Goed geholpen en geinformerd

Nemen voldoende tijd aanmeten enz.

Super tevreden en hele goede zorg

Mijn ervaring is uitstekend Je word snel en zeer vakkundig geholpen

Staat altijd voor je klaar.

Ik ervaar een heel persoonlijke aanpak en neemt alle tijd voor je voor het beste resultaat. En staat elke keer weer voor je klaar bij wat voor een probleem dan ook.

Attent, deskundig.

Attent, deskundig.

zeer positief

geduldigd met klachten (positief), uitproberen van gehoorapp. weet waar hij mee bezig is.

alles prima .

zoals in het verleden prima.

Tevreden

Erg goed . Vriendelijke behandeling, niet opdringerig

Veel geduld

Ivm mijn andere problemen kon ik regelmatig de afspraken verzetten

Alles precies zo gegaan als ik had verwacht, en gehoopt gehoor enorm vooruitgegaan goed advies

Zeer prettig.

Vertrouwen wekkende deskundigheid en persoonlijke benadering.

Rust en behulpzaam

Het enige punt was dat ik zelf moest vragen om een oplader constructie. Batterij wisselen voor oudere is vaak lastig. Mijn schoonmoeder is heel blij met haar betere gehoor en oplaadsysteem!

goeie ervaring

Niets op aan te merken! Prettige ontspannen sfeer Proffesionele aanpak Een luisterend oor om maar zo te zeggen

Nieuwe professionele ervaring!

+Correcte, perfecte service, niet écht gewend, was voorheen klant van Specsavers. Dus grote verrassing! Complimenten voor Erik Bakker.

Super netjes en zeer goed

De service is altijd heel goed en word je snel en zeer vakkundig geholpen

Goed en vriendelijk

Terugkeer naar de hoorzorg van Erik Bakker was een hele goede beslissing. Dat hadden wij veel eerder moeten doen!!!

Heel tevreden

Ik werd erg snel geholpen na mijn telefoontje of er tijd was. Daarna zeer geduldig en prettig contact gehad met de heer Bakker. Hij legde geduldig uit wat hij ging doen en op elke vraag wist hij een antwoord te geven. Ook nog prima nazorg gehad. Heb de indruk (Nog niet nodig gehad) en alle vertrouwen er in dat als ik klachten zou hebben ook met een gerust hart na de gehoor winkel terug kan komen . Ik ben een tevreden klant

geweldig

fijne ervaring erg gemoedelijk! neemt de tijd en besteed aandacht aan de klant!! Erg tevreden!!

Niet naar me zin

Heb ze twee maanden en 30 procent in hoor me zelf te hard zou ze graag wat bij gestelt hebben

Ik ben netjes en correct geholpen.

Wat ik alleen zelf vergeten ben te vragen hoek lang dit gehoorapparaat mee gaat. De batterij zal het op den duur begeven denk ik. Wen hoe lang heb ik garantie op dit gehoorapp.. En is er nog nazorg. Bijstellen van de basis instelling bv. Dat wil ik nog graag weten. Vr.Gr. Hans de Porto

Prima geholpen met de aanschaf van nieuwe gehoortoestellen

Voor de derde keer opnieuw heel deskundig en prettig geadviseerd bij de aankoop van gehoortoestellen. Heel blij met de in overleg uitgekozen toestellen. Dank hiervoor

Deskundig onderzoek

Zeer goede voorlichting en de mogelijkheid om een aantal hoortoestellen uit te proberen. Financiële afhandeling met de verzekering ook keurig geregeld.

Uitmuntend vakman,klantvriendelijk,geinterresseerd luisterend

Fijne persoonlijkheid om mee om te gaan. Alle tijd nemend en denkend in oplossingen.ik Ben blij dat ik hem gekozen heb als audicien. Van mij krijgt hij een 10 met een griffel (en een zoen van de juffrouw)

Afspraken op tijd. Deskundig en vriendelijk.

De totaalindruk is prima.

Ik ben vakkundig en klantvriendelijk geholpen.

Door mijn totale doofheid aan 1 oor ben ik met het door de heer Bakker gegeven advies voor een cross toestel geweldig geholpen en ziet (hoort) mijn wereld er weer als vroeger uit ! klasse en bedankt !