Naar tevredenheid

Prettig gesprek mogen hebben al viel te toegevenlijk heid wel tegen

Beste Dick, Bedankt voor het prettige gespreken. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Super fijne medewerkers

Bij broekhuis voel ik me thuis geen gezeur geen gedram altijd vriendelijk, en mee denkend . Nooit opdringerig.

Hartelijk bedankt Jan, voor uw bezoek en deze mooie review! We zijn erg blij om te zien dat u onze klantbeloftes ervaart bij ons op de vestiging, één daarvan is: We beloven u hoe dan ook te helpen. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Ongedwongen sfeer

Je weet dat Broekhuis een groot bedrijf is, maar daar merk je niets van als je in het filiaal van Broekhuis Peugeot/Opel te Rijssen komt. Geen afstandelijke sfeer, maar een warm welkom. Ook niet opdringerige verkopers. Prima

Bedankt Jelte, voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat u zo'n warm welkom heeft gehad bij ons in Rijssen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

vlotte bediening en comunicartie

Bedankt voor uw mooie beoordeling! We zijn blij dat u vlot geholpen bent bij ons op de vestiging. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaar staan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Teleurstellend

Begin 2022 heb ik een elektrische Peugeot bij Broekhuis Rijssen gekocht (bouwjaar 2020 - +/- 6000km gereden). Direct heb ik een hele trubbelige start door problemen met de accu van de auto. Helaas worden deze problemen pas na herhaaldelijk aandringen van mij serieus genomen, onderkend en verholpen. Vervolgens is onlangs de aircopomp kapot gegaan - reparatiekosten €2000 (!). Wegens de grote reisafstand naar Rijssen heb ik besloten een lokale Peugeot-dealer te benaderen. Zij vragen naar de onderhoudsgeschiedenis van de auto om zo te bekijken of het mogelijk is om een coulanceregeling aan te vragen (gezien de grote/dure reparatie aan een hele jonge auto). Wat blijkt: de auto is door Broekhuis verkocht zonder onderhoudsgeschiedenis. Inmiddels wacht ik al bijna 6 weken op reactie vanuit Broekhuis om deze geschiedenis alsnog compleet te maken. Ik heb reeds veelvuldig gebeld om dit te bespreken - maar telkens kan niemand mij verder helpen. Ik krijg keer op keer te horen dat ik later terug gebeld zal worden, maar heb nog altijd geen telefoontje mogen ontvangen. Ik begrijp dat Broekhuis Rijssen niks kan veranderen aan de ‘pech’ die ik heb met deze auto, en dat in de vakantieperiode de reactiesnelheid vertraagd is, maar op deze manier ‘nazorg’ verlenen nadat je een dure auto hebt verkocht, vind ik zeer teleurstellend. Enige communicatie en ondersteuning, is het minste wat ik had verwacht. Dank Broekhuis. Door deze nalatigheid bestaat er voor mij geen mogelijkheid voor coulance bij een wederom dure reparatie aan een jonge auto.

Beste Elsemieke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen. Tot op heden hebben wij u niet kunnen bereiken. Wilt u ons daarom bellen of mailen? Dit is mogelijk via: 0548-542293 of [email protected] Update 8-9-2023: Helaas is het ons tot op heden nog niet gelukt om met u in contact te komen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Alles draait helaas altijd om geld,

Broekhuis is een garage waar ik altijd mijn lease-auto breng. De monteurs zijn vakkundig en de medewerkers achter de desk vriendelijk. Normaal gesproken een garage waar ik graag kom. Echter als mijn privé auto net een beurt heb gegeven en enkele dagen later vraag om de banden op velg even snel om te zetten, krijg ik daar weer een volle rekening voor van 45 euro. Natuurlijk alles kost geld, maar soms hoop je dat niet alles voor geld wordt gedaan. Als ik het volle pond betaal kan ik overal terecht, dus wat maakt broekhuis voor mij nu nog speciaal. Na vandaag zeker niets. Voor mij een gemiste kans en zeker geen herhaling.

Beste Jan, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om dit te bespreken. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Helemaal prima

Afspraak gemaakt en alles prima uitgevoerd.Top

Beste Harry, Bedankt voor uw positieve review. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. We zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Prima en vertrouwd

Van te voren kreeg ik een prijsopgave zodat ik wist waar ik aan toe was. Op de dag van afspraak regende het pijpenstelen en ik hoefde niet per leenfiets naar huis maar werd keurig met een auto gebracht en later weer gehaald. Klasse!

Bedankt Roel, voor u mooie beoordeling. Wat fijn dat u onze service zo heeft ervaren. We zien u graag de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Oplossingsgericht

Na het in eerste instantie teleurstellende ervaring te hebben gehad is dit na melding naar tevredenheid opgelost .

Beste Bert, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat we uiteindelijk tot een tevreden oplossing zijn gekomen. We zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Een heel goed gevoel

We hebben onlangs een andere auto gekocht. De verkoper(s) Daan en Henk waren erg vriendelijk en hebben er alles aan gedaan om ons goed te helpen. We hebben een hele fijne ervaring gehad, en komen een volgende keer zeker terug.

Beste Jacqueline, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met uw aankoop en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Altijd top

Je kunt elk moment van de dag langskomen Service is super

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Vriendelijk

Goed contact ,goed geholpen

Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Bij deze garage komen we al jaren

Duidelijke communicatie. De beurt keurig op tijd gedaan tegen de afgesproken prijs.

Beste Jan, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Prettige ervaring

Auto hier gekocht, zeer ervaren verkoper, joviaal en prettig verkoop gesprek gehad. Personeel waar je zuinig op moet zijn!!

Bedankt Henk, voor het delen van uw ervaring bij ons op de vestiging. Wat fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Hele goede service.

Ik ben zeer tevreden over Broekhuis. Alles naar wens verlopen.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Rijssen

Deskundig, persoonlijk en vertrouwenwekkend

Onlangs mijn eerste full electric 208 gekocht bij Broekhuis Rijssen. Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de “we wensen u veel rijplezier”-handdruk bij aflevering voelde ik me gehoord en gezien. Heldere en snelle reacties op onze vragen en alle afspraken worden op tijd en juist nagekomen.

Beste Janny, Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst:) Groet, Broekhuis Rijssen

Aangenaam verrast

Eerst via mail prettige communicatie en toen we naar Rijssen toe gingen om de auto te bezichtigen kregen we al via de app bericht dat de auto klaarstond voor een proefrit. Bij aankomst hartelijk ontvangen door verkoper Daan. Overigens ook de andere verkopers waren zeer vriendelijk We hebben overeenstemming bereikt inzake de aankoop van de Peugeot 308GT en zijn met een goed gevoel richting huis gereden. Bij aflevering van de auto is er ruimschoots tijd genomen om alle functies zo goed mogelijk uit te leggen. We kunnen Broekhuis Rijssen daarom ook aanbevelen om een auto te kopen.

Bedankt Bert, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Rijssen

Fantastisch ervaring

Mijn nieuwe Opel Corsa hier gekocht! Fantastisch geholpen door verkoper Maarten! En als klap op de vuurpijl nog leuk mogen uitpakken ook! Hoe fijn is dat en nu heerlijk toeren met mijn mooie Opel Corsa!

Bedankt Samantha, voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier in je mooie Opel Corsa. Groet, Broekhuis Rijssen

Zeer goed geholpen na verkeerde schokbrekers

Na twee keer verkeerde schokbrekers zonder problemen de goede gemonteerd zonder kosten probleem opgelost. Een pluim voor heel BROEKHUIS

Bedankt voor deze mooie review!. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Rijssen

Na een kleine beurt kregen we de auto gewassen terug

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen in een gewassen auto! De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Rijssen

Uitstekende klantgerichte service

Onderhoud en apk keuring uitgevoerd aan de auto. Voor aanvang werkzaamheden keurig een overzicht van de totale kosten gekregen en een duidelijke gespecificeerde rekening via de mail. Alles keurig uitgevoerd en duidelijk binnen de gestelde termijn.

Hartelijk dank voor je bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Rijssen

Gewoon een zeer goede garage en goede service

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Rijssen

Zeer goede service en vriendelijke mensen

Heb verschillende garage's gehad maar hier werd ik zeer vriendelijk ontvangen en vlot geholpen en voordat de reparatie begon eerst door gemaaild

Bedankt Gerrit, voor je mooie beoordeling. Daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Rijssen

Zeer goed geholpen en warm ontvangen

We werden warm ontvangen. We zijn erg goed geholpen door de adviseur Daan. We konden al onze wensen bespreken en hebben zo onze keuze kunnen maken.

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en jullie hierdoor een keuze hebben kunnen maken. Daar doen we het voor! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Rijssen

Ben snel en goed geholpen met de afgesproken reparatie.

Over Broekhuis Peugeot/Opel Rijssen