Is prima verlopen

Goed overleg gehad en mooi op tijd aan auto begonnen,

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Fijn dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. De volgende keer staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Goed service en alle afspraken zijn goed uitgevoerd

Goede contacten

Bedankt Anno, voor uw positieve review. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Perfect :)

Zeer plezierig ontvangen en met een goed voorstel tot aankoop gekomen. Zeer volledig in communicatie en nazorg. Bedankt

Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Dat u uw ervaring als perfect omschrijft doet ons erg goed om te zien. Heel graag gedaan en wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Top bedrijf

Ik heb mijn auto gekocht bij Broekhuis en die doe ik al jaren auto’s zijn altijd top in orde.

Beste Janine, Bedankt voor uw beoordeling en mooie woorden. Dat u al jaren bij ons uw auto koopt is voor ons fijn om te zien, we staan altijd met plezier voor u klaar! Op naar de volgende jaren waarin wij u graag blijven voorzien van onze service! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Mooie deal, super geholpen!

Na ‘‘s avonds deze z.g.a.n. auto te hebben gespot de andere dag ‘‘s ochtends vroeg (zonder afspraak) deze dealer bezocht. Voelden ons meteen thuis door de hartelijke ontvangst van de verkoopadviseuze en ondanks dat de auto nog maar net binnen was, (stond nog in de werkplaats om gepoetst te worden voor de showroom), was het geen enkel probleem om te auto te bezichtigen en/of een proefrit te maken. Superaankoop en superfijn geholpen, Dankjewel Broekhuis Nijkerk!

Beste Hans en Barbara, Van harte gefeliciteerd met jullie aankoop en bedankt voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u het bezoek en de aanschaf van de nieuwe auto zo goed heeft ervaren. Veel mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Fijne mensen met een top service!

Snelle service en goed advies van verkoper Artjan !

Bedankt Francisca, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Nijkerk. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Eerlijke autozaak met hartelijke service

Broekhuis in Nijkerk is een eerlijke autozaak met een nette showroom. Dhr. Hopman heeft actief met ons meegedacht en begreep onze behoeftes. We hebben toen een proefrit gemaakt in een mooie Volkswagen Passat. We hadden alle tijd om hier rustig in te rijden en te bekijken. Een eerlijk en duidelijk verhaal over de historie van de auto. We zijn hartelijk ontvangen en er was tijd voor een kop koffie en een leuk gesprek. Als klant voelden we ons welkom en serieus genomen. De hartelijkheid en de services kunnen we iedereen aan bevelen. Dhr. Hopman heeft veel kennis van de markt en maakt daarmee een goede offerte voor inruil en aankoop van een andere auto.

Beste familie Bouma, Hartelijk dank voor jullie bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat jullie zo goed geholpen zijn en dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij zien jullie graag de volgende keer bij ons in Nijkerk. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Goed luisterend, betrokken op de wens(en) van de klant

Je wordt gezien bij binnenkomst, maar vrijgelaten in het (rond)kijken. Vragen worden inhoudelijk beantwoord. Er wordt meegedacht en niet voor je gedacht.

Wij bedanken u voor uw bezoek en deze mooie beoordeling. Dat u zo tevreden bent over onze service doet ons goed! Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Zeer prettig geholpen en snel geregeld.

Artjan en Peter bedankt.

Hartelijk bedankt Frans, voor uw bezoek en mooie beoordeling. We zijn blij om te zien dat u zeer prettig geholpen bent en alles snel voor u geregeld was. Graag tot de volgende keer en namens Artjan en Peter, heel graag gedaan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Hartelijk ontvangst en snelle service

Het was makkelijk om een afspraak te plannen, de ontvangst was hartelijk en al onze vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Alle tijd voor een proefrit en snelle aflevering van onze nieuwe auto.

Beste Erik, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Zeer goede ervaring

Wij kochten een occasion met inruil van onze eigen auto. We zijn zeer tevreden over zowel de aankoop als inruil(prijs). Een goede waardebepaling en een prettig gesprek maakten dat we besloten de auto van onze keuze te kopen bij Broekhuis. Ook in het traject dat daarop volgde was het contact prima. Er werd meegedacht en de aflevering verliep verder vlot en volgens afspraak. Mooie showroom. Prima, zeer tevreden!

Beste Pieter, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring gedurende de aanschaf en inruil van uw auto. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Uit stekend gehoipen

Kan niet beter

Bedankt Henk, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Slechte communicatie en onderhoud

Tijdens het rijden maakt mijn auto een piepende geluid na 'onderhoud' nog steeds.

Bedankt voor uw feedback op onze service. Vervelend om te lezen dat het piepende geluid nog steeds aanwezig is. Graag komen wij hierover met u in contact. Helaas is het op dit moment nog niet gelukt om u te bereiken. Mocht u in de gelegenheid zijn, kunt u ons bereiken via: 033-2457654 of [email protected] Update 8-12-2023: Helaas is het tot op heden niet gelukt om met u in contact te komen. Wij willen graag het probleem met de piep verhelpen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Heel vriendelijk kundig personeel

Onze ervaring bij Broekhuis Nijkerk is alleen maar positief. Wat een ontzettend vriendelijk en kundig personeel.

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed en kundig geholpen bent. Graag tot de volgende keer en dan staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Een heel tevreden koper.

Dankzij de zeer snelle telefonische reactie van Fleur een Mercedes gekocht bij Broekhuis ( met inruil) in Nijkerk. Uiterst vriendelijke ontvangst en zeer behulpzame medewerkers. Het Neerlands spreekwoord zegt: "WAT JE VER HAALT, IS GOED". Twee keer 160km gereden en blij met de nieuwe aanwinst. Fleur succes!

Beste Gerard, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u geslaagd bent bij ons in Nijkerk. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Nijkerk

Alles helemaal naar tevredenheid afgehandeld!

Alles helemaal naar tevredenheid afgehandeld!

Beste Joke en Hans, Bedankt voor jullie beoordeling met een mooie 10. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

positief

geholpen door een fijne en eerlijke verkoper, die mij een goed gevoel gaf bij de onderhandeling over de aankoop van de auto. kortom uiterst content met Broekhuis Nijkerk.

Beste Piet, Hartelijk dank voor uw bezoek en van harte gefeliciteerd met uw aankoop. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende de aanschaf van uw auto. Wij wensen u veel rijplezier toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Vriendelijk, behulpzaam en conform afspraak wordt alles netjes uitgevoerd.

Met Broekhuis Nijkerk heb ik een zeer goede ervaring. Onderhoud en reparaties worden eerst netjes en duidelijk gecommuniceerd waarnaar volgens afspraak de reparaties worden uitgevoerd. De medewerkers bij de balie zijn vriendelijk en behulpzaam. Bij Broekhuis is de klant koning.

Wij bedanken u voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie review. We zijn erg blij om te zien dat alles naar volle tevredenheid voor u is verlopen bij ons in Nijkerk. Bij een volgend bezoek staan wij graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Snelle en duidelijke service

Goede ontvangst, werkzaamheden werden gelijk gestart. Halverwege de constateringen met de monteur besproken en vervolgens - na uitleg van de daarbij behorende kosten - laten uitvoeren. Dat ging sneller dan verwacht. Uitstekende, snelle en duidelijke service!

Bedankt Lex, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat u het bezoek en onze service zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Uitstekende ervaring gehad bij Broekhuis Nijkerk

Onze auto voor een goede prijs ingeruild en een occasion gekocht. Zonder afspraak was een proefrit mogelijk en wij zijn uitstekend ontvangen, geholpen en geinformeerd door Peter Hopman. Peter denkt mee, houdt geen verkooppraatjes en is er zeer goed in om je op een ongedwongen en prettige manier een auto te verkopen. De auto is conform de gemaakte afspraken geleverd en wij zijn zeer tevreden.

Beste Frans, Wij bedanken u voor deze mooie review! Dat u uitstekend geholpen bent door onze collega en hij u heeft mogen voorzien van onze service doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u veel rijplezier toe en veilige kilometers! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Heel goed.

Ik had ervoor gekozen om te wachten tijdens de werkzaamheden aan mijn auto. Goed dat er toestemming werd gevraagd voor een aantal aanvullende zaken zoals filters etc. Zover ik nu kan vaststellen is alles perfect gelopen en rijdt hij weer als een "zonnetje".

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Nijkerk. We zijn blij om te zien dat de afspraak naar tevredenheid voor u is verlopen. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Prima!

Goede communicatie! Netjes doorgegeven wat er moest gebeuren, en wat de kosten waren. Dat heb ik wel eens anders meegemaakt. Mijn complimenten daarvoor. Altijd vriendelijk en behulpzaam.

Bedankt voor uw complimenteuze beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

goede service en goede informatievoorziening

Het onderhoud aan mijn auto is goed uitgevoerd. En ik vond het prettig tijdens de werkzaamheden geïnformeerd te worden over evt. extra werkzaamheden en de kosten daarvan.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons op de vestiging. Wat fijn om te zien dat u prettig geholpen en goed geïnformeerd bent over de werkzaamheden aan uw auto. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Super service!

Wij moeten aardig een eindje rijden om hier te komen. Naast de apk en grote beurt zagen ze dat mijn banden aan vervangen toe waren. Nu zouden ze hun best doen op tijd de banden binnen te hebben maar ze konden niks belovend toch kreeg ik om half 5 bericht dat m’n auto klaar was! Wat een service! Ik blijf bij broekhuis komen

Beste Annick, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat u onze service zo goed heeft ervaren. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Vriendelijk, snel, goed bereikbaar en oplossingsgericht

Occoasion gekocht bij Broekhuis ( met inruil) in Nijkerk. Uiterst vriendelijke ontvangst en zeer behulpzame medewerkers . Ruim de tijd gekregen om een proefrit te maken en de opties van de auto uit te proberen en te bekijken. Een week na de koop, zonder problemen nog een mankement verholpen op een fijne sportieve manier. Dat geeft een betrouwbaar gevoel. Blij met mn nieuwe aanwinst!

Bedankt Roel, dat u uw ervaring met ons deelt. Allereerst feliciteren wij u met uw aankoop! Voor ons was het fijn om voor u klaar te hebben mogen staan en goed om te zien dat u blij bent met uw nieuwe aanwinst. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Veel rijplezier en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Nijkerk

Over Broekhuis Ford Nijkerk