Perfect!

Zeer kundig en professioneel geholpen door de medewerkers van Broekhuis! En we zijn heel erg blij met de aankoop!

Empatische+ prettige + open benadering van de klant

Als echtpaar hebben wij de behandeling in de garage als buitengewoon prettig en vriendelijk ervaren in de afgelopen maanden.

duidelijk en profesioneel

ben zeer goed en duidelijk e3n prettig geholpen door matijs ook de aflevering verliep soepel ondanks corona de uitleg over de auto alle tijd genomen

Onderhoud is goed

De garage is schoon. Men krijgt de auto na het onderhoudt mooi en schoon terug. Contact met de monteur is goed en belangrijk. Men krijgt uitleg wat er allemaal gedaan is aan de auto .

had

redelijk tot goed

De ervaring bij binnenkomst is kil en afstandelijk. Tien uur een afspraak voor mijn eerste beurt voor mijn volvo V60 cc Tot half 1 gewacht tot een monteur kwam om te vertellen dat ze de computer niet oke konden krijgen. Er werd voorgesteld, met een leenauto naar huis te gaan want het duurde nogal een tijd voor dat de auto gereed zou zijn. Zo gezegd zo gedaan. De dag was voorbij.Op de namiddag de auto weer om geruild. Op de terug weg bleek in het display dat aangaf, dat de bandenspanning niet in orde zou zijn, dit is nog steeds het geval Op de nota van welke ik ontving stond wel 25 euro kosten van een leenauto. alles opgeteld ben ik niet gelukkig hiermee

Goed geholpen, APK en beurt prima.

Controle en reparatie goed uitgevoerd. Vriendelijk personeel.

Goed geholpen door 1 en dezelfde persoon.

Mogelijkheid geboden om een vergelijk te maken. Bij vragen waar niet gelijk antwoord op kon worden gegeven is later terugkoppeling geweest.

Heel plezierig

Mijn ervaring met Broekhuis is bijzonder positief. Dit geldt niet alleen de afdeling verkoop, maar ook de werkplaats. Ik rij niet voor niets al jaren Volvo. En dat niet alleen vanwege de veiligheid, degelijkheid en de mooie modellen, maar ook vanwege de prettige garage Broekhuis.

Prettig contact, goede snelle service. Duidelijke afspraken.

Volgens afspraak en goed geholpen

Uitstekende service

Al jaren goede ervaring vriendelijk behulpzaam goed garage personeel

Tevreden

Een plezierige behandeling!

Prettige omgeving met vakkundig personeel

Om onbekende redenen is in mijn V90 de VCM module defect geraakt. In goed overleg met Broekhuis Groningen is overeengekomen om de reparatie op een passende wijze in gang te zetten.

Snel en keurig geholpen

Zeer zorgvuldige communicatie, een gewassen en gestofzuigde auto, kortom: prima geholpen

Het was een keurige en vriendelijke transactie.

Goed inruilvoorstel. Na de overeenkomst uitstekende communicatie ten aanzien van de leverdatum. Bij aflevering een duidelijk en heldere uitleg.De wagen is als besproken uitgevoerd.In één woord geweldig.

Goede service en plezierig ontvangst.

In overleg met de monteur het jaarlijkse onderhoud van mijn auto laten uitvoeren. Prima service en een vriendelijke ontvangst.

Helder en duidelijk.

Bij de aankoop van onze nieuwe auto heel goed geholpen.

Dienstverlenend

Vooral fijne wachtruimte als de auto wordt gerepareerd, met fruit, koffieapparaat en cup-a-soup. Zoals je mag verwachten bij een dealer wordt de auto gewoon gerepareerd. Verzoek om meteen de remvloeistof te vervangen kon helaas niet. Daar moet een brug voor 'vrij' zijn en dat was er niet doordat alles strak gepland wordt.

Fantastische service

Wat een goede service. Maartje heeft ons heel goed geholpen bij het maken van de goede keuze.

Een zeer tevreden klant!

We zijn als nieuwe klant erg vriendelijk geholpen en geslaagd in de aankoop van een auto. Top service!

Net ontdekt wat de wijze is van geld verdienen.

Het is voor mij nieuw dat er een tarief berekend wordt voor onderhoud. Blijkbaar calculeert het systeem een dusdanig risico dat wanneer er niks aan de hand is, een tarief van minimaal 150 euro per uur gerekend wordt. (Want als er langer gewerkt moet worden, wordt het niet duurder) Als je het aan mij vraagt, dan is dit niet normaal. Ik wil graag betalen welke kosten er aan mijn auto zijn en niet betalen voor kosten van een ander mans auto. Dat is blijkbaar de regel geworden.

Deze keer werden we getracteerd op een volledig ontregelde autoradio.

Normaal ben ik heel tevreden over de service. Ook bij een. computer update. Nu werden we getracteerd op een volledig ontregelde autoradio. Kenwood.

Snel en correct geholpen

Een zeer prettige ervaring

Bij de aankoop van onze V40 zijn we erg goed geholpen in de Broekhuis-vestiging in Groningen. We hebben de auto gevonden in Harderwijk en daarna zijn we tot aflevering erg goed beleid.

Over Broekhuis Volvo Groningen