Deskundig advies en kundige bijstand bij Raad van State procudure

Woestenenk Legal, heeft ons deskundig geadviseerd en bij gestaan in de Raad van State procedure voor een ingewikkeld woningbouwproject. www.Keersop.com

Deskundig en prettige samenwerking

Minou is ingeschakeld als adviseur en sparringspartner op het gebied van bestuursrechtelijke vraagstukken. De samenwerking ervaar ik als bijzonder prettig vanwege haar kennis, deskundigheid, duidelijke uitleg en bovendien haar no nonsense mentaliteit. Doordat zij werkervaring heeft bij beide kanten (overheid én burger) is zij in staat om goed advies te geven waarin alle risico's worden belicht. Het sparren met Minou geeft mij verheldering en het zetje in de juiste richting wat ik op dat moment nodig heb. Tot slot is ze niet alleen goed in haar werk, maar ook als persoon ontzettend leuk ;)

• Betrokkenheid

Zeer plezierige en professionele ervaring !

De samenwerking met Minou Woestenenk was uitstekend. De voorgestelde aanpak is precies zo uitgevoerd. Afspraken werden nagekomen en haar advies was duidelijk en goed omschreven/begrijpelijk. Bovendien ook nog een heel plezierig contact. Kortom…… zeer aan te bevelen.

• Betrokkenheid

Goed geadviseerd met kennis van zaken

Je krijgt altijd een eerlijk antwoord en advies, er wordt geluisterd en meegedacht. Snelle reactie op brieven en mails, eventueel eerst tel. overleg wat weer veel heen en weer geschrijf voorkomt. Alles wordt duidelijk vastgelegd. Brieven naar tegenpartij zijn duidelijk en leesbaar ook voor minder juridische mensen. Wettelijke regels worden goed uitgeplozen en waar nodig ingezet.

• Betrokkenheid

No nonsens directe informatie met aantekening dat niet alles kan.

Na ons bezoek heeft mevrouw Woestenenk ons geadviseerd, hierbij werden ook de risico's en de haalbaarheid toegelicht. Later volgde tijdens het proces een goed advies. Ook heeft mevrouw Woestenenk de situatie ter plaatse bekeken voor een oordeel vorming. De zaak is correct afgerond en mochten wij in de toekomst advies op juridisch gebied nodig hebben zullen wij opnieuw mevrouw Woestenenk consulteren.

• Betrokkenheid

Heel fijn en met een succesvolle afloop.

Minou is een zeer betrokken advocate met de hart op een goede plek. Zeer kundig en weet waarover zij praat. Zelf ben ik heel dankbaar dat ze mij heeft bijgestaan met een voor mij zeer positieve uitslag. Nogmaals dank daarvoor!

Deskundig, doortastend en empathisch

Ik ken Minou Woestenenk als een uitstekende collega. Minou kan zich heel goed verplaatsen in de ondernemer of andere rechtzoekende, en in het probleem waar hij of zij tegenaan loopt. Zij brengt hierover helder advies uit, schroomt niet om uit te leggen dat het starten van een procedure in een bepaald geval weinig kans van slagen heeft, maar als het juist wel de zaak dient, dan gaat ze er ook vol voor. Met Minou is het plezierig samenwerken.

Secuur en betrokken

Deskundig en neemt geen genoegen met half werk

Heel terzake deskundig.

Prettige samenwerking gehad met Minou.

• Betrokkenheid

Betrokken, doortastend en betrouwbare advocaat

Ik heb zeer goede ervaring met Minou van Woestenenk Legal. Ze heeft mij zeer goed geholpen bij een vervelende kwestie en deze zaak tot een goed einde gebracht. Ik kan Minou ten zeerste aanraden.

• Betrokkenheid

Ik ken geen betere expert op haar vakgebied

Zet zich volledig in en weet alles ook nog eens heel duidelijk uit te leggen.

• Betrokkenheid

Minou Woestenenk combineert haar vakkennis, betrokkenheid en tomeloze inzet op unieke wijze..

Het maakte haar niet uit dat ze op het punt stond om van een welverdiende vakantie te genieten. Haar cliënt zat in de bestuursrechtelijke penarie en dat had voor haar voorrang. In het oerwoud aan juridische wet- en regelgeving verdwaal je nooit met haar. Integendeel: ze weet op onnavolgbare wijze sneller dan je verwacht de uitgang te vinden. Met een tevreden cliënt naast zich.

• Betrokkenheid

Samenwerken met Minou is een feest.

Bij een procedure inzake handhaving/opleggen maatwerkvoorschrift gaat Minou heel degelijk aan de slag. Systematisch worden feiten, omstandigheden, wettelijk kader, bevoegdheden en de casus uitgevraagd en overzichtelijk uitgewerkt. Hier bleek dat BG geen gronden had om te handhaven, omdat de wet hier geen mogelijkheid voor gaf. Dankzij de systematische aanpak en volhouden dat BG geen grond had voor het voorschrift, ruis, stof in de lucht, afleiding etc., gaf de rechtbank haar gelijk. “Zie je nou wel, eindelijk een rechter die het begrijpt.” sprak ze na de winst. Samenwerken met Minou geeft nieuwe inzichten en is een feest voor de geest.

Veel kennis

Mr Woestenenk is een ontzettend kundige betrokken advocaat, met een goed oog voor de balans tussen haalbaar en niet haalbaar. Daardoor richt ze haar tijd alleen op de juiste dingen en valt de factuur mee. Heel fijn! Een topper.

• Betrokkenheid

Zeer deskundig en een betrokken en fijne inzet

Bij een bestuursrechtelijk vraagstuk heb ik ervaren dat er sprake is van zeer goede kennis, duidelijke uitleg en betrokkenheid.

• Betrokkenheid

Benaderbaar, professioneel, gedreven en eerlijk.

De eerste stap naar een advocaat is vaak niet de makkelijkste. Minou is echter zeer makkelijk benaderbaar, zeer gedreven en zeer prettig in de omgang, zonder daarbij haar professionaliteit en de (onzekere) realiteit over de uitkomst uit het oog te verliezen. Haar ervaring aan de "overheidskant" geeft haar een helder inzicht in hoe het systeem soms voor, maar soms ook tegen je werkt. Mede door deze ervaring laat ze zich niet imponeren en weet ze zich goed te verweren. De 5 sterren heeft ze zeker verdiend. Ook als de uitkomst negatief geweest zou zijn.

Goed...professioneel en adequaat

Mijn ervaringen met mevrouw Woestenenk zijn prima. Haar als kundig en proactief ervaren en heeft in de betreffende procedure het voortouw genomen zoals je dit graag verwacht van een advocaat.

• Betrokkenheid

Kundige advisering en klantvriendelijk contact

Mijn ervaring met woestenenk_legal is zeer positief te noemen, in een kort tijdsbestek kreeg ik een heldere analyse van mijn probleem met uitleg over de juridische mogelijkheden. Tevens kreeg ik advies welke stappen ik zelf kon ondernemen de reguliere procedures. Mw. Mr. was zeer prettig in de gesprekken en legde alles in begrijpelijke taal uit. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

• Betrokkenheid

Minou reageert heel snel, duikt goed in de materie en komt met heldere en eerlijke informatie. Ik kan haar zonder aarzelen aanraden. Anchelina

• Betrokkenheid

Zeer ter zake kundig en zorgvuldig.

Alhoewel de ontwikkelingen in deze zaak ons weinig aanleiding tot vreugde gaven was het elke keer een genoegen met mevrouw Woestenenk te overleggen. Hierbij zijn enerzijds in de breedte veel uiteenlopend juridische aspecten de revue gepasseerd en was er anderzijds veel oog voor detail. De daarbij ingebrachte kennis en ervaring waren onmisbaar en hebben geresulteerd in een voor ons maximaal resultaat.

Uit stekende ervaring met Mw. Woestenenk

Sorry voor de late reactie. Uitstekende ervaring met Mw. Woestenenk. Snelle en duidelijke aanpak als je daar van kan spreken bij gemeentelijke onduidelijkheden. Was bij vragen altijd bereikbaar voor ons.

• Betrokkenheid

In een, voor ons, moeilijk traject zijn wij geholpen.

Wij hebben vertrouwd op mw. Woestenenk en dat heeft het gewenste resultaat opgeleverd. Dat heeft wel zijn prijs gehad, maar er dreigde een veel grotere kostenpost die wij ons niet konden veroorloven. Wij hebben te weinig inzicht in het juridisch traject om een inhoudelijk oordeel te geven, anders dan dat we goed geholpen zijn.

• Betrokkenheid

Mevr.Woestenenk is een zeer betrokken advocaat.

Inzake een juridisch geschil met een gemeente en een pluimveebedrijf die zich niet aan de wettelijk gestelde eisen hield, heeft mevr. Woestenenk ons op een prettige en doortastende wijze bijgestaan.

• Betrokkenheid

advocaat Minou Woestenenk heeft een deskundige en plezierige drive om zaken op te lossen.

Het oppakken van de zaak ging zeer vlot. Op korte termijn ontving ik advies dat begrijpelijk was en to the point. Het dossier is uiteindelijk met succes afgelopen. Het was een hele geruststelling dat zij betrokken was. Heel plezierig contact met haar, ze is helder in het schetsen van de risico's en de stappen die we moesten nemen.

• Betrokkenheid

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en deskundig

Bij mw. mr. M. Woestenenk kan ik altijd terecht voor vragen en hulp. Zij deelt haar inzicht, is deskundig en hulpvaardig. Zelf ben ik ook aktief in het bestuursrecht, maar als ik vastloop in mijn kennis blijkt zij altijd over meer en aanvullende inzichten te beschikken.

Over Advocaatscore.nl