Wij moesten vanuit het zuiden een behoorlijke reis ondernemen om een proefrit te maken met de Volvo V70 die we op het oog hadden. De auto was precies zoals beschreven, de ontvangst door Stijn van Erp was hartelijk en informatief. De auto voldeed in alle opzichten en we kwamen dan ook snel tot een akkoord. Voor de aflevering was een tweede reis naar Groningen niet nodig: de Volvo werd thuisbezorgd! En ook dat verliep geheel naar wens: even plezierig als correct. De auto bleek met een volle tank Groningen te hebben verlaten, en het verbruik - zo kon meteen worden vastgesteld - is uitermate gunstig. Het gaat wat ver om nu te zeggen dat er niets boven Groningen gaat, maar deze transactie is ons zuiderlingen in alle opzichten goed bevallen.

Perfect is het woord!

Ik vond een mooie occasion. De reis naar Groningen was niet voor niets. Stijn heeft me perfect geholpen en zelfs opgehaald van het station. De Volvo S60 kon ik gelijk meenemen. Het is nu een week later en ik ben nog steeds erg blij met de Volvo. Broekhuis Groningen is een heel betrouwbare autodealer.

Uitstekend geholpen door Broekhuis Groningen.

Heel vriendelijk, fijne service en betrouwbaar. Vriendelijke groet, Bert en Marjan.

Top service!

Onderhoud uit laten voeren door Broekhuis Groningen. Goede service en vriendelijk personeel. Vooraf is een kosteninschatting gegeven waardoor je meteen weet waar je aan toe bent. Auto na onderhoudsbeurt gewassen.

belachelijk duur

Tijdens een beurt die twee uur duurt worden 5 standaard controles van in totaal € 300 uitgevoerd. de grote beurt an sich kost ook al € 350 euro Ik weet niet wat voor uur tarieven er in die controles zitten maar die moeten sky high zijn. De grote beurt an sich zou al max 2 uur duren.

Geachte heer Jansen, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Wij hebben geprobeerd contact met u te nemen, helaas is ons dit tot op heden nog niet gelukt. Wilt u contact met ons opnemen via: 050-5492000 of groningen@broekhuis.nl Met vriendelijke groet, Broekhuis Volvo Groningen

Goede en duidelijke informatie bij aankoop

Tweede Volvo occasion gekocht. Transparantie bij inruil en aankoop. Goede informatie, luisteren goed naar de wensen van de klant

Alles prima verlopen

Prettige ontvangst en vriendelijke en deskundige monteurs.

Vlotte aflevering in een woord.

Ook de after sales is prima. Mochten er zich problemen voordoen geen issue. Kan altijd bellen of langskomen.

zeer klant vriendelijk

Volgens afspraak stond de auto klaar op het afgesproken tijdstip om een proefrit te maken (xc60) na een stukje te hebben gereden even een gesprek met een verkoper een prijs afspreken voor de inruil auto. een uurtje later belde de verkoper dat er iemand iets meer voor de inruiler wilde geven wij vonden dat zeer netjes tijdens dat gesprek meteen afgesproken dat we een deal hadden op de dag van afleveren stond de auto onder een afdek deken en werd onthuld na de afgehandelde zaken ben ik als zeer tevedenklant weggereden

Prima ervaring bij de aankoop van mijn nieuwe auto

Onlangs een Volvo V40 gekocht bij de Broekhuis vestiging van Volvo in Groningen. Samen met mijn vriendin op vriendelijke wijze ontvangen. Direct een proefrit kunnen maken en tenslotte op uitstekende wijze verder geholpen. Ook bij de aflevering goede service en uitleg van verkoopadviseur Patrick.

Snelle service en goed info over de beurt

De snelle afwikkeling (waar je op kunt wachten) stel ik zeer op prijs. Daarna de goed informatie van de monteur. Prettige relatie!

Uitermate correct en deskundig.

De afspraak is snel gemaakt. Het telefonisch contact is erg vriendelijk. De uitvoering van de werkzaamheden zijn perfect.

Ja

Ja

Goed maar niet volledig.

Onderhoudsbeurt niet vermeld in onderhoudsboekje. Geen Volvocard ontvangen. Vermelding "onderhoudsbeurt" niet uitgezet op dashboard.

Klant is koning

Voel mij als klant zeer serieus genomen. Men probeert mee te denken en is zeer welwillend. Zeer goede service.

Voor het eerst in ons leven een NIEUWE AUTO, we zijn er super blij mee... Ook nog nooit een Vovo gehad, maar het overtreft onze verwachtingen!!!!!

Korrekt bedrijf, alles volgens afspraak geregeld!

Zie boven

Volvo garage ok

Het totaal plaatje ben ik niet tevreden, Mijn auto is gepoetst door firma Klein en Nadat de auto daar gepoetst is (na behoren) Zijn mijn autowasbonnen ter waarde van 150€ Gestolen, ik kan niets bewijzen maar ben wel teleurgesteld, volgend jaar wordt hij wel weer gepoetst maar in elk geval niet door dit bedrijf. Ik ga in vervolg zelf wel op zoek naar een ander bedrijf.

heb er net 50 km opzitten ,dan is het moeilijk om er een oordeel over te hebben

Heb er net 50 km opzitten, dan is het moeilijk om er een oordeel over te hebben.

Prettig, duidelijk en de persoonlijke aandacht

Ik weet mijn auto bij Jacob Kerkhof in kundige en vertrouwde handen. De uitgevoerde reparaties bleken nodig en zijn m.i. goed uitgevoerd. Geen klachten en dus geen nawerk!

Vertrouwd adres

Prima ontvangst

Prima om ontvangen te worden door de monteur die het werk gaat doen. Hij wist wat er moest gebeuren en luisterde goed. Het was op tijd klaar en de auto was gewassen en gezogen! Alleen de prijs viel wat tegen.

Fijne Volvo garage met deskundigheid en service

Fijne Volvo garage met deskundigheid en service. Ik werd op een goede manier geholpen na problemen te hebben met het starten van mijn auto. Zo heeft Broekhuis Groningen in meerdere opties meegedacht om mijn Volvo op de brug te krijgen. De reparatie zelf is uitstekend gedaan. Kostprijs is laag gehouden en mijn Volvo rijd weer perfect!

Altijd een prima ervaring gehad mbt onderhoud

Iedereen is correct in het aanspreken; in het uitvoeren van de werkzaamheden en afleveren na het onderhoud

Over Broekhuis Volvo Groningen