We zijn uitermate tevreden over zowel het resultaat als de wijze waarop de verhuizing is verzorgd. Alles keurig op orde, een prima scherpe prijs (beste van meerdere offertes) en ook buitengewoon flexibel en behulpzaam. Precies zoals het moet wat mij betreft. Ook het opslaan van meubels (3 maanden in container) verliep vlekkeloos. Echt niets dan lof en een dikke aanrader mocht je gaan verhuizen.

• Vriendelijkheid taxateur
  • Vriendelijkheid verhuisteam
  • Vriendelijkheid overige medewerkers N.v.t.
  • Deskundigheid taxateur
  • Deskundigheid verhuisteam
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 2-5-2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, Opslag, De- en montage meubelstukken, In- uitpakservice
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? Ja

Stipt en snel, en met veel zorg alles ingepakt en verhuisd.

Ook montage verliep soepel en kundig. Mensen zijn heel aardig en beleefd Aanwezigheid van grote hond geen probleem! Onze Vragen aan kantoor de Wit werden steeds snel en goed behandeld.

• Vriendelijkheid taxateur
  • Deskundigheid taxateur
  • Deskundigheid overige medewerkers
  • Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade
  • Datum uitgevoerde diensten 14 en 15 april 2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Zoekmachine
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice
  • Met welke diensten bent u bekend? (meerdere antwoorden mogelijk) Verhuizing, De- en montage meubelstukken, Handymanservice, In- uitpakservice

Heel goed

De inzet van de medewerkers

• Overeenkomst volgens afspraak
  • Vriendelijkheid taxateur N.v.t.
  • Vriendelijkheid overige medewerkers
  • Deskundigheid taxateur N.v.t.
  • Deskundigheid verhuisteam
  • Deskundigheid overige medewerkers N.v.t.
  • Oplossen van klachten
  • Oplossen van schade
  • Datum uitgevoerde diensten 20 april 2922
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Anders
  • Bent u in de toekomst van plan om van deze diensten gebruik te maken? N.v.t.

Snel geregeld goede service

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Alles keurig volgens afspraak geleverd(verhuisdozen en inpak papier) en stipt half 9 voor de deur om te beginnen met verhuizen/opslaan van onze spullen.

• Overeenkomst volgens afspraak
  • Vriendelijkheid taxateur N.v.t.
  • Vriendelijkheid overige medewerkers
  • Deskundigheid taxateur N.v.t.
  • Deskundigheid overige medewerkers
  • Nakomen gemaakte afspraken
  • Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen N.v.t.
  • Oplossen van klachten N.v.t.
  • Oplossen van schade N.v.t.
  • Verhouding kwaliteit - prijs N.v.t.
  • Datum uitgevoerde diensten 08-04-2022
  • Waar kent u Erkende Verhuizers van? Familie/vrienden/bekenden
  • Welke dienst(en) heeft u afgenomen? (meerdere antwoorden mogelijk) Opslag

Over Erkende Verhuizers

Een verhuizing is vaak een grote stap en een hectische periode. Met deskundig advies en een veelzijdige dienstverlening, kunnen Erkende Verhuizers deze gebeurtenis tot een succes maken. Zij kunnen u voorafgaand aan, tijdens en na de verhuizing met allerlei diensten helpen, zoals de- en montage van meubelstukken of het tijdelijk opslaan van uw bezittingen. Alle Erkende Verhuizers zijn aangesloten bij de Organisatie voor Erkende Verhuizers en voldoen aan meerdere eisen op het gebied van kwaliteit, milieu en veiligheid. Hierop worden de bedrijven getoetst door een onafhankelijke instelling. Bovendien zijn Erkende Verhuizers opgeleid om discreet en zorgvuldig met bezittingen om te gaan.