Alles klopt, vriendelijk personeel en heerlijke koffie

Vakkundig en meedenkend

Wederom weer prima geholpen met grote beurt voor m’n auto met gelijkertijd een apk. Goede communicatie en een vriendelijk luisterend oor. Fijn geregeld dat er ook een acceptabele vervangende auto klaar staat.

Zeer klantgericht en snelle professionele vakmensen

Prima koffie , goede service , prettig en kundig personeel.

Prima organisatie , komen beloftes na, auto was op afgesproken tijdstip klaar , en zo kan ik nog wel een tijdje verder gaan.

Geweldig geholpen

Onlangs heb ik een auto gekocht bij Broekhuis Purmerend en ben ik geholpen door Mark Weterings. Mark heeft mij vriendelijk geholpen en gaf goed antwoord op mijn vragen. Hij spreekt zelfs een paar woorden Volendams, een echte vakman dus.

Zeer goed .

Ik heb zeer goede ervaring met Audi dealer broekhuis purmerend . Ik was op weg naar Oostenrijk toen ik ter hoogte van Neurenberg Duitsland problemen met de stuurbekrachtiging kreeg . Door dat het Zaterdag was ,kon de Audi dealer mij niet helpen om dat er geen monteurs waren en geen nieuwe stuurbekrachtiging aanwezig was . Die heeft hij wel besteld , ik moest 6 dagen wachten voor dat de Audi klaar was . Wij moesten nood gedwongen 6 dagen in een hotel door brengen . Aangezien dat ik nog garantie had op de Audi , heb ik na dat ik terug was in Nederland ben ik naar Audi broekhuis Purmerend geweest , en verteld dat ik hotel kosten had gemaakt . Manager Service Ricardo Stam , heeft geregeld dat alles betaald werd . Ik heb met diverse auto dealers te maken gehad , maar nog nooit zo Autobedrijf als Broekhuis meegemaakt . Als ik een cijfer zou mogen geven tussen 1 en10 zou ik ze een 10 geven . Als ik weer een auto zou kopen dan zeker bij Broekhuis . Een eerlijk bedrijf . Een aanrader. . Afz een zeer tevreden klant A van Es . Amsterdam .

Goed en correct

Occasion gekocht in Purmerend, fijn en correct geholpen en advies gekregen, en een goede inruilprijs. Bedankt Marco.

Professioneel en klantgericht advies m.b.t. onderhoud

Serviceadviseurs en monteurs en denken met de klant mee en doen geen onnodige voorstellen/ werkzaamheden aan de auto.

Klant is koning!

Service op en top, vriendelijk, deskundig en meedenkend.

Goed overleg over de noodzakelijke verrichtingen (APK en groot onderhoud). Uitstekende haal en brengservice.

Heel slecht

Mooie zaak en mooie auto’s echter afspreken is een ander verhaal. Afspraak gemaakt voor proefrit en inruil voorstel gekregen,en dan er zelf achter moeten komen dat de auto is verkocht zonder dat je een kans hebt gekregen om de auto nog te kopen. Man heeft een dag vrij moeten nemen dus kost nog is een hoop geld en het enige excuus is sorry wij zijn een winkel…… Vind ik echt super slechte zaak

Geachte mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig vinden wij het om te lezen dat dit uw ervaring is geweest. Inmiddels hebben wij contact met u opgenomen en zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben mogen helpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

conform afspraak geholpen

prima geholpen maar na 4 jaar staat mijn account/kenteken nog steeds op Abnamro? Er wordt weer een poging gedaan om eea te rectificeren.

Geachte heer Bos, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Na ons laatste contact zijn uw gegevens aangepast en staan nu op de juiste manier in ons klantensysteem. We zien u graag, een volgende keer weer, bij ons op de vestiging! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

klant krijgt persoonlijke aandacht, advies en bij aflevering alle tijd voor uitleg.

Inmiddels mijn 5e Audi aangeschaft en de 1e keer in Purmerend, wel allemaal bij dezelfde verkoper, die door zijn klantvriendelijkheid, openheid, service en humor de aanschaf van een nieuwe Audi tot een mooie ervaring maakt. Overstap van Q2 naar een Q3 Hybride is een relatief kleine als je kijkt naar bediening maar met alle de hybride variant vraagt extra uitleg en die was tot rustig, goed en uitgebreid. Dank tijd en aandacht en de snelle levering van de Q3.

Service niveau en ambiance passend bij premium-aspiraties van Audi

01.Heel netjes mij erop te attenderen dat een afspraak na 15/08 15 % korting oplevert ivm daarna 5 jaar oud van mijn auto. 02.Vervelend en onpraktisch dat er in 2 jaar tijd drie verschillende oliemerken worden gehanteerd voor carterolie. 03.Op dit moment een voor mij onbekend merk, ongetwijfeld voldoet de specificatie aan de eisen, maar komt niet premium over. 04.De gehanteerde prijs/liter is langzamerhand niet meer houdbaar tov leveringen van gelijkwaardige olie via elders /internet

Goede uitleg en oplevering

in 1 woord kan het ook ... uitstekend

verkoper Mark zorgt ervoor dat je met een goed gevoel een auto aanschaft bij Broekhuis Purmerend inruil afspraken tijd alles komen ze netjes na top bedrijf !!!

Kijkend naar buiten zie ik weer zo een mooie nieuwe Audi staan. Waarom nu juist gekocht in Purmerend en niet ergens anders? In Purmerend voel ik me thuis. Als ik al binnen kom en Peter op me af stapt en me bij mijn naam noemt en ook gelijk mijn koffie pakt hoe ik het wil. En ook weet wat ik van een auto verlang en wat ik leuk vindt. Als er iets mis gaat het ook oplost. Waar heb je dat nog. En ook als Peter er niet is en 1 van de andere verkoop mannen of iemand van de werkplaats de telefoon opneemt gaat het net zo. Heerlijk no nonsens en to the point precies zoals ik het graag zie. Kortom je favoriete dealer vlakbij en doe het bij Peter. Je kan hem niet over het hoofd zien☺.

Netjes geholpen en werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Positieve ervaring. Netjes geholpen, goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en werkzaamheden waren naar tevredenheid uitgevoerd.

Geweldige service

Kan niet beter.

Erg vriendelijk, open en eerlijk.

De uitvoering van de servicebeurt is goed, de service naar de klant toe beneden niveau.

Een leenauto om de afstand naar Warder VV te overbruggen bleek niet mogelijk, alleen tegen extra kosten. Van de opties wachten of een elektrische fiets gekozen voor het laatste. Gelukkig heel mooi weer, hoe gaat dat als het weer slecht is? De een maand van te voren besteld update voor de navigatie bleek niet aanwezig. Dus of een keer extra heen en weer, of de auto een dag later halen. Gelukkig geen afspraken, dus dag later. Weer mooi weer! Ook de hoge kosten die verbonden zijn aan een navigatie-update vind ik, gezien de forse kosten van de servicebeurt eigenlijk buitensporig.

Super zaak ,vriendelijke mensen met kennis van zaken

Mooie professionele zaak met vriendelijke mensen met verstand van zaken !

Perfect geholpen zoals altijd

Super vriendelijk zoals altijd en doen hun werk meer dan prima

goed geholpen

probleem navigatie en verbinden audi, alles naar tevredenheid nu.

Fantastische service. Snel en accuraat. Zelfs in deze lastige omstandigheden. Gewoon top!

Over Broekhuis Audi Purmerend