Eerlijk en deskundige verkoper

Erg fijne verkoopmedewerker, zeer deskundig en vooral eerlijk en dat stel ik zeer op prijs. De nieuwe Peugeot 208 bevalt uitstekend!

Hartelijk bedankt Wim, voor uw review en mooie complimenten voor onze collega! Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen doet ons goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

We zijn zeer goed geholpen

Afspraken worden goed nagekomen en zeer vriendelijk

Bedankt Jannie, voor het delen van uw positie ervaring. Daar doen we het voor. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Goed is voor Broekhuis niet goed genoeg

Mijn eerste auto gekocht bij Broekhuis Rijssen. Bij aflevering bleek dat Broekhuis meer heeft gedaan dan afgesproken om de auto tiptop af te leveren. Hun commentaar: "wij willen dat je tenminste tot de volgende servicebeurt probleemloos kan rijden". Nog enkele kleine dingen die door hen pro actief worden opgepakt. Ben heel blij met mijn "nieuwe" Peugeot 208 van Broekhuis Rijssen.

Beste Lorenzo, Van harte gefeliciteerd met uw eerste auto! Het doet ons goed te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij hebben verleend bij uw aankoop. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Prettig contact. Snelle aflevering en goede service.

Bedankt Ingrid, voor uw review en mooie beoordeling. Dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Top, Dank jullie wel!!

Uitstekende Service en verkoop. Mooie aangebod en prijs. Wij zijn heel blij met onze nieuwe auto.

Beste René, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Prima service van de dealer

Na enige tijd wachten, onze eerste jonge auto gescoord...bedankt voor de fijne service en adviezen

Bedankt voor het delen van jullie positieve ervaring bij de eerste aankoop! Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Prima service en ervaren personeel.

Prima service en goed geholpen Door het personeel!

Beste Harry en Carla, Bedankt voor jullie mooie beoordeling. Wat fijn dat de service die wij aanbieden jullie zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Klantvriendelijk, prima services, keurige/schone opstelling te verkopen auto”s

Garage met oog voor de klant, Altijd aandacht als je voor een onderhoudsbeurt komt.

Beste Henry, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Rijssen, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

GEWOON SUPER DEALER

VANAF HET 1E MOMENT EEN SUPER FIJNE KENNISMAKING MET EEN JONGE AUTO VERKOPER ! NIETS TEVEEL VOOR HEM OOK NOG EEN 12 UURTJE VAN HEM GEKREGEN UIT ZIJN EIGEN ZAK MET BELEG NOG WEL OOK VOOR MIJN ZOON WAS ER NOG EEN BOTERHAMMETJE OVER ! EN WE HADDEN NOG GEEN AUTO GEKOCHT SUPER KERELTJE SERVICE GERICHT KLANT OP DE 1E PLAATS , HEEEL ERG LETTERLIJK ,VOOR EN NA DE VERKOOP SUPER BLIJ MET HEM OH JA DAAN IS ZIJN NAAM RIJMT OOK NOG !! KORTOM SUPER BIJ BROEKHUIS EEN AUTO KOPEN EN DAT UIT ROTTERDAM VANDAAN ZO ZIJN ER HIER NIET VEEL VAN HOOR !! GA ZO DOOR

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Alles was weer prima geregeld, niets op aan te merken.

Beste Dirk jan, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn dat alles weer volledig naar wens was geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Zeer tevreden over de goede service!

In de ochtend gebeld voor een proefrit aan huis. Dezelfde dag had ik de auto al in mijn bezit. Wat een geweldige service!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Kim! Wij zijn blij te zien dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Goede ontvangst en prettige contact

Daan ( verkoper) heeft ons goed geholpen, nam rustig de tijd. Prettig persoon.

Bedankt Netty, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Daan. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Vriendelijk

Bedankt voor uw beoordeling! Het doet ons goed om te zien dat u heel goed geholpen bent bij ons op de vestiging. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Het kan (moet) beter

1e tel contact goed. 1e gesprek goed. Na koop aflevering matig. Ster in de ruit was niet gerepareerd. Mijn reactie ‘ hoe kan dat nou? ‘er wordt dan afgegeven op een collega die het vergeten heeft ‘ hij kan er niets aan doen, hij moet weer de slechte boodschap brengen. Ikzeg ‘ ik zit er nu mee’ . Verkoper geeft aan ‘ wees blij dat ik het zeg’ Niet te filmen deze twee opmerkingen. Ik vraag om de ruit bij mij aan te repareren, kan niet. Verkoper belt wel mer autotaalglas. Kost mij een retour Hengelo en tijd. Mijn vrouw was er bij en ook absoluut niet blij. Fouten kunnen gemaakt worden, het gaat er wel om hoe je het op lost en met welke bewoordingen.

Beste Gerard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend om te zien dat u de aflevering zo heeft ervaren. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om het nogmaals te bespreken, helaas hebben we u niet kunnen bereiken. Wij hebben u bij de aflevering het aanbod gedaan om de ster te laten repareren. Mocht u hiervan gebruik willen maken dan bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Geniaal zoals ik gewend ben

Geniaal zoals ik dat gewend ben van broekhuis rijssen. Je wordt er altijd vriendelijk en uitstekend geholpen.

Beste Angelien, Wij bedanken u voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Rijssen. Dat u altijd uitstekend wordt geholpen en u dit omschrijft als geniaal doet ons erg goed om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Prima service en goed advies. Zeer klantvriendelijk personeel.

Eerlijk advies. Zeer vriendelijk personeel.

Bedankt Henk, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de service u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer en dan zullen we weer voor u klaarstaan. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Netjes en correct

Goede service gehad. Duidelijk, netjes en correct. Keurig bedrijf met vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen.

Beste Reinier, Wij bedanken u voor deze mooie review. Dat u uw ervaring omschrijft als netjes en correct doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

uitstekende ervaring

Ik ben uitstekend en vol overgave geholpen. Tot op heden zijn we bezig om alle puntjes af te werken, waarbij volledige medewerking wordt verleend. Eerste keer bij Broekhuis Rijssen tot nu toe prima service.

Beste Wim, Wij bedanken u voor het invullen van uw ervaring bij ons in Rijssen. Dat u uitstekend en vol overgave bent geholpen doet ons erg goed om te zien. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij ons op de vestiging en staan graag voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Vriendelijke en attente baliemedewerkers

Je voelt je heel vertrouwd en hebt het gevoel dat je goed geholpen wordt

Beste Jan, Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Uitstekend geholpen

Fijn personeel

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u uitstekend geholpen bent bij ons in Rijssen. Bij een volgend bezoek staan wij weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Mijn wensen/jullie toezeggingen; meer dan waargemaakt.

Perfecte service!

Beste Michel, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat al uw wensen meer dan waar zijn gemaakt. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Goed tevreden over de verkoop!

Goed geholpen door Daan. Konden goed communiceren en overleggen. Zeer tevreden hoe alles is verlopen!

Beste Benno en Sinie, Bedankt voor jullie complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn. De volgende keer staan we weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Correct en vriendelijk

Goed geregeld elektrochemie leen fiets

Beste Dinand, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zijn u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Zeer goede service!

Auto werd thuis opgehaald en netjes afgeleverd. Bij het afleveren nog even kort de stand van zaken.

Beste Stephan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te lezen dat u onze service zo heeft ervaren. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Gezellige verkoper en perfect geregeld

Plezierig

Bedankt Alfred, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Dat u op een gezellige en plezierige manier geholpen bent vinden wij fijn om te zien, daar doen we het voor! Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Rijssen

Over Broekhuis Peugeot/Opel Rijssen