Dave nogmaals bedankt !!

Prima en correcte afhandeling van de opdracht

Auto voor een jaarbeurt naar deze garage gebracht. Prima ontvangst en afhandeling van de werkzaamheden.

uitstekend

klantvriendelijk, informatief over de kosten, telefonisch overleg over eventueel uit te voeren reparaties.

Klantvriendelijke behandeling.

Vragen en opmerkingen werden goed beantwoord. Afspraken op tijd. Keurige afwerking. Vriendelijke benadering. Heel fijn.

Goed afspraken worden na gekomen

Zeer tevreden. Aan de balie correct geholpen. Prijsafspraken werden nagekomen.

Uitstekende Vakgarage.

Al jaren goede ervaringen met Broekhuis. Altijd prettig geholpen. Kan deze aan iedereen aanbevelen.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel.

Broekhuis , doen wat is beloofd.

Tis weer fijn geregeld , jaarlijks onderhoud plus APK . Fijne mensen , goed bedrijf . Ga zo door

Prima geholpen en vakkundige uitleg gehad

Wederom perfecte service..

Auto weer tip top in orde

Perfecte service

Alles prima geregeld en overlegd ook vervangend vervoer ik had een grote auto nodig ivm rolstoel

Zijn er extra reparaties nodig word er gebeld en uitleg gegeven wat noodzakelijk is, en via de mail een onderhoud lijst wat er aan het voertuig is gedaan.

Zeer goede service

Voor mijn jaarlijkse onderhoudsbeurt van mijn Corsa belde ik met Broekhuis in Doornspijk. Binnen enkele minuten had ik een passende afspraak. Op de dag van de afspraak stond er keurig een klantvriendelijke receptionist klaar voor de ontvangst van de sleutels en na nog een extra wens op het onderhoudsformulier kreeg ik een leenfiets om thuis het onderhoud van mijn auto af te wachten. Thuis kwam er al een bericht met het resultaat van de test met enkele aanbevelingen met prijsopgave. Keurig op tijd was mijn auto gereed en kan ik weer honderden veilige kilometers gaan maken. Broekhuis Doornspijk - TOPWERK geleverd!!!!

Keurig geholpen en goed geïnformeerd over de servicebeurt

Leenauto was niet beschikbaar maar netjes opgelost met haal/breng service. Keurig geïnformeerd over onderhoudsrapport en geadviseerd onderhoud.

Meer dan prima

Goede ontvangst: vriendelijk personeel en courant en koffie ruimschoots aanwezig. Bovendien garagepersoneel ook zeer deskundig.

Een erg prettige ervaring rondom.

Bij dit bedrijf terecht gekomen via de bekende autosites. Doordat een diesel niet meer rendabel was voor mij op zoek gegaan naar een hybride auto. Na een aantal zaken langs te zijn geweest en mijn oude auto te laten taxeren kwam ik uiteindelijk hier terecht. Zag een mooie Kia Niro met weinig kilometers. Na een e-mail gestuurd te hebben werd er al snel contact gezocht. Via de foto's werd mijn auto getaxeerd voor een scherpe prijs dezer dagen, zeker voor een diesel. Al snel een afspraak gemaakt voor de proefrit. Hier geholpen door een uiterst aardige en correcte verkoper genaamd Dave . Na een praatje een proefrit gemaakt. Auto beviel uitstekend. Hierna een gesprek over de prijs. Hier was eigenlijk weinig meer in mogelijk voor de scherpe prijs. Dave was hier erg netjes in en behulpzaam. Na overeen gekomen te zijn over de prijs kon de auto de week daarop ophalen. Auto stond er keurig bij en alles werd netjes qua papierwerk. Ook kreeg je er een leuk presentje bij. Niet gehoeven maar erg leuk. Kreeg erg ook een jaar een pluspas bij. Hoop uiteraard geen gebruik te hoeven maken van de garantie maar zeker fijn dat het erbij zit. Alles bij elkaar een erg prettige ervaring. Broekhuis Doornspijk en met name Dave bedankt.

Over Broekhuis Opel/Ford Doornspijk