Toppen mensen met veel respect

Toppen mensen met veel respect

Ik ben goed en snel geholpen

Ben snel en goed geholpen. Alles wat duidelijk en er werd goed gecommuniceerd.

Bij Claimhof ben je in goede handen

Adil is vanaf het eerste moment erg betrokken geweest en heeft mijn zaak (na een auto-ongeluk) meteen in behandeling genomen. Communicatie was goed en we werden met elke update op de hoogte gesteld. Aan het eind van het traject erg blij met de uitkomst. Dit was boven onze verwachtingen. Ik zou iedereen Claimhof aanraden! Bedankt Adil voor alle hulp!

Ik ben super goed geholpen door Ismael

Ismael was gedurende mijn traject een luisterd oor. Hij had altijd tijd voor mij. Hierdoor zal ik altijd claimhog aanbevelen. Nogmaals dan Ismael

Het is een bedrijf die onmogelijke dingen mogelijk maakt

Alles is van a tot z geregeld!

Zeer uitmuntend service wat je kan wensen

Sinds dag 1 werd ik met open armen ontvangen door Ismail. Hij beloofde mij het maximale eruit te halen en dat heeft hij ook gedaan. Ismail hield mij standaard up to date zonder er zelf achter aan te gaan . Kortom Claimhof is de letselschade bedrijf waar je moet zijn voor jou lopende letselschade. Je zal er zeker geen spijt van hebben.

Uitmuntend!

Zeer tevreden met de hulp die ik heb ontvangen. Je werd snel geholpen en er werd snel gereageerd op je berichten, zelfs toen de behandelaar op vakantie was. De andere persoon/collega was altijd paraat om je vragen te beantwoorden en was goed op de hoogte van je dossier. Bedank voor hun geweldige ondersteuning! En fijne en snelle afwikkeling van het dossier. Ik geef 4,5 ster omdat er altijd ruimte is om nóg verder te ontwikkelen.

Ik vond de service van mijn advocaat geweldig, altijd bereikbaar en nuttig advies

het beste advocatenkantoor waar de cliënt altijd op nummer één staat.

Vanaf het moment dat ik voor het eerst contact opnam met Advocatenkantoor Claimhof, wist ik dat ik in goede handen was. Ze staan altijd klaar voor je, ongeacht het tijdstip of de aard van de vraag. De communicatie is loepzuiver en efficiënt, wat in de juridische wereld van onschatbare waarde is. Speciale vermelding verdient Adil, die me gedurende het hele proces heeft bijgestaan. Zijn betrokkenheid en vastberadenheid om het beste voor zijn cliënten te bereiken, is werkelijk indrukwekkend. Adil gaat letterlijk door het vuur voor je en zorgt ervoor dat je je als cliënt altijd op nummer één voelt. Kortom, als je op zoek bent naar een advocatenkantoor dat zowel professioneel als persoonlijk is, dan kan ik Advocatenkantoor Claimhof van harte aanbevelen.

De beste letselschadeadvocaat van NL

Ze zijn er echt voor je en staan er dag en nacht voor je klaar. Ga zo door jongens!

Top service! Top advocaat (Nordin)!

Super tevreden met het hele proces bij Claimhof. Snelle, vriendelijke en zeker professionele service. Advocaat Nordin was ook altijd bereikbaar bij vragen.

Prof. Hulp en goed uitleg

Alle medewerkers zijn heel goed en beleefd Duidelijk info van begin tot slotfase hebben ze me begeleid. Bedankt voor alles

Service gericht en behulpzaam

Ik heb een scooter ongeluk gehad en ben geholpen door Ismail, hij heeft mij heel goed geholpen en alles duidelijk gecommuniceerd met mij. Verder heeft hij een mooie vergoeding kunnen regelen. Team claimhof is een aanrader!

Super erg tevreden!

Ik ben zeer en zeer fijn geholpen. Mijn complimenten naar de desbetreffende letsel advocaat die me vanaf dag 1 heeft geholpen met alles maar ook luisterde naar mijn wensen.

Top top top!!

Uitstekend ! Wat een top begeleiding van start tot einde . Een bedrijf die meer aan de cliënten denkt dan hun zelf . Ben zeer tevreden bedankt meneer Yahya !

Perfect en snel geholpen

Ik wil jullie nogmaals bedanken. Alles is top geregeld. Mijn vragen worden snel beantwoord. Super snelle vergoedingen in vergelijking met andere. Ga zo door!! Topp

Super goed geholpen. Top inzet!

Erg goed en fijn geholpen. Top inzet is er gegeven. Zelfs wanneer het moeilijk werd, lieten ze het er niet bij en bleven voor ons recht doorvechten. Zeker aanraders!

Geen aanrader!

Veel reclame, weinig daden! Wordt haast niet gereageerd op je belletjes! Zeer ontevreden over de geleverde werkzaamheden! Aanbevelen? NEE! Zeker niet!

top service!

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik uitstekend geholpen ben door claimhof! De goede service en top adviezen hebben er voor gezorgd dat mijn herstel goed verliep. Ook het ontzorgen van alle stress die erbij zou komen was top, waardoor ik echt de aandacht aan mijn herstel kon geven. Dank je wel Claimhof!

Ik kan niet anders dan een zeer positieve review schrijven over Claimhof en meneer N. Hibout. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben behandeld gedurende het hele proces. In eerste instantie was ik erg terughoudend om met een letselschadebureau in zee te gaan, maar ik heb geen moment spijt gehad van mijn keuze voor Claimhof. Meneer Hibout was mijn contactpersoon gedurende het hele proces en ik kan niet anders zeggen dan dat hij zeer kundig, professioneel en vriendelijk was. Hij stond altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden en ik ben zeer te spreken over de manier waarop hij met mij heeft gecommuniceerd. Hij was altijd duidelijk en transparant over het proces en ik wist altijd waar ik aan toe was. Ik had een letselschade opgelopen en het was voor mij een zeer vervelende situatie. Claimhof heeft mij echter goed geholpen bij het afhandelen van deze zaak en ik ben onder de indruk van de snelheid waarmee het hele proces verliep. Binnen zes maanden had ik het bedrag al op mijn rekening staan. Ik kan niet anders dan lof uitspreken over deze snelle afhandeling en de goede service die ik heb ontvangen. Kortom, ik ben zeer tevreden over Claimhof en meneer N. Hibout. Ik raad dit bedrijf dan ook van harte aan voor iedereen die letsel heeft opgelopen en behoefte heeft aan professionele hulp bij het afhandelen van zijn of haar zaak. Dank jullie wel Claimhof en meneer Hibout voor de goede service!

Top service!

Ben goed geholpen door Claimhof. Zij gaan voor de volle 100% en dat is duidelijk terug te zien in hun werkwijze. Keep up the good work!

Positieve ervaring Claimhof

Door een verkeersongeval terecht gekomen bij Claimhof Letselschade. Ontzettend dankbaar voor de begeleiding en hulp die ik heb gehad. Ik heb jullie deskundigheid als prettig ervaren en stel jullie professionaliteit en standvastigheid zeer op prijs. Je wordt vrijwel van alle zaken/stappen op de hoogte gehouden en bij vragen wordt er vrijwel direct gehandeld. Kortom, de zaak is positief afgerond en Claimhof Letselschade is zeker aan te raden!

Zeer speciaal!

Ik wil graag Nordin en zijn bedrijf Claimhof bedanken voor de geweldige ondersteuning die ze me hebben gegeven tijdens mijn schadeclaim. Vanaf het allereerste moment dat ik contact opnam met Claimhof, wist ik dat ik in goede handen was. Nordin was niet alleen zeer bekwaam en professioneel, maar hij was ook een uitstekende luisteraar en gaf me het gevoel dat ik er niet alleen voor stond. Zijn empathie en begripvolle houding waren precies wat ik nodig had om door deze moeilijke tijd heen te komen. Nordin heeft me niet alleen geholpen om de schadevergoeding te krijgen waar ik recht op had, maar hij heeft ook mijn mentale welzijn in gedachten gehouden en me geholpen om de emotionele tol van het ongeval te verwerken. Hij was altijd beschikbaar om mijn vragen te beantwoorden en me gerust te stellen tijdens de meest stressvolle momenten van het proces. De hele ervaring met Claimhof was uitzonderlijk. Van de vriendelijke en deskundige medewerkers tot het efficiënte en effectieve proces, alles was perfect. Ik zou Nordin en Claimhof ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een schadeletselspecialist. Nogmaals bedankt voor alles wat jullie hebben gedaan! Jullie zijn toppers

Ik ben supergoed geholpen!!

Ik raad iedereen aan die een ongeluk hebben gehad, om door Claimhof geholpen te worden!! De Letseladvocaten halen de maximale schadenvergoeding voor jou eruit.

Duidelijk en eerlijk

Klantenservice is essentieel. Het verschil tussen een tevreden en ontevreden klant. Bedrijven die goede klantenservice bieden tonen respect en professionaliteit.