Goed en leuk bedrijf. Denken erg goed met je mee en zijn lekker vlot in het oppakken en reageren.

Goed advies, prachtige maatwerk kast.

Wat een prachtige kast hebben de mensen van Elkekastopmaat.nl voor ons gemaakt! Goed advies gehad om de juiste kleur te bepalen. Snel en vakkundig geplaatst. Super blij mee, wat een bergruimte hebben we gekregen!

Geweldige kasten en uitstekende service!

**Natuurlijk! Hier is een review die je op hun site kunt plaatsen:** --- Ik ben ontzettend blij met de kasten van **Elkekastopmaat.nl**! Het hele proces, van het kiezen van het ontwerp tot de levering en installatie, verliep vlekkeloos. De kasten zijn niet alleen prachtig, maar ook functioneel. De soepele deuren en laden maken het gebruiksgemak compleet. De klantenservice was altijd vriendelijk en behulpzaam. Als er iets was, stonden ze direct voor me klaar. Het eindresultaat is fantastisch en ik kan Elkekastopmaat.nl zeker aanbevelen aan anderen. Ik kom zeker terug voor mijn volgende interieurproject!

Net, kundig en betrouwbaar

We zijn erg tevreden over de kast en over het contact met het bedrijf. Nadat we een kast hadden uitgezocht in de showroom, kwamen ze thuis langs voor de afmetingen en het definitief vaststellen de kleuren. Vervolgens werd de kast gemaakt en kwamen ze om 'm in te bouwen. Er ging 1 ding mis: de uitgezochte kleur was niet juist. Om die reden moesten de planken opnieuw worden gemaakt. Binnen 3 weken was alles alsnog geregeld: er kwam opnieuw iemand langs voor de kleur en daarna werd de kast bij ons thuis afgemaakt. De factuur komt pas aan het einde, als alles naar wens is. Alle werknemers waren zeer net, kundig en vriendelijk. Afspraken werden nagekomen. Een fout kan gebeuren, als dat maar netjes wordt hersteld, en dat is gebeurd.

Kwaliteit

Elke kast op maat heeft het proces en kwaliteit van begin tot eind tot in de puntjes in orde. Van het kiezen van de samenstelling van de kast en in ons geval met een aansluitend bureau, het inmeten en realisatie. Met bijbehorende kwaliteitscontrole op de gebruikte materialen. Het personeel is vriendelijk, zowel op kantoor/showroom als in de uitvoering. Top, dus!

super

Wat een fijne winkel en goed Installatieteam! We hebben 4 kasten op maat besteld zelf met een bureau in 1 van de kasten en het is allemaal zeer professioneel ingemeten en gemonteerd. En wat nog niet helemaal goed was is zo snel mogelijk hersteld en (en dat vinden wij bijzonder) pas nu alles helemaal naar onze zin is volgt de rekening, geen aanbetaling hoeven doen! Wat een vertrouwen in het product en in ons!!

Onze ervaring is, dat de kast prima geplaatst is en er mooi uitziet voor een flinke prijs.

Dit hiervoor al ingevuld.

Inbouwkast is mooi geworden en netjes geplaatst!

Onlangs heeft Elke Kast Op Maat een inbouw-kledingkast geplaatst. In de voorfase werd goed meegedacht en werden er stalen opgevraagd om de kleur te kunnen bepalen. Vervolgens is de kast besteld en inmiddels heel netjes geplaatst door de vakkundige monteurs. We zijn zeer tevreden over het eindresultaat en de ruimte die we hierdoor gekregen hebben, elke centimeter is nu benut en dat is prettig. Wij bevelen Elke Kast Op Maat dan ook van harte aan!

Precies zoals gewenst

Vanaf het eerste moment hadden wij een goed gevoel bij Elelastopmaat. Van de sales tot installatie, iedereen waar wij mee in contact zijn geweest was flexibel en klantgericht.

Alles perfect! Goede service

Goed op tijd mail voor informatie, van order tot tijd plaatsen. Goed overleg met de verkoopster. Monteurs vriendelijk en netjes. Het eindresultaat is prachtig. Kwaliteit is goed. Kortom echt een aanrader, kost wat maar dan heb je ook wat.

Een zeer professioneel stappen proces van begin tot eind met een prachtig resultaat.

De maatwerkkast voor onze woonkamer is vanaf de start met enkele ideeen, het ontwerp en de tussentijdse stappen perfect gelopen. Het regelmatig op de hoogte brengen van de verschillende te nemen processtappen is heel fijn. De montage in huis gebeurt heel netjes en professioneel in een prettig contact zowel met de monteurs als de medewerkers op kantoor. De vanwege een kleine beschadiging nageleverde deur is snel nagemonteerd. Een aandachtspunt is wel om de klant nadrukkelijker te attenderen op het speciale schoonmaakmiddel en -doekje van jullie. Na het zelf schoonmaken met water en groenezeep bleken er toch nog strepen zichtbaar op het front. Het nagestuurde schoonmaakmiddel en -doekje van Elkekastopmaat waren de oplossing.

correct netjes.

Komen de afspraken goed na. Netjes geholpen in de winkel.

Heel erg tevreden over de kasten en het team van Elkekastopmaat!

Wij zijn zeer blij met de kasten van "Elkekastopmaat" ! Ze zien er prachtig uit en de deuren en laden "werken" heel soepel. Daarnaast was het contact met het team ook heel erg prettig. Goede communicatie, deskundig en zorgvuldig uitvoeren van de werkzaamheden. Ondanks dat de kast niet in een keer gereed/compleet was, zijn wij super blij met de keus voor Elkekastopmaat. Echt aan te bevelen :)

Prachtige kasten en geweldige service!

We hebben 3 prachtige kasten laten plaatsen door elke kast op maat. We zijn er erg tevreden mee en het past perfect in het interieur. De medewerkers van elke kast op maat denken goed mee met het ontwerp en de functionaliteit van de kasten. Daarnaast werken de monteurs heel erg netjes en wordt alles netjes achter gelaten. Ze hadden drie kasten in 1 dag geplaatst! Al met al wij zijn erg tevreden.

Goede service, prachtig resultaat, goede communicatie.

Via een advertentie in Veenendaal Totaal kwamen we uit bij dit bedrijf. Nette showroom, goed advies en duidelijke communicatie wat betreft de mogelijkheden voor een ombouwkast wasmachine en wasdroger. Van het hele proces werden we netjes geïnformeerd. Bij het inmeten bedachten we nog een extra kastje wat ook meteen meegenomen werd in de definitieve tekeningen en offerte. Plaatsing volgens afspraak en zeer accuraat. We zijn heel tevreden en blij met het resultaat. Na het plaatsen nog even een telefoontje van het bedrijf om te informeren of alles nog wens was.

Mooie kast geheel volgens afspraak

Ontwerpen in de winkel, inmeten, plaatsen, opleveren: alles volgens afspraak. Mooie kast met luxe uitstraling die precies past, veel opbergruimte heeft en vast vele jaren mee gaat.

Goed werk geleverd

De monteurs hebben goed werk geleverd De kast is naar wens. De deur rechts voelt minder glad aan als links Ook de extra kleine dingen aan twee andere kasten zijn opgelost. Tot zover heel tevreden. En naar verwachting van elke kast op maat!

goed en keurig

Na samen de mogelijkheden bekeken te hebben en tekening gemaakt is er geheel naar wens een mooie kast geplaatst.

Professioneel, goede communicatie, mooi resultaat!

Bij binnenkomst bij Elkekastopmaat krijgt men direct het gevoel op de juiste plaats te zijn aangekomen. Vriendelijke ontvangst, constructief overleg en efficiënte afhandeling tot het einde. We zijn er blij mee!

Mooie kasten

Wij zijn heel tevreden met de kasten en de levering. Toch een paar opmerkingen wellicht nuttig voor de toekomst: 1 De schoenen rekken zijn vrij smal tov de breedte van de kast. Dit reduceert het aantal op te bergen schoenparen 2 de plaats van de fraaie onopvallende lichtknopjes vinden we niet zo handig. We hadden ze liever aan de buiten zijkant van de kast gezien. We moeten nu eerst een deur openen om licht te hebben als je in een van de kasten moet zijn. Bovendien zit in de logeerkamer de lichtknop ook nog achter de kamer deur. 3. De handgrepen voor de laden hebben vrij scherpe randen, waardoor met name mijn echtgenote wat moeite heeft met openen. Maar dat zal wel beter worden Excuus voor dit betoog, dat niet bedoeld om ontevredenheid te uiten, maar eerder uiting van verwijt aan onszelf dat we niet beter hebben opgelet bij het maken van keuzen

Prima…….zeer naar wens!!

Al weer het 4-de ‘elke kast op maat’ project in ons ‘kast-loos’ opgeleverde nieuwbouwhuis. Wederom zeer naar de zin.

Een prachtige kast met veel berg ruimte

Fijne medewerkers hebben onze kast deskundige in elkaar gezet. Het is prachtig afgewerkt en de kast is heel stevig, degelijk.

Heel fijn behandeld

Ze denken goed met je mee, probleem ter plaatste werd opgelost, werken netjes en je wordt van alles op de hoogte gehouden

geweldig!

wat een fijn bedrijf is Elke kast op maat! Onze wensen zijn perfect vertaald in een design waarbij je het gevoel krijgt zelf een kast te ontwerpen. Met de expertise van Elke kast op maat krijg je echt een unieke samenstelling. De montage ging heel vlot en de heren waren heel meedenkend en gingen letterlijk fluitend aan het werk.

Top gedaan

Vakkundig

Over Elkekastopmaat.nl

U hebt vast wel een paar plekken in huis die perfect geschikt zijn om extra bergruimte te creëren, maar waar geen enkele standaardkast precies in past. Door één of meer kasten op maat te laten inbouwen, maakt u optimaal gebruik van de beschikbare ruimte. Tegelijkertijd kiest u dan voor een oplossing die uw huis direct meerwaarde geeft. Want maatwerk inbouwkasten zijn niet alleen praktisch, ze zijn ook veel mooier dan een ‘losse’ kast. Bovendien bepaalt u helemaal zelf welke indeling u wilt, en welke materialen er voor kastwanden, legplanken en deuren zullen worden gebruikt.