Keurig geplaatst en helemaal zoals de wens was

In één woord ‘fantastisch’

Deze mensen hebben kennis van zaken. Van het eerste gesprek tot en met aflevering, geweldig geholpen. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Fantastisch!Zo keurig gemaakt!

Elke dag heel erg blij mee! Zoveel ruimte omdat nu alles zo overzichtelijk is. Het gaat jullie allen gied!

fraaie kasten in ons nieuwe appartement

wij zijn tevreden over de inloopkast met verlichting, de inbouw garderobekast, naar ons eigen ontworpen dressoir en de vitrinekast. prima montage van de 4 kasten door vaklui, kortom tevreden.

Precies de kast die we in ons hoofd hadden

Op een paar praktische wijzingen na is de kast precies zoals we het bedacht hadden. Het is geen rommeltje meer in de gang, maar alles is erachter opgeruimd. De monteurs hebben op professionele manier de kast geplaatst; en er was goed contact met hen. Ook waren we blij met het aanvullende advies wat de kapstok betreft. Dit was de tweede kast die door jullie bedrijf is geplaatst, en we hopen nog eens bij jullie terug te komen. We bevelen Kastopmaat.nl bij velen aan.

Kwaliteit met goede service

Wij zijn bij drie verschillende bedrijven geweest voor een kast op maat. Wij hebben gekozen voor Elkekastopmaat.nl omdat wij goed zijn geholpen in de winkel. Met een mooi programma liet de adviseur zien hoe ons idee eruit zou komen te zien. In de winkel kon ze ook voorbeelden laten zien. We kregen meteen een offerte en in vergelijking tot de andere bedrijven, ook een goede prijs. Tot aan het plaatsen van de kast werden we goed op de hoogte gehouden. Het plaatsen van de kast werd gedaan door een ervaren man en (ik vermoed) een leerling. Keurig geplaatst! We zijn erg blij met de kast.

Extra bergruimte perfect benut

Wat begon als een isolatieklus op zolder werd een totale zolderverbouwing waarbij een langgekoesterde wens werd vervuld. Een ladekast van circa vier meter breed, onder het schuine dak, precies op maat voor het opbergen van kleding en schoenen. Nadat we onze wensen kenbaar hadden gemaakt, is er prima meegedacht en goed met ons afgestemd. We zijn enorm blij met deze kast met acht grote laden en vier klepkastjes. Een aanrader!

Professioneel, Goed advies, Vriendelijk.

Tevreden met de korrekte service

Goed advies en keurig werk geleverd!

Zeer tevreden met onze kast op maat. Er is goed meegedacht in de opties, goed advies en een heldere en strakke planning. Keurig werk geleverd bij de plaatsing!

Goede communicatie, snelle levering en een mooi resultaat

Voor een bewoner bij ons op de instelling waren we op zoek naar een mooie stevige inbouwkast. De communicatie verliep helder en goed met als gevolg een snelle levering van de kast. Het resultaat is ook erg mooi geworden. Al met al een hele positieve ervaring!

Kasten zijn van zeer goede kwaliteit en monteurs zijn vaklui

Hele goede kwaliteit kasten en ervaren monteurs die vakkundig zijn en zeer vriendelijk. Een aanwinst in huis!

Met optimaal gebruik van de kleine ruimte én prachtig om te zien!

Perfect ingemeten in de scheve nis van ons oude huis past deze kast helemaal prima. De kleine ruimte is nu optimaal functioneel. De verlichting, betimmering van de buizen en soft close deuren maken het tot een mooi en luxe geheel. Wij hebben ervoor gekozen de deuren te laten wrappen met een schitterende afbeelding die onze slaapkamer enorm siert. De kast erachter is echt een verrassing. Fijne, rustige en professionele mannen hebben in ons huis gewerkt, en zijn met respect met onze woonruimte omgegaan. Minimaal twee keer per dag sta ik met blijdschap in mijn Kledingkast. Ik raad Elke Kast op Maat aan iedereen aan!

Wij zijn heel tevreden met onze op maat gemaakte kast! Ook de wijze waarop er gewerkt wordt en het afgemaakt wordt! Heel fijn ook de communicatie per mail! Heel duidelijk allemaal

Super tevreden

Eerst schrokken we een beetje van de prijs, maar vergeleken met andere partijen kwamen we er toch achter dat het een goede prijs is. We moesten er een tijdje op wachten, maar het resultaat mag er zijn. We zijn heel blij met het resultaat. De mannen die de kast kwamen installeren waren ontzettend vriendelijk en hebben de klus in een korte tijd geklaard. Super tevreden dus!

Geweldige service van begin tot het eind!

Wij hebben twee kasten op maat laten maken en een wand met vier schuifdeuren. We zijn ontzettend tevreden over het hele proces van uitzoeken tot en met het plaatsen van de kasten. De werknemers bij het bedrijf zijn allemaal ontzettend behulpzaam, integer en uitstekende vakmensen! De monteurs werken zeer netjes en precies. Ze laten alles ook weer keurig achter. Niets dan lof over dit bedrijf!

Perfect gedaan van de aankoop tot en met de plaatsing, niets op aan te merken!

We wilden in ons nieuwe appartementen nog 2 op maat gemaakte kasten hebben. In de slaapkamer en in de bijkeuken. Dankzij de goede en correcte begeleiding in de showroom is het eindresultaat echt perfect geworden. Ze zien er perfect uit. Ook de uitgezochte kleuren en types komen geweldig tot hun recht in de beide ruimtes, De deuren werken feilloos en de bergruimte is enorm. Ook familie en kennissen, die we de laatste tijd veel op bezoek krijgen (omdat we er dus net wonen) zijn onder de indruk van jullie werk. Rapportcijfer: 10 met een griffel!! fam. Spruijt, Renswoude.

Gewoon goed qua service en uitvoering

2e keer dat we een kast hebben besteld en weer met grote tevredenheid. Ook de after sales is goed, was 1 frontje van laatje wat beschadigd en er werd vrij snel een nieuwe geplaatst. Verder goede kwaliteit kasten, prettig personeel zowel in de showroom als de heren die de kasten geplaatst hebben.

Fijn bedrijf met betrokken en zorgvuldig werkende medewerkers.

In totaal 5 kasten laten plaatsen. Van een kledingkast tot een zwevend televisie meubel. We zijn er erg blij mee en daarbij ook vele complimenten gehad van anderen. Alles vakkundig ingemeten en gemonteerd. Kortom, erg blij met alles.

Mooi eindproduct en een goed verzorgd proces van ontwerp tot oplevering!

Het eindresultaat is prachtig en we zijn super tevreden over de ontzegging tijdens het proces van ontwerp tot oplevering van de kast. Het gaat allemaal heel soepel en aanpassen van het ontwerp is geen moeite. Het inmeten gaat snel en heel zorgvuldig en de plaatsing is daardoor ook snel voor elkaar. Je werkt met mensen die weten wat ze doen.

Montage ok, prijs ok

De communicatie is snel en correct

Zelfs na 15 jaar nog prima service !

Bij het plaatsen van een nieuwe kast heb ik aan de monteur een mankement laten zien aan een 15 jaar oude wandkast. Binnen een week was het probleem verholpen en werden hiervoor alleen de werkuren in rekening gebracht.

Goed geholpen met het ontwerpen van mijn kast.

Dit is de tweede kast die ik heb laten maken en ik ben ook nu weer heel tevreden. Bovendien wordt je goed op de hoogte gehouden van het hele proces.

Perfecte ombouw!

Ombouw voor vloerverwarming-leidingen besteld. Was snel klaar en past perfect! Erg blij mee! Hele mooie oplossing geworden in de hal.

Uitstekend maatwerk!

Wandplank naar volle tevredenheid geleverd!

Bellstraat 20 3771AH Barneveld

Over Elkekastopmaat.nl

U hebt vast wel een paar plekken in huis die perfect geschikt zijn om extra bergruimte te creëren, maar waar geen enkele standaardkast precies in past. Door één of meer kasten op maat te laten inbouwen, maakt u optimaal gebruik van de beschikbare ruimte. Tegelijkertijd kiest u dan voor een oplossing die uw huis direct meerwaarde geeft. Want maatwerk inbouwkasten zijn niet alleen praktisch, ze zijn ook veel mooier dan een ‘losse’ kast. Bovendien bepaalt u helemaal zelf welke indeling u wilt, en welke materialen er voor kastwanden, legplanken en deuren zullen worden gebruikt.