Keurig bedrijf

Afspraak is afspraak Fijn bedrijf

Hartelijk bedankt Harald, voor uw beoordeling. Het doet ons erg goed om te zien dat u Broekhuis een fijn bedrijf vindt en heeft mogen ervaren dat afspraken worden nagekomen. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Fantastische ervaring!

De aankoop van onze VOLVO V60 occasion was een zeer positieve ervaring. Na onze research gedaan te hebben stond de auto voor ons klaar toen we naar Epe gingen. Prima proefrit en met een mooie inruilprijs voor onze vorige auto zijn wij zeer tevreden klanten geworden en rijden we nu in een heerlijke VOLVO V60. Onze verkoopadviseur Christiaan Koopman was professioneel, geduldig en zeer persoonlijk in de omgang. De auto werd speciaal thuis afgeleverd in Soest door Stefan, die ook zeer professioneel en beleefd was. Al met al een super ervaring! Google, mogen we ook 6 sterren geven? ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Beste Hans, Allereerst willen wij u van harte feliciteren met de aankoop van uw mooie Volvo V60. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent in dit proces door Christiaan. De 6 sterren zijn in ontvangst genomen en wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

prima geregeld

Eind februari een Vw Tiguan gekocht. Voordat de koop rond was eerst een proefrit gemaakt, tijdens de proefrit enige gebreken opgemerkt met name dat de auto trilde bij het afremmen. Gemeld bij de verkoper, en deze verzekerde mij dat alles in orde zou zijn wanneer ik de auto kwam ophalen. OP de afgesproken dag de auto opgehaald en alle ongemakken waren verholpen. Compleet nieuwe remschijven en remblokken zijn er gemonteerd. Prima geregeld. Top. Dank David voor het vertrouwen en top dat je het instructieboekje nog nagestuurd hebt. Ik ben zeer tevreden met Broekhuis Epe .

Hartelijk bedankt Hans, voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Epe. Dat u zeer tevreden bent over de service die wij aanbieden doet ons erg goed. Namens onze collega heel graag gedaan en wij wensen u veel rijplezier toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Teleurstellende aflevering auto

De verkoop vd auto verliep prima. De jonge autoverkoper (in de dop) was best prettig om mee samen te werken, afgezien van wat vervelend gesteggel over €250,00. Besloten voor een (kostbaar) Premium Afleverpakket, zodat de auto tip-top in orde zou zijn bij aflevering. Een (voor mij) nieuwe auto moet immers een feestje zijn! Nou, dt viel dus tegen bij de aflevering. Zo zou er o.a. kleine lakbeschadigingen worden bijgewerkt. Jammer dat hierbij 1 volledige zijde vd auto niet gedaan is. Een grondige reiniging en poetsbeurt (incl. Waxoil) is inbegrepen. De auto was niet goed schoongemaakt, op veel plekken nog vuil, stof, zand. Ook is de was niet goed uitgepoetst, en op verschillende plekken nog een doffe waas over de auto. De auto zou een volle tank hebben, ook dit was niet het geval (later wel geregeld). Bij een Premium Pakket wordt de auto op 140 plekken geïnspecteerd, o.a. of de bodemplaten vast zitten. Na controle door mijzelf bleek, dat er een bodemplaat loszat, er miste wel 3 moeren! Toen ik dat zei tegen de verkoper was zijn commentaar: "Als het gaat rammelen en er last van hebt, moet je maar even naar een andere garage gaan, die willen het vast wel voor je vastzetten." Daar zakt nou echt mijn broek vanaf! Zo stuur je toch geen klant weg, die net voor veel geld een auto koopt?! Al met al nogal teleurstellend, en zeker niet het feestje wat het hoort te zijn. Jammer!

Beste Maarten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Spijtig om te zien dat u de aflevering van uw auto zo heeft ervaren. Wij hebben contact met u opgenomen en zien uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

1 Euro duurder 2 euro beter

Bedankt Jan, voor uw mooie beoordeling. Dit waarderen wij enorm. Wij zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Klant staat centraal

Begin februari een ford kuga plug and hybrid gekocht. Bij thuiskomst blijkt dat dat het plug in gedeelte niet werkt. Vervolgens de Ford weer naar de dealer gebracht voor reparatie. Heb toen een leenauto meegekregen. Na 1.5 week blijkt het repareren van de Ford lastig te zijn. Men heeft toen voor een goed alternatief gezorgd en ik rij nu met een mooie Ford Kuga plug and hybrid.

Beste Jos, Wij bedanken u voor het delen van uw ervaring bij ons in Epe. We zijn blij u te hebben mogen voorzien van een goed alternatief en u nu kunt rijden in een mooie Ford. Wij wensen u veel rijplezier toe en staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Eerlijk professioneel advies

Eerlijk professioneel advies, uitstekend customer service.

Bedankt Stefano, dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordeling. Wat een mooie compliment om te mogen ontvangen! Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Super geholpen

Bij de aanschaf van een Ford Kuga ben ik uitstekend geholpen door Christiaan Koopman, verkoopadviseur bij Broekhuis Epe. Hij denkt met je mee en kwam met een prima aanbod waar ik heel blij mee ben. Ik kom al langer bij Broekhuis Epe waar men zich altijd klantgericht opstelt. Alle lof voor Broekhuis. Kick Emst

Beste Kick, Van harte gefeliciteerd met de mooie Ford Kuga! Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent door Christiaan. Wij wensen u veel rijplezier en zien u graag de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Erg fijne Ford Fiesta gekocht, top service

Mijn auto ingeruild en bij jullie een Ford Fiesta gekocht. Fijne service en aardige medewerkers. Bij het ophalen van de auto kregen we zelfs een klein cadeau mee. Bij de volgende auto weten we jullie weer te vinden.

Beste Tom, Van harte gefeliciteerd met uw nieuwe auto! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Karim is een topper

Ontzorgd van A tot Z

Beste Jimmy, Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn dat Karim alles van A tot Z voor u heeft geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Vergenoegd ofwel voldaan na aankoop bij Broekhuis Epe

Alvorens naar Broekhuis Epe te gaan had ik online naar verschillende Ford Focus gekeken en er waren twee die mijn interesse hadden. De 1e werd helaas verkocht voordat ik überhaupt een afspraak kon maken voor een proefrit. Mijn dochter Janine attendeerde mij op een Ford Focus Wagon Titanium die nog op voorraad was. Om niet voor de 2e keer achter het net te vissen ben ik meteen naar Broekhuis Epe gegaan om een proefrit aan te vragen. Ik werd vakkundig en behulpzaam geholpen door David Sjerp, de verkoopadviseur. Na een kop koffie en uitwisseling over de gegevens van de Ford Focus kon ik na 4 dagen een proefrit maken. De Ford Focus staat bekend om zijn rijcomfort en na 3 kilometer te hebben gereden was mijn keuze wel duidelijk. Mede dankzij David Sjerp heb ik de auto gekocht en mocht ik 3 weken later - na wat minuscule oneffenheden te zijn weggewerkt - de sleutels in ontvangst nemen. De voorraad en aanbod bij Ford Epe is zeer ruim en ik kan een ieder aanraden bij Ford Epe. Hartelijk dank Davis Sjerp!

Hartelijk bedankt voor het delen van uw ervaring bij ons in Epe. Dat u naar tevredenheid bent geholpen doet ons erg goed om te zien en namens onze collega, heel graag gedaan! Wij wensen u veel rijplezier en fijne kilometers toe in uw mooie Ford! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Prima!

Goede ervaring tot nu toe. Alle langere tijd klant bij Broekhuis Epe, ook met andere gezindleden. Wordt netjes te woord gestaan en er zijn eigenlijk nooit klachten op de uitgevoerde werkzaamheden als onderhoud aan de aldaar aangeschafte auto.

Bedankt Johan, voor uw review. Dat uw ervaring altijd goed bij ons in Epe is, is voor ons erg fijn om te zien. Graag staan wij bij het volgende bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Zeer tevreden over Broekhuis.

9 Jaar MINI Cooper Countryman nieuw uit 2014 gereden. Nu gezocht MINI Cooper Coutryman eind 1016 begin 2017 (de tweede generatie MINI Countryman veel te groot) gevonden bij Broekhuis Epe. Hier prima geholpen was sleutel defect. Boekhuis via MINI Nederland voor nieuwe gezorgd. Kortom zeer tevreden over Broekhuis.

Beste Pierre, Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Epe. Dat u naar volle tevredenheid bent geholpen doet ons goed om te zien. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn ford.

Bedankt voor uw mooie review! Het doet ons goed te zien dat u nog zo tevreden bent met uw Ford. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Erg tevreden met aankoop bij broekhuis Epe

Ik heb onlangs een Renault Clio gekocht. Details waren goed besproken, deskundige advies gegeven en ook het papierwerk was goed geregeld. Alles werd duidelijk uitgelegd.

Beste Sayed, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Een goed op elkaar ingespeeld team.

Vriendelijk geholpen, meedenkend,.ook bij een calimiteit zoals bij mij, tijd voor de klant. Eind vd dag stond de auto weer klaar met een nieuwe buitenband. Topservice!

Bedankt voor deze mooie review! Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Mocht u ons in de toekomst nodig hebben, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Goeie service

Ik heb een Ford focus st line bij jullie gekocht en de verkoop verliep hoe het hoort je word netjes te woord gestaan op de vragen die er waren was meteen antwoord kortom alles wat top geregeld ik raad broekhuis Epe aan een echt aanrader!

Beste Jordi, Van harte gefeliciteerd met uw mooie Ford Focus. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent gedurende uw aankoop. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Top! Ben tevreden!

Recent een occasion gekocht bij Broekhuis Epe. Na wat heen en weer gebel de auto op kunnen halen op de 1e afgesproken datum. Ik ben goed begeleid in de aankoop. Danny is een aardige verkoper.. Bedankt! Grace Sporkslede

Beste Grace, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed begeleid bent gedurende uw aankoop. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Altijd prima geholpen

Ik ben altijd prima geholpen,ik kan helaas geen auto meer rijden daardoor heb ik geen auto meer. Ik wens u veel succes en goede zaken.

Beste Willem, Bedankt voor uw jarenlange klandizie en het aanbevelen van onze vestiging. Wat fijn dat u altijd zo goed geholpen bent. Voor u ook veel succes in de toekomst gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Prima geholpen

Afgesproken dat mijn auto om 8.00 gelijk aan de beurt was dit werd ook na gekomen . Van te voren al prijsopgave gedaan moesten nog 2 dingen gebeuren deze werden van te voren eerst gevraagd of dit goed was . Geen problemen verder met de garage kom hier wel weer terug

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed bent geholpen en alles in goed overleg is uitgevoerd. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Epe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Medewerkers die zich inzetten voor kwaliteit en rijplezier!

Teruggekomen bij Broekhuis voor de aanschaf van een andere auto. Eenmaal binnen gelijk het gevoel dat je als klant gehoord wordt. Hierdoor nu met veel vertrouwen eigenaars van een Opel Grandland X. Waar we dankzij de service van Broekhuis nog veel kilometers mee gaan maken.

Beste Manon, Van harte gefeliciteerd met de aanschaf van uw mooie Opel Grandland X. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Prettig en verzorgd geholpen

Ondanks wat misverstanden, ben ik keurig en correct geholpen, ze denken met je mee.

Beste Frans, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Prima geregeld, goede communicatie

Afspraak gemaakt voor controle beurt en eventuele reparaties Keurig vooraf een melding gehad wat er moest gebeuren met prijsopgaaf En nog belangrijker, hebben zich keurig aan de afspraken gehouden

Bedankt voor uw beoordeling! Dat alles volgens afspraak en naar tevredenheid is verlopen doet ons goed om te zien. We zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Prima geholpen door Christiaan Koopman

Auto op afstand gekocht vanuit Den Helder. Hierbij in goed vertrouwen bijgestaan door de verkoper. Inmiddels is auto bezorgd. Liep toch nog tegen een beschadiging aan van één van de velgen. Ooit ontstaan door stoeprandschade, Hierbij werd vanuit Epe geregeld dat ik bij schade garage van broekhuis in Hippolytushoef terecht kon. Hierbij is direct e.e.a. opgenomen en wordt er uiteindelijk een nieuwe velg plus nieuwe band besteld. Dit vind ik echt klasse geregeld door Broekhuis Epe.

Beste Tjeerd, Hartelijk bedankt voor uw bezoek en het delen van uw positieve ervaring bij Broekhuis! Wij hebben met plezier voor u klaargestaan en zijn blij om te zien dat alles naar tevredenheid en op goed vertrouwen is verlopen. Wij wensen u veel rijplezier toe en staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Top aflevering gebruikte auto.

Correct afgeleverd, alle belofte nagekomen. Broekhuis jaarbeurt perfect uitgevoerd. Kundige verkoper.

Bedankt voor deze mooie review! Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Ford Epe

Over Broekhuis Ford Epe