Goed en snel

Goed, duidelijk, behulpzaam

Prima service en goed product

Besolar heeft bij ons, net als bij onze buren, zonnepanelen geïnstalleerd. Prima service, goed contact en precies uitgevoerd zoals vooraf besproken. Aanrader!

Alles volgens afspraak afgehandeld

Installatie ging goed en snel, nog steeds werkt alles naar behoren

Netjes verzorgd!

Het bedachte legplan bleek op de dag van plaatsing niet mogelijk. Door monteurs werd direct actie ondernomen en aanpassing gerealiseerd en met wat afstemming netjes en correct opgelost.

Klant en service gericht

Uitstekend vakwerk

Uitmuntend

Super goed geholpen en service geleverd.

Quick and Running

I was well infromed in store appointment. Whole process thereafter till installation was smooth. Definitely recommend.

Uitmuntende organisatie!

Wij hebben 26 panelen laten plaatsen naar tevredenheid! Het begon al met ons 1e telefoongesprek werden wij eerlijk geadviceerd en niet gepusht om te kopen. Björn was erg open en daarom zijn wij ook naar Besolar gegaan. Ik gaf aan dat bij ons helaas veel fout gaat met van alles en helaas gebeurde dat nu ook. Problemen met stroom enz, maar ik moet zeggen 1 telefoontje en Angelo de elecrticiën was er in nog geen uur. Heel fijn aangezien wij een lichamelijk gehandicapte zoon hebben die div apperatuur heeft wat stroom nodig heeft. Zelfs Bram de eigenaar kwam onze kant op. Overal kan iets fout gaan maar zulke service mag zeker genoemd worden en het lag niet eens aan hun werkzaamheden achteraf. Maar ook daar werd niet eens over gesproken. De mannen die de panelen kwamen plaatsen waren keurige gasten. Zelfs dakpannen die al kapot waren voor dat hun kwamen hebben ze voor ons vervangen en het afval zelfs meegenomen. Wat ons ook beviel was dat je werkelijk niets hoeft te betalen voor dat alles werkt. Ik zou Besolar aan iedereen aanbevelen. En uiteraard de AEG panelen doen het super!

zeer tevreden tot dusver

de monteurs 4 man waren 15/09 al vroeg aanwezig en zijn gelijk hard aan het werk gegaan bij mij en bij mijn naaste buren, einde van de ochtend waren zij met beidde huizen klaar en hebben zij alles weer netjes achtergelaten en voldoende info gegeven omtrend de zonnepanelen. Nu is het voor mij hopen op veel zonnige dagen en afwachten wat de resultaten zullen zijn.

Goed services en komt met mooie oplossingen

Ik ben erg tevreden met de zonnepanelen. Ik krijg veel informatie en feedback op alles. Daarom ben ik met de airco's verder gegaan. Bij de 2 keer heb ik wel wat langer gewacht op de offerte, maar het is zeker waard geweest. En ze komen met goede oplossingen, daarom toch 5 sterren gegeven! Verkoop Schiedam super bedankt voor alles!!!

Goede snelle service

Alles is uitstekend verlopen

In de winkel zijn we uitstekend geholpen.de offerte was duidelijk. Tel. Contact was ook heel goed. De wachttijd voor het plaatsen van de zonnepanelen was ook heel kort, 3 weken. Het plaatsen daarvan ging heel vlug, binnen een paar uur was het gebeurd. Prima.

Zeer goed.

Ben eerst naar de winkel in Schiedam gegaan. Björn heeft uitleg gegeven en heeft voor een offerte gezorgd alsmede dat er een schouwer langs komt. De schouwer constateerde dat er een aangepaste groepenkast moest komen voor de zonnepanelen. Hierna een aangepaste offerte gekregen. Deze offerte getekend, waarna alles in het werk is gesteld. Al snel werd de afspraak voor de groepenkast gemaakt, en een week later volgde de plaatsing van de zonnepanelen met toebehoren. Dit is bijna allemaal goed gegaan volgens de opgave, en werkt nu 2 weken naar tevredenheid. Al met al tevreden met de hele gang van zaken. Wellicht dat de after-sales beter kan. Gezien het werk en investering, lijkt het mij logisch dat er vanuit de winkel telefonisch contact plaats vindt of alles goed en naar tevredenheid uitgevoerd is. Ik beveel BeSolar zeker aan.

Heel goed

Goede voorlichting en netjes afgewerkt .

Aardige gasten werken hard en netjes

Zeer tevreden, na wat overleg snel en prima werk geleverd

Ik ben goed geholpen.

In de winkel kreeg ik goed advies. De planning was goed en de zonnepanelen lagen binnen een paar uur op het dak.

prima werk geleverd

alles volgens afspraak afgehandeld

Perfecte service van management

Na een installatie vraag die in 1e instantie onbeantwoord bleef is er vandaag naar volle tevredenheid een aanpassing aangebracht.

Uitstekende service

Uitstekende service. Snel en duidelijk. Ze denken goed mee over de juiste oplossing. Ze zijn goed bereikbaar en ze komen hun afspraak na. De monteurs zijn ook vriendelijk en leveren goede werken.

Contact met Bjorn was oke

Contact met verkoopafdeling liep goed 16 panelen tot 18 zouden er op ons dak kunnen.tijdens inmeten bleken er inderdaad 16 op tekunnen.nou de dag van montage viel ons echt vies tegen opeens konden er maar 13 panelen op ons dak was zelf niet aanwezig kom savonds thuis en tot mijn verbazing liggen er maar 12 panelen op ons dak.op de factuur klopte dat wel maar heb die man die kwam monteren 2 keer gesproken op de dag dat hij aan het monteren was en zei tot 2 keer dat die er 13 ging plaatsen.als we meer tijd hadden gehad hadden we het geheel afgeblazen want andere partijen zoals de nzu konden er wel meer opleggen van verschillende wattages ook op me bericht of die 13 e nog komt naar de monteur is niet meer gereageerd ook is het monitor app ding niet aangesloten dus we hebben totaal geen inzicht of het nou wel of niet goed werkt kan alleen bij me stroom leverancier zien wat terug lever

Prima ervaring met afspraak en installatie van zonnepanelen.

Door BeSolar medewerkers goed geinformeerd over de aanschaf en installatie van zonnepanelen. De montage daarvan was conform de afspraak na schouwing. Nette en vriendelijke medewerkers. Voor wat betreft de werking van de app van de zonnepanelen hebben wij problemen gehad die niet opgelost konden worden door BeSolar. Doorverwezen naar Growatt die uiteindelijk het probleem hebben opgelost zodat wij ook tevreden zijn over de werking van de app.

Ik ben zeer tevreden over Besolar

Je wordt vriendelijke te woord gestaan en denken mee om een mooie installatie te realiseren. Geven goed advies wat kan en wat niet kan of moet wachten omdat de techniek of wetgeving nog niet zo ver is. Een zeer te vrede klant.

Ben zeer goed geholpen

Een zeer goede ervaring

Onderling contact was prima alsook de montage, uitleg en de hulp bij het installeren van de app. En.....het product doet z'n werk!!

Het contact met Besolar heb ik als prettig en professioneel ervaren

Het contact was vanaf het begin goed. Het is prettig om een bedrijf in de buurt te hebben, die de zonnepanelen kan leveren. Uiteindelijk gekozen voor Duitse zonnepanelen. Het plaatsen van de zonnepanelen met de aanpassing van de meterkast was in een ochtend klaar. De erbij geleerde app werkt goed. Erg tevreden tot nu toe.

Over BeSolar

Uw adres voor het beste advies en een eerlijke prijs !