Ik had één rijles omdat ik fileparkeren moeilijk vond. Jean was vriendelijk, behulpzaam en deskundig....ik heb nu het vertrouwen om te blijven oefenen en het gaat stukken beter! Bedankt Jean :)

Goed en prettige aandacht.

Jean ziet je niveau en geeft daarop de juiste instructies. Aanhanger rijbewijs in 1x gehaald.

In een woord: Top rijschool / leraar.

Na ruim 30 jaar geleden mijn B rijbewijs te hebben gehaald, werd het tijd voor mijn aanhanger (E) rijbewijs te halen. De keus was snel gevallen op deze rijschool. Na 1 proefles te hebben gedaan, een degelijk advies gekregen voor een vier lessen pakket. Deze lessen heb ik vandaag gehad en aansluitend mijn rijexamen gedaan. Gelijk mijn E rijbewijs gehaald :) Jean super bedankt!

Weer het vertrouwen terug!

Ik had mijn rijbewijs al, maar de angst om te rijden werd steeds groter en uiteindelijk deed ik het niet meer. Na 5 jaar toch de enorme drempel over gegaan en bij Rijschool Jean uitgekomen vanwege specialisatie in rijangst. Vanaf het moment dat ik achter het stuur ging zitten gaf Jean mij een veilig gevoel en na een paar lessen begon ik het vertrouwen alweer terug te krijgen. Zelfs nog les gehad in mijn eigen auto, heel fijn dat dat kon! Nu weer zelf aan het rijden, heel blij dat ik de juiste rijschool hiervoor heb gekozen. Dank Jean!

mijn rijbewijs heb ik al vanaf mijn 19.. ben inmiddels bijna 59 nooit heb ik het rijden leuk gevonden, en zat liever naast de bestuurder. ik denk dat ik in al die jaren 20 keer heb gereden. doordat mijn omstandigheden anders werden, heb ik nu een kleine auto gekocht.. ja en dan.. bang, angst .. onzeker faalangst enz enz . toen hoorde ik over jean.. dus maar lessen genomen.( denk n stuk of 10 ) jean heeft vanaf het begin vertrouwen in mij gehad ! 100 x gezegd ! mieke je kunt het.. heel langzaam begin ik daar ook in te geloven.. probeer steeds verder weg te gaan.. rij op de tom tom.. heeft jean mij ook geleerd. kijk goed op de borden.. kijk verder vooruit.. en het belangrijkse.. ik moet mezelf gaan vertrouwen.. en als jean zegt dat ik goed rijd.. ja dan ga je dat ook geloven. ik ben er nog niet, maar ik en zeker jean zijn er zeker van dat het helemaal goed komt. hij is trots op mij ! heb heel fijn les van hem gehad. hij heeft veel geduld met mij gehad. en nogmaals... hij vertrouwd mij.. jean bedankt voor jou geduld ! kim ook bedankt

Rijschool is niet te vertrouwen

Rijschool waar je NIET op kunt vertrouwen, wij leren onze kinderen als je ergens aan begint maak je het af, deze rijschool stopt met lesgeven en examens doen in Arnhem en laat de kandidaten die bij rijschool Jean lessen in Arnhem gewoon vallen moeten maar overstappen naar een andere rijschool, Dit vertelt hij na het zakken van je examen tegen de kandidaat, goed voor je zelf vertrouwen Schandalig !! Jean is een man die snel boos wordt, er valt dan niet meer mee te communiceren op een normale manier. Zeer teleurgesteld

Geachte mevrouw, Jammer dat u er zo over denkt. Het is niet zo dat ik dit na het examen voor het eerst heb gemeld. U heeft 23 maart een mail gehad van mij waar dit in stond en daar kreeg ik geen reactie op. En ik heb het uw zoon ook medegedeeld op 21 februari dat hij nog een herexamen zou doen, en dat ik vanaf april stop in Arnhem en omgeving. Ik laat mijn leerlingen niet vallen want heb de pakketten allemaal afgemaakt en als ze wilde, of nodig hadden een goede rijschool voor de leerlingen gevonden en netjes overgedragen bij mijn vrouwelijke collega in Arnhem. U zegt dat ik snel boos wordt, ik weet niet wat u daar mee bedoeld, maar zie mezelf daar niet in. Ik wens Lars verder succes.

Uiterst tevreden.

Beste Jean, Bedankt voor je luisterende oor, de spontaniteit en de leerzame lessen. Ik ben persoonlijk erg enthousiast over deze rijschool en raad het iedereen aan!

Patience is the key

Na dat ik met me faalangst bij Jean kwam was ik heel bang om te rijden. Jean heeft me elke x weer gemotiveerd om toch in de auto te stappen en te rijden. Het heeft lang geduurd voor dat ik er vertrouwen in had maar uit eindelijk heb ik me rijbewijs gehaald met een grote dank aan jean, helpend aan me faalangst en jean die lekker zichzelf was heb ik genoten van de lessen. Grote aanrader met faalangst!

Goede fijne rijschool

Er wordt tijd voor je genomen. Rustige en duidelijke uitleg. Met een positieve manier wordt je ondersteund.

Super ervaring

Wil je op een leuke en fijne manier je rijbewijs behalen ben je hier aan het juiste adres. Ondanks mijn faalangst en ahdh geslaagt voor mij b-e Super bedankt

BE in een dag gehaald, goede uitleg en een prettige sfeer. Echt een aanrader!

Jean gaat uit van wat de leerling al wél kan en weet

Jean geeft je de mogelijkheid om er zelf achter te komen wat je beter anders had kunnen doen. Hij geeft je de ruimte om fouten te maken, er van te leren en legt goed uit hoe je het de volgende keer anders kan doen. Ik zat met steeds meer vertrouwen en ontspannenheid in de auto. Hierdoor kreeg ik steeds meer plezier in het rijden.

Hele fijne lesgevende is jean

Ik heb super les gehad van Jean. Het was goed en eerlijk en in 1x geslaagd. Ik zeg gewoon top

BE in een dag

Heel erg fijn om met Jean in een dag een paar uur te oefenen en daarna het examen af te leggen. Prima instructies gehad en een goede voorbereiding door Jean gekregen. Maarten

Fantastic

When I came to Jean my Australian drivers license was about to expire. In the space of 2 and a half months Jean managed to help me both prepare for my theory exam and also my practical exam - I passed both in one go! He is very patient, easy going and very easy to learn from. I would recommend him to anyone who is looking to get their drivers license.

Top rijschool !!

Fijne rijschool waar je goede uitleg krijgt en er veel tijd en aandacht word gegeven aan de dingen die minder goed gaan.

Echt geweldig!

Lessen waren altijd duidelijk ook heel flexibel als je een keer niet kan, en natuurlijk ook gezellig Ik heb mijn auto rijbewijs in een keer gehaald door zijn hulp!

Altijd leuke en leerzame lessen

Altijd leuke en leerzame lessen gehad met Jean. Hij legt alles rustig uit en bepaalt het tempo op hoe snel je iets oppakt. Altijd met plezier lessen gevolgd waardoor het altijd voorbij vloog. Uiteindelijk met de hulp van Jean ook in 1 keer weten te slagen!

Professionele aanpak

In een dag mijn aanhangwagen rijbewijs gehaald. Ivm faalangst goed geholpen door Jean.

Lol, plezier en in 1 keer geslaagd

Jean bedankt voor de top instructie en je eindeloze geduld. Bedankt voor het overbrengen van uitmuntende stuurvaardigheden vooral in het bochtje achteruit! Merci!

Goed voorbereid op examen

Na een intake voor E achter B en 4 lesuren verder vol vertrouwen op naar het examen. Jean kent alle lastige plekken en geeft duidelijk uitleg en helpt je keer op keer op een fijne manier herinneren aan je gebreken (meestal het spiegelen).

Superfijne rijschool! In 1x geslaagd!

Nadat ik mijn rijbewijs automaat een paar jaar geleden heb gehaald wilde ik ook rijbewijs in schakel auto halen. Jean is een ervaren & relaxede rij instructeur die helder en duidelijk rijles geeft, met je meedenkt, opbouwende feedback geeft & flexibel is in werktijden. Er wordt echt les op maat gegeven, eerlijk gekeken naar wat wel en niet nodig is bv qua aantal lessen of oefenen op bepaalde onderdelen. Je voelt je snel op je gemak bij Jean, er is ruimte voor een grapje & een praatje waardoor je ontspannen je lessen kan volgen. Ondanks behoorlijke zenuwen voor het examen, maar door de goede voorbereiding en begeleiding van Rijschool Jean in 1x geslaagd! Yes!

In 1 keer geslaagd!

Een ochtend rij lessen gehad en geslaagd. Top!

Gezellige en fijne instructeur

Alleen maar positieve dingen te zeggen over deze rijschool. De lessen zijn niet alleen leerzaam maar ook nog eens heel gezellig! Een aanrader voor iedereen! Gaat ook goed om met je wanneer je gestresst bent voor een examen.

Zeer nette en leerzame rijschool!

Ik heb de afgelopen maanden rijles gehad via deze rijschool. Het is zeer aan te raden want je word goed geholpen.

Van Arkelstraat 6 6566BC Millingen aan de Rijn