Degelijk vakwerk en alles volgens afspraak

Dit gaat over onze tweede bestelling. We hadden al eerder een inloopkast laten maken en omdat dat prima was besloten we een andere ruimte ook in te richten met kasten voor de wasmachine, een kast voor gereedschappen en een voor schoonmaakspullen. We zijn wederom tevreden.

Prachtig afgewerkte en geplaatste kasten en meubels

Wij zijn erg tevreden over de flexibiliteit en het vakmanschap van Elkekastopmaat. Er werd niet gezeurd toen we significante aanpassingen aan het eerdere ontwerp wilden doen. In feite kan en kon alles. Ook qua kleuren was de keuze reuze. De communicatie over het ontwerp en de plaatsing was zeer professioneel. Ook de monteurs waren zeer deskundig, flexibel en vriendelijk Men dacht erg goed mee. Misschien wel te goed en daarom hebben we toch een minder positieve opmerking. De schuifdeur tussen de kleedkamer en de slaapkamer is niet geleverd met melkglas maar met helder glas. Deze deur was juist bedoeld voor privacy. Dat moet een communicatie misverstand zijn geweest.

Vakwerk

Super goed geholpen in de zaak! Deskundig en vriendelijk, er wordt goed meegedacht en niets opgedrongen. Zoiets maak je tegenwoordig niet mee mee. Betalen nadat alles perfect opgeleverd is. Erg blij met kledingkast op maat met push to open wat erg fijn werkt en de ombouw tbv wasmachine en droger.

Zeer goed.

Elkekastopmaat dacht goed mee met onze wensen, kwam met creatieve oplossingen en was flexibel in de implementatie en uitvoering. De installatiemonteurs waren creatief, flexibel en werkte schoon. Kortom, prettig bedrijf om zaken mee te doen. Zeker een aanrader.

Mooi werk geleverd

De boekenkast een sfeervolle aanvulling in onze woonkamer.

Geweldige kasten

Elkekastopmaat denkt goed mee, werkt oplossingsgericht en heeft ervoor gezorgd dat wij nu 2 mooie kasten in huis hebben staan die helemaal naar onze wensen zijn gemaakt.

Perfecte kasten, perfecte plaatsing

Zeer tevreden over het gehele proces vanaf de eerste ideeën t/m de realisatie. Geweldig meegedacht, flexibel inspelen op veranderingen, vakkundige en snelle montage met weinig overlast, alle afspraken prima nagekomen, en, ook heel belangrijk, allemaal vriendelijke en aardige medewerkers. Kortom: het kan niet beter!!

Zowel in de showroom als bij het plaatsen ben ik super klantgericht geholpen. Het resultaat mag er zijn!! Een dikke 10

Een bedrijf met echte vakmensen die bovendien ook nog heel vriendelijk zijn en meedenken over soms

Topervaring met een prachtig bedrijf

Echt maatwerk

Mooi materiaal en slim interieur

FANTASTISCH

Doordat alles zelf gemaakt wordt kan 'Elke kast op maat' aan vrijwel al je wensen voldoen, dat was de eerste zeer prettige ervaring. Goede prijs (zeker wanneer je het eindresultaat ziet), fijne communicatie en zeer prettige uitvoering door de monteurs.

Vakmensen die weten hoe het hoort.

Onze ervaring is heel goed van ontvangst tot plaatsing. We vinden de kwaliteit van de kasten zeer goed maar er hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan. Vooral de niet standaard maten wordt fors geld voor gerekend. Maar daar kies je uiteraard wel zelf voor!

Fantastic!

What a wonderful process with Elkekastopmaat.nl, since the first visit to their workshop everything was nice and smoothly, the treatment with us has been excellent, we can't complain at all. For every doubt or question it was always an answer and a proposal, all the process was 100% transparent and confident, I would like to thank you to all the involved workers of Elkekastopmaat.nl

• ¿Nos recomendarías?

Strakke zwarte inbouwkast

Wij genieten nu al ruim een week van onze inbouwkast. Ik zou dit iedereen wel willen aanraden.

Fantastisch!

Erg goed geholpen bij Elkekastopmaat.nl. Bij het verkoopproces is goed meegedacht met alle wensen, bij het plaatsen erg vriendelijke en nette monteurs en toen iets kapot geleverd bleek werd het in no-time vervangen. Na plaatsing werd ik gebeld of ik tevreden was met de geplaatste kast.. dat is service! Hier kom ik zeker terug!

Prachtige kast

Goede service mooie kast. Advies goed. Met de hogere prijs hadden we rekening gehouden daar het maatwerk is. Het opmeten en de installatie verliep prima nette mannen en zorgvuldig

Klantvriendelijk en deskundig

Contacten waren vriendelijk, deskundig en afspraak is afspraak

Gedegen vakwerk !!

Wij zijn heel tevreden over Elkekastopmaat. Wij bestelden een grote garderobekast en een bed-ombouw. Eerst uitgebreid en creatief advies in de showroom bij het ontwerp, daarna een snelle offerte en steeds feedback over de stand van zaken. Plaatsen heel precies en gedegen in een jaren dertig huis zonder rechte vloeren/muren. Hierdoor duurde plaatsing langer dan verwacht maar binnen één week werd een vervolgafspraak gemaakt om het af te maken. Vriendelijke en nette monteurs. Het is heel mooi geworden.

Fantastisch bedrijf!

We hebben een kledingkast (hoekkast) in laten bouwen door Elke Kast Op Maat. Het is echt prachtig geworden en helemaal waar we naar zochten. Een afspraak voor het ontwerpen was zo gemaakt. Van te voren hebben we uitgebreid in de showroom rond kunnen kijken en alle opties en materialen kunnen zien. Tijdens de afspraak zijn we super snel en goed geholpen, ook met het maken van keuzes (wat we vaak best lastig vinden). Ook op vragen of verzoeken voor wijzigingen waar we later contact over hebben opgenomen is snel en correct gereageerd. We zijn tussentijds op de hoogte gehouden van het proces. Alle medewerkers waar we mee te maken hebben gehad waren even vriendelijk en professioneel. De manier waarop het contact is verlopen is een verademing ten opzichte van wat we in de randstad gewend zijn. Ook het feit dat we pas hoefden af te rekenen na dat alles naar wens was afgeleverd is wat dat betreft uniek. Alleen maar lof! We hebben het bedrijf ook aan familieleden aangeraden.

Super vriendelijk en behulpzaam. Over alles werd meegedacht!

Het contact was erg goed. Er werd alle tijd genomen om naar je te luisteren en in het uitwerken van het concept was geen aanpassing te veel. Ook werd er goed meegedacht waardoor het eindresultaat nog mooier is dan we gedacht hadden. De montage ging ook heel vlot en de communicatie tussendoor was heel helder.

Super klantvriendelijk en prachtige kasten!

Wij zijn ontzettend blij met onze 4 nieuwe inbouwkasten. Qua prijs kwam elkekastopmaat al heel goed uit de beoordeling maar de klantvriendelijkheid en het resultaat zijn ook super. Speciale dank aan Evelien en Willem voor de vele communicatie vooraf om de kasten helemaal naar onze zin te maken. En aan de monteurs Gerard en Rens voor het harde en mooie werk en de flexibiliteit als ter plekke een aanpassing gedaan moest worden. Ook heel netjes dat je achteraf nog even gebeld wordt om te horen of alles naar wens is. Veel dank!

Goed meegedacht, prima werk geleverd met een prachtig resultaat!

Vanaf het begin is er goed meegedacht en geadviseerd, het was geen probleem wanneer er veranderingen door gevoerd moesten worden. De 2 maanden tussen inmeten en plaatsen vond ik wel wat lang maar was snel vergeten toen de kast geplaatst was. Prachtig werk geleverd door fijne vakbekwame monteurs die hard werkte om het in 1 dag klaar te krijgen, ook al werd dat een lange werkdag. 1 kastdeurtje was niet goed maar dat werd meegenomen naar de zaak en zo spoedig mogelijk geleverd. Bij iedereen van harte aan bevolen!!!

Geheel naar onze wens kregen we een nieuw meubel met een uitstraling van “Oh dat is mooi” !

Bij het ontwerp van ons TV- meubel is goed meegedacht en geadviseerd over de inrichting en de kleur. De tekening gaf aardig weer hoe het eruit zou komen te zien. Wellicht dat de visualisering met kunstmatige intelligentie tzt nog realistischer gemaakt kan worden. We waren wat huiverig voor de kleur zwart maar nu toch tevreden te meer daar het een chique uitstraling geeft. Onze kennissen vinden dit ook. Ook bij het plaatsen van het meubel waren nog aanpassingen mogelijk om video- en audio installaties aan te sluiten. Alles werd netjes passend gemaakt en voldoet geheel aan onze verwachtingen. Personeel vriendelijk en behulpzaam. In alle opzichten “Een meubel op maat met uitstraling”

Klasse werk geleverd!

Het ontwerp- en verkooptraject hebben we samen met Marc gedaan. In alle rust en met alle geduld hebben we met hem de mogelijke opties doorgenomen. Dat heeft geleid tot een prachtig eindresultaat: 2 sjieke vaste draaideurkasten op maat en een thuiswerkplek op maat met boekenplanken erboven. Wees wel alert bij het vaststellen van de werkblad hoogte als je de werktekeningen controleert: weet goed hoe je de afstand tussen de vloer en de bovenkant werkblad wilt hebben. Verwar die niet met de hoogte tot de onderkant van het blad.

Prachtige kast, snel geleverd.

Vanaf het eerste contract tot en met de montage zeer goed geholpen. Resultaat is een prachtige kast voor onze spullen.

Over Elkekastopmaat.nl

U hebt vast wel een paar plekken in huis die perfect geschikt zijn om extra bergruimte te creëren, maar waar geen enkele standaardkast precies in past. Door één of meer kasten op maat te laten inbouwen, maakt u optimaal gebruik van de beschikbare ruimte. Tegelijkertijd kiest u dan voor een oplossing die uw huis direct meerwaarde geeft. Want maatwerk inbouwkasten zijn niet alleen praktisch, ze zijn ook veel mooier dan een ‘losse’ kast. Bovendien bepaalt u helemaal zelf welke indeling u wilt, en welke materialen er voor kastwanden, legplanken en deuren zullen worden gebruikt.