in 1 woord kan het ook ... uitstekend

verkoper Mark zorgt ervoor dat je met een goed gevoel een auto aanschaft bij Broekhuis Purmerend inruil afspraken tijd alles komen ze netjes na top bedrijf !!!

Kijkend naar buiten zie ik weer zo een mooie nieuwe Audi staan. Waarom nu juist gekocht in Purmerend en niet ergens anders? In Purmerend voel ik me thuis. Als ik al binnen kom en Peter op me af stapt en me bij mijn naam noemt en ook gelijk mijn koffie pakt hoe ik het wil. En ook weet wat ik van een auto verlang en wat ik leuk vindt. Als er iets mis gaat het ook oplost. Waar heb je dat nog. En ook als Peter er niet is en 1 van de andere verkoop mannen of iemand van de werkplaats de telefoon opneemt gaat het net zo. Heerlijk no nonsens en to the point precies zoals ik het graag zie. Kortom je favoriete dealer vlakbij en doe het bij Peter. Je kan hem niet over het hoofd zien☺.

Netjes geholpen en werkzaamheden zijn goed uitgevoerd.

Positieve ervaring. Netjes geholpen, goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken en werkzaamheden waren naar tevredenheid uitgevoerd.

Geweldige service

Kan niet beter.

Top service

Erg vriendelijk, open en eerlijk.

De uitvoering van de servicebeurt is goed, de service naar de klant toe beneden niveau.

Een leenauto om de afstand naar Warder VV te overbruggen bleek niet mogelijk, alleen tegen extra kosten. Van de opties wachten of een elektrische fiets gekozen voor het laatste. Gelukkig heel mooi weer, hoe gaat dat als het weer slecht is? De een maand van te voren besteld update voor de navigatie bleek niet aanwezig. Dus of een keer extra heen en weer, of de auto een dag later halen. Gelukkig geen afspraken, dus dag later. Weer mooi weer! Ook de hoge kosten die verbonden zijn aan een navigatie-update vind ik, gezien de forse kosten van de servicebeurt eigenlijk buitensporig.

Super zaak ,vriendelijke mensen met kennis van zaken

Mooie professionele zaak met vriendelijke mensen met verstand van zaken !

Perfect geholpen zoals altijd

Super vriendelijk zoals altijd en doen hun werk meer dan prima

goed geholpen

probleem navigatie en verbinden audi, alles naar tevredenheid nu.

Fantastische service. Snel en accuraat. Zelfs in deze lastige omstandigheden. Gewoon top!

prettige ontvangst

geen straf om bij Broekhuis Audi een tijd te wachten op onderhoudsbeurt

Alles top verlopen

Geen bijzonderheden

goede sfeer

Vriendelijk en correct geholpen.

Naar volle tevredenheid geholpen .

Ik wordt altijd goed geadviseerd en de rekening is zelden hoger als de prijsopgave , en mocht t duuder uitvallen wordt ik altijd ingelicht door de garage. Ik heb ook steeds een vaste monteur (Marc Heijnen) die met mijn 14 jaar oude Audi TT omgaat alsof t een nieuwe auto betreft. Grote klasse! Peter Kan.

Open, eerlijk, meedenkend

Peter Kuin is een fijne verkoper omdat hij niet 'verkoopt.' Hij luistert naar de wensen en probeert daarmee de meest passende oplossing te vinden voor de koper. zeer tevreden over het contact en de afhandeling van zaken.

Snelle service en meedenkend

Prima service en leuk contact gehad met Audi Broekhuis. Met name Pieter Mul heeft mij uitstekend geholpen na een probleem met mijn Audi E-Tron. Hij was meedenkend en heeft adequaat gehandeld bij het helpen naar een oplossing. Nogmaals bedankt Pieter en Audi Zwaag !

Knap prijzige onderdelen.

Mei 2021 was accu stuk. Daarop vooraf contact opgenomen met garage of accu beschikbaar was. Hierbij telefonisch prijsopgaaf gehad van € 245,-. Toen nadat ANWB geholpen heeft met starten vervolgens naar garage gereden voor vervanging. Dezelfde auto al 12 jaar bij hun in onderhoud. Terwijl ik kon wachten, werd me tussentijds medegedeeld dat accu ineens € 420,- kostte. Begin maart weer bezoek gehad voor beurt en APK. Advies voor ruitenwissers voorruit was eerst € 80,- plus en later in de € 60,- plus. Heb dus geen nieuwe exemplaren laten plaatsen. Best wel prijzig en onoverzichtelijk. Heb dit ook te kennen gegeven bij balie.

Zeer klant vriendelijk en staan altijd voor je klaar

Zijn altijd in voor een praatje en kijken altijd naar een goede oplossing indien nodig. Zeer klantgericht en bellen altijd keurig indien de reparatie of onderhoud duurder uitvalt of ze iets zien wat de nodige aandacht verdient. Al met al een goede en betrouwbare garage die om hun klanten geven.

Prettige en vriendelijke ontvangst door de serviceadviseur.

Ik had me online aangemeld voor de remvloeistof service/verversen en kreeg direct per email ook een bevestiging van de afspraak. Bij het afgeven van de autosleutel werd mij verteld dat ook de interieurfilter vervangen moest worden, ik ging zondermeer akkoord. Er werd géén mededeling gedaan van de te verwachten kosten. Na verrichte werkzaamheden bleek het factuurbedrag veel hoger dan verwacht, er was, bleek dan, ook een Longlife Onderhoudsservice verricht ! Dit had mij tevoren verteld (cq met mij overlegd) moeten worden, uiteraard zou ik dan ook wel hebben ingestemd zonder voor verassingen te staan.

Alle problemen verholpen

Goeie service, alle problemen werden adequaat verholpen. Goeie communicatie en overleg. Auto rijdt weer als een zonnetje.

Snel geholpen en probleem opgelost top ben erg blij

Snel en professioneel

Keurig

Klantvriendelijk. Niet opdringerig. Goede service om nog extra ochtend voorlichting over electrisch rijden te geven.

Top, ontzettend goed geholpen

Super goed geholpen, ontzettend mee denkende verkoper. En erg aardig. Daar kunnen er een hoop een voorbeeld aan nemen. We zijn eerder in een filiaal van jullie in Alkmaar en Haarlem geweest en bij allebei waren ze heel opdringerig, en niet echt mee denkend. Dus Broekhuis Purmerend is een echte aanrader, en met name verkoper Dhr. Peter Kuin!!

Over Broekhuis Audi Purmerend