Bij Broekhuis onze volgende auto gekocht. Het contact met Dustin Hofmann was uiterst correct en plezierig. Er waren wat vragen omtrent facturering en verzekering, die werden door Dustin snel opgelost en altijd in overleg. Daarnaast, niet onbelangrijk, de auto, Volkswagen T-Cross, rijdt heerlijk!
Beste Loet, Bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij te horen dat u tevreden bent met uw nieuwe VW T-Cross en dat het contact met mijn collega Dustin zo prettig en positief was. Ik zal uw review naar hem doorsturen. Het is fijn om te lezen dat de communicatie over facturering en verzekering snel en in goed overleg is opgelost. Geniet van uw nieuwe T-Cross en van alle mooie kilometers die u gaat maken. We staan graag voor u klaar voor eventuele vragen of vervolgservice! Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Was fijn werken met je, Uitstekend geholpen, en afspraken na gekomen
Wat een mooie review Willem. Bedankt hiervoor! We zijn erg blij om te horen dat u naar volle tevreden bent geholpen door mijn collega Daan. Hij zal uw complimenten zeker waarderen! Ik zal zorgen dat Daan deze leuke review te lezen krijgt. We doen ons best om altijd afspraken na te komen en onze klanten optimaal te helpen. Fijn om te horen dat dit bij u is gelukt. Geniet van uw nieuwe auto en alle mooie kilometers die u gaat maken. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Mijn aandacht was getrokken door een RS3 limousine van 2018 met weinig km's. Met een bakje koffie 2 uur aan tafel gezeten, gegevens invullen, de occasion bekijken en foto's gemaakt van mijn in te ruilen RS3 door de verkoper. Via foto's moest iemand op afstand de inruilprijs bepalen. Hiervoor moest mijn auto op een soort "Audi" verkoopsite gezet worden. Zijn de verkoper(s) bij Broekhuis niet in staat om voor hun eigen merk een inruilprijs te noemen? Zeer slecht!! Een auto moet je in het echt zien, dan kun je pas iets bepalen en niet via foto's. Mijn proefrit zou op een ander tijdstip plaatsvinden, omdat het tot het einde van de dag kon duren voordat het hoogste bod voor mijn auto bekend zou zijn. Hoezo klantvriendelijkheid, ik woon niet naast de garage!!! Na aandringen "mocht" ik een proefrit maken. Scheelde mij 3 uur naar huis v.v. te rijden en extra kosten. Bij de proefrit bleek de S-Tronic ernstige kuren te vertonen. Bij terugkomst gemeld aan de verkoper. Er waren nog wat dingen die bekeken moesten worden. Na een paar dagen werd ik terug gebeld. Versnellingsbak was nog niet nagekeken. Ander opgemerkte punten zouden verholpen kunnen worden. Ik heb zelf na 4 weken maar eens contact opgenomen. Versnellingsbak mankeerde niets aan werd gezegd. Andere punten waren ook niet opgepakt. N.a.v. bovenstaande ben ik gebeld door de bedrijfsleider van Audi Alkmaar. Er waren duidelijk zaken misgegaan en verdiende zeker niet de schoonheidsprijs. Dat er intern is gecommuniceerd over mijn ervaring, ik een goede uitleg en gesprek heb gehad, heeft mij doen besluiten mijn mening te herzien. Als de situatie zich voordoet dat Broekhuis een auto heeft, waar ik naar op zoek ben, ga ik toch kijken. Ik reken er op dat ik op een goede service kan rekenen en dat mijn eerdere ervaring éénmalig was.
Beste Koos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We vinden het vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en bedanken u voor uw begrip in deze situatie. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Originele beoordeling
Mijn aandacht was getrokken door een RS3 limousine van 2018 met weinig km's. Met een bakje koffie 2 uur aan tafel gezeten, gegevens invullen, de occasion bekijken en foto's gemaakt van mijn in te ruilen RS3 door de verkoper. Via foto's moest iemand op afstand de inruilprijs bepalen. Hiervoor moest mijn auto op een soort "Audi" verkoopsite gezet worden. Zijn de verkoper(s) bij Broekhuis niet in staat om voor hun eigen merk een inruilprijs te noemen? Zeer slecht!! Een auto moet je in het echt zien, dan kun je pas iets bepalen en niet via foto's. Mijn proefrit zou op een ander tijdstip plaatsvinden, omdat het tot het einde van de dag kon duren voordat het hoogste bod voor mijn auto bekend zou zijn. Hoezo klantvriendelijkheid, ik woon niet naast de garage!!! Na aandringen "mocht" ik een proefrit maken. Scheelde mij 3 uur naar huis v.v. te rijden en extra kosten. Bij de proefrit bleek de S-Tronic ernstige kuren te vertonen. Bij terugkomst gemeld aan de verkoper. Er waren nog wat dingen die bekeken moesten worden. Na een paar dagen werd ik terug gebeld. Versnellingsbak was nog niet nagekeken. Ander opgemerkte punten zouden verholpen kunnen worden. Ik heb zelf na 4 weken maar eens contact opgenomen. Versnellingsbak mankeerde niets aan werd gezegd. Andere punten waren ook niet opgepakt. Deze garage wil zo weinig mogelijk doen maar wel auto's verkopen. Dat zou niet aan mij zijn, want ik kom niet meer terug bij Broekhuis Alkmaar.
Beste Koos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. We vinden het vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en bedanken u voor uw begrip in deze situatie. Uw feedback is voor ons heel waardevol. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Goed en duidelijk geholpen. Nieuwe auto werd leuk en uitgebreid afgeleverd. We zijn blij met onze nieuwe T-Cross.
Petra bedankt dat u ons bezocht heeft en de moeite nam om zo'n mooie beoordeling achter te laten. Wij zijn blij te horen dat u zo goed geholpen bent tot aan een leuke aflevering toe. Gefeliciteerd met uw nieuwe T-Cross en geniet van deze mooie auto. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Communicatie- over en het uitvoeren van de werkzaamheden is volgens afspraak verlopen. Goede uitleg over uitgevoerde werkzaamheden en de lopende zaken wat betreft doorlooptijd vervangende onderdelen binnen de garantie van de auto.
Bryan bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Het is altijd fijn om te lezen dat iemand tevreden is. Wat fijn dat de service naar tevredenheid is verlopen en dat u duidelijk geïnformeerd bent over zowel de werkzaamheden als de garantievoorwaarden. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Goede service en volle tevredenheid over de uitgevoerde werkzaamheden.
Bedankt voor uw mooie beoordeling Jan! Fijn om te lezen dat de service en uitgevoerde werkzaamheden naar volle tevredenheid zijn verlopen. Dit is natuurlijk waarvoor we het doen. Veilige en plezierige kilometers gewenst. Mocht het nodig zijn, dan staan we de volgende keer weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Een prettig contact met de verkoper. We kregen hartelijke ontvangst en een helder en duidelijke uitleg. De auto R-045-GP is een mooie auto voor ons. m.v.g Koos Vogelezang
Beste Koos, Bedankt! Het is altijd fijn om te lezen dat iemand tevreden is. Wat fijn om te lezen dat jullie eerste kennismaking met Audi zo positief is geweest! Het is altijd prettig wanneer het contact met de verkoper soepel verloopt en je goed geïnformeerd wordt. Gefeliciteerd met jullie aankoop en veel veilige en plezierige rijmomenten gewenst. Hartelijk dank voor jullie vertrouwen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Goede duidelijke uitleg, vanaf het moment van de afspraak maken, het brengen van de auto in de ochtend tot het ophalen vriendelijke service en alle tijd voor uitleg.
Beste Peter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor dit mooie cijfer. Het is altijd fijn om een positieve ervaring te hebben met een service. Duidelijke uitleg en vriendelijke bediening maken een groot verschil. Daar streven wij naar. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Zeer hoge persoonlijke service om uiteindelijk besluit te kunnen nemen een nieuwe auto te kopen. Geen probleem de huidige auto in te ruilen tegen een reële marktwaarde
Beste Andre, Hartelijk dank voor uw complimenteuze beoordeling. Fijn dat u zo goed bent geholpen bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Goed geholpen. In het systeem was mijn afspraak niet goed doorgekomen, maar ze hebben toch de onderhoudsbeurt uitgevoerd en deze was naar wens :)
Beste Frank, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent! Het is altijd fijn als dingen toch goedkomen, zelfs als er een foutje in het systeem zit. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
We werden goed geholpen door de verkoopmedewerker en ging goed in op onze vragen en onzekerheden mbt het kopen van een auto.
Beste Bob, Bedankt voor deze mooie review en wat fijn dat u zo goed en naar tevredenheid geholpen bent door onze collega. Gefeliciteerd met uw aankoop en veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Graag tot de volgende keer, dan staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Team Alkmaar
Nette ontvangst met koffie en een zeer vriendelijke medewerkster. Auto afgegeven en ondanks dat de afspraak gepland was vanaf 10.00 uur werd er pas begonnen met de kleine onderhoudsbeurt buurt om 10.32 uur. Om 1126 was de auto gereed. En ondanks dat de auto gereed was heb ik nog moeten wachten tot 1215 uur voordat de auto weer aan mij werd overgedragen. De onderhoudsbeurt is nogal prijzig voor minder dan een uurtje werk
Beste John, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
De nieuw 2e hands Octavia Combi 1,4 Tsi PHEV bevalt uitstekend. Goede auto. De verkoper is ook oké, is duidelijk in zijn aanbod, ook over zaken die hij niet weet (aanbieden van accessoires zoals een otbrekende trekhaak...). De tenaanmstelling zit in de afleveringskosten maar werd toch apart in rekening gebracht. Kon niet worden gecorrigeerd. Ook de e-mail met aankondiging van gratis afleverkosten in september kwam rouw op mijn dak terwijl ik de week ervoor 800,- hiervoor heb betaald. Niet handig van Broekhuis. Zo wordt een klant wat minder tevreden.... Twee jaar geleden heb ik overigens een reparatie (ventilator en airco) aan mijn Skoda Fabia door Broekhuis laten doen die dramatisch verliep en werd afgehandeld door Broekhuis. Ons vertrouwen in de garage Broekhuis is niet groot. Het is dat Skoda verder zo'n fijne auto is.
Beste Peter, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen, nogmaals ons excuus. Wij feliciteren u van harte met uw mooie Skoda Octavia en wensen u veel fijne kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Geen gedoe. Gewoon auto afleveren, werkkamer beschikbaar, tussentijdse status update en vervolgens auto weer meenemen. Mooi overzicht van hetgeen dat gedaan is. Wel heel erg duur. Mijn Lexus was goedkoper in onderhoud.
Beste Enrique, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de onze service en dat u tijdens de wachttijd van het onderhoud uw werk kon voortzetten. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Keurig ontvangen ,duidelijke uitleg gehad en geen verrassingen.
Beste Aart, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor het mooie cijfer. Wij zijn blij te zien dat u goed geholpen bent en alles naar tevredenheid is geregeld. Veel veilige en plezierige kilometers gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Al jaren zorgt Broekhuis Alkmaar voor mijn auto en toen ik vorig jaar een andere Passat kocht, stond al vast dat ie bij Broekhuis in Alkmaar in onderhoud zou gaan. Tegenwoordig, met alle electronica en de gevoeligheid ervan, heb je minder keuze en moet je bijna wel naar een dealer. Hun rekeningen zijn niet laag, maar daar krijg je wel kundig onderhoud, goede service (gratis leenauto mocht de auto een nachtje moeten slapen in de garage) en als gevolg daarvan, Europese mobiliteits service er gratis bij, dus je hoeft geen wegenwacht abonnement te hebben. In de loop van de tijd ken ik vele gezichten bij de service ballie en met name Bryan helpt me altijd attent en zorgvuldig. Ik heb weinig tot geen ervaringen met andere VW dealers (behalve een plotseling bezoek aan de VW dealer in Gorinchem) maar ik hoop dat andere VAG rijders net zulke prettige ervaringen hebben als ik bij Broekhuis in Alkmaar. Mijn auto is een Broekhuis auto.
Beste Joop, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en voor het delen van uw positieve ervaring over ons team in Alkmaar. Dit waarderen wij enorm. Wat fijn om te lezen dat u altijd naar volle tevredenheid wordt geholpen door onze collega en service adviseur Bryan. Ik zal zorgen dat hij deze mooie review te lezen krijgt. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Uitstekende internetverbinding en koffievoorziening.
Beste Jan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en u dit als heel positief heeft ervaren heeft. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Naast de olieservicebeurt die was afgesproken heeft men toch tijd gemaakt om gasveer achterklep te vervangen. (Garantie)
Beste Els, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en onze collega voor u nog extra tijd heeft kunnen maken om de gasveer van de achterklep te vervangen. Veel veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. De volgende keer staan we weer graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Tijdens de aflevering van mijn leaseauto werd ik geholpen door Jelle. Hij nam de tijd om alles stap voor stap door te nemen en uit te leggen. Ook naderhand kon ik bij hem terecht voor vragen en werd snel en netjes geholpen.
Beste Johan, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Jelle. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Ik ben goed geholpen; de afspraken zijn nagekomen en de vervangende auto stond klaar.
Beste Anton, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is geregeld. Bij het volgende bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Samenstellen nieuwe leon in goed overleg, eerder geleverd en uitgebreide uitleg over vele nieuwe mogelijkheden.
Hartelijk bedankt Pieter, voor uw review en mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u tevreden bent over de service die wij aanbieden en u uw ervaring als uitstekend omschrijft! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Bij het ophalen van onze nieuwe auto werd alle tijd genomen door de medewerker Mike bij de afhandeling van de formulieren en kregen wij uitgebreide uitleg.
Hartelijk bedankt Otto, voor deze mooie review. Dat u Broekhuis aan iedereen kan aanbevelen doet ons erg goed om te zien, wat een mooi compliment voor ons om te mogen ontvangen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Ik had een softwareprobleem dat ik zelf moeilijk kon oplossen. De verkoper van z'n tijd, liets zich niet uit het veld slaan toen het niet lukte en dikste uiteindelijk het probleem. Happy camper!
Beste Steven, Bedankt voor uw review. Het is voor ons erg fijn om te zien dat u zeer adequaat en geduldig geholpen bent. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
Snel en klantvriendelijk. 1e Onderhoud audi e tron.
Bedankt voor uw beoordeling. Dat uw bezoek naar verwachting is verlopen doet ons erg goed om te zien. Bij een volgend (werkplaats)bezoek staan we graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Alkmaar
It was effortless to book an appointment for the service. I requested to wait at the premises to pick up the car. In the waiting area, you can use rooms to work while your vehicle is serviced. The staff was very polite and eager to help you.
Thank you for your review! We always like to help you. See you next time! Broekhuis Alkmaar
Smaragdweg 10-14
1812 RJ Alkmaar
Broekhuis is specialist op het gebied van mobiliteit in de breedste zin van het woord. Voor al uw mobiliteitsvragen kunt u bij ons terecht.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.