Wederom keurig geholpen en zeer tevreden over het bezoek

Kon tijdens het onderhoud in een afzonderlijke ruimte in MSTeams vergaderen en werken.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Fijn om te lezen dat het bezoek is bevallen en het werk gewoon door kon gaan. We zien je graag weer in onze vestiging. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Uitstekende levering en sevice

We zijn uitermate tevreden over de begeleiding en het adviseren bij de aanschaf van onze nieuwe auto. Ook de aflevering was een leuke en bijzondere ervaring en de service achteraf is ook erg goed!

Bedankt Stephan, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Super service, kundige en vriendelijke medewerkers

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Kan niet beter.

Fijne en rustige verkoper die ons alles uitlegde en nog eens uitlegde en hierbij werd de koffie niet vergeten. Gemoedelijk , vriendelijk en af en toe een grapje tussendoor. Uiteindelijk zijn we met onze Volvo de weg op gegaan met een lach op ons gezicht.

Beste Simon, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie kilometers gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Erg fijn bedrijf.

Een gebruikte auto gekocht bij Broekhuis in Groningen en we zijn erg tevreden. Erg vriendelijke en behulpzame verkoper en de auto werd perfect afgeleverd. Erg tevreden.

Wat fijn om te lezen dat alles naar tevredenheid is verlopen! Daar doen we het voor. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst! Groet, Broekhuis Volvo Groningen

ik ben zeer tevreden hoe de aflevering van mijn nieuwe auto verlopen is

Stijn van Erp was heel hulpvaardig, deed erg zijn best om mij uit te leggen hoe alles werkte en heeft me de nodige tips gegeven over de laadpasjes. dus het rijden met de nieuwe auto gaat zonder problemen evenals het opladen.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

komen afspraken na.

Zowel de monteurs, als de baliemedewerkster en de afdeling verkoop...allemaal een dikke 10. Je voelt je behandeld alsof je de koning bent. Keurig netjes en de uitstraling van het bedrijf is super. Niet lang wachten, ik mocht even mee in de werkplaats zodat ik zelf kon zien wat er aan mijn auto gebeurde. Ik zou iedereen deze dealer willen aanraden.

Bedankt Gert, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Prettig ontvangen, geadviseerd en geholpen

We zijn naar volle tevredenheid geholpen door Melvin

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Bijzonder tevreden

Van samenstelling van onze nieuwe XC60 tot aflevering bijzonder prettig door Stijn begeleid.

Bedankt Heinz, voor je mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Warme ontvangst in de showroom

We zijn warm ontvangen in de showroom bij onze orientatie naar een andere auto. Bij belangstelling voor een specifieke auto in de showroom konden we gelijk een proefrit maken. Na terugkomst was de verkoper bezig met een andere klant waardoor we erg lang moesten wachten om in gesprek te gaan. Dat was erg vervelend en vinden we niet professioneel. Later begrepen we dat een storing bij RDW en gebrek aan personeel de oorzaak was.

Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Jouw feedback stellen wij heel erg op prijs. Graag tot de volgende keer! Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Keurig, correct bedrijf

Wij zijn zeer goed geholpen door verkoper Stijn van Erp. Wij komen hier graag weer terug.

Dank je wel voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Fijne mensen en daardoor een hele goeie ervaring met Broekhuis Groningen.

De aandacht die BG had tijdens de verkoop en de (lange) levertijd was perfect. BG was daarnaast flexibel toen bleek dat Joulz de laadpaal niet leverde.

Bedankt Stefan, voor deze mooie beoordeling! Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Wij wensen je veilige kilometers en veel rijplezier toe! Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Liefde voor de auto en het merk

Rust, open sfeer, juiste benadering, kennis en liefde voor de auto’s waarbij het merk op hoog niveau geprensenteerd wordt.

Bedankt voor je complimenteuze beoordeling. Daar doen we het voor! De volgende keer staan we weer graag voor je klaar, tot dan! Groet, Broekhuis Groningen

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen.

We zijn heel goed en vriendelijk geholpen, een mooie prijs voor onze auto die we hebben ingeruild en een grandioos onthulling van onze nieuw auto in de showroom.

Bedankt René, voor je mooie beoordeling. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

vriendelijke ontvangst

Spoedige reparatie bij een storing

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Fijn dat we je weer snel op weg hebben kunnen helpen. De volgende keer staan we weer voor je klaar. Groet, Broekhuis Volvo Groningen

Teleurstellende aflevering

Kop koffie zou toch het minste zijn bij aflevering. Ook het melden dat de trekhaak niet functioneerde had men beter eerder over kunnen bellen, echter dit wordt nu snel opgelost omdat ik deze echt nodig heb. Daarover ben ik dan zeer te spreken. Verdere aflevering en uitleg prima. Dat ik nu een C40 afgeleverd heb gekregen met een trillingsprobleem die gewoon bekend moet zijn omdat het internet er vol mee staat maakt me onrustig. Los eerst de problemen op en lever dan af.

Alles volgens afspraak en planning uitgevoerd. Comfortabele wachtruimte en mogelijkheden voor werken. Lekkere koffie. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Bedankt dat je tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je lekker door hebt kunnen werken onder het genot van een lekkere koffie. Graag tot de volgende keer. groet, Broekhuis Volvo Groningen

Bij aanschaf van mijn Volvo zeer prettig geholpen. Kreeg alle tijd voor een proefrit. Na de onthulling van de auto bij de aflevering werd door Stijn uitgebreid de tijd genomen voor uitleg over de auto.

uitstekend

Super vriendelijk en betrouwbaar

Vriendelijke en competente verkoper

Van aankoop tot en met aflevering auto prima ervaring met Broekhuis. Melvin (vestiging Groningen) is een uitstekende verkoper.

Zeer behulpzaam en vriendelijk

Ik ben zeer goed geholpen door de verkopers van Broekhuis, aantal keren gebeld met vragen zeer vriendelijk te woord gestaan. Op 27-01-2023 stond mijn Volvo klaar zo als afgesproken . Goed uitleg gehad over alle functies en dat waren er een hoop, en niks is af gerafeld.Volvo app netjes voor mij geïnstalleerd het was een mooi aflevering nog bedankt hier voor Stijn. Nog nog bedankt hier voor top . Met vriendelijk groet Frank

Goede service en zeer tevreden over de XC40

Na 30 dkm heeft onze XC40 zijn eerste onderhoudsbeurt gehad. Duidelijk tekst en uitleg gehad over de uitvoering van de onderhoudsbeurt en werd er tijdens het wachten meerdere malen door de vriendelijke medewerkers een kopje koffie verzorgd. Geen bijzonderheden verricht aan de auto en we kunnen weer dus weer verder genieten. Bedankt voor de goede service en tot over 30dkm.

Wij zijn blij met onze XC40 Recharge, de dag van afkwvering was er niet veel tijd.

Na een jaar wachten was de datum van de aflevering aangebroken. We zijn heel goed ontvangen, maar het was te gehaast allemaal. Dit kwam omdat er deze dag zoveel afleveringen stonden gepland zodat de verkoper te weinig tijd had voor uitleg. De volgende klanten waren al weer gearriveerd. Dit vonden wij erg jammer.

Zeer vriendelijke, persoonlijke en professionele bejegening.

We voelden ons zeer welkom en dhr. Ton Langbroek nam uitgebreid de tijd om onze wensen te bespreken. Dat we geen splinternieuwe auto kochten maar een zeer jong gebruikte maakte in het geheel niet uit. We werden met alle egards ontvangen. Ton wist ons goed in te schatten en we voelden ons gelijk op ons gemak alsof we al jaren klant bij hem waren. Na een proefrit in een XC-60 en de uiteindelijk gekochte V90 kregen we een mooi inruilaanbod en hebben we de knoop doorgehakt na 22 jaar tevreden BMW-rijden zijn we overgestapt naar VOLVO.

Prima service en super vriendelijk!

Op afgesproken tijd begon de monteur aan de beurt. Monteur komt tussendoor overleggen (ruitenwisserbladen, remschijven). Auto binnen de tijd weer gereed inclusief gratis wasbeurt (en ook gestofzuigd!). Prima garage en vriendelijk personeel.

Koldingweg 30 9723 HK Groningen

Over Broekhuis Volvo Groningen