Zeer klantvriendelijk, meedenkend en deskundig

Bij mw. mr. M. Woestenenk kan ik altijd terecht voor vragen en hulp. Zij deelt haar inzicht, is deskundig en hulpvaardig. Zelf ben ik ook aktief in het bestuursrecht, maar als ik vastloop in mijn kennis blijkt zij altijd over meer en aanvullende inzichten te beschikken.

Prettige ervaring met een gedreven persoon

Prettige ervaring met een gedreven persoon

Voelbaar betrokken ondersteuning

Bijzonder prettige ervaring, er was veel inzet, goede communicatie, en voelbare betrokkenheid bij mijn casus.

• Betrokkenheid

Mevrouw Woestenenk heb ik ervaren als deskundig, professioneel en prettig in de omgang.

Heel fijn om samen te werken met een specialist op het gebied van het bestuurs- en omgevingsrecht, waar je tevens een persoonlijke klik mee hebt. Het contact is daardoor laagdrempelig en er kan snel geschakeld worden.

Deskundig en betrokken!

Deskundig en betrokken!