Prima geholpen bij onze zoektocht naar een andere auto

Onze Volvo xc40 rijdt super, we zijn zeer tevreden. Ook nadien bij vragen goed geholpen door Liza!

Beste Greetje, Van harte gefeliciteerd met uw mooi XC40. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij het aankoopproces. Veel mooie en veilige kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Proefritten en onderhandelingen in een open en prettige sfeer. Uiterst bereidwilllig. Klantvriendelijke sfeer binnen het hele bedrijf. En als kers op de taart de aflevering: een waar feestje!!! Enige minpuntje was niet vanuit het bedrijf geinformeerd worden over de aflevertijd, die werd namelijk van de verwachte 2 weken een week langer, 3 weken.

Hartelijk bedankt Jan, voor het delen van uw ervaring! Uw feedback is voor ons heel waardevol. We zijn bij om te zien dat u zo tevreden bent en de aflevering van uw auto als een feestje heeft mogen ervaren, daar doen we het voor! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Top bedrijf, wij zijn uitstekend behandeld

Een prachtige XC40 gekocht. Wij zijn uiterst vriendelijk te woord gestaan. De auto ongezien van een plaatje gekocht. Auto bevalt uitstekend. Er zijn een paar kleine puntjes maar ik heb het volste vertrouwen dat deze binnenkort opgelost worden. Bedankt Lisa voor de uitstekende service

Beste Rob, Van harte gefeliciteerd met uw mooie XC40! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Lisa gedurende de aankoop. Wij wensen u veel rijplezier en staan graag voor u klaar om de overige punten te verhelpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Prima onderhoudsbeurt, geheel volgens verwachting.

Prima onderhoudsbeurt, geheel volgens verwachting. eerste beurt van de nieuwe auto inclusief bandenwissel. Auto was klaar op afgesproken moment. Deze beurt even gecombineerd met een hardloopsessie, net een week voor de Rotterdam marathon.

Beste Egbert, Bedankt voor deze mooie review! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld, daar doen we het voor. Wij zien u graag bij het volgende bezoek weer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Nog nooit zo fijn geholpen

We waren al vaker even binnen geweest omdat mijn man graag een Volvo wilde. Eerst al een keer goed geholpen voor de lease, alleen leek ons dat toch geen goed idee. Toen de Volvo binnen kwam die we nu hebben gekocht zijn we weer heen gegaan. Alle snufjes werden goed uitgelegd voor de proefrit, na de proefrit hebben we een goed gesprek gehad over inruil, ons budget en de Volvo. Binnen 2 werken stond de Volvo klaar, met een beurt, nieuwe apk en gepoetst. Weer kregen we uitleg over alle snufjes en werd de auto deels al met ons ingesteld met onze persoonlijke wensen en gegevens. Dit hebben we bij geen enkele garage of dealer ooit mee gemaakt. Veel aandacht en tijd voor de klant en heel vriendelijk.

Beste Franciska, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij hebben met plezier voor u klaargestaan en zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service bij de aanschaf van uw mooie Volvo! Wij wensen u samen veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Uitstekende ervaring met verkoper Stijn van ERP

Zie mijn ervaring hierboven.

Beste Wil, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Stijn. Wij zien u graag de volgende keer, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

We zijn geweldig fijn geholpen en geadviseerd

In mei 2023 hebben we ons laten inlichten over de aanschaf van een nieuwe elektrische XC40 en zijn we tot aanschaf overgegaan. Daarna nog een aantal malen terug geweest en steeds uitstekend te woord gestaan. Zeer prettige medewerkers in Groningen. In februari is de auto geleverd.

Beste John, Van harte gefeliciteerd met de mooie XC40. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Ik ben naar alle tevredenheid en heel plezierig geholpen.

Ik ben naar volle tevredenheid geholpen door vriendelijk personeel. En ook de aflevering van mijn Captur naar volle tevredenheid afgewikkeld.

Beste Jannie, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van uw mooie review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Fantastische dealer

Door deze dealer(Ton) zijn de problemen die ik had volledig opgelost. Ook het nemen van alle tijd, aandacht en het openstaan voor product verbetering is een grote pre. De aflevering van mijn auto verliep ook prima. Alles ingesteld en afgehandeld. Top. Je kunt je geen beter dealer wensen.

Beste Peter, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat wij de problemen naar volle tevredenheid hebben opgelost. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Persoonlijk en deskundig.

We zijn op een zeer prettige wijze geholpen in de zoektocht naar een nieuwe auto. De persoonlijke benadering, meewerkende houding en deskundigheid spraken ons enorm aan.

Beste Wieger, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Netjes geholpen

Bedankt Erik, voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Goed contact, goede naservice,

V70 gekocht, goed en snel contact. Had paar dingetjes nog wel. Zijn goed opgepakt. Wel jammer dat ie daarvoor naar Groningen moest, ook omdat Broekhuis gewoon ook in regio Utrecht zit (vandaar had ik ook bij Broekhuis gekocht). Wel is ie netjes opgehaald en weer terug gebracht. Was alleen paar daagjes zonder maar dat kon worden opgevangen met volvo premium assistence.

Beste Frank, Van harte gefeliciteerd met uw mooi Volvo V70. Wij danken u vriendelijk voor uw feedback. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

snel en efficiënt

Ik ben vanmiddag even bij Broekhuis langs geweest om een sleutelbatterij te laten vervangen. Werd snel en goed geholpen, klusje klaar in pakweg 5 minuten. Moest er wel iets voor betalen, maar ok, hij doet het gelukkig weer.

Beste Bernard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat u goed en snel geholpen bent op het moment dat u bij ons was voor het vervangen van de sleutelbatterij. Wanneer u ons nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

goede klantbeleving

vanaf het eerste tot het laatste contact (aflevering) geholpen zoals een ieder geholpen zou willen worden. denken in oplossingen en heldere communicatie.

Beste Harrie, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende uw aankoop. Wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Naar alle tevredenheid geholpen bij de aanschaf van de nieuwe auto

De verkoper heeft de aankoop prima begeleid. Ook duidelijke uitleg gekregen over de werking van verschillende opties. Naast de afhandeling van de aankoop heeft de verkoper ook prima bijgestaan bij de afhandeling van kleine onvolkomenheden die in eerste instantie nog niet waren opgevallen. Top!

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Bert! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Lisa was klantvriendelijk , betrouwbaar en komt afspraken na

Hartelijk ontvangst nemen alle tijd voor je leggen alles keurig en duidelijk uit en gemaakte afspraken worden nagekomen. De aflevering was met een feestelijk tintje georganiseerd.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Lisa. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Van het begin tot het eind was de service top niks om optemerken.

Bedankt Martijn, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Groningen. Dat onze service voor u van het begin tot het eind top was, is voor ons heel fijn om te zien. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Prima, uitstekend bedrijf !

Goede uitvoering van werkzaamheden en prima service!

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van uw positieve review. Dit waarderen wij enorm! We zijn erg blij om te zien u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Wanneer u ons weer nodig heeft dan staan wij graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Vertrouwen

Broekhuis Groningen geeft mij het vertrouwen dat ik bijzonder goed en eerlijk behandeld wordt. Super vriendelijk en professioneel. Part of the Volvo family

Bedankt Hendrik, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zich part of the Volvo family voelt. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Aanrader!!

Duidelijk uitleg wanneer er iets herstelt moet worden. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Niks op aan te merken!

Beste Gerwin, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn om te zien dat alles naar tevredenheid is verlopen. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Altijd vriendelijk

Bedankt Harm, voor uw review! Dat u goed en altijd vriendelijke geholpen wordt is voor ons heel fijn om te zien. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Uitermate gastvrij en zeer professioneel!

Wij zijn in alle opzichten op een zeer deskundige en uiterste vriendelijke wijze geholpen. Grote dank voor de service in alle aspecten.

Bedankt voor deze mooie review! Dat u in alle opzichten naar volle tevredenheid bent geholpen is voor ons heel fijn om te zien. Heel graag gedaan en bij een volgend bezoek staan wij weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Zoals gewoonlijk gezonde aandacht voor de klant

Beste Fred, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u de gewenste aandacht heeft gehad. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Topgarage, deskundig en klantvriendelijk!

Een aanrader voor de Volvo-rijder of voor wie het plan heeft om Volvo te gaan rijden,

Beste Rein, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het aanraden van onze vestiging. Daar doen we het voor. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Prettige ontvangst en onderhandelingen, gemoedelijke sfeer

Eind augustus vond ik via Gaspedaal een mooie Volvo XC40 T5 recharge die helemaal aan mijn wensen voldeed. Elektrisch verstelbare stoelen met geheugen en een trekhaak, dat waren de twee eisen waaraan hij moest voldoen. In de showroom werd ik welkom geheten door Levy, een stagiair. Eerst een ritje gemaakt en daarna prettig onderhandeld. De locatiemanager erbij om de deal (mooie inruil) af te maken. Een week de auto afgeleverd door collega van Levy, Melvin die uitgebreid uitleg gaf over alle instellingen. Alles top verlopen. Bedankt Levy, Ton en Melvin voor de prettige sfeer tijdens onze bezoeken in de showroom. P.S. later nog even langs geweest bij Broekhuis in Assen met wat vragen en ook daar werd ik heel vriendelijk geholpen.

Beste Pim, Wij bedanken u voor deze mooie review! We zijn blij om te zien dat alles voor u naar tevredenheid is verlopen op de momenten dat u bij ons in Groningen maar ook in Assen was. Onze collega's hebben u met plezier voorzien van onze service! Wij feliciteren u met uw aankoop en wensen u veel fijne kilometers toe. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Koldingweg 30 9723 HK Groningen

Over Broekhuis Volvo Groningen