Wat een topper is Jean.. Ik moest mijn aanhanger rijbewijs halen van mijn man. Vond het erg spannend maar Jean heeft mij super begeleid en mijn spanning en angst weggenomen. En natuurlijk ben ik daardoor in 1x geslaagd.. Ik beveel iedereen aan bij Jean te gaan lessen. Bedankt topper

Jean bedankt voor de leerzame lessen voor E achter B!

Na een proefles (toen al veel geleerd) afgesproken dat we 4 lessen gingen doen voor het aanhanger rijbewijs. Tweemaal twee lesuren achter elkaar. Dit was zeer effectief. Ruim de tijd om de bijzondere verrichtingen te leren en het rijden op de weg met de aanhanger. Daarna in één keer geslaagd. Bedankt Jean, was heel gezellig en natuurlijk ook leerzaam dankzij een rustige maar duidelijke uitleg.

Hele fijne instructeur

Jean is een hele fijne instructeur die kijkt naar wat je persoonlijk nodig hebt om te slagen. Heb gezellige lessen gehad en duidelijke feedback. Zeker een aanrader!

Jean is iemand die naar je luistert en jou ook helpt luisteren!

In het begin was ik ontzettend zenuwachtig maar aan het einde reed ik super zelfverzekerd. Hele gezellige en leerzame lessen gehad. Bedankt Jean!

Zeer goede en fijne ervaring

Zeer goede rijschool, Jean is een goeie instructeur en vond het erg fijn dat het altijd een rustige sfeer was!

Zeer fijne en leuke ervaring gehad!

Jean is een goede rij instructeur. Je kan leuk met hem praten en lachen, maar hij kan je natuurlijk ook goed kritiek geven.

Ik heb een super goede ervaring gehad bij rijschool Jean Heijink!

Jean is een ontzettend fijne rij instructeur. Hij neemt de tijd voor je en behandeld je met respect. Het is altijd erg gezellig tijdens de rijlessen. Echt een aanrader!

Fijne rijschool

Goede leerzame lessen.

Hartstikke fijne instructeur die mij de rust heeft gegeven om te slagen

Zoals hierboven beschreven heeft Jean mij de rust kunnen geven om het examen te behalen. Hij denkt stap voor stap mee en voelt aan hoe hij je zekerder kan maken achter het stuur. Hij heeft echt naar me geluisterd en heeft goed geholpen. Je bent geen nummertje en het is zijn doel om je te laten slagen. Echt super.

Fijne, geduldige, leerzame rijlessen

Jean is een aardige vent waarmee je tijdens het rijden fijn kunt praten. Tegelijkertijd let hij altijd goed op en heeft goede opbouwende kritiek. Aanrade

Zeer fijne ervaring, veel rust en begrip

Jean weet het autorijden op een hele fijne manier aan te leren. Ik denk dat ik hem nog geregeld denkbeeldig naast me zie zitten! Veel rust maar ook zeker lekker praten en een grapje tussendoor. Daarnaast heeft hij een luisterend oor wat ook erg prettig is!

Hele fijne rijschool

Na 8 jaar weer het rijden opgepakt. Ontzettend fijne rij instructeur, legt goed en rustig uit wat je moet doen. Vandaag afgereden en in 1 keer geslaagd, en dat met faalangst!

Super fijne rijlessen op maat

Altijd fijne rijlessen gehad bij Jean, zowel voor mijn auto rijbewijs als voor de aanhanger. Altijd eerlijk advies en goede communicatie.

De lessen van Jean zijn top! Niet alleen leer je goed rijden, het is ook nog eens gezellig in de auto. Ik had altijd ontzettend zin om weer te rijlessen als ik wist dat er een rijles aankwam. Jean zorgt ervoor dat jij je op je gemak voelt in de auto.

Super rijschool

Erg vriendelijke en zeer geduldige rij instructeur Altijd op tijd Geeft goeie tips en tops Dikke duim

Zeer deskundig en neemt overal de tijd voor.

De lessen die ik gevolgd heb waren zeer leerzaam en werden deskundig begeleid. Jean neemt de tijd voor alle bijzondere verrichtingen en daardoor kun je ze goed onder de knie krijgen. Voor het examen 2 uur nog rijden (was wel vroeg om 07.30) maar dat is wel fijn. En ben dus ook in één keer geslaagd!

Fijne lessen gehad

Ik heb fijne, leuke maar ook zeker leerzame lessen gehad.

Jean heeft mij erdoorheen gesleept en gaf mij soms de schop onder de kont die ik nodig had. Hele goede rijinstructeur en een aardige gezellige man.

Goede begeleiding!

Heel tevreden met Jean als rijinstructeur! Hij geeft duidelijke en rustige uitleg en bij onduidelijkheden heeft hij zelfs nog een whiteboardje in de auto liggen om zijn uitleg te visualiseren. Ook heeft hij nog de avond voor mijn rijexamen een extra rijles voor mij ingepland op zijn vrije avond. Dit heeft mij nog ontzettend geholpen met mijn zenuwen. Zeer fijn hoe Jean altijd meedenk! Hij wijst je niet altijd direct op je fouten, maar vraagt "wat had je anders kunnen doen?" Of geeft een "hmm, dat had ik anders gedaan" zodat je zelf je fout gaat herkennen. Ik zou Jean zeker aanraden aan anderen! 10/10

Top instructeur

Dankzij de fijne en duidelijke uitleg heb ik mijn aanhang rijbewijs in een keer gehaald!!!

Top instructeur

Jean is een top instructeur. Ik ben bij Jean terecht gekomen toen mijn zus haar rijbewijs heeft gehaald nadat ze bij Jean heeft gelest. Vanaf begin tot eind vond ik het fijn om Jean naast me te hebben zitten in de auto. Jean is iemand die graag praat over actualiteit, hobby's e.d. tijdens de les. De tijd dat je aan het lessen bent vergeet je zo en voor dat je het weet zit je les er alweer op. Ik keek altijd met plezier uit naar de volgende les. Jean probeert alles uit te leggen op een wijze dat je het wel moet kunnen snappen. De uitleg die je dan krijgt van Jean is dan ook on-point. Ik zelf pakte alles snel op en begreep dingen snel. Jean probeert het lekker luchtig te houden, maar als het even moet kan hij wel direct zijn. Dit is erg fijn zodat je op het juiste moment de juiste dosis informatie ontvangt. Mocht je het even niet begrijpen hoe het moet, geen probleem. Jean doet het zelfs gewoon even voor. Snap je iets van de theorie niet? Ook dit is geen probleem, Jean is bereid om bij je thuis te komen om je op weg te helpen met de theorie. Alles bij elkaar geeft mij een fijn gevoel bij alle lessen die ik bij Jean heb mogen volgen. Bij deze raad ik Jean dan ook de volle 100% aan als jij met veel plezier maar wel duidelijk je lessen wilt volgen.

Fijne lessen

Ik heb bij Jean fijne gezellige lessen gehad. Jean is flexibel in het ruilen van lessen, als dit nodig is. Ook heeft Jean mij een middag geholpen met het leren voor m'n theorie. Ik heb fijne ervaringen gehad met Jean als instructeur

top rijschool

aanhanger rijbewijs in een keer gehaald bij Jean

Het is een helle goede rij school

Je kunt er heel veel van leren en ook heel snel en en je kunt er mee lachen met Jean als je er een auto rijles of aanhanger rijbewijs nodig heb of iets anders ik raad je aan om het hier te doen ik heb mijn aanhanger rijbewijs heel snel en makkelijk en leuk gehaalt

Top rijschool!

Aanhanger rijbewijs gehaald bij Jean. Kan het iedereen aanbevelen