We zijn prettig en uitstekend geholpen in jullie mooie zaak!

Bij binnenkomst werden we direct verwelkomt door Marc. Hij adviseerde vakkundig over alle types verschillende Audi's. We kwamen voor een Electrische Audi Q8 kijken. Binnen een half uur en een proefrit in een Q8 etron, was de koop gesloten. Marc heeft ons voortreffelijk voorgelicht en geadviseerd. Wij gingen heel blij naar huis met het vooruitzicht op onze mooie nieuwe Audi Q8 etron.

Beste Dick, Van harte gefeliciteerd met de mooie Q8 Etron. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Super geholpen bij de koop van onze Audi A3

Bij binnenkomst werden we meteen al vriendelijk ontvangen door onze verkoper Mark Weterings. De Audi A3, voor de proefrit, stond al klaar maar eerst even koffie. (Broekhuis koffie smaakt erg lekker). Even levellen wat wij op het oog hadden en de wensen mbt de auto besproken. De proefrit was top. Mooie auto echter niet geheel onze smaak. Gelukkig stonden er nog 2 hele jonge super mooie occasions en we waren eigenlijk meteen verkocht. Die blauwe wordt hem. Kleine aanpassingen geen probleem. Mark begreep meteen onze wens en we kwamen tot een mooie deal. De aflevering was top. Auto volgens afspraak schoon en super gepoetst. Mark dank voor de goede zorgen en het fijne gesprek. Esther is super blij met haar Audi en tijdens de rit naar Oostenrijk hebben we alles kunnen uittesten en wat een geweldige wegligging wat een rij plezier!

Beste Michel, Allereerst feliciteren wij u met de aanschaf van uw Audi! Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen en u uw positieve ervaring deelt, bedankt! Dat alles naar volle tevredenheid is verlopen en u super geholpen bent door onze collega doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Uiteraard zal de koffie weer voor u klaarstaan wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Keurige zaak met nette verkoper en reële prijs.

Mooie auto gekocht voor een nette prijs, en prima geholpen door de verkoper Mark.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Mark. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Teleurstellend ondanks een erg vriendelijke verkoper

De aflevering van een 8 maanden oude Audi is op delen gebrekkig. Een niet verstellen passagiersstoel die eerst horizontaal viel met mijn echtgenote erin. Een Pools instructieboekje en een niet goed schakelende dsg bak geven ons weinig vertrouwen in de auto. De verkoper Joost doet er gelukkig alles aan om het op te lossen. Hiervoor altijd goede service gehad. Hieronder staat “aanbevelen ja /neen”. Dat geldt voor mij alleen als het wordt opgelost of een gelijkwaardige auto.

Beste Frans, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij vinden het vervelend om te zien dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van het contact dat wij met u hebben gehad is er een afspraak gemaakt. Een werkplaatsbezoek heeft inmiddels plaats gevonden en wij hebben ons best gedaan dit voor u op te lossen. Wij vertrouwen er op dat u nu onbezorgd nog veel veilige kilometer kan rijden in uw Audi Q2! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Top bedrijf

Bij dit bedrijf wordt je tenminste nog als een klant geholpen. Zijn ze niet te beroerd om even mee te lopen naar een auto. Ik ben hier geholpen door Joost koster heb de auto nu al weer een paar weken en als ik een vraag heb even appe of bellen en je wordt geholpen. echt een super bedrijf

Beste Emiel, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen bent. Wij wensen u veel rijplezier toe en bij vragen helpen we u graag verder. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Afgelopen weekend een auto aangeschaft via Broekhuis Purmerend en zou het iedereen aanraden. Vanaf het moment van binnen lopen een goed gevoel en ontzettend goed en vakkundig geholpen door Mark. We konden snel een proefrit doen en er was ook veel flexibiliteit omtrent de aflevering van de auto. Kortom, niets dan lof!

Hartelijk bedankt Sam, voor uw bezoek en deze mooie beoordeling! Het doet ons goed om te zien dat u goed en vakkundig geholpen bent door onze collega en dat u Broekhuis aanraadt. Wanneer u ons nodig heeft dan zullen wij graag weer voor u klaarstaan. Wij wensen u veel mooie en fijne kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Netjes en goed.

Gewacht op het onderhoud, goed en snel uitgevoerd en correcte info gekregen

Beste Bert, Hartelijk dank voor uw bezoek en het aanbevelen van onze vestiging. Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

prima garage

Deskundig personeel

Bedankt voor uw review. Het doet ons goed om deze mooie beoordeling van u te mogen ontvangen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Super geholpen

Heb bij Broekhuis Audi purmerend Een jong gebruikte Audi A3 aangeschaft Vriendelijk geholpen door Mark Weterings Denk mee met je en neemt de tijd voor je Bij aflevering kleine beschadiging geconstateerd daar werdt niet moeilijk overgedaan dit wordt in Januari hersteld Super bedrijf ga zo door. Jan Groenhuijzen.

Beste Jan, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Audi A3. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Mark en alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Zeer vriendelijke en servicegerichte medewerkers

Huidige auto ingeruild en mooie deal ontvangen. Eerlijke en oprechte dealer waarbij kwaliteit en service belangrijk zijn!

Bedankt Rob, voor het delen van uw ervaring bij ons in Purmerend. We zijn blij om te zien dat alles naar wens voor u is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Na overleg met de service afdeling over wat wel of nog niet noodzakelijk was na 40000 km inspectie tot een persoonlijke inspectie beurt gekomen voor een RSQ3

Bedankt Johan, voor uw beoordeling! Het doet ons goed om te zien dat u uw ervaring als geweldig omschrijft na uw bezoek bij ons in Purmerend en het contact/overleg dat wij met u hebben gehad. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Geheel volgens afspraak geholpen.

Blijf graag bij Broekhuis voor het onderhoud van mijn Audi sport cabrio Quattro.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat u uw mooie Audi wilt onderhouden bij ons in Purmerend. Dank voor uw komst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Persoonlijke aandacht

Ik ben een nieuwe klant, een goede eerste indruk

Beste Jan, Hartelijk dank voor uw bezoek en het delen van uw eerste ervaring. Wij zijn blij te zien dat u het bezoek als positief heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Superservice

Het is altijd prettig om zaken te doen met Broekhuis Purmerend. Het gaat om vertrouwen. Vertrouwen in het product en vertrouwen als het gaat over het nakomen van (mondelinge) afspraken. Het gaat ook over meedenken, om te komen tot een deal waar zeker de klant zich goed bij voelt. Ik doe graag zaken met Broekhuis Purmerend.

Bedankt Jeroen, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles weer naar volle tevredenheid is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Geweldig geholpen

Fijne zaak, alles liep volgens afspraak en geweldig geholpen door verkoper Mark

Bedankt Michele en Walter, voor het delen van jullie positieve ervaring. We zijn erg blij om te zien dat jullie zo goed geholpen zijn, dat jullie de hulp van onze collega als geweldig omschrijven! Wij zullen graag weer voor jullie klaar staan mocht dit nodig zijn, jullie zijn van harte welkom! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

De aankoop van mijn auto bij Broekhuis Audi Purmerend een feest!

De verkoper heeft mij uitstekend, zakenkundig te woord gestaan. Op al mijn vragen heb ik een afdoende antwoord gekregen. De verkoop is naar mijn mening voor mij en de verkoper naar tevredenheid verlopen. Alle gemaakte afspraken zijn nagekomen. De aflevering van de auto was, ook namens mijn vrouw, een feestje!

Beste Bart, Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en dat jullie de aflevering als een feest hebben ervaren. Wij wensen jullie veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Zeer positief

Beste Cees, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Goede service, reageren snel

Ik ben gewoon heel tevreden. Iedereen is behulpzaam, je wordt altijd teruggebeld. Gewoon zoals het hoort!

Bedankt Danielle, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Vriendelijk, professioneel en vakbekwaam

Ik ben goed geholpen bij de aanschaf van mijn Audi Q3. Mijn contactpersoon was altijd bereikbaar en responsief, communicatie vriendelijk en het advies was nuttig.

Beste Richard, Gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Alles netjes geregeld door Peter Kuin.

x

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen door onze collega Peter. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Precies uitgevoerd wat in de offerte stond. Alle werkzaamheden netjes uitgevoerd

Precies uitgevoerd wat in offerte stond. Alles in orde

Wat fijn om te lezen Ramon, dat alles naar volle tevredenheid is verlopen! Uw feedback is erg waardevol voor ons. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Prima service en nette communicatie

Prima service en nette communicatie bij onderhoudsbeurt

Bedankt Twan, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat je zo goed geholpen bent! Hartelijke groeten, Broekhuis Audi Purmerend

Eerlijk, transparant en vlot!

We waren al een tijdje aan het kijken naar een auto. We hebben meerdere dealers bezocht, maar werden hier beperkt in de keuzes en werden er contracten opgemaakt die ver van onze wensen afweken en over het budget heenzaten (dit kwam een beetje sales-achtig over). Eenmaal bij Broekhuis voor een testrit zijn we uitstekend geholpen door Mark Weterings. Hij heeft goed geluisterd naar wat we wilde, liet ons alle opties zien die er waren en dacht mee met de beste keuze naar onze wens en budget. Hij is goed bereikbaar, reageert snel, komt afspraken na. Audi Purmerend is een dealer die niet commercieel overkomt. Bedankt Mark!

Bedankt Noah, voor het delen van uw positieve ervaring en mooie complimenten voor onze collega. Wat fijn om te zien dat u zo goed geholpen bent. Wij wensen u veilige kilometers en veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Klasse

Alles goed en duidelijk!

Bedankt Wilma, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Geweldig mooie showroom, bijzonder gemotiveerde mensen, en bovenal een schitterende auto gekocht.

Eerst online gekeken, en eigenlijk zonder afspraak naar de showroom te Purmerend gegaan, daar heeft Mark Wetering ons ontvangen en geweldig goed begeleid, met de uiteindelijke keuze van een nieuwe auto.

Beste Kees, Dank u wel voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Audi Purmerend

Over Broekhuis Audi Purmerend