heerlijke ijsjes en snelle levering

Snelle levering, een keer iets 'nieuws' en erg lekker

Een originele manier om een ijsje te eten, zowel de cocktails als de mocktails geproefd en die smaken naar meer.

Snelle levering Merk wel dat de vriezer vaak iets kouder moet dan -18 graden want bij ons is het nog soort slush puppy. Maar dat kan ook aan mij liggen

Bijzondere smaakbeleving

Het begint pas goed bij het derde hapje, dan is de smaak oprecht! Jammer dat aan deze review een koppeling zit van voorwaarden en je pas kunt inzenden door de voorwaarden te accepteren. Dit heb ik nu met uitzondering gedaan!!

Snelle en fijne service!

Geweldig en snel binnen

Ik vind ze erg lekker

Snel en goed

Snel, goede en nette levering. Ze hebben zelfs een waterfles mee gestuurd.

Heerlijke ijsjes

De mocktail- en cocktail ijsjes zijn zeer smakelijk. Alleen de gin-tonic is lastig in te vriezen. Mss toch oets te veel alcohol in ;)

Ze smaken erg lekker, maar…(zie commentaar

Ze smaken echt lekker. Ik heb nu mijn derde doos bestel (pornstar martini), maar ik merk dat er in de dozen twee soorten ijs zitten!! De ene soort bevat een heerlijke smeuïge ijs, met een verrukkelijke smaak. In de andere zitten ijsschilvers en deze smaakt beduidend minder lekker. Dat is raar, want ze zitten in dezelfde doos. Hier zit waarschijnlijk meer water in

Geen bijzonderheden

Supersnelle levering en netjes verpakt

Alleen maar positief.

Langzaam bevroveren smaakvolle alcoholische ijsjes

Langzaam bevroveren smaakvolle alcoholische ijsjes. HEERLIJK !!

Prima servis en snelle levering.

Ik vind het fijn om te weten waar ik aan toe ben. Jullie laten precies weten hhoe het er voor staat met de bestelling. Snelle levering en goed verpakt. Top!

Erg lekker!

De ijsjes smaken echt naar cocktails en zijn erg lekker. Er is nog een klein beetje niet helemaal bevroren, maar dat is niet storend.

Lekker fris

Gewoon lekker en fris van smaak.

Heerlijk

Ik en mijn moeder vinden ze heerlijk lekker fris met een tikje alcohol

Prima!

Altijd snelle bezorging en wij genieten iedere keer weer van de héérlijke smaken ijs met een vleugje alcohol! Vrienden worden blij verrast van ons “toetje”!

Lekker en snel ontvangen

De ijsjes zijn goed op smaak. Bestelproces was makkelijk en de verzending was snel en compleet. De vriezer was duidelijk niet koud genoeg, want het heeft best een tijd geduurd voordat ze bevroren waren.

Aanrader

Mooie producten, duidelijke communicatie en snelle levering

Héérlijk

Product was héérlijk. Ijsjes werden ook redelijk snel geleverd. Er was alleen totaal geen informatie over hoe lang de levering ging duren. Pas de dag voor levering een mail. Ook vind ik de verzendkosten absurd hoog, zeker als jullie de 5-packs iets breder en dus smaller zouden maken, dan passen ze gewoon per doosje door de brievenbus en dat scheelt geld!

Goede service , goede kwaliteit assortiment

Lekkere smaak ijsjes. Nu ook 0.0. Deze zijn ook erg goed! Tip als je de ijsjes niet weken/maanden in de vriezer laat maar een aantal dagen is het ijs het lekkers bevroren. Aanrader de 0.0! Goede service, er was een artikel verkeerd geleverd. Kreeg alsnog de dag erna meteen het juiste artikel opgestuurd. Direct antwoord per mail. Super bedankt.

Mijn eerste ervaring leek 'matig' (heel lekker ijs trouwens) maar de klantenservice is voorbeeldig! Goede service en lekker ijs!

Mooi product!

Lekker en trendy. Leuk om te serveren aan een groep vrienden.

Snel en meegedacht

Fijne site, snelle levering. Leuk meegedacht in merchandise voor ons hockeytoernooi!

Kamerlingh Onneslaan 6

8218MA Lelystad