Kundige advisering en klantvriendelijk contact

Mijn ervaring met woestenenk_legal is zeer positief te noemen, in een kort tijdsbestek kreeg ik een heldere analyse van mijn probleem met uitleg over de juridische mogelijkheden. Tevens kreeg ik advies welke stappen ik zelf kon ondernemen de reguliere procedures. Mw. Mr. was zeer prettig in de gesprekken en legde alles in begrijpelijke taal uit. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

• Betrokkenheid

Minou reageert heel snel, duikt goed in de materie en komt met heldere en eerlijke informatie. Ik kan haar zonder aarzelen aanraden. Anchelina

• Betrokkenheid

Zeer ter zake kundig en zorgvuldig.

Alhoewel de ontwikkelingen in deze zaak ons weinig aanleiding tot vreugde gaven was het elke keer een genoegen met mevrouw Woestenenk te overleggen. Hierbij zijn enerzijds in de breedte veel uiteenlopend juridische aspecten de revue gepasseerd en was er anderzijds veel oog voor detail. De daarbij ingebrachte kennis en ervaring waren onmisbaar en hebben geresulteerd in een voor ons maximaal resultaat.

Uit stekende ervaring met Mw. Woestenenk

Sorry voor de late reactie. Uitstekende ervaring met Mw. Woestenenk. Snelle en duidelijke aanpak als je daar van kan spreken bij gemeentelijke onduidelijkheden. Was bij vragen altijd bereikbaar voor ons.

• Betrokkenheid

In een, voor ons, moeilijk traject zijn wij geholpen.

Wij hebben vertrouwd op mw. Woestenenk en dat heeft het gewenste resultaat opgeleverd. Dat heeft wel zijn prijs gehad, maar er dreigde een veel grotere kostenpost die wij ons niet konden veroorloven. Wij hebben te weinig inzicht in het juridisch traject om een inhoudelijk oordeel te geven, anders dan dat we goed geholpen zijn.

• Betrokkenheid

Mevr.Woestenenk is een zeer betrokken advocaat.

Inzake een juridisch geschil met een gemeente en een pluimveebedrijf die zich niet aan de wettelijk gestelde eisen hield, heeft mevr. Woestenenk ons op een prettige en doortastende wijze bijgestaan.

• Betrokkenheid

advocaat Minou Woestenenk heeft een deskundige en plezierige drive om zaken op te lossen.

Het oppakken van de zaak ging zeer vlot. Op korte termijn ontving ik advies dat begrijpelijk was en to the point. Het dossier is uiteindelijk met succes afgelopen. Het was een hele geruststelling dat zij betrokken was. Heel plezierig contact met haar, ze is helder in het schetsen van de risico's en de stappen die we moesten nemen.

• Betrokkenheid

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en deskundig

Bij mw. mr. M. Woestenenk kan ik altijd terecht voor vragen en hulp. Zij deelt haar inzicht, is deskundig en hulpvaardig. Zelf ben ik ook aktief in het bestuursrecht, maar als ik vastloop in mijn kennis blijkt zij altijd over meer en aanvullende inzichten te beschikken.

Prettige ervaring met een gedreven persoon

Prettige ervaring met een gedreven persoon

Voelbaar betrokken ondersteuning

Bijzonder prettige ervaring, er was veel inzet, goede communicatie, en voelbare betrokkenheid bij mijn casus.

• Betrokkenheid

Mevrouw Woestenenk heb ik ervaren als deskundig, professioneel en prettig in de omgang.

Heel fijn om samen te werken met een specialist op het gebied van het bestuurs- en omgevingsrecht, waar je tevens een persoonlijke klik mee hebt. Het contact is daardoor laagdrempelig en er kan snel geschakeld worden.

Deskundig en betrokken!

Deskundig en betrokken!