goeie service

Hier houdt men zich aan de afspraken en is men duidelijk over wat moet gebeuren.

Prima.

Vriendelijk personeel. Komen afspraken na.

Staan altijd voor je klaar, en vriendelijke mensen zowel monteurs als kantoor personen.

Goede en snelle service en vriendelijk personeel

Staan altijd klaar om te helpen

Ik kan niet zonder mijn auto, heb m nodig voor mijn werk, Ivonne en Joep proberen altijd om mij zsm te helpen binnen hun mogelijkheden Bedankt daarvoor

100% als klant geholpen

Goed advies en goed opgelost.

Top bedrijf

Altijd correct. Goede kennis van zaken. Ook als er tussendoor een probleem is , wordt er snel een oplossing gezocht. Een prettig bedrijf. Iedereen aan te raden

Super goede service, zeer klantgericht

Iedereen denkt goed mee. Vakmanschap en service in één bedrijf.

Prettige, eerlijke garage

Auto hier gebracht voor APK en onderhoud. Doen alles wat nodig is, maar geen onnodige reparaties, voor een redelijke prijs. Precies wat je wilt dus.

Netjes geholpen

Goede service. Extra vroeg een mailtje over de herinnering van de APK ivm de drukte in de werkplaats. Goede communicatie vooraf over de kosten.

Klantvriendelijk, betrouwbaar en snel

Greijmans is een fijn bedrijf; ze rekenen eerlijke prijzen en de auto was snel klaar

Gewoonweg top

Hele goeie service

Toen mijn auto niet wilde starten stond er een medewerker na 10 min. bijmij thuis.

Een zeer klantvriendelijk bedrijf.

Altijd goed geholpen

Altijd goed geholpen

Zeer goed service !!’

Altijd vriendelijk, altijd klaar staan. Korte lijnen het kan niet beter. Ben echt onder de indruk van dit bedrijf. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Voelde vertrouwd

Ik ben volgens afspraak geholpen, aardig ontvangen, leenfiets meegekregen en toen bij het ophalen nog een onverwacht mankementje werd gevonden werd dat ook goed opgelost.

Klantvriendelijk, vakkundig, oplossingsgericht en goed geholpen (zoals altijd). Sinds 2018 klant bij Autobedrijf Greijmans en al die tijd gewoon top!

Top Service

Goed meegedacht en fijn op de hoogte gehouden.

Heel goed in alle opzichten

vakkundig, betrouwbaar, vriendelijk, prima service.Mij ontbreken woorden, prima zaak!!

Fantastisch familiebedrijf

Flexibel, meedenkend en kennis van zaken.

Nooit geen problemen

Al meer dan twintig jaar klant!Nooit geen problemen!

Zeer behulpzaam!

Ze staan altijd klaar om te helpen waar ze kunnen. Blij met deze garage

Altijd correct

Ze komen afspraken altijd na en bij grote en dure reparaties, communiceren ze altijd eerst, zodat je niet voor verrassingen komt e staan.

Het was top zoals we geholpen zijn.

Onze auto liet het van het ene moment op het andere afweten, reed nog maar 30 km/u. Bij de garage werd het meteen opgepakt. Ik kon zelfs een vervangende auto krijgen als ik dat gewild had. De auto ie gerepareerd met zelfs een APK keuring die in de komende maand op het programma stond. Dus top geholpen. Dank jullie wel

Goede service en voor een goede prijs

Goed adres voor service en APK.

Kevelaerstraat 3

6002BL Weert