Uitstekend geholpen

Vriendelijke mensen en verstand van zaken en je word op een prettige manier geholpen bij mij is dit al bijna 30 jaar.

Weet nog niet of het goed voldoed moet.er langer gebruik van maken

Als ik opp.de fiets zit blaast de wind in mijn oor hoop dat het over gaat voor de rest is het goed

Heel goede ervaring

Heel goed voorgelicht en geholpen. Ben 100% tevreden

Zorgvuldig met aandacht.

Ik vond het heel prettig om geholpen te worden. Veel tijd en geduldig en zonder druk. Uitleg was optimaal.

Blij met keuze Hoorzorg Bakker

Ik kreeg goede en geduldige uitleg

Goed geholpen en geinformerd

Nemen voldoende tijd aanmeten enz.

Super tevreden en hele goede zorg

Mijn ervaring is uitstekend Je word snel en zeer vakkundig geholpen

Staat altijd voor je klaar.

Ik ervaar een heel persoonlijke aanpak en neemt alle tijd voor je voor het beste resultaat. En staat elke keer weer voor je klaar bij wat voor een probleem dan ook.

Attent, deskundig.

Attent, deskundig.

zeer positief

geduldigd met klachten (positief), uitproberen van gehoorapp. weet waar hij mee bezig is.

alles prima .

zoals in het verleden prima.

Tevreden

Erg goed . Vriendelijke behandeling, niet opdringerig

Veel geduld

Ivm mijn andere problemen kon ik regelmatig de afspraken verzetten

Alles precies zo gegaan als ik had verwacht, en gehoopt gehoor enorm vooruitgegaan goed advies

Zeer prettig.

Vertrouwen wekkende deskundigheid en persoonlijke benadering.

Rust en behulpzaam

Het enige punt was dat ik zelf moest vragen om een oplader constructie. Batterij wisselen voor oudere is vaak lastig. Mijn schoonmoeder is heel blij met haar betere gehoor en oplaadsysteem!

goeie ervaring

Niets op aan te merken! Prettige ontspannen sfeer Proffesionele aanpak Een luisterend oor om maar zo te zeggen

Nieuwe professionele ervaring!

+Correcte, perfecte service, niet écht gewend, was voorheen klant van Specsavers. Dus grote verrassing! Complimenten voor Erik Bakker.

Super netjes en zeer goed

De service is altijd heel goed en word je snel en zeer vakkundig geholpen

Goed en vriendelijk

Terugkeer naar de hoorzorg van Erik Bakker was een hele goede beslissing. Dat hadden wij veel eerder moeten doen!!!

Heel tevreden

Ik werd erg snel geholpen na mijn telefoontje of er tijd was. Daarna zeer geduldig en prettig contact gehad met de heer Bakker. Hij legde geduldig uit wat hij ging doen en op elke vraag wist hij een antwoord te geven. Ook nog prima nazorg gehad. Heb de indruk (Nog niet nodig gehad) en alle vertrouwen er in dat als ik klachten zou hebben ook met een gerust hart na de gehoor winkel terug kan komen . Ik ben een tevreden klant

geweldig

fijne ervaring erg gemoedelijk! neemt de tijd en besteed aandacht aan de klant!! Erg tevreden!!

Niet naar me zin

Heb ze twee maanden en 30 procent in hoor me zelf te hard zou ze graag wat bij gestelt hebben

Ik ben netjes en correct geholpen.

Wat ik alleen zelf vergeten ben te vragen hoek lang dit gehoorapparaat mee gaat. De batterij zal het op den duur begeven denk ik. Wen hoe lang heb ik garantie op dit gehoorapp.. En is er nog nazorg. Bijstellen van de basis instelling bv. Dat wil ik nog graag weten. Vr.Gr. Hans de Porto

Prima geholpen met de aanschaf van nieuwe gehoortoestellen

Voor de derde keer opnieuw heel deskundig en prettig geadviseerd bij de aankoop van gehoortoestellen. Heel blij met de in overleg uitgekozen toestellen. Dank hiervoor