Gewoon top mensen

Van meterkast naar airco en zonnepanelen perfect in twee dagen. Samen allemaal professionals.

Hele duidelijke communicatie, goede prijs, snelle levering, prettig personeel. Dus zeer tevreden.

Uitstekende informatie voorziening en uitvoering!

Telefonisch goed advies. En plaatsing verliep ook prima. Netjes geplaatst. Ook goede prijs. De afterservice zal blijken maar tot op heden is dat bij kleine vragen ook goed.

Helemaal top en volgens afspraak

Snel contact met de afdeling sales. goed advies gekregen met een goede offerte. Na akkoord offerte is er snel een vervolgafspraak gepland voor het schouwen. Daarna werd er snel een afspraak voor installatie gepland. Ook de installatie verlipe netjes en efficient. Zelfs in de woonkamer en gang werd stofgezogen nadat ze klaar waren met de installatie. Ook de aftersales is prima. Kort na installatie een belletje hoe alles verlopen was en of er nog verbeterpunten waren. Alles geregeld en geinstalleerd binnen een periode van 3 weken.

Prettig en professioneel

Vanaf het eerste contact met Remy tot de aflevering en plaatsing van de apparatuur is alles vlekkeloos gelopen. Chapeau voor dit bedrijf!

Tevreden

Eén aanspreekpunt is fijn, goed contact met Mike van aanvraag tot planning, tot installatie tot nu. Panelen en thuisbatterij laten plaatsen. Nu nog even kijken hoe het loopt met nazorg maar ik verwacht geen gekke dingen. Waarschijnlijk schakel ik BeSolar ook weer in voor de aircos in de toekomst.

Zeer vriendelijk en vakkundig

We zijn prettig geholpen door Remy in filiaal Krimpen aan de IJssel. Er werd ook goed meegedacht en dat is als heel fijn ervaren. De installatie is vakkundig en heel netjes uitgevoerd.

Prettig contact van offerte tot after service

We zijn erg prettig en deskundig geholpen door Kimberly Kleijbeuker in het filiaal Ridderkerk. De offerte was duidelijk en overzichtelijk. Ze was oplossingsgericht en dacht met ons mee. De plaatsing van de airco's is gedaan door een jong team met goede energie en deskundigheid.

Fantastische service

Vanaf het begin tot en met installatie en nazorg is de service top geweest. Men communiceert helder, duidelijk en snel. Installatie zelf verliep voorspoedig en netjes.

Kennis onder een dak bij BeSolar

Bij keuze voor een thuisbatterij heb ik gekozen voor BeSolar, onze leverancier van de zonnepanelen. Een thuisbatterij werkt in combinatie met andere apparaten in het huis, de electrische auto, de zonnepanelen, de quooker boiler. BeSolar houdt bij het plaatsen rekening met deze factoren. We hebben niet alleen een thuisbatterij van Sygenergy gekozen, maar ook een backup voorziening. Hierdoor heeft ons huis ook tijdens uitval van stroom voor meerdere dagen stroom en wordt het extern uitschakelen van onze zonnepanelen door de netwerkaanbieder voorkomen. De batterij verdient zich langzaam in de komende jaren terug. Bijvoorbeeld door in donkere dagen goedkope stroom te laden en deze pas af te geven als er verbruik is tijdens dure momenten. Of door op zonnige dagen niet terug te leveren (tegen kosten), maar op te slaan en later te leveren. Ons systeem kan ook handelen op de onbalans-markt. Dat deel is prachtig om te zien, maar veroorzaakt bij ons conflicten met de behoefte om het laden van de auto prioriteit te geven

Klantvriendelijk en oplossingsgericht

Bij schouw voor het plaatsen airco werd goed meegedacht in oplossingen en bij het plaatsen werd secuur gewerkt. Zeer tevreden.

Uitstekende service en kwaliteit

Vanaf het eerste contact met Victor in de BeSolar Store in Berkel en Rodenrijs had ik een goed gevoel om met hun in boot te stappen om zonnepanelen te plaatsen. De zonnepanelen zijn keurig geplaatst. Heel vriendelijke monteurs. Het verplaatsen van de montage afspraken door wachten op Stedin voor de 3-fase-aansluiting was nooit een probleem. Nog even wachten op de thuisbatterij waar de zonnepanelen direct worden aangesloten. Ik hoop op zonnig weer ook in de winter. Dan kan ik mijn huis ook met stroom verwarmen. Ik hoop minder van het dure gas nodig te hebben om de voorspelde koude winter toch warm in mijn huis te zitten.

betrouwbaar en correct

Vanaf het eerste contact in de winkel tot het opleveren van de installatie is alles volgens plan verlopen en duidelijk gecommuniceerd.

Vanaf het begin tot aan het eind TOP!

Een goed advies en een top uitvoering wat betreft montage en oplevering.

Besolar maakt wat mij betreft alle beloftes waar.Ze hebben bij ons mijn meterkast up to date gemaakt.Batterij geplaatst om mijn zonne-energie op te slaan.En 2 airco's geplaatst.Alles netjes van begin tot einde netjes begeleid door besolar. Bedankt

Zeer goed bedrijf.

Al vanaf de eerste afspraak met mevrouw Kimberly Kleijbeuker hadden wij een goed gevoel dat wij op het juist adres zijn wat betreft, breed uitleg over het product en de klant vriendelijkheid. Alles ging zoals afgesproken was en ook de kwaliteit van het geleverd product. Goede en ervaren monteurs hebben de airco geplaatst en alles werkt naar behoren en wij zijn zeer tevreden. Geweldige ervaring en zeker een aanrader. Bedankt Besolar.

Professioneel bedrijf, zowel winkel in Zoetermeer, backoffice als aanbrengen IR panelen

Eerder dit jaar eens de winkel in Zoetermeer bezocht voor uitleg over InfraRood panelen voor de woonkamer. Heldere uitleg gekregen. Daarna contact met back-office (Kimberley); zeer adequaat geholpen en goede communicatie t/m de uitvoering. Het plaatsen van de IR panelen verliep volgens afspraak en vakkundig ! Zeer tevreden.

Goede kwaliteit, hoog serviceniveau en prima communicatie

Onlangs een infrarood paneel voor de badkamer bij BeSolar aangeschaft. Alles werd netjes van A tot Z geregeld. Erg tevreden en zeker aan te bevelen.

Deze week Sigenergy accu geplaats

Goed geadviseerd door Frans in Dordrecht. De accu is netjes geplaatst door Mano en Bradly. Ook de rommel achteraf is netjes opgeruimd. Heel tevreden.

Tevreden klant

Zowel het deskundige advies en koop in de winkel alsook de plaatsing van de thuisbatterij door vriendelijke, hulpvaardige en meedenkende BeSolar medewerkers. Nogmaals hartelijk dank Remy, Mano , Bradly e.a!

Dit hadden we jaren eerder moeten doen

Na velen jaren het toch wel ontzettend warm gehad te hebben, zijn we op een zaterdag gewoon even toch maar de winkel in Ridderkerk in gestapt. We werden heel vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Fijn om te merken dat iemand precies wist wat we bedoelden en dat er een oplossing voor is. Alles werd heel duidelijk uitgelegd. Er kwam iemand thuis om te bekijken of de opgestelde offerte nog bijgesteld moest worden en wat precies de mogelijkheden waren. Van alle stappen in het proces werden we steeds keurig en tijdig op de hoogte gesteld. Heel spannend was de dag waarop onze airco's geplaatst gingen worden. We gingen uit van 1,5 dag werk, maar de mannen van Besolar werkten zo snel en netjes, dat ze het in 1 dag gered hebben. De airco's zijn heel netjes geplaatst en doen het goed. Wij hebben gekozen voor Mitsubishi-units. Stil en zuinig en fijn dat ze ook via een timer instelbaar zijn. Even een uurtje voor het slapen gaan de airco aan en je valt in een koele slaap in plaats van liggen woelen in de warmte totdat je van uitputting in slaap valt. Dit hadden we dus jaren eerder moeten doen.

Super snelle vriendelijke service.

Wij zijn bij de BeSolar winkel in Oud-Beijerland geweest nadat we via telefonisch verkoop van een andere partij een aanbod hadden gehad voor zonnepanelen. Om te oriënteren ook bij BeSolar binnen gelopen voor informatie en een prijsopgave. Deze bleek veel goedkoper voor betere materialen te zijn. Zo blij dat we ons goed hebben laten voorlichten anders hadden we nu veel te veel betaald. Mike was een hele vriendelijke adviseur die absoluut niet pusht dat je iets wel of niet moet doen, maar verteld rustig wat de voor en nadelen van dingen zijn. We hebben uiteindelijk besloten de zonnepanelen te laten plaatsen door Be Solar. De afspraak voor een voorschouwing werd gemaakt. Helaas bleek onze meterkast niet geschikt voor de zonnepanelen dus er moest een nieuwe gezet worden. Ook dit hebben we door hen laten doen. Service is erg goed. Er bleek een klein defect in de meterkast te zitten en deze hebben ze gelijk netjes verholpen. De zonnepanelen en de meterkast vervangen was in een ochtend gebeurd en ziet er keurig uit. Wij zijn heel blij met de service die we van BeSolar hebben ontvangen. Zullen zeker in de toekomst als we misschien een airco of een thuis batterij willen aanschaffen weer met hen in zee gaan.

Snel, behulpzaam en netjes

De opvolging door Kimberly was goed en prettig, de installatie was netjes en de levering kon op korte termijn gebeuren.

Zeer snelle, vriendelijke en vakkundige service voor een mooie prijs.

Vakkundige vriendelijke monteurs die snel en schoon werken. 2 airco’s geplaatst op niet makkelijke plekken zonder dat het extra overlast gegeven heeft. Kom zeker terug in de toekomst.

Uitstekende service en kwaliteit

Besolar bood ons vanaf het eerste advies tot de installatie een probleemloze ervaring. Hun deskundige team werkte snel en netjes, en de zonnepanelen functioneren perfect. We zijn zeer tevreden met de geboden service. Besolar is absoluut aan te raden voor iedereen die op zoek is naar zonnepanelen.

Hof van spaland 49

3121CA Schiedam

+31 6 24931713

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!