Het product is goed. Montage kan beter.

Ik zelf ben een elektro technisch installateur met veel ervaring. De mogelijkheden en kwaliteit van de installatie is zondermeer goed. Maar het instaleren, wat mijn vakgebied is, kan beter. dat laatste is jammer ze maken het daarna wel in orde, maar dan moet je wel zelf aangeven, en dat kan niet iedereen. Dus als je dit koopt, dan moet je wel enige electro technische kennis hebben. Dan heb je wel een goede installatie.

Prima leverancier

Goed werk, echt rotterdams. Leuk contact, binnendienst mag iets minder joviaal. Nog nagebeld en meer toelichting gekregen. Heel goed.

Heel zorgvuldig

Wat een goed bedrijf. Komt afspraken na, is heel zorgvuldig en denkt met je mee. Tevreden klanten hier.

Snelle levering maar zijn dingen waar ze aan moeten werken

Het is jammer dat ze niet vermelden dat de btw van de zonnepanelen eerst betaald moet worden. Je krijgt namelijk een prijs opgave zonder btw. Wordt niet verteld dat er achteraf een mail komt dat je de btw terug kan vragen waren hier al zelf aan begonnen. Zijn foto’s van de kapotte dakpannen gemaakt deze zouden wij doorgemaild krijgen na nabelen nog niet gehad De mannen die binnen/buiten aan het werk zijn weten wat ze doen en doen het snel Zou wel fijn zijn als ze vragen ofdat de schoenen uitgetrokken moeten worden als ze naar de zolder lopen ivm viezigheid onder de schoen. We twijfelen of we als er nog meer zonnepanelen komen hier nogmaals naartoe zouden gaan maar zijn wel blij dat de panelen eindelijk op het dak liggen

Prettig bedrijf

De zonnepanelen zijn professioneel geplaatst en liggen mooi op het dak. De service en klantvriendelijkheid waren top.

Prettig contact met juiste informatie van begin tot opdracht

Een paar offertes aangevraagd, Be Solar was duidelijk van af het begin en paste offertes snel en goed aan naar aanleiding van mijn vragen en wensen. Ook na opdracht verstrekking bleef het contact goed en snel. Nu een paar weken verder en so far so good.

Heel goed advies gehad in de winkel. De installateurs en elektricien prima werk verricht, goed team snel gewerkt en keurig netjes alles afgeleverd.

Top bedrijf

Erg tevreden met de deal. Vriendelijk personeel.

goed en netjes geregeld

Alles klopte paste en ging snel en 3 nette monteurs

Duidelijke en complete communicatie en alles werkt naar behoren

Verkoop was helder en duidelijk. Het is fijn een dergelijke uitgave gewoon in de winkel met normaal contact te kunnen doen. Geregeld gewijzigd in het "legplan" .Is allemaal geen probleem. Alles ligt er nu netjes op. Wel relatief veel dakpannen gesneuveld maar die had ik gelukkig voorradig.

Duidelijke uitleg bij verkoop en overleg tijdens plaatsing.

Naast positieve ervaring ook een minpunt, dit omdat de vraag had wanneer ik de app zou ontvangen er geen telefonisch contact was. Later bleek de afdelingen op kerstreces, niks mis mee maar zet dat dan op de website of op de telefoon beantwoorder .

Totaal plaatje was redelijk

Op zich gaat alles naar tevredenheid. Verkoper is echt goed. De schouwer gaf aan 13 panelen. Bij installatie bleek slechts 12 mogelijk. Redelijk vervelende inschattingsfout. Aftersales of service is slecht. Wacht al 2 weken op een telefoontje. Heb zelf een loze leiding aangelegd. Restant van circa 10 meter, van onze eigen leiding, is goetsie. We kunnen het niet in huis vinden. We weten ook niet of het is meegenomen. Maar op dit moment ontbreekt elk spoor. Ja op zich zou ik het bedrijf aanraden maar wel met die verstandhouding: Onderhandel over de prijs en ga niet direct akkoord. Wacht rustig een week. Maak duidelijke afspraken Loop alles na tijd. Zorg ervoor dat eigendommen achter blijven. Monteurs waren uiterst correct.

Klantgerichte organisatie die in de uitvoering teveel gericht is op snelheid (en niet op kwaliteit)

Offerte traject is goed ingericht. Zou mooi zijn als ook gemeld zou worden dat de BTW eerst moet worden voldaan en later via de belastingdienst wordt teruggestort. Aanpassing van de meterkast bleek slecht afgestemd waardoor de monteur verschillende malen moest terugkomen. De medewerker die de meterkast kwam vervangen krijgt een dikke onvoldoende! Het leggen van de zonnepanelen ging erg snel. De details van de installatie lijden onder de snelheid. Met iets meer oog voor details kan hier veel worden gewonnen. BeSolar is een klantgerichte organisatie die de openstaande punten achteraf wilde oplossen. De efficiency en klanttevredenheid zullen zeker nog beter worden door aandacht te geven aan de genoemde punten. Ik heb er vertrouwen in dat BeSolar dat ook echt wil!

Er wordt snel en vriendelijk gereageerd en klantgericht gehandeld.

Prima behandeld en uitgevoerd.

Uitleg en uitbrengen offerte prima. Mogelijkheid tot aanpassen offerte na thuisinspectie prima geregeld. Werk vervolgens goed uitgevoerd.

Geweldige en professionele organisatie

Zeer positieve ervaring met BeSolar. Panelen zijn vakkundig en snel op het dak geplaatst. Vervolgens was de uitleg van het systeem kort krachtig en duidelijk. Bij aanschaf vriendelijk en meedenkend geholpen. Zou deze organisatie adviseren

alle verstrekte info was correct en de gemaakte afspraken nagekomen

goede ervaring alles correct en volgens afspraak, na installatie alles schoon achter gelaten.

Deskundig advies met een vakkundige uitvoering

Er is een deskundig advies gegeven waardoor ik voor mijzelf en juiste keuze heb kunnen maken. De levering is volgens afspraak verlopen en de montage werkzaamheden zijn netjes en vakbekwam uitgevoerd.

Uitstekend bedrijf met professioneel personeel

Besolar heeft alles professioneel aangepakt. Montage zeer deskundig ondanks moeilijke en koude omstandigheden ( rijp van vorst op dak)

Goede vakkundige installatie, echter toch helaas 1 micro omvormer geplaatst van het verkeerde type. Foutje kan gebeuren en werd ook direct de volgende dag al vervangen. Zeer tevreden en zeker aan te raden!

fijn bedrijf

fijn bedrijf werd helemaal top geholpen door de verkoper het plaatsen ging ook sneller dan ik dacht nu maar even wachten op de zon !!!!!

Prima zonnepanelen

De zonnepanelen zijn vakkundig en zeer snel geplaatst en stroomopbrengst goed te zien in app.

Goed georganiseerd bedrijf dat beschikt over prima installateurs die hun vak verstaan en snel werken.

Solide, snel en duidelijk

In de winkel nemen ze de tijd voor je, ze weten waar ze het over hebben. Je kan altijd terug komen voor extra vragen. De installatie verliep vlot en netjes, zeer vriendelijke monteurs en ze laten je huis netjes achter

Over BeSolar

Uw adres voor het beste advies en een eerlijke prijs!