GEWELDIGGG!!

Jean is de rust hem zelf, Zeker een aanrader voor iedereen Eerste keer geslaagd echt een topper!

Fijne rijschool

Super fijn les te hebben bij Jean en goede begeleiding

Duidelijk

Jean is een rijinstructeur met een goed humeur die serieus is op de juiste momenten. Hij neemt je mee in het leerproces en houd rekening met jouw tempo.

Fijne lessen en een veilig gevoel in de auto.

Tijdens de lessen kun je in je eigen tempo leren en er word rustig naar je fouten gekeken zodat je er van kunt leren en de volgende keer wel goed doet.

Direct maar duidelijk

Jean is een gezellige instructeur, hij is duidelijk en geeft goede les.

Aanrader

Ik heb eerst rijlessen gehad bij een andere rijschool, maar zij leken mij niet te begrijpen en ik hen niet. Daarna ben ik overgestapt naar Jean wegens alle ervaring die hij heeft (zoals rijlessen voor mensen met autisme). Hij weet hoe hij je kan helpen, ook als je net even iets anders nodig hebt. Ik heb fijne, gezellige en duidelijke lessen gehad. Bedankt Jean!

Fijne en directe rijschool

goede rijlesinstructeur

rustige en gezellige instructeur

Leerzaam en gezellig

Tijdens het rijden kan je gemakkelijke vragen stellen over wat en hoe je iets moet doen en daarbij krijg je duidelijke uitleg over hoe je het moet uitvoeren, ook is het heel gezellig tijdens het lessen.

Erg prettige lessen

Meneer Heijnk neemt de tijd en weet goed en rustig alles te vertellen en uit te leggen. Sfeer in de auto was prettig en ik ben zeer tevreden over de lessen. Nogmaals bedankt!

Top rijsinstructeur

Bij Jean zit je gewoon goed! Lessen zijn gezellig en hij weet het goed uit te leggen! Zeker een aanrader!

Een goede ervaring en met de eerste keer succes.

Fijne/gezellige lesdag gehad waarbij Jean duidelijk uit kon leggen hoe iets moet.

Betrouwbaar, wilt alleen beste voor kandidaat

Jean heeft me altijd goed advies gegeven en geholpen met de punten voor het behalen van me rijbewijs.

Persoonlijke en fijne rijschool

Jean kijkt heel goed naar wat je persoonlijk nodig hebt om te leren. Wat erg fijn is als je bijvoorbeeld last hebt van faalangst. Waardoor ik veel rustiger in de auto zit en het examen in 1x gehaald heb. Zeer aan te bevelen!

Super fijne en gezellige rijlessen

Super fijne rijschool, het is altijd gezellig in de auto en er hangt een fijne sfeer. Hele fijne rijlessen gehad waar ik ook heel veel heb kunnen lachen en leren. Hij neemt de tijd om persoonlijke hulp en advies te geven en is professioneel waneer nodig. Ik raad deze rijschool zeker aan!!

Hulp werd goed aangeboden

Maar een aantal lessen genomen, maar voldoende om mij te laten slagen voor mijn rijbewijs

Heel fijn en goed geholpen!

Heel fijn en geduld met mij gehad, langere tijd over gedaan maar ondanks dat hield Jean vertrouwen in mij! Heel erg bedankt daar voor!

Een goed en prettig leerproces !

Ik heb mijn rijlessen bij Jean ervaren als prettig, leerzaam, uitdagend en boven al ook nog gezellig ! Ook de theorie hulp heeft me erg geholpen bij het behalen van mijn theorie examen en zou ik iedereen aanraden te doen !

Fijne en goede rijlessen

Mijn ervaring met rijschool Jean was heel fijn. Ik heb hele fijne, goede en ontspannen lessen gehad. Hierdoor ben ik goed voorbereid op examen gedaan. 1 keer examen met Jean en Geslaagd. Dank je wel Jean voor de goede hulp en fijne lessen.

Top, prima uitleg

Goede tips en uitleg met aanhanger. Duidelijke tekeningen om extra duidelijkheid te creëren.

Super fijn leren rijden

Fijne begeleiding, met goede uitleg en veel geduld. De rijlessen zijn ook erg gezellig dus ik keek er nooit tegen op om naar mijn rijles te gaan. Ik raad anderen ook zeker aan om bij Jean te beginnen met rijden.

Super fijne rijlessen

Ik ben altijd met plezier naar mij rijlessen gegaan. En ik zou deze rijschool dan ook zeker aanraden.

Dankjewel voor jou reactie

Fijn, erg rustig

Zodra ik iets fout doe klap ik dicht en lukt me niks meer. Dankzij Jean heb ik het meer onder controle en heb ik zelfs mijn rijbewijs gehaald. Ik ben er te vreden!!

Top, goede tips gegeven.

Duidelijke lessen gehad en goede tips gekregen.

Heel rustig en relaxt

Hele rustige man, fijne uitleg bij dingen die je moet doen en ook de stimulatie als je het inderdaad goed doet.