Deskundig, goede service en korte lijnen in communicatie

Goed en deskundig advies, wat verder gaat dan alleen het plaatsen van de zonnepanelen. Sunny gaat niet voor het zo snel mogelijk plaatsen van de panelen maar ook voor duurzame constructie en behoud dak. Het plaatsen zelf ging in goed overleg en met kundige en vriendelijke vakmensen. Ook werd alles schoon opgeleverd. De service na plaatsing was ook meer dan prima, enkele vragen en aanpassingen na plaatsing werden snel opgepakt. Dikke pluim dus.

Heel professioneel

De monteurs weten wat ze aan het doen zijn. Plaatsing van de zonnepanelen ging vlot en veilig. Super gedaan!!

Prettige partij met vakmannen die goed werk leveren

Het hele traject van offerte tot en met oplevering is uitstekend verlopen. Er wordt snel gereageerd op vragen, en goed meegedacht, met verstand van zaken. Er is in het voortraject goed gekeken wat er mogelijk is in de specifieke situatie van ons toch wel lastige dak met topgevel. Hoewel het kerstvakantie was het niet teveel moeite om toch even op locatie de situatie te beoordelen. Tijdens de installatie viel het trekken van de kabels door de loze leidingen erg tegen, de kabels wilden er niet door. Er is echter met man en macht gewerkt om dit toch voor elkaar te krijgen en bij het originele plan te blijven, in plaats van terug te vallen op een minder optimale oplossing. (zoals bv. een PV verdeler of leiding langs de buitengevel). Verder zijn het stuk voor stuk vriendelijke vaklui. Het betreft een familiebedrijf met eigen monteurs, en dat is goed te merken in positieve zin.

Fantastisch!!

Monteurs kwamen op tijd en gingen meteen aan de slag. Ze gaven duidelijk uitleg. Bijzonder beleefde monteurs. Zij hebben zelfs gestofzuigd waar zij geboord hebben. Toen zij weggingen leek het wel alsof er niet geklist was, zo schoon! Zij maakten foto’s van de voortgang die wij later per e-mail ontvingen. Heel leuk om te zien hoe het er op het dak aan toe ging.

Super ,netjes en vriendelijk

Een fijne en correcte groep positieve mensen. Goeie ervaring gehad, tijdens de installatie maar ook tijdens de gesprekken vooraf en naderhand.

Alles netjes geleverd en geïnstalleerd

Net personeel! Ook klantenservice helpt je goed verder!

Prima instelling

Goeie instelling Zat een beetje tegen met de kabel doortrekken maar goed opgelost

Profesioneel en netjes

De aanleg werd van te voren besproken. De leidingen werd keurig aangelegd en geprobeerd deze netjes weg te werken. Alles werd netjes achtergelaten. Nadat alles werkte ging men pas weg.

Super ervaring

Snelle installatie, goede uitleg, mooi neergelegd op het dak, vriendelijke mensen. Kortom: super!

Heel goede service.

Er was snel een offerte voor zonnepanelen en een nieuwe stoppenkast die redelijk geprijsd was. Op de dag dat de zonnepanelen geplaatst werden ging alles bijzonder snel om een uur of vier was alles gedaan, inclusief het vervangen van de stoppenkast. Wat in het bijzonder opviel was hoe netjes er gewerkt werd en de mannen die heel aardig en netjes waren. Alles wat er gebeurde werd eerst even uitgelegd en er werd met ons overlegd over de locatie van de omvormer en de dakdoorvoer. Ik raad Sunny Energie aan iedereen aan.

snel en netjes gemonteerd

ze kwamen met 3 man ,2 op het dak en 1 om alles te monteren. werkten snel en netjes, klus was in iets meer dan een halve dag gepiept. 13 panelen op 2 dakvlakken.

Dit is een bedrijf waar je graag zaken mee doet! Ze communiceren goed en snel, prijs is goed, plaatsing kan snel en de montage zelf gebeurd ook door goeie krachten.

Een prima ervaring met Sunny Energy. De offerte was snel klaar en het daarop volgende advies aan huis was prettig. De panelen werden binnen 4 weken na akkoord van de offerte gemonteerd. Pluspunten: -snelle en goede service -prima prijs -vakkundige en vriendelijke medewerkers -panelen worden door Sunny Energy bij de netbeheerder aangemeld -teruggave BTW wordt gratis geregeld -rekening pas als het het systeem.naar tevredenheid werkt Kortom: aanrader

Zonnepanelen, optimizers, omvormer en nieuwe groepenkast keurig geïnstalleerd

Nadat ik al eerder offertes bij andere installateurs voor zonnepanelen had aangevraagd en allen zijn wezen kijken wat er mogelijk is en hoeveel het kost, heb ik besloten om in zee te gaan met Sunny Energy Zonnepanelen B.V., Barendrecht. Dit bedrijf denkt met je mee en geeft je waardevolle adviezen die de andere installateurs niet geven. Bovendien kunnen zij meer doen dan alleen zonnepanelen plaatsen. Zij doen alle werkzaamheden v.w.b. doortrekken van de kabels door het dak naar de omvormer, die op zijn beurt weer wordt doorgetrokken naar de meterkast op de begane grond. De voormalige groepenkast dateerde vanaf het begin toen deze woning in 1986 gebouwd werd en was sterk verouderd. Deze hebben zij ook vervangen. Vervolgens hebben zij de omvormer op zolder aan-gesloten op wifi en hiervoor ook voor 2 transmitters gezorgd. Bovendien zorgen zij ervoor dat ik de btw op de zonnepanelen terugkrijg.

Keywan

professioneel en vakbekwaam.

Prijs en kwaliteit super top!

Perfect georganiseerd en uitmuntende monteurs!

Professionele en prettige samenwerking.

Mijn ervaring is dat Sunny Energy een goede prijs-kwaliteit-verhouding heeft. Fijne mannen om mee samen te werken. Goede service. Ook in het weekend.

Professionele en goed meedenkend bedrijf

Uiterst tevreden. Ze hebben goed meegedacht met het plaatsen van zonnepanelen op onze dakkapellen. Ivm het lichte draagvermogen van de dakkapellen hebben ze toch en manier gevonden om ze te plaatsen op de dakkapellen. Dit is erg professioneel uitgevoerd. Ook de uitleg met de app is netjes uitgelegd. Ze hebben gelijk de groepenkast vernieuwd voor en leuke prijs.

Uitstekend advies en installatie netjes geplaatst!

Uitstekend advies en installatie netjes geplaatst!

De hele plaatsing liep goed en er is erg netjes gewerkt. Een storing buiten hun schuld om werd direct opgelost.

Alle afspraken werden volledig nagekomen

Prettige communicatie. Uiterst klantvriendelijk. Een goed team van 4 jonge vakkundige mensen met uitstekende omgangsvormen en een professionele instelling.

Goed ervaring

Zeer vriendelijk en profesioneel geholpen.

Zijn bereid om een stapje extra te doen. Vriendelijk en professioneel! Aanrader wat mij betreft! Mvg, Roland

Heel tevreden

Professional company, job was done very good

Oosteinde 10 2991LG Barendrecht

06 - 41 72 50 18

Over Sunny Energy Zonnepanelen BV

Laat een review achter wij horen graag wat u ervan vond!