Vanaf 1e bezoek besolar store tot vertrek installateurs reuze enthousiast en zeer tevreden.

Het 1e bezoek aan de besolar store waar ik een zeer prettige informatief gesprek hebben gehad met Remy.. De offertes zeer duidelijk. De schouw inspecteur was terzake kundig. De plaatsing en uitvoering werd direct na de schouw ingepland, voor de geplande datum werden wij correct geïnformeerd dat hetplaatsen van boiler op alvast geplande datum zou plaatsvinden, de reden hiervoor was te teveel werk in een te kleine ruimte. Installateurs waren aanwezig op de afgesproken datum en tijd, na een snelle ronde, waar, wat en hoe zijn ze gelijk begonnen. Werk tempo en vakmanschap is formidabel, het aangeboden bakkie koffie deden ze tijdens de uitvoering van het werk, ik heb ze niet eens pauze zien nemen voor de lunch. Tijdens de ochtend werd ook de boiler gebracht door een collega, op mijn opmerking hij wordt pas op 26 april geïnstalleerd zei hij, ik heb morgenmiddag tijd, zo geschieden. Alle 3 de installateurs prettige, vriendelijke, enthousiaste, nette en staann voor hun vak. Wat mij verder opviel, ze zijn netjes op de spullen van de klant en zeer netjes op het eigen vele gereedschap. Bij deze iedereen bedankt die op enige wijze input heeft gegeven om een zeer tevreden klant te verkrijgen.

Zeer tevreden alles perfect afgehandeld

Bij winkel in Hoofddorp geweest uitstekend geholpen en binnen 4 weken panelen geplaatst goede monteurs kennen hun vak top . Een aanrader.

We zijn heel tevreden over het gehele proces. Alles volgens afspraak.

Wij zijn heel tevreden over het gehele proces. Vanaf het kennismakingsgesprek tot en met de plaatsing van de zonnepanelen. Er wordt goed gecommuniceerd en aan de afspraken gehouden.

Heel snel gewerkt op de dag van de plaatsing!

Wij zijn goed door jullie geholpen. Hoewel het even zoeken was wat voor producten bij ons gemeentelijk monument zouden passen, zijn we erg goed geslaagd. Alles draait goed; we zijn blij!

Uitstekend!

Zeer tevreden over het plaatsen van onze zonnepanelen. Zowel de planning - die goed en snel reageren en zeker meedenken maar ook de verkopers zijn goed bereikbaar. Oplossingsgericht vanuit alle afdelingen. Het team (in ons geval team 5) zeer vakkundig en goed, erg netjes en opgeruimd aan het werk! Ondanks de regenbui goed aanspreekbaar :) Wij bevelen BeSolar dan ook zeker voor 100% aan.

top

van begin tot einde proces keurig op de hoogte gehouden en installatie was top

Geweldig bedrijf

Vanaf het eerste contact (Jelle) m.b.t. informatie en meedenken en begeleiding bij bestellen van de warmtepomp een prima gevoel. De installatie verliep prima (Jason en zijn collega's) en ook de nazorg uitstekend. Geweldige service. Menig bedrijf in Nederland kan hier een voorbeeld aan nemen. Aanvraag subsidie ook prima afgewikkeld.

Fijne ervaring

Fijne communicatie, komen afspraken na, leggen verliep soepel.

Professionals

Goed geinventariseerd, volgens plan uitgevoerd. Alles werkt. Dus zeer tevreden klant!

Tevreden

Fijne ervaring, ervaren installateurs en fijne communicatie

De monteurs kwamen op de afgeproken tijd en hebben de zonnepanelen netjes en snel gelegd.

Uit de kunst

Duidelijke uitleg. Snelle afspraken die ook na worden gekomen. Keurig werk geleverd. En Mike is echt top ! Blij met de airco van BeSolar

Een voorbeeld voor andere bedrijven

Op zoek naar een leverancier voor onze zonnepanelen zomaar even binnengelopen in de winkel in Ridderkerk. In gesprek met Kimberly Kleijbeuker en die bleek vriendelijk, netjes en zeer professioneel. Na dit gesprek was er voor ons geen weg terug: BeSolar ging het worden! Kimberly bleek geen uitzondering. Alle contact met BeSolar ging prettig, vlot, netjes en professioneel. Zo’n week of 3 na het tekenen van de offerte hadden we zonnepanelen en een nieuwe meterkast. Dit alles netjes geplaatst door vriendelijke, professionele mensen. Inderdaad, wij zijn zéér tevreden over BeSolar!

Snel, goed en betrouwbaar

Mooie showroom, goede info, snelle en heldere offerte en goede planning uitvoering. Resultaat: degelijk aangelegde en op electriciteitskast aangesloten 10 zonnepanelen Longhi en 1 Mitsubishi airco.

Net en professioneel bedrijf

Het hele proces, het maken van de offerte schouwing en plaatsing is vlot en netjes verlopen. Zeer tevreden.

Goed bedrijf en enthousiaste medewerkers die zeer vriendelijk zijn

Snelle montage en laat alles weer schoon achter. Prima prijs kwaliteit verhouding, nergens een goedkopere aanbieding gezien.

Kundig en professioneel

Wij hebben 8 zonnepanelen laten bijplaatsen. Er was niet veel ruimte over. Be Solar heeft hier goed naar gekeken en de klus geklaard. Ik zou ze zeker aanbevelen.

Correct

Snel en efficiënt

Duidelijk en

Vanaf het begin goed geholpen en duidelijk uitleg. Ook bij de schouw is er goed uitgelegd hoe en wat. En de heren van team 2 die de panelen hebben gemonteerd waren vriendelijk en hebben keurig gewerkt. Zeer tevreden.

prima!

Lekker snel en alles netjes opgeruimd .

Strak geregeld

Snel, vlot in contact. Makkelijke site. Willen graag meehelpen met extra klusje zoals een omkasting erbij plaatsen. Goed advies. Ik ken eigenlijk geen ander bedrijf wat gebruiksvriendelijk is. Toppers

Very expert, prompt support and installation team

Thank you for your excellent products and services.

Echt heel goed

Ik vond 'zonnepanelen aanschaffen' best een griezelige onderneming, want hoe werkt dat en wat moet je dan hebben, en wat is zin en onzin aan wat al die verkopers je vertellen. Dan is besolar een hele fijne leverancier. Meteen heel fijn geholpen in de winkel met uitzoeken en keuzes. Alle mannen die langskwamen om dingen te installeren waren prettig, behulpzaam en betrouwbaar. De kosten waren hetzelfde of lager dan de andere offertes die ik heb aangevraagd (en veel aanbieders hadden minder mogelijkheden). Ze hebben door omstandigheden wel vijf keer de offerte moeten aanpassen en dat ging iedere keer makkelijk en snel. Ter plekke bleek dat de panelen die we hadden uitgezocht niet pasten (de schouwing was niet doorgegaan door de harde wind). Toen lieten ze binnen anderhalf uur andere panelen leveren die er alsnog dezelfde dag opgingen. Ze werken veilig met steigers (dat zie je ook wel eens anders). Kortom. Doe het.

Mijn ervaring met BeSolar was super

Ik ben geholpen door Kimberley en vanaf het begin tot het eind ontzorgt. Er kwamen toch 7 panelen ipv 8 en dat is allemaal netjes verrekend en geregeld. We hebben nog geen internet dus er komt nog een keer iemand langs om alles te verbinden en regelen. Echt super service, fijn geholpen. Kimberley legt alles duidelijk uit, regelt alles goed en is gewoon een hele fijne dame en ook gezellig. Wij komen nog langs voor advies over een warmtepomp

Na ons oriëntatie bezoek bij Kimberly in Ridderkerk hebben wij besloten daar onze zonnepanelen te bestellen. Alles verliep volgens afspraak. SMS en mail verstuurd. Dakschouw vlgs afspraak en er werd Iers gewijzigd voor de plaatsing wat direct uitgelegd werd. En het belangrijkste het plaatsen van de zonnepanelen ook volgens afspraak. keurig gedaan door de medewerkers van team 2. Wat wij ook er fijn vonden was de betaling pas achteraf als alle sterkte en gewoon via de mail met ideal. Kortom BeSolar is een aanrader. Dikke 5 sterren verdiend.

Over BeSolar

Uw adres voor de beste service en een eerlijke prijs!