Wij hebben een thuisbatterij en laadpaal voor auto en een warmtepomp laten plaatsen en echt een aanrader. Victor heeft ons àlles geadviseerd en is een top verkoper. Mensen koop bij Besolar want dan bent u dik tevreden met wat ze leveren en plaatsen door deze vakmensen!!! Ga door zo!!!!’
Onze ervaring met BeSolar is zeer positief. Vanaf het eerste contact werden we vriendelijk en deskundig geholpen. Kimberly heeft ons fantastisch begeleid en stond altijd klaar om onze vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Ook de monteurs hebben keurig werk geleverd: ze werkten netjes, waren vriendelijk en legden alles duidelijk uit. Dankzij de goede service en de zorgvuldige installatie kijken wij met een zeer tevreden gevoel terug op het hele traject. Wij bevelen BeSolar zeker aan!
Onlangs heeft de firma Besolar bij ons een warmtepompboiler geplaatst, een laatste stap om van het gas af te komen. Voorheen heeft de firma Besolar bij ons ook zonnepanelen, batterijen, gateway, infraroodpanelen en een 7,1 kW warmtepomp geplaatst. Alles werkt naar onze verwachting. Alle monteurs van Besolar werken snel en nauwkeurig en zijn goed opgeleid. Vertellen duidelijk hoe het één en het ander moet worden ingesteld en gaan niet weg voordat alles duidelijk is. Wat ook belangrijk en wenselijk is dat je één bedrijft hebt waar je terecht kunt als je vragen hebt of als er een storing is. Je wordt altijd netjes te woord gestaan en bellen ook terug als ze dat beloven. Wij hopen dat het zo blijft ondanks dat de markt erg grillig en onvoorspelbaar is. Het gaat Besolar goed, succes. Jan en Elly
Heel goed en netjes geholpen.
Ik ben zeer tevreden met de aankoop van mijn twee infrarood warmtepanelen bij BeSolar. Vanaf het eerste moment geven de panelen al snel een heerlijke, aangename warmte af. De bediening via de thermostaat is verrassend eenvoudig en intuïtief. Daarnaast heb ik de installatie door BeSolar laten verzorgen, wat ik zeker kan aanraden. De monteur was vriendelijk, werkte erg netjes en nam de tijd om de bediening duidelijk uit te leggen. Al met al een zeer positieve ervaring met zowel de producten als de service van BeSolar.
vriendelijk personeel en ze weten waar ze over praten
Nadat ik 2 jaar geleden zonnepanelen heb laten plaatsen door BeSolar ben ik vorig jaar op zoek gegaan naar een thuisaccu. Ik heb daarover toen al eens contact gehad met Kimberly van de vestiging Ridderkerk. Op dat moment vond ik het te duur en heb er vanaf gezien. Dit jaar begon het weer te borrelen, mede door de thuisaccu's van HomeWizard. Ik heb weer contact opgenomen met Kimberly (de discussie die wij over de accu's hadden vorig jaar was bijzonder pretttig) en haar argumenten om voor Sigenergy te kiezen waren sterk genoeg om deze keer wel te besluiten de Sigernergy-accu te kopen. De service die ik heb gekregen bij m'n zonnepanelen hebben zeker meegespeeld in de beslissing om weer voor BeSolar te kiezen.
Na een keurige offerte die aangepast is naar mijn wensen, opdracht gegeven en binnen drie weken een afspraak voor het plaatsen. Op het afgesproken tijdstip kwamen twee monteurs met al het materiaal en in drie uur had ik een werkend systeem zonder ook maar enige rommel in huis. Nu na een week een telefoongesprek of alles goed was verlopen en met tips over hoe het misschien beter kan qua instellingen. Kort gezegd helemaal top en zeker een aanrader. Dank aan Kimberly van filiaal Ridderkerk en de beide monteurs, knap stukje werk. ( en ik ben niet de makkelijkste)
Vriendelijke, proactieve communicatie. Met ruimte voor overleg en instructie. Neemt de tijd voor een nette montage. Helder verhaal zonder flauwekulletjes over functionaliteit. Kosten inzichtelijk en met nul discussies.
I've installed an 24Kwh Sigenergy home battery via Be Solar in 18th February 2025. From the beginning of the contact and offer on 23rd January, their sales Dennis has a lot of patience to answer my many questions, after I signed the order, they sent a mechanic, Wybren to my house to have a final checkup, Wybren has a lot of patience and knowledges to explain more details to me. Because the good communication I asked Wybren if he can come to do the installation for me. He said yes without doubt. On the day of installation, around 7PM I found my outdoor sensor lights are flashing, I’ve called Wybren. He said he is coming to me right away, I was really surprised he has to drive from Schiedam to Breda which took him around 45 min. He found out the problem may cause by the o’clock timer, he decided to order a new o’clock timer and sent another mechanic few days later to fix for me. I'm very satisfied with Be solar’s service and give high respect on their team workers. I will recommend Be Solar to my friends, actually I've already done it. One of my friend also installed the solar panels and Sigenergy home battery via Be solar in February as well. The reason I chose Sigenergy home battery is because its compact size, stackable, invertor build in, high quality (IP66 be able to place outdoor) and Sigen AI mode. No regret of my choice.
Besolar heeft bij mij airco's en een thuisbatterij geplaatst. Zowel de montage van de airco's als het plaatsen van de thuisbatterij is door heel deskundige installateurs gebeurd. De jongens waren heel vriendelijk en ruimden alle rommel netjes op. Het voortraject was heel prettig, overleg over de mogelijkheden, de schouw ter plaatse en het uiteindelijk uitbrengen van de offertes verliep heel voorspoedig. Dit bedrijf is een aanrader, vooral in mijn regio de vestiging in Ridderkerk met Kimberley.
De werklui hebben vakwerk geleverd en alles netjes afgewerkt en we zijn zeer tevreden
ook na de plaatsing is er veel tijd genomen voor nadere uitleg
Na enig zoekwerk over de installatie van Infrarood verwarming kwam ik uit bij Besolar. In december heb ik Besolar een mail gestuurd met de vraag of ik een offerte zou kunnen ontvangen voor de installatie van Infrarood verwarming op mijn bovenverdieping met als extra optie om ook de begane grond van IR panelen te voorzien. Daarop kreeg ik snel antwoord van Kimberley met een aantal vragen over de situatie bij mij in huis. Nadat ik de mail gestuurd had met alle gevraagde/benodigde gegevens, ontving ik van Kimberley snel offertes met uitgebreide en overzichtelijke warmte verliesberekeningen. Fijn was dat ik verschillende offertes ontving met daarin diverse mogelijkheden (wel of niet op afstand bedienbaar / systeem alleen voor bovenverdieping / systeem voor gehele huis). Na goedkeuring van de offerte en de technische schouw een afspraak gemaakt voor de installatie. Die kon relatief snel gebeuren. De installatie werd gedaan door Remy en Bart. Erg prettige communicatie! Ze hadden veel geduld en denken goed mee om het systeem precies volgens alle wensen te installeren. De installatie is heel netjes en vakkundig gedaan. Het systeem is erg handig en uitgebreid op afstand te bedienen. Toen alles geïnstalleerd was werd ik nog gebeld of alles naar tevredenheid gegaan was waarop ik positief kon antwoorden. Ik ben blij met het eindresultaat, de prettige en heldere communicatie en de prettige warmte van het systeem!
Hybride warmtepomp is geinstalleerd in Januari-2024, en rond Maart-2024 in gebruik genomen (na de verbouwing). Bij de eerste vrieskou in November-2024 bleek dat de CV niet werd ingeschakeld als de 'bivalente temperatuur' werd bereikt. Dus 'hybride' werkt niet, en aan de CV ligt het zeker niet, dat hebben we al uitgesloten. Volgens Besolar zou dat met de instellingen van de warmtepomp te maken hebben en moet ik bijbetalen als een Besolar monteur de fout van de Besolar installateur moet komen herstellen. Ik krijg een handleiding thuis gestuurd, maar alles lijkt ingesteld conform het advies van Besolar. Ze bieden me een telefonisch overleg met een monteur aan om instellingen aan te passen... Maar als ik een instelling verander en er moet alsnog een monteur op locatie komen om iets te herstellen dan zal ik daar een rekening voor krijgen. Ongeacht dat er bij installatie door Besolar een fout is gemaakt met instellingen. Dan ga ik dus niet zelf rommelen in de instellingen... Besolar wil je uitleggen hoe je zelf de fout van Besolar repareert, maar als het probleem daarna niet is opgelost dan ben je de garantie kwijt want je hebt zelf iets met instellingen aangepast. Dan moet je bijbetalen om het alsnog door een monteur te laten fixen, maar nu is het je eigen schuld geworden en niet meer die van de installateur. Zelfs als je een jaarlijkse onderhoudsbeurt inkoopt bij Besolar dan stellen ze dat ik nog steeds moet bijbetalen om de foutieve instellingen van de Besolar installateur te laten herstellen.
Goede en eerlijke voorlichting. Meedenkend en aanpassingen van offerte snel doorgevoerd. Installatie en aftersailes uitstekend. Alle problemen werden adequaat en binnen twee weken opgelost.
De monteurs hebben netjes werk afgeleverd en waren erg prettig in de omgang. Ook alles netjes opgeruimd.
Doen wat ze zeggen, en dat is fijn. Leuke en goede gasten, weten zeker waar ze mee bezig zijn. Fijne verkoop, goed op de hoogte gehouden van levering en plaatsing, fijne gasten die het installeren. Kennis van zaken. Kortom alles goed, aanrader!
je kan aan alles zien dat deze mannen er verstand van hebben. Van de offerte tot aan de installatie een perfecte ervaring ! En zelfs als er iets niet helemaal loopt zoals van tevoren gepland dan wordt het razendsnel en perfect opgelost. Ik kan BeSolar aan iedereen aanbevelen....
Professioneel bedrijf en kundige, aardige medewerkers. Zowel in de verkoop als in de uitvoering, installatie. Niet lullen maar poetsen. Een paar foutjes in de (volgorde van) afspraken werden prima gladgestreken.
Na goede gesprekken met verkopers Victor en Jeroen de beslissing genomen om panelen met batterij aan te schaffen. Van de schouw tot aan het daadwerkelijk plaatsen, alles is tot in de puntjes geregeld. Per mail wordt je constant op de hoogte gehouden en geattendeerd op waar je zelf actie op moet ondernemen. De mannen die de schouw en installaties hebben gedaan van meterkast, panelen en batterij, fijne gasten die je alles kan vragen en je vragen beantwoorden. Ik heb voor betaling uit mijn depot via het Warmtefonds gekozen en de correspondentie met de Besolar admin werkt vlekkeloos. Bij Besolar weten ze hoe het moet!
Al vanaf het 1e contact met verkoop adviseur Victor liep alles vlekkeloos. Onderling contact en sparren over de opties werkte prima. De bestelling en uitvoering idem dito.
Goed advies en nette installatie.
Twee december 2024 heeft BeSolar een drie fase 16Kwh batterij geplaatst. Best wel een flinke klus. Met twee man sterk hebben zij deze klus in één dag geklaard. Eén man hield zich bezig met de aansluiting in de meterkast en de andere in de kelder met het plaatsen van de batterij en de gateway. Omdat ik zeer geïnteresseerd ben in de energie transitie heb ik gevraagd om de installatie van dichtbij te mogen bijwonen, was geen probleem, super. Hele aardige jongens en ook vakbekwaam, top. Ook de installatie van de App van SigenStor verliep vlekkeloos. Wij zijn zeer tevreden.
Nadat wij besloten hadden om een thuisbatterij te nemen zijn wij voor info langs de winkel geweest en daar zijn wij prima geholpen. Al onze vragen en twijfels zijn toen opgelost en nadat wij tot aankoop overgegaan zijn werd de batterij geplaatst wat snel en keurig is gedaan. Ook nu nog kan ik vragen stellen en worden ze keurig beantwoordt. Kortom een prima service en zeker een aanrader
Hof van spaland 49
3121CA Schiedam
Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.