Amazing Service

I had a fantastic experience with Albert from the Alphen aan de Rijn office. The electrician was incredibly professional during the inspection visit, even putting on shoe covers because it was raining. I really appreciated that. The team installed the panels two weeks later in just two hours. They were efficient and kind. Great service. I've already recommended them to a friend in Voorhout. Super, super great!

Very professional

Good sales, installation team and service team.

Goed advies

Goed advies van Ron uit Spijkenisse gehad, Binnenunit en buitenunit hangen uiteindelijk na een goed zoals Ron het adviseerde. Eindresultaat zeer netjes.

Goed advies en service

Prima advies en uitvoering

Afspraken worden nagekomen Monteurs waren keurig op tijd Nette werkers Vriendelijk Subsidieaanvraag snel geregeld Geld inmiddels al binnen Top

Netjes en Professioneel vakkundig

Ze waren op de tijd wat afgesproken was, ze hebben alles tot de puntjes uitgelegd hoe alles werkte. Enige min puntje is de afwerking van de kabel naar de meterkast binnen in het huis. Contact opgenomen en het wordt gelijk voor je opgelost.

Goed advies en tevreden na plaatsing!

We zijn binnengelopen in het filiaal Ridderkerk voor informatie. Aangesproken door Kimberly Kleijbeuker. Vanaf minuut 1 heeft zij geluisterd en ons geadviseerd. Heel blij met haar inzet! Daarna het traject van beslissen, plannen en plaatsen. Ook dat is eigenlijk probleemloos verlopen, sterker nog de afspraak voor plaatsen ging sneller dan dat we verwacht hadden. Ook de verschillende monteurs die langs geweest zijn waren stuk voor stuk vakmensen. Na installatie klein probleempje met connectie maken maar met 1 belletje en mailtje naar Kimberly, en alles was geregeld en werkt perfect! Kortom: wij zullen Besolar, en met name Kimberly Kleijbeuker, zeker adviseren aan vrienden, familie en kennissen.

Alles goed geregeld

medewerkers waren op tijd

Goede voorlichting van de vertegenwoordiger Victorr

Vertegenwoordiger heeft over het algemeen goede kennis van zaken. Daarnaast worden afgesproken nagekomen en het geleverde werk is ook van goede kwaliteit.

Alles op tijd klaar

Goede vakmensen en zeer vriendelijk

vriendelijke monteurs en werk snel gedaan

Monteurs waren vakkundig en vriendelijk. Werk snel gedaan waren vroeger dan afgesproken dus uitstekend. Enige minpuntje de bovenste rij panelen ligt niet helemaal recht.

De service was top.

De service van Mike in Oud-Beijerland was perfect, de installatie netjes. Alleen de uitleg door de monteurs was gehaast en slecht. Ook geen uitleg gekregen over de installatie van de app. Niet zoals het hoort dus.

Mijn ervaring is zeer positief zowel voor als na de plaatsing accu

ik ben de winkel binnen gelopen in Ridderkerk voor informatie over deze accu's goed en vakkundig geholpen door Kimberly Kleijbeuker. ook na de plaatsing gaf iedereen goede informatie en namen er ook de de tijd voor . alles werkt 100% zoals vooraf gezegd .

Erg tevreden, van advies, offerte tot plaatsing.

Betrouwbaar en goed advies

Besolar geeft goed advies, denkt goed mee met nette service.

mijn ervaring met besolar van af het begin tot het einde 100% 0 %

vanaf mijn bestelling vakkundige voorlichting,tydens het plaatsen overleg hoe ik het gedacht had ?de uitvoering,goed netjes en snel,alle gemaakte rommel opruimen. het was net of er niemand geweest was.Ik ben voor meer dan 100% tevreden.dank dank dank.

Snel en vakkundig

Snellere leveringstijd dan verwacht.

Prima ervaring

Snelle service en prima geïnstalleerd!

Vriendelijk en vakkundig

Vriendelijke en kundige adviseurs, de installatie is prima verlopen op afgesproken moment. Top.

Airco en groepenkast: Goede service, aardige mensen

Langsgegaan bij BeSolar store in Alphen a/d Rijn. Goed en professioneel geholpen en geïnformeerd door de medewerker. Na het schouwrapport was gemaakt ging het helaas een beetje mis met een vervolgafspraak te maken maar na een belletje van mijn kant was dit ook weer geregeld. De heren kwamen erachter bij de oplevering dat ze een bepaalde (grote) boor niet bij zich hadden, dus helaas moest er een extra afspraak gemaakt worden. Deze tweede afspraak was kort, bondig en goed met een beetje uitleg over de airco, dus daarna werkte de airco perfect en was ons huis gekoeld!

Professioneel, klantgericht en zorgvuldig

De heren waren op tijd en zijn 1,5 dag aan het werk geweest om de warmtepomp te installeren. Daarbij hielden ze goed rekening met de wensen die wij hadden. Vriendelijk met veel verstand van zaken. Ik beveel ze graag aan.

Uitstekend werk, mooi en schoon afgeleverd.

Duidelijke uitleg in e-mails en van de materialen. Ik had al een huldeblijk per mobiel verstuurd, die ik niet kon controleren of die doorgestuurd was, dus hierbij nogmaals mijn dank. Na twee dagen kijken op mijn slimme meter zie ik nog niet iets van terug levering. Ook op Enphase (waar ik steeds mijn wachtwoord opnieuw moet instellen) zijn vandaag nog geen cijfers te zien. Moet ik geduld hebben?

BeSolar is oké

BeSolar levert goed werk.

Goed advies en probleemloze installatie

We zijn uitstekend geadviseerd in de winkel. De installatie is zonder problemen verlopen en ingebruikname van de panelen en de app was duidelijk beschreven in bijgeleverde informatie.

Goede service …

Mijn ervaring met be solar is dat ze een goede offerte maken, evt aanpassen indien je betere hebt. Meedenken naar oplossing indien er iets voordoet. De panellen worden binnen koete periode geplaatst.

Bedrijfsgegevens

Hof van spaland 49

3121CA Schiedam

+31 6 24931713

[email protected]

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.