Perfecte dienstverlening! Ontruiming huis van onze moeder super gedaan.

Na de verhuizing van onze moeder naar een zorginstelling heeft Kringkoop de woning in Amsterdam helemaal ontruimd en gestript van vloerbedekking en linoleum. Een hele klus, vooral de beklede trappen die helemaal moesten worden schoongemaakt. Ze hebben het perfect gedaan. Kringkoop=aanrader!

2 x een huis leeg laten halen door Kringkoop,echt een aanrader, hardwerkende lui die je heel veel stress uit handen nemen en het huis keurig achterlaten.Afspraken worden nagekomen.Geen gedoe met busjes huren en het gaat heel snel.

Te duur

Een erg dure kringloopwinkel..Vond het altijd een leuke kringloop,maar de laatste x schrok ik van de prijzen.. bv een gedragen t shirt voor € 4.50?! Bij zeeman koop je ze voor €2.50 nieuw? Nee,in het vervolg sla ik deze kringloop over!

Slecht

Als je een eiken kast wil laten ophalen, moet je bij hen niet zijn, afspraak stond al weken, komen ze, nee nemen we niet mee dit verkoopt niet, hoezo? Is toch vintage, zijn altyd mensen die dit willen, je krijgt t gratis,maar nog een hoop praatjes ook, voor nop, t woord zegt t kringloop, geen haute couture, wat een kapsones, sorry hoor, ik zie in die winkels alleen maar ouwe meuk, en het ziet er vaak goor uit, en dan willen ze geen eiken? Pfffff

fantastisch

Na het ovelijden van m'n moeder,hebben jullie het huis leeg geruimd. Jullie hebben perfect werk geleverd en alles vollgens afspraak. Mvg willem

Fijne winkel

Mooie winkel;nodigt uit om regelmatig te komen snuffelen,goede kwaliteit spullen,vriendelijke medewerkers,nette winkel.

Altijd fijn uitje voor me.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ik kom meestal tevreden thuis met iets waarnaar ik op zoek was en nog meer. Kleding aan de dure kant.

Helemaal top

Huis leeg laten halen na een overlijden, snel, handig, prima samenwerking.Echt ervaren personeel.Zelf doen is goedkoper maar dit is zo ontzettend makkelijk en snel.Aanrader.

Winterjassen van 29 euro?

Ik was verbaasd om te zien dat bijna alle dames winterjassen boven de 25 euro kosten. Ook die oorspronkelijk uit hele goedkope winkels komen. Ook jassen die slijt plekken of gaatjes hebben… Dit zijn geen kringloop prijzen meer….

Mijn bezoek vandaag was boeiend en prettig.

Ik woon in Woerden en "moet" gewoon af en toe naar de kringkoop in Mijdrecht! Vandaag werd ik meteen aangenaam verrast door de kerstmarkt binnen: zó groot, zó rijk gevuld, en vooral zó liefdevol gedecoreerd! Daar is echt moeite en creativiteit in gestoken! Er straalde een heel fijne sfeer van uit, en ik vond mooie en aparte dingen voor mijn huis. Mijn complimenten en mijn dank! Ik werd vervolgens op een leuke manier verder door de winkel "geleid", alles was op elkaar aansluitend uitgestald. En toen vond ik ook nog twee prachtige jassen! Het was echt feest.

altijd behulpzaam

Nette opgeruimde goed gesorteerde kringkoop

Slecht

Te dure producten voor een kringloop. Soms zie ik dingen liggen die in de gewone winkel goedkoper zelfs zijn.

Schrikbarend duur geworden

Krijg de laatste jaren het gevoel dat kringloop winkels vaak vergeten dat alles gratis wordt binnengebracht. Al je dan een bankstel voor 500 euro tegen komt of een tv kast voor 125 euro. Vaak zijn veel artikelen tegenwoordig goedkoper op marktplaats te vinden. Dat terwijl ik altijd dacht dat de kringloop bedoeld was voor de mensen met een smalle beurs.

Onvriendelijke sfeer.

Bij inleveren spullen werd ik onvriendelijk te woord gestaan en vraag om even te helpen met tillen vanuit de auto werd niet beantwoord. Bleek ik het ook nog op de verkeerde plek te hebben neergezet volgens lange jongeman met honkbalpetje op. Of ik het nog even wou verplaatsen. Breng nooit meer spullen naar jullie toe.

Geweldige samenwerking!

Als Professional Organizer werk ik nauw samen met de Kringkoop als het gaat om inboedelruimingen. Het inboedelruimingsteam werkt efficiënt en netjes, beschikt over de juiste kennis en materialen. Denkt mee en doet een stap extra als het nodig is om service te verlenen aan de klant. Ik ben zeer tevreden!

Twee hard werkende mannen kwamen een grote kast ophalen en meubels bezorgen. Dit verliep allemaal heel vlot en de 2 mannen waren heel voorzichtig met de meubels en daarbij ook heel rustig en vriendelijk. Een uitstekende service! Ik ben zeer tevreden over de bezorging en ook over de ophaalservice!

De afspraak was goed geregeld

De afspraak was goed geregeld en ik voelde mij veilig en op mijn gemak tijdens mijn afspraak

Prima winkel, kom er graag

Ik kom voor boeken voor school en slaag erg vaak

Betaalbaar

Klantvriendelijk, betaalbare spullen en goed gesorteerd.

Zorgen weggenomen en goede hulp geboden.

Na het overlijden van mijn vader hebben ze zo netjes geholpen het huis leeg te halen. Meegedacht met de diverse zaken en veel zorgen weggenomen. Wij zijn jullie erg dankbaar hiervoor.

goed personeel en prettig om bij hun rond te neuzen,ik vind er altijd wel iets o.a cd's of singles !

Top winkel

Leuke winkels.alles ziet er netjes uit.Personeel is vakbekwaam en vriendelijk.Kortom ik kom er graag.

Nette en vriendelijke mensen

Alles snel geregeld, vriendelijke mensen, huis keurig opgeleverd voor een goede prijs. Wij hadden het er zelf niet voor kunnen doen. Ben erg tevreden.

Prima winkel ,groot en veel keus , aardige mensen

Word altijd vlot en vriendelijk geholpen . Ruime winkel , vind ik heel prettig . Veel verschillende dingen te koop.

Mijn favoriete kringloop

Aardig personeel, keurige winkel, leuke prijzen, gezellig! Ik heb er in al die jaren heel wat gekocht, maar ook heel veel afgegeven :-)