Geweldig, zoals het hoort

Vriendelijke medewerkers bij Peugeot Broekhuis in Rijssen. De kundigheid van de medewerkers en de service die ze bieden is uitstekend. Alles kan, alles mag maar niets moet! Een jaarbeurt wordt keurig besproken alvorens het meerwerk uit te voeren, het rapport van bevindingen wordt netjes op de mail gezet zodat je deze rustig kan doornemen en thuis keuzes kan maken in wat je wel wilt en niet wilt dat uitgevoerd wordt. Daarna nemen ze bij enige twijfel telefonisch contact op (Jeroen) die nergens op aandringt maar begrip heeft voor keuzes. Chapeau team Broekhuis Rijssen, elke keer weer geweldig. Bij het ophalen van de auto zit er keurig plastic hoesje op de stoel om te voorkomen dat deze bevuild wordt tijdens de onderhoudsbeurt, APK netjes uitgevoerd en altijd een leuke attentie in de vorm van een pepermuntje of doosje met iets (nog niet open gemaakt ;) erin op de bijrijdersstoel. Ga zo door mensen, jullie weten hoe je heden ten dagen het het verschil kunt maken. CHAPEAU!!

geweldig

Mijn auto heft de jaarlijkse beurt gehad kon er op wachten , koffie staat klaar en ze hebben zeer behulpzame medewerkers

geweldig geholpen

heel goed geholpen in Rijssen

Beste Cora, Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Rijssen

Eerlijke en duidelijke verkoper die Maarten.

Broekhuis in Rijssen had een Mercedes c-klasse te koop staan waar ik interesse in had. We moesten er een stukje voor rijden, dus eerst maar eens een gesprekje via de telefoon met verkoper Maarten. Vanaf het eerste telefoongesprek tot aflevering was alles zeer duidelijk en open uitgelegd. We zijn naar Rijssen gegaan en hebben de auto gekocht. Na wat kleine reparaties die ze nog uit moesten voeren werd de auto netjes en compleet bij ons thuis afgeleverd met nog een lekkere fles wijn. Wij zijn zeer tevreden met onze “nieuwe” aanwinst. En Maarten nog bedankt voor de prettige samenwerking. Top!!!

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Gefeliciteerd met je aankoop en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Rijssen

Geduld wordt beloond

Zeer goede ervaringen met Broekhuis Peugeot Rijssen. Geduld en een luisterd oor voor al mijn vragen, top. Doen wat er beloofd wordt, Maarten heeft ons af gelopen zaterdag de auto ford focus wagon st line x verkocht en wij zijn zover zeer te vreden. Mochten er nog vragen of andere zaken zijn kunnen we altijd terecht, was het advies. Mvg rob

Wat fijn om te lezen dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Jouw feedback is heel waardevol voor ons. Gefeliciteerd met je aankoop en graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Rijssen

Geweldige auto gekocht bij een top bedrijf!

Wij hebben bij Broekhuis Rijssen onze nieuwe peugeot 308SW gekocht. Wat is alles daar voor ons top uitgezocht en wat zijn we goed geholpen! Henk Teela HEEL ERG BEDANKT VOOR DE SUPER GOEDE SERVICE! Overigens Michel ook heel erg bedankt! We komen graag bij jullie terug.

Prima service en contact

Auto gekocht na proefrit aan huis superservice geleverd ook in de aflevering! ( aan huis geleverd en inruilauto direct meegenomen)

goede en snelle afhandeling

Eerlijke handelaren die met je mee denken

Mooi en betrouwbaar bedrijf

Goede ervaring zoals met de auto en de motor met service en rep. en als er garantie is word het opgelost

Mijn leenauto had ik toch liever gezien dat het een gewone auto was i.p.v. een bestelbus.

zeer goed geholpen professionele kwaliteit

Ik ben voor het eerst bij Brokhuis in Rijssen geweest voor een onderhoud beurt. Zeer goed gedaan precies gedaan wat ook de opdracht was. Zeer goed te woord gestaan door de receptionist. Op tijd gebeld dat ede auto weer klaar stond. Deze garage kan ik zeer aan bevelen. Ik ben blij dat er nu een Opel dealer in Rijssen zit want mijn vorige ervaringen in Almelo bij Opel waren niet zo goed sinds dat Haarhuis geworden was.

totaal top ...

ik zocht een auto . en vond een bij broekhuis/rijssen daarna proefrit aan huis . 3 weken later stond voor de deur . *****

Altijd goed.

Uitgebreide servicebeurt peugeot 208.automaat.

Keurig geholpen, eerlijke prijs

Verkoper dacht goed mee en heeft alles binnen zijn mogelijkheden gedaan om ons als klant binnen te halen.

Goede ervaring qua afspraken en onderhoudswerkzaamheden.

Planning van de werkplaats prima in orde. Prettige samenwerking. Het wordt er helaas niet goedkoper op.

Goede service, top!!

Apk en beurt goed uitgevoerd.

Peugeot/Opel Rijssen top bedrijf, Zeer klant gericht en goede service,

Peugeot/Opel Rijssen , zeker een aanrader voor nieuwe klanten sinds 4 maanden in het bezit van een Peugeot Expert enorm blij mee, een goede en degelijke auto verkocht dankjewel! na 3 maanden kwam er een kleine technische storing. Contact op genomen met Broekhuis zonder problemen meteen goed en correct geholpen. Zeer oplossing 's gericht Met namen dank aan Henk Teela, zeer goede en betrouwbare verkoper!

prima geregeld

goed behandeld

Een garage die weet hoe met klanten om te gaan

Zoals je van een garage verwachten mag wordt je in Rijssen snel en vak kundig geholpen.

Top service

Fijne snelle service. Over de reparaties word je netjes op de hoogte gehouden. Vriendelijke medewerkers.

Mooi snel de weg weer op!

Mijn Audi is ‘s avonds bij Broekhuis Rijssen met een lekke band geparkeerd en de volgende dag was mijn auto vòòr de middag al voorzien van een nieuwe band. Top, die snelle service en… de Audi is ook nog mooi gewassen. Perfect geregeld, bedankt!!

Vriendelijk en vakkundig

Er wordt helder overlegd over de gediagnosticeerde gebreken. Er wordt moeite gedaan om de gebreken dezelfde middag nog te herstellen. Ook krijg ik de gelegenheid om onder het genot van een kop koffie lekker te lezen en ik hoef niet af te wassen.

Geweldige service

Goede uitleg over de beurt Nette mensen in omgang.

Top garage

Je wordt er heel goed geholpen En je krijgt er goede uitleg wat er gebeuren moet En je weet direct wat het kost En heel vriendelijk personeel top

Een geweldig klantvriendelijk bedrijf, van monteur tot verkoop.

Altijd gastvrij en meedenken, nooit is iets te veel!!! De klant voelt zich bijzonder op z'n gemak!!!

Over Broekhuis Peugeot/Opel Rijssen