Goede ervaring

Vriendelijke medewerkers. Schade uitstekend gedaan in afgesproken tijd.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Het doet ons goed te zien dat de schade naar volle tevredenheid is hersteld. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Lelystad

Vriendelijk personeel. Ik werd keurig naar huis gebracht. De 2e dag kreeg ik een leenauto ( was niet ingepland maar werd ter plekke geregeld). Schade is mooi hersteld. Kortom zeer tevreden.

Bedankt Karin, voor uw positieve beoordeling. Fijn dat alle schade naar volle tevredenheid is verholpen. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Lelystad

Keurig gedaan!

Ik had wat kleine beschadigingen op mijn achter bumper. Nu absoluut niet meer te zien, waar het was.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Het doet ons goed te zien dat de beschadigingen naar volle tevredenheid zijn hersteld. Veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Lelystad

Netjes afgehandeld

Vriendelijke ontvangst, kreeg een leen auto . En de lelijke schade is netjes hersteld. Ik kreeg een keurig gewassen auto mee. Top klasse

Bedankt voor uw mooie beoordeling Jaap. Wij zijn blij te zien dat we de schade naar volle tevredenheid hebben hersteld. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Lelystad

Als of je je kind ophaalt uit het ziekenhuis.

Mijn nog bijna nieuwe auto had wat kwetsuren opgelopen. Bij het ophalen van mijn auto stond die weer te glimmen als nieuw. Daar werd ik toch weer heel blij van. Broekhuis Autoschade tovert een glimlach op je gezicht. Dezelfde glimlach als die ik had toen ik voor het eerst in mijn nieuwe auto uit de showroom reed.

Beste Marcel, Bedankt voor deze mooie review. Wat fijn dat we de kwetsuren kunnen verhelpen. Veel rijplezier en keep smiling:) Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Lelystad

Super tevreden

Zwaar balen dat dit mij was overkomen dus met de security mobiel naar Broekhuis autoschade herstel in Lelystad. Nadat ik de auto op maandag 19 juni 2023 had achtergelaten heb ik deze vandaag vrijdag 23 juni 2023 weer opgehaald. Over het uitgevoerde werk niets anders dan heel veel lof, wat supernetjes gedaan en wat een fijn personeel. Kortom topbedrijf!

Beste Michel, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Lelystad

Perfect hersteld

De schade aan mijn auto is weer geheel hersteld, hij ziet er weer als nieuw uit. Je wordt altijd keurig te woord gestaan en vriendelijke medewerkers.

Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij zijn blij te zien dat de schade hersteld is. Veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Autoschade Lelystad

Zeer goede service

Ik was mijn afspraak vergeten, maar na wat overleg kon ik hem toch nog de volgende dag brengen. De auto is binnen een dag weer gerepareerd (en schoon) afgeleverd! Door omstandigheden kon ik mijn auto niet zelf ophalen. Er werd direct naar een oplossing gezocht. Een medewerker kwam mijn auto brengen en nam de leenauto weer mee terug. Top service!

Alles duidelijk afgesproken en prima uitgevoerd!

Duidelijk advies bij eerste bezoek. Heldere communicatie en reparatie ziet er perfect uit. Kortom super tevreden!

Een vakkundig herstel met dito service!

Helaas een parkeerschade gehad. Broekhuis autoschade in Lelystad heeft dit weer heel vakkundig hersteld. Zeer goede service van contact tot auto klaar. De auto wordt ook helemaal schoon afgeleverd zelfs vanbinnen. Super dat ik hierin volledig ontzorgd wordt.

Broekhuis Autoschade Lelystad heeft mijn auto weer tip top in orde gemaakt nadat ik stormschade op de achterbumper had. Ik heb netjes een leenauto mee gekregen voor de tijd dat mijn auto bij de garage stond. Toen ik de auto weer kon ophalen was er niets meer van de schade te zien. En de monteur heeft ook meteen de bandenspanning en ruitenvloeistof gecontroleerd én mijn auto gewassen en gestofzuigd. Top service! Ook de communicatie is helder en duidelijk. Broekhuis Autoschade ontzorgt!

Goede service en perfecte afhandeling

Ik ben zeer tevreden!

Heel erg tevreden

We zijn heel erg tevreden Leen auto mee gehad echt top

Hele fijne service

Superfijn geholpen, net voor sluitingstijd was ik binnengevallen met schade, maar heel fijn en netjes geholpen. Alles correct en snel afgehandeld

Geweldige afhandeling van schade

Auto gebracht bij Broekhuis voor schade. Leenauto meegekregen en 3 dagen later omgeruild voor eigen auto. Schade perfect(!) gerepareerd, gespoten en auto helemaal schoon (buiten én binnen) terug gekregen!! TOPSERVICE!!!

Heel prettig geregeld allemaal.

goed verzorgd

na gezamellijk het schade formulier te hebben ingevuld en gemeld bij de verzekering en Broekhuis is alles keurig verzorgd en geregeld. auto gehaald en weer gebracht dik tevreden

Mijn ervaring is goed

Een op merking schade hersteld maar een koplamp niet

Zeer goed!

Vriendelijk en behulpzaam. Snel een vervangend vervoer geregeld. Vakwerk verricht.

Hele prettige afgandeling

Ik ben prettig en vriendelijk geholpen. Fijn dat er een vervangende auto was. Mijn auto werd mooi schoon en natuurlijk herteld afgeleverd. Mijn vraag is alleen of de tegenpartij de schadehersteller betaald, maar misschien moet ik dat bij de verzekering vragen. Met vriendelijke groet, Marjan Smith

onzichtbaar!!

Of ik nu een sterretje in mijn ruit heb, of blikschade, iedere keer weet Broekhuis de schade optimaal te herstellen. Onzichtbaar! Alsof ik een splinternieuwe auto heb!

Goeie service. Mooi hersteld

Toen ik aan kwam om de schade te laten zien.. werden mijn koplampen meteen schoongemaakt, omdat de scade er onder zat en de koplampen dof waren. ( anders had hij achteraf niet door de keuring gekomen ;) ) daarna is alles voor mij geregeld. Vriendelijk personeel! Dat was erg fijn.. want ik kan mijn auto ivm mijn werk niet missen. Toen ik m weer op kon halen.. was de schade erg mooi gereapareerd... niets meer van te zien! Top!

Prima vakwerk

Vanaf het moment van berging na het ongeval tot het eindresultaat heeft de werkplaats waargemaakt wat beloofd was. Alles functioneert goed en ziet er prima uit

Over Broekhuis Autoschade Lelystad