We hebben positieve ervaring met Elawonen De levering vond op afgesproken datum plaats en was helemaal in orde.

Vriendelijk

Ik werd goed geholpen in de winkel,en ze besteden alle tijd aan jouw todat je een keuze maakt wat je bevalt

Wederom prima service.

Online via WhatsApp zijn we goed geholpen. De mannen gingen netjes te werk bij het leveren van de boxsprings.

Excellent

Duidelijk en helder

Geweldig bed!

Voor de 2de keer een bed gekocht bij Ela. Geweldige bedden! Super aardig personeel, komen netjes hun afspraken na.

Vriendelijk personeel en goede service

Goede service en kwaliteit meubels

Ik ben zeer tevreden met de meubels en kwaliteit ervan en ik ben heel goed geholpen door verkoop medewerkers en ik ben erg blij dat ze eerder konden bezorgen

Best

Best

Goed advies gekregen Uitstekende service Zeer tevreden met mijn matrassen

Goede service op alle gebieden

Goed advies Vriendelijke bediening Beantwoorden alle vragen Komen afspraken na Goede producten Een leuk bedrijf geleid door vrouwen

normaal

totdat ze iets kopen, zijn ze erg goed, nadat je iets hebt gekocht, ben je niemand.

Beste Mustafa, we vinden het heel erg jammer dat u ons met 4 heeft beoordeeld. Uw feedback is voor ons heel erg belangrijk. Kunt u ons aub per mail informeren waarom u denkt of voelt dat u na verkoop ''niemand'' bent. In afwachting op uw mail. Met vriendelijke groet, Enza Team

Goede service en goede communicatie . Personeel is erg hulpvaardig.

Snel en vriendelijk

Service met kwaliteit en zeer vriendelijk!

Uitstekend!!!

Top service!!

Zeeeeer slecht

We hebben een matrass gekocht en betaald. Deze zou in het magazijn bewaard worden tot de bezorging. Echter hebben ze hem (de laatste die ze hadden) in de showroom gezet en boven dit het showroom matrass aan ons willen geven. Op weigering gaven ze aan het niet meer op voorraad te hebben. We hebben een maand zonder matrass gezeten door hun.

Beste heer Hamit, uw bestelling van 28 maart zouden we inderdaad in ons magazijn tot eind juli apart houden. Helaas tijdens de zomervakantie is ivm de afwezigheid van onze collega's uw bestelling uit stock gehaald. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet.

Perfect service

Gülcan and her colleagues helped a lot. They felt us like home after satified experience we had with Yatas bedding in Turkey. Thank you!

Super verlopen

Een bed van merk Yatas gekocht bij Elawonen Enzahome. Alles is vervolgens afspraak gelopen. De product in goede en op afgesproken datum ontvangen. Ik zal met geruste hart als wat nodig heb bij hun aankopen. Persoonlijk bedank ik de hele sales team die ons goed geholpen hebben met de juiste bedkeuze. Top bedrijf en vooral open en eerlijk.

Top matras en services

Ik heb mijn nieuwe matras snel bezorg gekregen. Netjes verpakt in folie en en een beschermhoes. Kwaliteit van product is top niveau(prestige prime matras 180x200).

Good products but bad service

We bought two items worth 1k euros, which we were told would be delivered in 4-6 weeks. However, it took more than 2 months (8 weeks) for one item and the second one is still pending. Further, there is no phone number to contact Ela Wonen, only WhatsApp, and they often do not reply. When one item finally came, the guys assembled it well, but then refused to take the packaging with them, leaving us with the massive packaging. This is just basic service and we are surprised. The quality of products is ok, but their service is atrocious. We have decided not to buy from them again.

Dear Karan, thank you for your review. Your order date is: 29-06 and the general delivery time of your order is: 21-09 (+/- 12 weeks) You received the first item earlier (on August 30) and unfortunately, the other item was not available before. You will also find the general rules regarding delivery/service with your signed order. One of the rules is that delivery and assembly is free, but we cannot take back the packaging. Thanks for the good order. We wish you the best. Kind regards.

Zeer slechte matras , niet kopen zonde voor geld zou ik zeggen

Matras gekocht op 20-07-2021 over 2 dagen was ik niet tevreden met de matras ik wou terug geven maar het kon niet , ik ben gewoon €475 kwijt voor nieks . Absoluut niet kopennnnnnn!!!!!!

Beste mevrouw/heer Irmak, u heeft op 11 juli een matras besteld en met spoed hebben we direct op 19 juli geleverd. Het matras heeft u zelf in onze winkel getest en uitgekozen. Helaas geldt op deze actie Classic modellen geen 120-dagen proefslapen. Als het matras niet geopend en gebruikt was dan konden we uiteraard het matras alsnog retour nemen en hadden we uw bestelling kosteloos geannuleerd. Hierover heeft u per mail van mijn collega van Focus after sale service ook meer informatie ontvangen. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet.

TOP SERVICE

Kwalitatief, zorgzaam en vertrouwelijk

Deskundig en zeer klantgericht!

Van aankoop tot levering, het was allemaal top! Een stukje voor moeten rijden maar het was het helemaal waard. Blij met het bed en een matras waarvan je bij het uitproberen meteen had ja dat is m. Waan me nu in de sfeer van een hotel. Dank je Ela Wonen!

Mooie spullen, slechte bezorging

Heb voor een goede prijs een mooie bank en eettafelstoelen bij ze gekocht. Had afgesproken dat ze op een zaterdag bezorgd zouden worden om 13.00. Om 14:30 gebeld en toen bleek dat de bezorging nooit in het systeem gezet was. Uiteindelijk met een hoop duwen en trekken alsnog om 16.00 een bezorging gekregen. De bezorgers spraken matig NL en hun pinapparaat deed het niet goed maar ze hebben goed geholpen met het uitpakken en in elkaar zetten van de meubels en het is erg mooi geworden.

Beste Ruben, bedankt voor uw review. We hebben voor u inderdaad een uitzondering gemaakt en speciaal voor u op zaterdag alsnog een levering met spoed ingepland. Mijn collega van de planning heeft last minute haar best gedaan om de planning zoals het aan u is toegezegd alsnog om zaterdag rond 16.00 uur te leveren. We bedanken u voor de goede order en de beoordeling. Met vriendelijke groet, Yasemin Enza Home Nederland

Hele goeie service mijn aanbevelingen

Kanepemizde dikis hatasi var:(

Biraz gecikmeli olarak baza&yatak ve kanepemizi teslim aldik. Kanepenin ana iki minderi ortasinda dikis hatasindan buzusme var. Montaji yapan arkadaslar duzelir dediler ama duzelmedi. Bu konuda ne yapabiliriz emin degilim. Baza montajinda iki tekli baza kaydirilmis, goruntude biraz kusur var ama genel olarak problem olarak gormedik Tesekkurler!

• Would you recommend us? Yes

Sayin Tugce Hanim, after sale servis sorularinizi e-mail'den bize yollayabilirsiniz. Focus after sale servis'ten sorumlu arkadaslarimiz servis sorularinizi mail'den cevap'layabilir. Degerli yorumunuz icin tesekkur ederiz. Saygilarimizla, Enza Home Nederland

van Deventerstraat 15 C

3029 AW Rotterdam